۲۷۲۸۳۶
۵۰۱۳
۵۰۱۳
پ

فروش نفت ایران به بزرگترین پالایشگاه چین

همزمان با احتمال لغو تحریم‌های نفتی ایران، شرکت ملی نفت ایران آماده افزایش فروش نفت به بزرگترین پالایشگاه چین در سال ۲۰۱۶ میلادی می‌شود.

خبرگزاری مهر:‌ همزمان با احتمال لغو تحریم‌های نفتی ایران، شرکت ملی نفت ایران آماده افزایش فروش نفت به بزرگترین پالایشگاه چین در سال ۲۰۱۶ میلادی می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری «بیزینس دی»، منابع آگاه خبر دادند: ایران در حال گام برداشتن برای افزایش صادرات به دو مشتری بزرگ چینی خود است و قرار است با رفع تحریم‌های غرب از این کشور صادرات خود را به دو شرکت نفتی بزرگ چین در سال ۲۰۱۶ میلادی افزایش دهد.

در همین حال، قرار است دو شرکت چینی «سینوپک» که به عنون بزرگترین پالایشگاه آسیا محسوب می شود و شرکت «ژوهای ژنرونگ» واردات نفت خود را از ایران در اولیل سال ۲۰۱۶ میلادی به ۵۰۵ هزار بشکه در روز افزایش دهند، این در حالی است که تقریبا نیمی از کل صادرات فعلی نفت ایران در سال جاری میلادی به این دو شرکت چینی صورت گرفته است.

همچنین صادرات نفت ایران در ۱۰ ماه نخست سال جاری میلادی به چین ۵۳۶ هزار و ۵۰۰ بشکه در روز گزارش شد که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱.۹ درصد کاهش داشت.

بر همین اساس افزایش صادرات نفت ایران تهدیدی برای درآمدهای نفتی دو رقیب جدی این کشور، یعنی عربستان و روسیه خواهد بود؛ حال آنکه لحن اخیر اظهارت مقامات غربی حاکی از کاهش محدودیت‌های تجاری علیه ایران در اولیل سال جدید میلادی است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج