آوینا_استیکی 2
adexo3

جشنواره قرعه کشی حساب های قرض الحسنه پس انداز

ثبت نام کنید
۲۷۲۲۸
۲۰۰ نظر
۵۹۷۸
۲۰۰ نظر
۵۹۷۸
پ

هنرپیشه های معروف چه عطری می زنند؟

گزارشی تهیه کرده ایم از عطر محبوب بازیگران و چهره هایی که حتما برای تان جالب است بدانید یکی از رموز آراسته بودنشان چیست؛ آنها از عطر و ادوکلن مورد علاقه شان برای شما گفته اند.

هنرپیشه های معروف چه عطری می زنند؟

ماهنامه کوچه ما: خوش پوشی و داشتن ظاهر ایده آل مساله ای است که نمی توان اهمیتش برای عموم مردم را انکار کرد. حالا در این میان هستند افرادی که بیش از دیگران به این مسئله اهمیت می دهند و به همه جزییات هم با دقت زیاد فکر می کنند.

بازیگران و چهره های مطرح هم نه تنها از این قاعده مستثنی نیستند، بلکه به خاطر شرایط کاری و حرفه ای شان و البته بیشتر دیده شدن و در چشم بودن، به آنچه می پوشند و حتی جزییات آن هم اهمیت ویژه ای می دهند. این روزها دیگر همه مان می دانیم که منظور از خوش پوشی و خوش تیپی فقط به پوشش و لباس محدود نمی شود و موارد زیاد دیگری را هم دربر می گیرد.

مثلا استفاده از عطر مناسب با شرایط و موقعیتی که هر فرد در آن قرار می گیرد، یکی از مسائل مهمی است که شاید در ابتدا کم اهمیت جلوه کند اما وقتی وارد ماجرا می شویم، می فهمیم که برعکس، همین جزییات است که ما را به یک خوش تیپ تمام عیار تبدیل می کند.

خوش بویی نکته مهمی است که همه به آن اهمیت می دهند و سعی می کنند با انتخاب دقیقشان برای استفاده از یک عطر، نزد همه خوش بود باشند. شاید شما هم همیشه این نکته را که هر کس باید عطر مخصوص خودش را داشته باشد و همیشه و همه جا با آن بو شناخته شود را شنیده باشید اما الان اوضاع کمی فرق کرده و دیگر خبری از این حرف ها نیست.

در واقع این روزها هر کس بنا به تناسب شغل و موقعیتش و البته مراسمی که قرار است در آن شرکت کند، عطرش را انتخاب می کند. بی دلیل هم نیست که این همه تنوع و رنگارنگی محصولات مختلف را از کمپانی های مطرح می بینیم. مثلا بد نیست بدانید امین حیایی و همسرش نیلوفر خوش خلق هر دو از عطر ANGEL استفاده می کنند و از بویش هم واقعا لذت می برند.

در این شماره از مجله گزارشی تهیه کرده ایم از عطر محبوب بازیگران و چهره هایی که حتما برای تان جالب است بدانید یکی از رموز آراسته بودنشان چیست؛ آنها از عطر و ادوکلن مورد علاقه شان برای شما گفته اند.

حامد بهداد

هنرپیشه های معروف چه عطری می زنند؟

شخصیت پر جنب و جوشی دارد. این روزها تبدیل به یکی از محبوب ترین و سرشناس ترین بازیگران سینمای ایران شده و خیلی ها دوستش دارند. وقتی از حامد پرسیدیم چه عطری می زند، جواب داد: من از هزار مدل عطر مختلف استفاده می کنم.»

به تیپ او می خورد که از ادوکلن های اسپرت استفاده کند ولی در جشن تولد حامد، وقتی یکی از دوستانش عطر LAGERFELD به او کادو داد، کلی ذوق کرد و گفت: «از کجا می دانستی با این عطر خیلی حال می کنم؟» لاگرفلد با بوی گرم، بیشتر رسمی و مناسب مهمانی های عصر است.


ویشکا آسایش

هنرپیشه های معروف چه عطری می زنند؟

برندهای شناخته شده همیشه طرفداران خاص خودشان را دارند. به هر حال بعد از سال ها تجربه، تولیدکنندگان محصولات می دانند که مشتریانشان بیشتر به دنبال چه هستند. از بین شرکت های تولیدکننده عطر، GUCCI همیشه طرفداران زیادی داشته.

ویشکا آسایش که سال گذشته در جشنواره فیلم فجر برنده سیمرغ بلورین بهترین بازیگر زن شد و بعد از اکران عمومی فیلم «ورود آقایان ممنوع» هم با بازی تحسین برانگیزش توجه خیلی ها را به خود جلب کرد، از طرفداران عطرهای GUCCI است.

این بازیگر خوش پوش این برند عطر را یکی از برندهای محبوبش می داند و می گوید: «من عطر GUCCI را دوست دارم و هم از بوی رنگ صورتی و هم مشکی آن لذت می برم. البته خودم را فقط به استفاده از این عطر محدود نمی کنم و در بیشتر موارد انتخاب های دیگری هم دارم اما رایحه این دو عطر سازگاری زیادی با سلیقه من دارد.»


اشکان خطیبی

هنرپیشه های معروف چه عطری می زنند؟

اشکان خطیبی که این روزها علاوه بر بازیگری، سرگرم اداره و گرداندن رستوران شهم هست، از آن دسته افراد یا بهتر بگوییم بازیگرانی است که به ظاهرش اهمیت زیادی می دهد. اگرچه او ترجیح می دهد راحت باشد، اما ناگفته نماند در مراسمی که لازم باشد، لباس های رسمی هم می پوشد.

خطیبی درباره عطر و ادوکلنی که استفاده می کند، می گوید: «همیشه دوست دارم خوش بو باشم، چون فکر می کنم خوش بو بودن یک فرد در برخوردش با دیگران بسیار اهمیت دارد و حتما در ذهن افراد خواهد ماند. در واقع شاید بیراه نباشد بگویم شخصیت افراد را می توان تا حدی از روی عطری که استفاده می کنند شناخت. به همین خاطر سعی می کنم در انتخاب هایم دقت داشته باشم.»

خطیبی از عطرهای مختلفی استفاده می کند اما همیشه بو و رایحه های تلخ را ترجیح می دهد. او می گوید، چند وقت پیش از عطر تلخی استفاده می کرده که شاید تلخ تر از بوی آن دیگر وجود نداشته. عطر دیگری هم که او عاشق بویش است «DKNY» است که آن هم بوی تلخی دارد.

خطیبی می گوید: «البته عطرهای دیگری هم هست که در این مدت خریدم که آنها هم تقریبا رایحه شان تلخ است. برخلاف بیشتر افراد که ترجیح می دهند در تابستان از عطرهای خنک استفاده کنند. من باز هم دوست دارم عطر خودم با همان بوی محبوب و دلنشینش را استفاده کنم.»


مهدی ماهانی

هنرپیشه های معروف چه عطری می زنند؟

ALLURE CHANEL عطر محبوب بازیگر فیلم و سریال های «چهار انگشتی»، «دلنوازان»، «خیابان بیست و چهارم» و ... است. این بازیگر جوان علاوه بر اهمیت زیادی که به پوشش خود می دهد، به فکر تناسب اندامش نیز هست. مهدی ماهانی که بیشتر ترجیح می دهد با ظاهری رسمی در محافل عمومی دیده شود، می گوید: »

من معتقدم هر کس باید به تناسب محل و مراسمی که در آن قرار است در آن حضور داشته باشد، لباس و پوشش خود را انتخاب کند و البته به سایر جزییات هم اهمیت دهد. خود من معمولا از لباس های رسمی بیشتر استفاده می کنم. درباره عطری هم که استفاده می کنم باید بگویم بوهای مختلف را می پسندم اما به طور کلی سلیقه ام به راحیه هایی نظیر ALLURE CHANEL نزدیکتر است. این عطر بسیار خوش بو طرفداران زیادی دارد و من هم یکی از آنها هستم.»


نرگس محمدی

هنرپیشه های معروف چه عطری می زنند؟

ستاره سریال «ستایش» و فیلم سینمایی «آناهیتا» درباره عطر یا در حقیقت عطرهای مورد علاقه اش می گوید: «محصولات کمپانی FG FERRE را خیلی دوست دارم و الان هم یکی از عطرهای این برند را استفاده می کنم. رایحه عطرهای FERRE آنقدر برایم دوست داشتنی است که بعضی وقت ها بدون اینکه حتی بوی عطر جدید این شرکت را تست کرده باشم آن را می خرم و تا به حال هم کم پیش آمده از بوی آن خوشم نیاید. عطر ELLE را هم خیلی دوست دارم، یکی از دوستانم از این عطر داشت و من هم از بوی آن خوشم آمد و خریدمش. سعی می کنم با توجه به موقعیتی که قرار است در آن باشم، عطرم را انتخاب کنم. این روزها دیگر همه می دانند که عطرهایی که برای شب یا روز مورد استفاده قرار می گیرند با هم فرق می کند، یا در سرما و گرما هم از عطرهایی با بوهای متفاوت استفاده می شود.

شاید قبلا هر کسی از عطر به خصوصی استفاده می کرد ولی حالا شرایط آنطور نیست و باید به موارد مختلف اهمیت داد. خودم هم تا جایی که امکان داشته باشدسعی می کنم این مواد را رعایت کنم. چند روز پیش یکی از عطرهای کمپانی LANVINE را هم خریدم، خودم قبلا از این عطر داشتم و چون بویش را دوست داشتم و تمام شده بود دوباره از آن خریدم.»


روناک یونسی

هنرپیشه های معروف چه عطری می زنند؟

همین چند وقت پیش بود که نقش آفرینی او را در سریال «تارهایی» دیدیم. یونسی که تا به حال بازی و نقش های مختلفی را در فیلم و سریال های متعدد تجربه کرده، مثل خیلی از خانم ها از خرید کردن لذت می برد. البته این خرید کردن شامل همه چیز می شود و شاید بیشترین آن هم به لباس اختصاص پیدا کند اما این دلیل نمی شود که روناک یونسی از خرید «Accessories» یا به قول خودمان خرده ریزها غافل شود. در این بین خرید عطر هم برای این خانم بازیگر اهمیت ویژه ای دارد. یونسی می گوید برخلاف لوازم آرایش که معمولا کمتر از آنها استفاده می کند (مگر در موارد خیلی خاص و ضروری) به انتخاب عطرش اهمیت زیادی می دهد. عطرهای مختلفی را هم می شود در زمره انتخاب های این بازیگر قرار داد ولی بویی که بیشتر از بقیه از آن لذت می برد رایحه های تلخ و سردی است که وقتی با هم ترکیب می شوند، بسیار خوش بو به مشام می آیند. نمونه اش هم محصولات GIVENCHY است که ترکیبی از بوهای مورد علاقه روناک یونسی است. البته این عطر شاید خیلی جدید نباشد اما همیشه از بوهای محبوب این بازیگر بوده و هست. او از عطرهای جدید با بوهای تازه و جدید هم استقبال می کند و خیلی وقت ها در خرید عطرهای جدید ریسک می کند.


بهاره افشاری

هنرپیشه های معروف چه عطری می زنند؟

شاید خیلی از طرفداران بهاره افشاری که هنوز هم بعد از چند سال با سریال «او یک فرشته بود» و بازی خوبش در نقش شیطان در ذهن مخاطبان تلویزیون مانده، ندانند که این خانم بازیگر و البته هنرمند به جز فعالیت هایش در عرصه بازیگری، دستی هم در طراحی لباس دارد که البته تا به امروز قدرتمند هم عمل کرد.

پس به هیچ وجه دور از انتظار نیست که بهاره افشاری را همیشه و همه جا از حضور در جشنواره ها گرفته تا مراسم و گردهمایی های سینمایی و تلویزیونی، با ظاهری متفاوت و جالب ببینیم. او می گوید همیشه سعی می کند به ظاهرش اهمیت دهد. این ظاهر شامل همه چیز می شود، از لباسی که قرار است بر تن کند تا عطری که از آن استفاده می کند.

البته او روحیه تنوع طلبی در انتخاب عطر دارد و بوی عطر زود خسته اش می کند. به همین دلیل است که همیشه ترجیح می دهد خودش را محدود به استفاده از برند خاصی در بین عطرها نکند و عطرهای مختلف با بوهای متفاوت را تجربه کند. اما در بین عطرهایی که استفاده کرده و می کند حس خوشایندی نسبت به CK دارد. البته معمولا بوهای مختلف عطرها خاطراتی را برای او زنده می کند. جالب است بدانید برخلاف بعضی ها که فقط بو و رایحه عطری که از آن استفاده می کنند برای شان مهم است، افشاری حتی به شیشه و رنگ عطر هم اهمیت می دهد. او می گوید همیشه دوست دارد عطری که از بوی آن خوشش آمده را بشناسد و حتما آن را تهیه کند. به همین خاطر هم هست که اگر از رایحه عطری که کسی استفاده کرده خوشش بیاید از او سوال می کند و نام عطر را جویا می شود. علاوه بر این به مد روز هم اهمیت می دهد و سعی می کند بر طبق آن عطرهایش را خریداری نماید.


لیلا اوتادی

هنرپیشه های معروف چه عطری می زنند؟

یکی از بازیگرانی که همیشه و در بیشتر محافل سینمایی با ظاهری شیک و رسمی دیده شده، لیلا اوتادی است. او هم مثل دیگر همکارانش به زیبایی و آراستگی اش اهمیت زیادی می دهد. او در این باره می گوید: «اهمیت دادن به ظاهر و پوشش مساله ای نیست که فقط مختص گروه یا عده خاصی از مردم باشد. من عقیده دارم که همه باید به ظاهرشان اهمیت بدهند اما شاید این مساله در بین ما بازیگران به دلیل اینکه بیش از سایرین مورد توجه قرار می گیریم و در چشم هستیم، اهمیت بیشتری داشته باشد. خود من همیشه سعی می کنم نوع پوششم را بر اساس مراسمی که قرار است در آن حضور پیدا کنم انتخاب کنم. این قضیه در مورد عطری که استفاده می کنم هم صدق می کند. این روزها دیگر همه ما می دانیم همانطور که هر لباسی مخصوص مراسمی به خصوص است، موارد استفاده عطرها در مراسم مختلف هم با هم فرق می کند. خیلی کم پیش می آید که در مراسمی رسمی از عطری کاملا اسپرت که بویش مشخص است استفاده شود. من خودم هم سعی می کنم به این موارد تا جایی که مقدور باشد اهمیت بدهم چون فکر می کنم با در نظر گرفتن همه این جزییات است که خوش تیپی و آراستگی یک فرد، چه خانم و چه آقا تکمیل می شود. من خودم از عطرهای مختلفی استفاده می کنم اما عطری که چند وقتی است از آن استفاده می کنم و بویش را خیلی دوست دارم NARCISO RODRIGUEZ است. این عطر بوی گرمی دارد و از آن دسته عطرهایی است که به مشام واقعا خوش بو می آید. البته من از عطرهای دیگر هم استفاده می کنم اما بوی این عطر برایم خیلی دلنشین است. من به کسانی که به دنبال رایحه های خاص هستند، این عطر را پیشنهاد می کنم.»


نیوشا ضیغمی

هنرپیشه های معروف چه عطری می زنند؟

امسال برای نیوشا ضیغمی سالی پرکار با تجربه های جدید بود. او علاوه بر فیلم هایی که در آنها بازی کرد، تجربه سرمایه گذاری و تهیه کنندگی را هم به همراه همسرش پشت سر گذاشت. علاوه بر این، در کنار فعالیت های حرفه ای اش در زمینه بازیگری، از هدفی که مدت هاست در ذهن دارد هم غافل نماند: راه اندازی کلینیک پوست و زیبایی که انواع خدمات و مشاوره های تخصصی در این مرکز به متقاضیان ارائه می شود.

خود خانم بازیگر هم نظارت مستقیمی بر فعالیت های موسسه اش دارد. ضیغمی را هم در مراسم مختلف با پوشش های مختلفی دیده ایم. البته با کمی دقت در لباس هایی که این خانم بازیگر انتخاب می کند به این نتیجه می رسیم که او ظاهر رسمی را بر پوشش های اسپرت ترجیح می دهد. این بازیگر نیز درباره عطر مورد علاقه اش که اتفاقا از پرطرفدارها هم محسوب می شود، می گوید: «Versace CRYSTAL NOIR یکی از رایحه های مورد علاقه من است که ترجیح می دهم از آن استفاده کنم. البته انتخاب و خرید عطر به عوامل مختلفی بستگی دارد، مثلا این که قرار است در چه مراسمی از عطر استفاده کنید، به نظر من اهمیت زیادی دارد اما خیلی ها در کنار عطرهایی که برای مراسم خاص دارند، عطری مطابق سلیقه شان دارند که از آن استفاده روزمره می کنند. عطری که گفتم و مورد علاقه من است، از عصاره های مختلفی تشکیل شده و برای همین بسیار خوش بو است. البته ممکن است سلیقه افراد به مرور زمان برای خرید عطر تغییر کند. من خودم هم عطرهای متنوع با رایحه های مختلف را خریداری می کنم ولی رایحه های نزدیک به هم آنها، سلیقه ام را به خوبی مشخص می کند.»


مهتاب کرامتی

هنرپیشه های معروف چه عطری می زنند؟

یکی از بازیگرانی که همیشه به خوش پوشی در بین همکارانش و حتی مردم شهرت دارد، مهتاب کرامتی است. خانم سفیر صلح یونیسف همیشه و در هر جمعی که برای فعالیت های مختلف اجتماعی اش دیده می شود بسیار شیک پوش و آراسته است.

به هر حال او یکی از اولین بازیگرانی است که به طراحی لباس پرداخت و اتفاقا با برندهای به نام ایرانی هم همکاری داشته. او درباره عطری که استفاده می کند می گوید: «معمولا از برندهای معتبر و شناخته شده ای عطرهایم را می خرم اما بو و رایحه عطری هم که قرار است بخرم، برایم بسیار مهم است. چند وقت پیش در یکی از سفرهایی که به خارج از کشور داشتم عطر Gucci Guilty را برای خودم خریدم و از بوش هم کاملا راضی ام. آن موقع که من این عطر را تهیه کردم، هنوز در بازار ایران زیاد نشده بود اما حالا بیشتر فروشگاه های معتبر عطر و ادوکلن این محصول کارخانه GUCCI را عرضه می کنند. به نظرم این عطر به دلیل رایحه شرقی که دارد به مشام خانم های ایرانی خوش می آید و به دلشان می نشیند. طراحی شیشه این عطر هم شیک و جذاب است و نظر خریدار را جلب می کند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • sara

      منم عاشق عطر versace صورتيم.

      پاسخ ها

      • عسل

        منم ورساچه صورتی دارم توپه توپه!!

    • سميرا

      پيداست چقدر روناك يونسي از لوازم آرايش كم استفاده ميكنن. اگر بخواد زياد استفاده كنه چه شود..........

      پاسخ ها

      • زیبا

        اوه اوه...!!
        اون موقع هست که باید گفت:
        الفرار

      • هرکول

        چیه زشتی حسودیت میشه

      • من

        این روناک یونسی کلا توهم داره اومده بود تو ی برنامه تلویزیونی میگفت من هیچ عمل زیبایی انجام ندادم!!!!!!!!!!!!حالام ک گفته معمولا از لوازم آرایشی استفاده نمی کنه!!!!!!!!

    • مهسا

      امسال سال تولید ملیه یعنی چه که این بخش رو گذاشتید؟؟؟

      پاسخ ها

      • نسترن

        عطر مشهدی خوبه تبلیغ کنن؟یا عطر بیک عطر جوانی

      • ساینا

        مهسا جان میخوای شما از گلاب استفاده کن

      • يلدا

        آدم وقتي مثل كبك سرش زير برف باشه مياد همين كامنت هارو ميذاره

      • shim

        چقد ننری تو... اه اه

      • پرستو

        اذیتش نکنید. ماشالا منفی!!!!!!!!!!

    • 120

      dunhill fresh

      پاسخ ها

      • MARYAMI

        عالیه

    • بدون نام

      فقط عطر مشهدی

    • رقیه

      روناک لباشم پروتزکرده

      پاسخ ها

      • پانته آ

        نه بابا! اينچه حرفيه؟ خدادادي اين جوريه! اخه نه كه از هيچ لوازم ارايشي استفاده نميكنه پروتز هم قطعا نكرده!!!!!!

      • aria

        من که فکر نمیکنم!!!!

    • هرکول

      راسته می گن امام زمون که میاد همه می گن بیاین یه پیغمبر اومده یه دین تازه آورده هیچ کی اون رو قبول نمی کنه و همه بهش سنگ می زنن ... . ایهالناس اسلام واقعی می گه اگه زن عطر بزنه و تو جمع های عمومی ظاهر بشه برای این کارش باید غسل کنه . البته اسلام برای زن های مسلمون این حرف رو می زنه نه برای ... . بی خیال

      پاسخ ها

      • بدون نام

        یعنی زن نباید خوشبو و آراسته باشه؟ نباید به ظاهر و نظافت خودش اهمیت بده؟

      • پوریا

        نه برای کی هرکول جان؟ نترس بگو! فقط شما خوبی با این طرز فکر لابد!

      • بدون نام

        اصلا هم همچين چيزي نيست!
        تو همه كتاباي ديني نوشته زن بايد خوش بو در محافل عمومي ظاهر شه.

      • هرکول

        اما جواب شما ناشناس جون کسی نگفته زن باید کثیف باشه و بوی گند و عرق بده ولی صحبت اینه که برا کی باید عطر بزنه. اگه با این حرف مشکلی نداری که هیچی اما اگه مشکل داری بدون ... بازم بی خیال

      • هرکول

        نا شناس نکنه تو شیطون پرستی که تو کتاب هات نوشته زن باید عطر بزنه بیاد تو جمع بعدش هم آها آها آها آها... !

      • بدون نام

        عجب حرف مسخره ای زدی هرکول

      • هرکول

        اگه حرف مسخره زدم با دلیل پاسخ بده اگه تونستی ثابت کنی اشتباه می گم جایزه داری و گر نه ... .

      • بدون نام

        کی گفته غسل باید بشه اخه ؟؟؟؟

      • هرکول

        اسلام ناب گفته . اگه سواد و حوصله اش رو داری برو تحقیق کن . ما چون می خوایم راحت باشیم نمی تونیم این حرف ها رو راحت قبول کنیم. همین

      • وروجك

        خودت هركول جان تو تاكسي باشي يه خانم بغل دستت بشينه و بوي عرق بدنش حالتو بياره سر جاش خوبه؟عطر خوبه فرقي نميكنه زن باشه يا مرد تو خونه باشه يا بيرون.اسلام گفته هميشه معطر باشين

      • یاسمن

        خدا شفات بده

      • بدون نام

        من كه خوندم مطمئنم هركول جون شما برو بخون. اون ارايشه كه ميگن بايد واسه شوهر باشه.عطر هيچ كسو تحريك نميكنه مگر ادماي بي جنبه اگه شما هم تحريك ميكنه كه اينقد چونشو ميزني هم بگوهاااا

      • هرکول

        تمیزی مگه به عطره . یا شما ها خودتون رو می زنین به اون راه یا واقعا... . اگه برای حرفت مدرکی هم داری بگو خوشحال می شم بشنوم ولی اگه نداری بی خود نظراتت رو به اسلام نچسبون بگو نظر من اینه

      • هرکول

        ایشااله خدا منو شفا بده و تمامی کافران را از آتیش جهنم .
        الهی آمین!!!

      • سرو

        روایت مشهوری از پیامبر هست که میفرمایند: نیمی از درآمدتان را به عطر اختصاص دهید...
        اینم سند، همه در موردش شنیدند اگه منکرش هستی برای من دلیل بیار هر کول !
        یاد بگیر هر حرفی می زنی با دلیل و سند بگی و بی جهت به دیگران اتهام کافر بودن نزنی ... تویی که دم از دین میزنی باید بدونی تهمت و ناروای ناحق از گناهان کبیره ست ! خصوصا اگه به مسلمونی اتهام کفران بزنی باید روزی حساب پس بدی
        مسلمانی در انسانیت و مردمداری هست نه به باعطر و بی عطر بودن ، شما برو معنی فارسی سوره بقره رو بخون و ببین چندبار در اون از تهمت و حق خوردن نهی کرده ... اینها مسلمانی ست ... انشاله خدا به همه ماها بصیرت بده !

      • هرکول

        سرو گرامی . اگه حدیث شناسی حتما می دونی که فاصله بین حق و باطل چهار انگشته یعنی به فاصله دیدن و شنیدن. لطف می کنی سند این حدیث که نقل کردی رو برای من بیاری . در ضمن وقتی سند آوردی توش قید کنی که کجای حدیث زن رو هم مصداق حدث آورده . می دونی مشکل به ظاهر ما مسلمون های این دوره زمونه چیه؟ مشکل ما اینه که دین داری سلیقه ای می کنیم یعنی این که هر جا اسلام با اعمال ما یکسان بود که فبها وگرنه از آیه لا اکراه فی الدین استفاده می کنیم ... بله مسلمان بودن یا نبودن در معطر بودن یا نبودن نیست ولی در عفاف و پوشیده بودن از نامحرم و حیا و ..." چه برای زن - چه برای مرد" هستش که صحبت از این موراد با وضعیت فعلی جامعه ما و چیزهایی رو که داریم می بینیم از کل بی اساس و خنده داره . در ضمن شما اگه خودت رو مومن خالص و با صفا می دونی ما رو هم از دعای خیرت فراموش نکن برادر . در ضمن همیشه بصیرت در گرو داشتن عقل و معرفت درست و سالمه . انشااله خدا به همه ما عقل درست و معرفت صحیح از دین و عدم چسباندن عقاید شخصی به اسلام عنایت کند انشااله

      • سرو

        حضرت محمّد(ص) عطر را بسیار دوست داشت و اگر عطری به ایشان تعارف می‌شد، خود را با آن معطّر می‌ساخت. در «ذخیر العباد» نقل است که محبوب‌ترین عطرها پیش آن حضرت مشک بود. در «کافی» از امام صادق(ع) روایت شده که فرمود: «رسول خدا(ص) بیش از آن مقداری که برای خوراک خرج می‌کرد، به عطر پول می‌داد.»

        در کتاب «مکارم» روایت شده که رسول خدا(ص) به حضرت علی(ع) فرمود: «یا علی! بر تو باد که هر جمعه خود را خوشبو کنی؛ زیرا که آن از سنّت من است و تا زمانی که بوی آن از تو استشمام شود، برایت حسنه می‌نویسند.» در کتاب «عروس» تألیف جعفر بن احمد، از رسول خدا(ص) روایت شده که فرمود: «دوستم جبرئیل به من گفت: یک روز در میان خود را معطّر ساز و روزهای جمعه حتماً این کار ترک نشود.»
        این هم از سندش
        واما در مورد معطر بودن زنان ، هرکول ! شما در 1400 سال پیش زندگی نمی کنی که انتظار داری زنان این دوره مثل قرنها پیش رفتار کنن همونطور که مردان ما مثل اون سالها زندگی نمی کنن و این اصلا مسلمانی رو زیر سوال نمی بره ، حتما شنیدی که در روز عاشورا حضرت زینب با صدای خودش از سیاست امام حسین حمایت نکرد ولی آیا امروز نماینده مجلس و وزیر زنی نداریم که در جمع زیادی از مردان سخنرانی می کنن؟ اگر معطر بودن زن مرد رو تحریک می کنه پس صدای ظریفش هم مرد رو تحریک می کنه و با این ایدئولوژی که شما داری زنها همچنان باید در پستوی خانه ها پنهان باشن . هر کول جان ! تفاوت در طرز نگاه انسانهاست ! دین هم چیزی جز انسانیت به ما آموزش نمی ده اصلا وجود دین برای تکامل انسانهاست و شما فکر کن خدای به این بزرگی جهان به این بزرگی رو آفرید و در نهایت اینهمه انسان و پیامبر و دین که بیان در مورد معطر بودن زن و مرد حکم کنن؟! خدا به انسانها قوه عقل داده که در مورد مسائل تفکر کنن و هرجا کم آوردن به دین مراجعه کنن ، عقل سالم هم میگه زیبا بودن و زیبا پوشیدن و زیبا رفتار کردن همیشه و همه جا مورد پسنده !
        در ضمن حیا و شرافت در بین همه ی انسانها ارزشمنده چه مسلمون چه غیر مسلمون، خودبرتر بینی اصلا جزء صفات مسلمانی نیست ، شما اگر مسلمان واقعی هستی - که انشاءالله باشی- در حق دیگر انسانها دعا کن نه اینکه اونها رو به بی دینی و مرتد بودن نسبت بدی ، حتما میدونی که این از بزرگترین گناهانه !
        من نمی گم مومن خالصم فقط سعی کردم انسان خوبی باشم مابقیش هم خدا میدونه و بس و در مورد دیگران بی جهت حکم نمی کنم

        تو چه دانی که پس پرده که خوب است و چه زشت !

      • هرکول

        خسته نباشی دوست عزیز. تمام احادیثی که آوردی روی چشم من هستندو درست . ولی مثل اینکه کامنت قبلی ام رو خوب نخوندی چرا که مصداق زن رو در احادیثی که آوردی نشون ندادی . ولی حالا من به شما نشون می دم که اسلام واقعی چی میگه . قشنگ بخون می گم اسلام واقعی نه این اسلامی که من و امثال من دارند . تو خواه از سخنم پند گير و خواه ملال
        امام باقر عليه السلام :
        ـ فى أَحكامِ النِّساءِ ـ لايَجوزُ لَها أَن تَتَطَيَّبَ إِذا خَرَجَت مِن بَيتِها؛
        جايز نيست زن با بوى خوش از خانه بيرون برود.

        بحارالأنوار، ج103، ص255، ح1

        اميرالمؤمنين(ع) فرمودند:
        هر زني كه بوي خوش استعمال كند نبايد از خانه بيرون شود و نبايد به نماز در مسجد حاضر گردد. «مقصود حضرت اين است: كه بوي آن عطر را مرداني كه در نزديك زن هستند استشمام نكنند تا در نتيجه دچار وسوسه­ي شيطان نگردند». (دعائم­الاسلام ج 2 ص 166)
        •• أَیمَاامْرَأَةٍ اسْتَعْطَرَتْ فَمَرَّتْ عَلى قَوْمٍ لِیجِدُوا مِنْ رِیحِهَا فَهِىَ زَانِیةٌ. [میزان الحكمة، ج 7، ص 3341.]
        در روايتي مي خوانيم: «هر زني كه براي غير شوهرش بوي خوش استفاده كند هيچ نمازي از او پذيرفته نمي شود، تا اين كه غسل كند ». «عروة الوثقي، فصل في الاغسال المستحبّه».

        •• هر زنى كه به خود عطر زند و از كنارعده‏اى )مرد( بگذرد تا بویش به مشام آنها رسد، پس او (همانند) زنا كار است.
        از حدیث اخیر به دست مى‏آید كه استعمال بوى خوش، به طور مطلق براى زنان حرام‏ نیست، بلكه آنگاه این عمل دچار نهى خواهد شد كه زنان در مقابل مردان نامحرم از این زینت‏استفاده نمایند.
        این دستور اسلامى براى اجتناب از تحریك قواى شهوانى مردان و در نهایت‏پیش‏گیرى از رواج فساد و فحشاء صادر شده است. در واقع اسلام خواسته است با این نوع‏دستورات از شیوع هرگونه عوامل تحریك كننده جنسى در جامعه اسلامى جلوگیرى نماید [تفسیر نمونه، ناصر مكارم شیرازى، ج 14، ص 454.] تا با این عمل سعادت و سلامت جامعه حفظ شده، مسیر رستگارى اعضاى آن تضمین گردد.

        البته اهل معرفت می دونند که برای هر عضوی زنایی هستش و ونیاز به توضیح حدیث ندارد چون مجال و جایگاه توضیحش نیست
        عطر زدن در اسلام برای هیچ گروه و جنسیتی از جمله برای زنان و دختران جوان حرام نیست، چیزی که اسلام از آن نهی کرده، استعمال عطرهای خوش بو کننده برای زن مقابل نامحرم است. طبق نظر همه مراجع استعمال این گونه عطرها در مجامع عمومی که نامحرم نیز وجود دارد برای زنان جایز نیست، ولی استفاده از آن برای همسر و یا در مقابل محارم دیگر و یا در جمع بانوان جایز است، علت این امر هم واضح است چرا که اسلام حفظ حجاب و حیاء برای زنان و نگهداشتن حریم با مردان نامحرم را برای صیانت خانواده و اجتماع از مفسده های فراوانی که به همراه دارد واجب شمرده است
        بگذریم
        می مونه دو تا موضوع دیگه یکی اینکه همون طوری که خودت می دونی حلال محمد تا روز قیامت حلال هستش و حرامش حرام .پس نمی تونی بگی این موضوعات مال 1400 سال قبله و چه ربطی به زمان حال.
        مورد دوم بحث ما شخصی نیست من خودم رو تافته جدا بافته نمی دونم که مدام می خوای این رو به من تلقین کنی.
        خود کلمه اسلام و مسلمان از ریشه تسلیم میاد می دونی یهنی چی ؟ یعنی اطاعت بدون چون و چرا در مقابل رب و فرستادگانش. بله هر کی در مقابل امر خدا بگه دلم می خواد و عقل من این طوری میگه به نظرت نسلیم درگاه خداست و مسلمونه ؟
        می دونی چرا این حرف ها به حال ما اثر نمی کنه... به خیلی دلائل . آدم خواب رو می شه بیدار کرد ولی آدمی که خودش رو به خواب زده نه .
        کلام آخر بله راست می گی پل صراط تو دنیای دیگه هستش پس خوب و بد بمونه برای همون دنیا

      • ساینا

        جزء گروه القاعده ای آیا D: ?

      • هرکول

        شما اول مذهبت را مشخص کن ببینم جز کدوم فرقه ای بعد!!!

      • hooria

        من با هرکول موافقم که مرد نامحرم نباید بوی خوش عطر زن مسلمان رو بفهمه و این کاملا درسته که همه باید تمیز باشن نه یه سال حموم نری بعد یه شیشه ادکلن رو خودت خالی کنی که بهت بگن باکلاسی بعضی از خانومهای مملکت ما یه جوری عطر میزنن که واقعا داد میزنه بیاین ببینین من عطر زدم ! واقعا مطلب جالبی نبود که این جور همه رو دعوا انداختین سایت عزیزو برای ما هم اصلا جذابیت نداره که هر کسی چه عطری میزنه عطر باید با سلیقه آدم بخونه نه فقط گرون باشه و بوی توالت بده! در ضمن هرکول عزیز هر کسی رو تو قبر خودش می ذارن و هر کسی هم در مورد اعتقاداتی که داره مسئوله شما تکلیف خودتوانجام دادی حالا همه یا می تونن موافق باشن یا مخالف!

      • امیر علی

        هرکول جون منم با نظرت موافقم منم شنیدم میدونم و مطمئنم که تو اسلام اومده که بوی عطر زن نباید به مشام نامحرم برسه گناهش هم اندازه گناه کبیره است.

      • عسل

        هرکول جان شماعطرنزن وبروبهشت حلالت بگذار ما ها که سرمایی هستیم عطر بزنیم و بریم جهنم شما نگران ما نباش

      • نازی

        افرین دوست عزیز احسنت به تو،واقعا یه مسلمون پیداشد خدا قوت مسلمان

    • ناهید

      من عاشق عطر هستم.ولی متاسفانه همه چینی شده 130 تومن پول دادم مثل آب میمونه. از اکثر برندها دارم ولی تجربه ثابت کرده هر چی ارزونتر باشه ماندگاری بوش هم بهتره

      پاسخ ها

      • ساینا

        منم تازه کلی پول یه عطر رو دادم تازه از مرکز خرید معتبری هم خریدم ولی صبح که میزنم تا ظهرهم بوش نمیمونه): باید یه عطر تکراری رو فقط استفاده کرد

      • محمدرضا

        فیکساتور قاطیش میکنن..اگه خریدیدن به فروندش بگین ایشالا که فیکساتور قاطیش نکردین

    • محسن

      حالا خيلي مهمه كه اينها چه عطري مي زنن!!!مطلب قحطي بود!!!تا يه خورده مي خواد از سايتتون خوشم بياد مي زنين تو ذوقم با اين مطالب كم ارزش و بي اهميت!!!

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اتفاقا من عاشق اين مطلب بودم اگه بازيگراي خارجي بود كه ديگه عاليييييي بود

      • یاسمن

        مگه کسی مجبورت کرده بود که این مطلب و بخونی؟

    • مرسده

      مگه خیلی مهم که هنرپیشه های معروف چه عطری می زنند ؟!!!استفاده از عطر سلیقه ایی فکر نمی کنم برای کسی مهم باشه نیوشا /روناک .... چه عطری می زنند

    • مهدی

      من عاشق creed green irish هستم ولی با این وضع دلار دیگه نمیشه زود زود خریدش

    • ليلي

      سميرا جان خوب گفتي...خواستم بگم كه گفتي.

    • reyhoon

      اسپری های carlos moya کشندس

    • ساشا

      اه اه ادکلنمو نیوشا استفاده میکنه عوضش کنم خز شد

      پاسخ ها

      • پرستو

        هههههههههههه. خوب اومدی

    • Melody

      DOLCE&GABBANA rose the one * male man ine kheyli khosh boeee dosesh daram

    • رنگارنگ

      احساس می کنم که اصلا به ما مربوط نیست که هنرپیشه ها چه عطری می زنن.مجله تون قبلا مطالب جالبتر(والبته مفیدتری) داشت.

    • ینیامین

      من 3ساله که دارم جان وارواتوس میزنم و هیچ وقت هم از بوش خسته نمیشم.بهتون پیشنهاد میکنم یه بار تستش کنین.

    • maedeh

      salam,migam shenakhte atra khoobe ama rastesho begin nakone poool gereftin tabligheshoono konin han ? vali jaleb bood seps

    • زهرا

      شوهرم هفته پیش واسه تولدم عطر joli reve رو واسم گرفت .خیلی خوشبو امتحان کنین

      پاسخ ها

      • hooria

        بابا شوهرت!!!!!!!!!!!!!

      • آقا

        بابا شوهردار!!!!!!
        بابا ادكلن دار!!!!!!!
        آخه ديگه چي از خدا ميخواي؟؟؟؟؟؟

    • LAURA

      Angel ro behetun tosiye mikonam va flowering bomb ro,buyash mastetun mikone,Bikhiyale honarpishe ha beshid berid khodetun testesh konid

      پاسخ ها

      • امیر

        لایرای عزیز این عطری که میگی در کانادا اصلش رو خریدی در ایران همه عطر ها یا چینی هستن یا پاکستانی وبعضی موق ها مال دوبی هستن وهیچ عطری رو ندیدم که بیش از دو یا سه ساعت بوش بمونه . کاش میشد از اونجا یک عطر مردونه باحال با بوی گرم و شیرین برام بفرستی ممنون .

    • رویا

      خب این مطلبی که گذاشتین الان ربطش به ما چیه؟آخه چرا بازیگرارو که نه از بقیه مردم برترن و نه از یه جنس دیگه اینقد بزرگشون می کنین.مردم این طرف و اون طرف دنیا دارن هرروز یه اختراع جدید می کنن اونوقت ماباید ببینیم یه بازیگر چه عطری می زنه چه لباسی می پوشه از چی خوشش میاد؟خب هرکس هرعطری می خواد بزنه هرجور می خواد لباس بپوشه به بقیه مردم چه ربطی داره؟

    • samane

      man amytis laliqu mizanam ie bar emtahanesh konid

    • پارمیدا

      حالا مگه اینا کی هستند؟؟؟تموم کنید این فکرای مسخره رو!!!یک ذره این فکرتون رو گسترش بدید!!چیزای مهمتری هم هستند که باید بهشون پرداخت!!!

      پاسخ ها

      • بدون نام

        ایول به این نظرت . مردم خوابن .... خواب زمستونی .....

    • زهرا

      این بازیگرا خیلی درپیتن البته بجز حامد بهداد ...ای کاش در مورد ی چی دیگه بحث می کردین

      پاسخ ها

      • هرکول

        بدم میاد از از این دختر هایی که ... اه اه اه

      • بدون نام

        كلا هركول با جمله كامل مشكل داره. دقت كرديد؟ البته خودشم ميدونه نبايد اين حرفاشو كامل بگه...

      • هرکول

        نه بابا. ترشی نخوری یه چیزی می شی تو هم!!!!

      • بدون نام

        چه ربطي داشت؟؟؟؟؟؟

      • هرکول

        ربطش به بی ربطیش بود دیگه

    • الناز

      عطر Pink Pransesse رو امتحان کنید بوی خیلی نازی داره!! هرکول مشکلت چیه؟ خیلی بی اعصابی، جمع نبند. ممنون

      پاسخ ها

      • هرکول

        اتفاقا اعصابم خیلی هم سرجاشه و جمع نبستم .

    • معین

      Lura in adamaye kherefto vel kon boro be zendegit tu canada beresh ,,be KHOZA"VALAT e ina gush nade :)))))

    • عباس دنیرو

      من وقتی تیتر مطلب را خواندم فکر کردم از چند تا هنرپیشه درست حسابی مثل الن دلون- سوفیا لورن -انتظامی - فخری خوروش-نصیریان .-رضا کیانیانروبرت دنیرو-شهره اغداشلو
      اطلاع گرفته اید ولی متاسفم که می خواهید عروسکها و کم هنر ها را الگوی مصرف عطر کنید ....ندید بدید

      پاسخ ها

      • شروین

        گل گفتی! دمت گرم.
        این خز و خیلا شدن بازیگر که سینمای ما به این روز افتاد!

    • وروجك

      فقط عطر گل محمدي

      پاسخ ها

      • ادیب

        عطر گل رز که محمدی یکیشه آرامش رو در اکثر مواقع میده ، اما در برخی موارد هم برا جذب جنس مخالفه که نمونه هاش تو تبلیغات اینترنتی فراوان مشاهده میشه
        اینجوریاس

    • ليلا

      به نظر منم اينا بازيگر يا هنرمند نيستند اينا فقط عروسك مد و آرايش و لباس هستند البته به جز خانم كرامتي و آقاي بهداد كه هنرمند هستند از كارهاشون هم پيداست.
      بهتر بود از هنرپيشه هاي خارجي استفاده مي كرديد يا اگه ايرانيش رو ميخواستيد از هنرمنداي درست حسابي نام مي برديدنه اينا.
      حيف شد عاشق بوي Versace بودم كاش نمي گفتين نيوشا ازش ميزنه يه لحظه از بوش بدم اومد.

    • کیمیا

      عطر خوبه موندگارو خوشبو باشه.
      مارکش زیاد مهم نیست

    • بدون نام

      من یه خانمم.چرا الکی کل کل می کنید.عطر زدن برای آقایون کار بسیار شایسته ایه.ولی برای خانمها گفته شده که فقط برای شوهراشون عطر استفاده کنند.در ضمن مگر شما عطر استفاده می کنید که بوی گندبدن رو بپوشونه.آدم در عین تمیزی باید عطر استفاده کنه.نه اینکه کثیف باشه و بعد برای لاپوشونی عطر بزنه.اوکیییییی؟

    • mona

      bache ha say konid yekam mavarede mosbateshuno bebinid

    • ناشناس

      نیوشا ضیغمی شبا هم با آرایش می خوابه ؟ در عجبم با سنگینی اینهمه آرایش چطور خوشحال هم هست !

      پاسخ ها

      • رکسانا

        با نظرات هرکول موافقم

      • سهند

        این خانوم مدل میکاپه فقط. اشتباهی اسمش وارد لیست بازیگرا شده.
        دهاااااااااااااتی

    • فریده

      هرکول دوستت داریم!!!!!!!!!

      پاسخ ها

      • MAJID

        افرین برشمادوست عزیز منتظر پیام بعدی هستم

    • MAJID

      امسال سال تولید ملی یعنی چه؟؟؟

    • مهناز

      بچه ها هرچند ازصحبت های هرکول خوشم نیومد ولی هر چی فک کردم جواب منطقی براش پیدا نکردم . واقعا راست می گه؟؟؟ اگه نه و این طوری نیست خواهشا یکی قانعم کنه mr30

      پاسخ ها

      • بدل هرکول

        کاملا با نظر هرکول موافقم و کاملا درست میگه ماییکه اینقد خودمون پیرو حضرت فاطمه و أيمه میدونیم ی لحظه فکر کنیم چقد مثل اونا زندگی کردیم درسته که شرایط زندگی فرق کرده الان همه چیز مدرنیزه شده اما اصول و شرایط و بهشت و جهنم به نوبه خودش باقیه این تفکر روشن فکری و بافرهنگ بودن و یا فرار از تفکرای کهنه ادم رو فریب میده و باعث خسران ادمی میشه وقتی طبق احادیث حضرت فاطمه به حضرت علی میگه هر وقت من مردم جسد منو نگه دار تا شب بشه و ببر نماز بخون تا مردم حتی قامت من رو از رو کفن هم نبینن(گرچه با فوت زن شوهر نامحرم میشه) ما که هیچوقت نمیتونیم دقیق عین اونا باشیم اما میتونیم خودمون رو بهشون شبیه کنیم مثل سامری در زمان حضرت موسی وقتی که همه غرق شدن فقط همین نجات پیدا کرد موسی گفت اینکه بیشتر از همه منو اذیت میکرد مثل من لباس می ظوشید و ادای منو در میاورد و منو مسخره میکرد خدا در جواب گفت شرمم میاد کسی رو عذاب بدم که خودشو شبیه بندگان مقربم میکنه. ولی متاسفانه اگه تو جامعه امروزی ی نگاه بندازیم میبینیم برگرفته از جامعه غرب اعمال و رفتار ما دقیقا عین اونا شده مخصوصا طرز لباس پوشیدنمون اگه بعضی از دخترها رو بازار و خیابون نگاه کنیم میبینیم که پوشش های تنگ و چسبان و مانتو های کوتاه خیلی بالاتر از زانو( ایا این حدیثم از پیامبر رو میدونید که میفرمایند زنی که خودشو شبیه مردها بکنه جهنمیه) زن باید حجاب خودش رو رعایت کنه ولی متاسفانه فریب بزرگ شیطانی یعنی روشن فکری مارو به انحطاط فکری کشونده چرا که ما هیچکدوممون خوشمون نمیاد که این اتفاق برای خواهر و مادر خودمون بیفته ی لحظه فکر کنید دوست داریم ی شخصی بدلیل بدحجابی خواهر و مادرمون دنبالش بیفته مسلما خیر. احدیثی که هرکول گفت کامل سنده و صحت داره من نمیگم که از شرایط و امکانات امروزی استفاده نکرد چرا که خدا دنیا رو وسیله ای برای رسیدن به اخرت قرار داده و باید ازش استفاده کرد بیاییم همون گرونترین و شیک ترین لباس رو انتخاب کنیم اما لباسی که تقریبا اون حریم های اسلامی رو رعایت کنه اصلا بیاییم پوری ارایش کنیم که حتی از نیوشا و امثال نیوشا عروسکتر و قشنگتر بشیم ام در محافل زنانه و برای شوهرامون(این حرفام به زبان زنانست ی موقع نگید مردی و شوهر داری مگه دور از جون ) اصلا بیایم شب و روز از اینترنت استفاده کنیم اما استفاده درست اصلن بیاییم بهترین خونه ها و ویلاهارو داشته باشیم اما بشرطیکه خدا هم در متن زدنگیمون باشه اصلن بیاییم کسب و کار بکنیم پول هنگفتی بدست بیاریم اما بشرطیکه حق الناسی پایمال نشه اصلن بیاییم بهترین و مرفه ترین زندگی رو داشته باشیم که همه بهمون غبطه بخورن اما بشرطیکه شکرگزار خداونی باشیم که این همه به ما لطف ارزانی داشته . در جواب دیانا پایین بگم که اصلن حرفش درست نیست پس تو در واقه واسه دیگران عطر استعمال میکنی. موفق باشید و زندگی خوب و خوشی داشته باشید

      • بدون نام

        به نظر من نباید عطروخالی کنیم نبایدم استفاده نکنیم .مگه حتما باید بوی عطرمون محله رو برداره؟مردا هم که نمیان تو دلمون ببینن چه عطری زدیم

    • دیــانــا

      خو من دوس دارم بیرون میرم عطر بزنم به من چه آقایون جنبه ندارن :((((((((((((

      پاسخ ها

      • محمد 2

        خب شما دخترا هستين كه ...

    • hedie

      mishe manam be jame khodeton ezafe konid

      پاسخ ها

      • oooof

        یعنی می خوای با ما جمع بشی!!!!!؟

    • محمد 2

      c 212

    • شیرین وعارف

      عطرs212جه مشکلی داره

    • hedie

      salam bache ha man iraniam ama toie iran nistam fekr nakonnin man chon parchamam khareje manam kharejiam

    • مهسا

      عطر بایداز جایی رد می شیم بوش تا یه ربع بمونه عطر خوب اینه!!!!

      پاسخ ها

      • مونا

        من یه بار صبح جمعه تو ماشین نشسته بودم شوهرم رفته بود نان بگیره ماشین چند متر جلو تر نانوایی پارک بود تو صف جلوی نانوایی هم پر از مرد یه زن نمیدیدی همون موقع یه دختر آرایش کرده خفن رد شد منم داشتم نگاش می کردم وقتی رسید به نانوایی تازه بوی عطرش به مشامم رسید پیش خودم گفتم وقتی از نانوایی رد بشه بوی عطرش نانوایی رو بر می داره با اون همه مرد....

    • هرکول

      هدیه خانوم خوش اومدی . از کجایی؟

    • رویا

      هرکول جان اسمت خیلی باحاله،ولی معلوم نیست دختری یاپسر میشه معرفی کنی؟؟؟؟

    • hedie

      man aljazaieram ama chand roz dige miam iran rasti mersi az to ke javabe mano dadi

      پاسخ ها

      • هرکول

        خواهش هدیه جون . ایشااله زودتر برگردی

      • محمد 2

        خوش اومدي ي ي ي ي ي ي ي ي ي hedie

    • ماندانا

      هرکول جان ببخشیدا ولی فکر کنم زیادی بی کاری نه؟؟؟اخه حدود پونزده شونزده بار اومدی چرت و پرت نوشتی !!!بعدشم اینجاباید نظر بدی نه اینکه خوش وبش کنی و دوست پیدا کنی راستی از هدیه جون پرسیدی از کجایی؟!اون پرچم رو نگاه کنی دوهزار سواد داشته باشی می فهمی مال کجاس؟؟!!

    • زیبا

      ماندانا جون باهات موافقم!!!در مورد اقا_خانم هرکول ببخشید هرکول اخه نمی دونم دختری یا پسر!!!!!!

    • هرکول

      بیکار بودن یا نبودن من به کسی غیر از خودم مربوط نیست اولا. در ثانی اگه منطق داری " که می دونم بویی ازش نبردی " منطقی جواب بده البته اگه ...

    • عادل

      بابا چقدر کل کل میکنید
      فقط
      Bvlgari
      بچه ها من مغازه عطر و ادکلن دارم
      یه توصیه برا اینکه عطر تقلبی بتون نندازن
      سعی کنید از فروشنده تستر رو بخواید و بخرید( تستر دقیقا شبیه ادکلن اصلی با این تفاوت که جعبه اش فانتزی و شیک نیست - یک جعبه کارتون مانند ساده داره) چون شرکت های متفرقه تستر تولید نمی کنن تستر ها به احتمال قوی همگی از بر ندهای اصلی اند در ضمن قیمت مناسب تری نسبت به نمونه های مشابه دارند

      پاسخ ها

      • بهار

        راست میگه ببینید عادل چه عادله...

    • sky

      اینجا رو با چت روم اشتباه گرفتید.............
      برید چت روم چت کنید اینجا جای نظر دادنه

    • ماندانا

      skyمنم همین رو گفتم اینجا جای نظر نه دوست شدن و احوال پرسی که این خانم/اقا ناراحت میشه

      پاسخ ها

      • هرکول

        مطمئنی همینو گفتی؟ چرت و پرت نوشتن که به من نسبت دادی پس یعنی چی؟!!!

    • شقایق

      سلام من عطر versaceرو زیاد نمیشناسم میشه بگین خوبه یا نه؟؟؟هرکول جان تو بگو به غیر از تو فکر نکنم کس دیگه ای بهم کمک کنه ممنون میشه تو بهم کمک کنی اخه می خوام بخرم

      پاسخ ها

      • هرکول

        آررررره عزیزم معلومه که خوبه ببین خودت باید امتحان کنی نظر خودت مهمه نه منو بغیه خودت باید خوشت بیاد البته اگه نظر منو بخوای می گم حرف ندارههههههههههههههههه!!!!!!!!!!!

    • لیلا

      هرکول بگودیگه دختری یا پسر کنجکاو شدم تورو خدا!!!!!!!!

    • سیمین

      من فهمیدم !!!دختری هرکول از لجبازی و خاله زنک بازی هات فهمیدم والبته حساس بودنت واوووووووووووووووو...

      پاسخ ها

      • هستی

        حالا حال میده پسر باشه انقدر لجش درمیاد که بش گفتی لوس که خدامیدونه والبته توهم ضایع میشی عزیزم

    • بهزاد

      skyومانداناجان با هردوتون موافقم من مطمئنم دختری!!!! البته هرچیزی می تونی بنویسی دختر یا پسر...

    • مریم

      اه چی شده انقدر همه با یکی لج کردین بسه دیگه تمومش کنید

    • ماندانا

      اصلا هرکول جان از اسمت مشخص بود نباید باهات در بیفتیم غلط کردم یه حرف راست زدم اقا ما رفتیم از این جا دیگه هم نمیام اخه حوصله کل کل کردن خوشم نمیاد بای بای

    • ترانه

      به نظر من که عطر fg ferre عطر خوبیه می تونید امتحانش کنید!!!

    • فاطمه

      هدیه راستشو بگو توبرای روکم کنیه ماندانا این جوابودادی؟؟؟

    • hedie

      salam man vaghaan ba(sky)movafegham .rasti az ziba jon o mandana jon tashakor mikonam

    • صبا

      وای یه چت روم جدید باورم نمیشه ممنون از همتون که یه چت روم جدید باز کردین!!! منم هر عطری که نیوشاجون بزنه دوست دارم اخه من عطر versaceروامتحان کردم عالیه حرف نداره به قول مهسا از یه جا رد میشیم بوش تایک ساعت می مونه!!!

    • hedie

      fatemeh jon man aslan baraie mandana chizi naneveshtam hamin akhari ro neveshtam ke onam tashakor kardam behem bego kodom kamentamo migi

    • حنانه

      من تازه اومدم تواین سایت و همه نظرات(چت)رو خوندم این اخرا خیلی باحاله بچه ها به جای نظر چت میکنیم فقط یکی این وسط جازده همون که خیلی چیز میز می نوشت مانداناوهدیه ازتون ممنون که اینجارو چت روم کرین من خو.ش حالم واقعا. همچنین هرکول

    • گلوریا

      منم بهتون اضافه میشم ولی زیاد نمیام

    • سمانه

      عطر GUCCI اصلا خوب نیست به نظرم نخرید بچه ها.

      پاسخ ها

      • امیرعلی

        گوچی یه برنده وتومجموعه عطرش بالای پنجاه نمونه عطرداره،ازگرم وشیرین تاتلخ وخنک،،حتماشماازیکیش استفاده کردین که باسلیقتون نخونده،اگه شیرین دوست داری گوچی راش تست کن،اگه خنک میخوای گوچی گلیتی وتلخم گوچی پورهوم این سه تاجز پرفروشای این برندن وروایح سیف وهمه پسندی دارن

    • یلداو لیا

      به نظر ما عطر FERREخیلی خوبه عالیه امتحانش ضرری نداره!

    • بتول

      چقدر مزخرف بازی درمیارین هرکسی خودش باضمیرش به هرکول چه ؟ نهی ازمنکرکردی چرابحث میکنی؟ اعتدال چاره کاره

    • حنانه

      ببخشیدا من منظورم این بود از ماندانا و هدیه و هرکول ممنونم تو چرا وکیل هرکول میشی من یه چی دیگه گفتم تو یه چی دیگه میگی...مردم چه فضولن به همه کا ادم کار دارن...

    • پریا

      ماندانا جان به تو باید گفت هرکول کاری کردی که کی؟؟؟!!!!هرکول ازاین طرفا...واقعا ماشاالله عزیزم خیلی کار بزرگی کردی ولی دیگه هرکول نمیاد همچین بحثتون خوابیده و دیگه کل کل نمیکنید ...

    • ناز گل

      هیپ هیپ هرکول !!!!!

    • فاطمه

      هدیه جان ولش کن اصلا . من فکر می کنم بتول قبلا بایه اسمه دیگه اومده ولی ادم جدیدی نیست!!!!!!!!!!!!!

    • گلوریا

      اه چرا دیگه بحث نمی کید ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟بچه من انقدر از نخود هر اش بدم میاد...(ب ل)اه

    • سهراب

      آدما مثل عكس هستن ؛
      زيادي كه بزرگشون كني ،
      كيفيتشون مياد پايين .

    • فاطمه

      سال تولید ملی و سرمایه ایرانی اونوقت شما تبلیغ عطر های خارجی خدایا مار رو آدم کن.

    • پریا

      بابا باکلاس شما که بلدی چندتا عطر ایرانی معرفی کن ما که بلد نیستیم...هه ههه ه ه ه ه ههههههه

    • پریا

      هرکول حالا که دقت کردم دیدم چه قدر لات حرف میزنی واه واه واه واه واه ...

      پاسخ ها

      • هادی

        عطر فقط امو او بس

    • ستایش

      هرکول جون کجایی ؟؟

    • hedie

      ah bache ha bas konid cheghadr harf mizanid age ie zare deghat konid mibinid inja jaie nazar dadane iani inja nazar sanji mikonan na chat rom!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

      پاسخ ها

      • arzoo

        شوما هم نظرتو بده برو چکار داری بقیه !!!

    • پانته آ

      ميگم شما اكثرا چرا فكر ميكنيد آدم با تميز بودن بوي خوش ميگيره؟؟؟؟
      آدم در روز سي بارم حمام كنه فقط باعث ميشه بو نده اما بوي خوش با عطرهكه بهوجود مياد!
      چه حرفايي مي زنيدا!
      هيچ كس نميگه آدم كثيف باشه و عطر به خودش بزنه كه بوش نياد!
      مطمئنا همه كسايي كه اينقدر به فكر آراستگيشون هستن كه عطر بزنن هميشه اول به فكر تميزي و حمام كردنشونن.

    • پریا

      من درست نفهمیدم چی گفتی ینی چی؟؟؟...بالاخره تمیز بود بهتره یا کثیف بودن وعطر زدن ؟؟؟...این که معلومه تمیز بودن ولی فکر کننم میگی که ادم هم بای بوی خوب بده هم تمیز باشششششه

      پاسخ ها

      • پانته آ

        آره عزيز دلم.
        منظورم همين بود كه هم تميزي هم عطر.هر دو با هم.

    • هرکول

      و خیلی چیزهای دیگه نه!!!!!!!؟

      پاسخ ها

      • mandana

        بله دقیقا باهرکول موافقم:-)

    • hedie

      salam bache ha man hedie am hamoni ke toie aljazaier bodam alan omadam iran o kheli khsh halam

    • شميم

      هديه تهراني چي ميزنه؟

      پاسخ ها

      • منم یشیمم شمیم جان

        چه می دونم این دفه دیدمش می پرسم ازش خوبه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    • آقاي دكتر

      من اصلا با نظر هركول موافق نيستم ولي با اين گروني ها بهتره كه نظرشو قبول كنيم فك كنم به نفعمون باشه. (يعني به نفع جيبمونه)
      نمرديم و بالاخره اين افكار و نظرات پوسيده يه جايي (توي اين وضعيت اقتصادي) به درد خورد!
      با تشكر از برادر هركولِ قرون وسطايي

      پاسخ ها

      • آقای مهندس

        نه بابا دکی شماهم آره ؟یعنی زیر فشار اقتصادی اونجاهم مارو باش می فکریدیم فقط ایران گرون شده نگو بعضی کشورابد تر از ماست فقط وطن عشق است

    • ماندانا

      هرکوووووووول برگشتییییییییییییییییییییییییییییییی وای خیلی خ.شالم

    • کلاقرمزی

      من فقط هرعطری که رنگش قرمز باشه می زنم یه دونه هست من دارم قرمزه یه بوی خوبی میده آدم میزه انگار رفته دوش گرفته آخه سریش خرابه یه بار بزنی انقدر خیس میکنه که

      پاسخ ها

      • اسمم پایینه

        هه هه هه خندیدیم ...منم پسرخاله ام خوشبختم

      • پویان

        اونی که فقط قرمزشو می زنن ماتیکه عزیزم. عطر رنگش خیلی مهم نیست !!!!

    • پروانه

      وای ماندانا جون چرا یه دفه جنی شدی؟اون چیه ننوشتی؟وای هرکول اه اه حتما مسخرش کردی ن؟!

      پاسخ ها

      • ماندانا

        نه اصلا جنی نشدم مسخره نمی کنم تو خودتو مسخره کن نخود آش

    • سعید

      هه چیه بحثتون خوابیده حوصلتون سر رفته؟!به التماس هرکول افتادید؟؟؟؟!!!ه خیلی باحالید

      پاسخ ها

      • ماندانا

        آره، دقیقا، تو چه باهوشی!!!:-) از کجا فهمیدی؟کی بت گفت؟ببین یه سوال،خونتون تو چه منطقه ایه؟یا حداقل اینو بگو فامیلیت چیه؟به یکیش ج بده باید بفهمم تو رو اشتباه گرفتم یا نه خودشی!!!

    • ماندانا

      راستش من واقعا حوصلم سر رفته بود می خواستم با یکی کل بندازم دیدم کسی بهتر هرکول نیست چون وقتی جواباشو میدیدم کلی می خندیدم !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    • بهار

      خدایی،خیلییییی باحالیااااااااااااااا !!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    • ماندانا

      وایسا ببینم، از کجا معلوم اون فرد با اسمه سعید جان همون هرکول قبل نیست ای بابا سعید (هرکول)این دفعه با این اسم اومدی که بفهمیم دختری یا پسر،باشه فهمیدیم حالا اسمتو همون هرکول کن!

    • سعید

      می بینم دیگه همتون رفتید حرفاتون تموم شده یا از هم خسته شدید یا این که فکر کنم تازه فهمیدید اینجا جای نظر دادنه نه!!!!!!!!!!!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    • Raha

      آقای سعید محمدی درست گفتم.ج بده.

      پاسخ ها

      • سعید

        راستی رها جان تو سرت تو کار خودت باشه چون بد می بینی........بدشم تو فالگیری چی که اینطوری؟من بدا شمارمو میدم بهت کارت دارم یا نه تو بده این طوری بهتره.

    • سعید

      جدی جدی همتون رفتینا...........واقعا دارم شاخ در میارم.

    • سعید

      راستی رها جان تو سرت به کار خودت باشه چون بد می بینی...راستی تو فالگیری چی که اینطوریی؟من بدا شمارمو بهت میدم چون کارت دارم نه اصن تو بده این طوری بهتره.

    • رها

      نمیشه اول باید یه جوری مطمئن شم که تورو اشتباه نگرفتم بعد هر چی خاستی بت میگم.

    • raha

      ایمیلمو بدم؟

    • سعید

      باشه اما شمارتو می خواستم حالا اشکال نداره .........اره ایمیلتو بده اونجا بهت میگم.

    • رها

      آها !!!!من اینجا ایمییلمو بدم هر کی میاد تواین سات ببینه نه؟خودت بده تو کارم داری اصلا وایسا ببینم من از کجا بفهمم تو همونی که من فکر می کنم؟؟؟؟؟؟؟ خوب یه چیزی نشونه ای بده تا من ببینم خودشی یا نه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
      البته با این که فکر می کنم نیستی ولی خوب شایدم باشی حالا یه چیزی بگو از خودت تا من بگم آره یانه...مثلا بیشتر میری بیرون چه لباسی می پوشی رنگشو بگو. نه نه رنگ کفشتم بگی من می فهمم باشه حالا رنگ کفش که چیزی نیست هر کی بفهمه بعدش منم قول میدم یه جوری شمارمو بت بدم اینجا که زشته درسته ما اینجا رو چت روم کردیم ولی نباید دیگه انقدر مسخره بازی در بیاریم مرسی اگه یکی از اینارو بگی زود جواب بده خوب؟؟؟؟

    • Raha

      باشه خوب همه بروبچه هایی که میان تو این سایت (دکترو مهندسو هرکولو دراکولا و...)چشماتونو درویش کنید این ایمیل همگانی نیست ها rahaborhani17@gmial.com

    • رها

      hey

    • سعید

      دوست داری چیمو بهت بگم؟اها البته بهم گفتی...زیاد دوست ندارم از خودم بگم اما میگم..بیشتر لباسای تکراری می پوشم یا بیشتر سیاه یا قرمزبسه دیگه پر رو میشی..من تو رو اد می کنم اونجا هم بهت می گم..راستی این چه ایمیلیه جیمیله من جیمیل ندارم ادرس یاهو بده.

    • رها

      خوب می تونی پنج شنبه نزدیک ترین پارک دم خونتون بیای قرمز هم بپوشی؟؟؟؟؟؟اگه این کارو کردی یعنی خودشی اگر نه هم که هیچی دیگه! باشه؟یا اگه این برات مشکله می تونی بیای زمین وسط، ولیبال بازی کنی حالا هر کدوم راحتی رو بگو حالا اگه این نوشته دیر تر به دستت رسید تو بگو کدوم رو انجام میدی من روزشو می گم پس زود تر جواب بده.

    • Raha

      Hey chi shod chiz shode?

    • سعید

      من دیگه از این سایت خدافظی می کنم چون شمارمو دادم بش و الان از طریقه گوشی داریم اس میدیم اینو برای فضولای این سایت نوشتم که بدونن آخرش چی شد!!!!...

    • mahzad

      کسی تا حالا عطرshakheشیخ استفاده کرده؟از دبی برام اوردن الان 2و3 ملیونی هست

    • sahar

      راستی رها و سعید تبریک می گم معلوم بود چند ساله دنبال هم بودید عروسیتون حتما دعوتم کنید باشهههه؟؟؟... !!!...

      پاسخ ها

      • سوران

        سحر چووووووون بیا تا دیر نشده من و تو ازشون سبقت بگیریممممممممممم

    • armin

      من هت

    • شيدا

      هركول جان شايد خيلي براي امدنم دير باشد ولي از وقتي فهميدم جنست چيست ارزو داشتن تو را داشتم ولي هيچ ادم عاقل عاشق فرشته نمي شود راستي اگر نظر sanar درست باشد برايتان ارزو بهترين ها را ميكنم راستي من هيچ عطري وادكلني استفاده نميكنم نه اينكه به خود نمي رسم نه ولي چون با افراد نامحرم زياد ارتباط دارم استفاده نميكنم از نظر گنا هيت راستي من فضول نيستم من دنبال ايند ه ام هستم

    • سارا

      همیشه هر کی حرف حق رو میزنه دیگران اینطور متهمش میکنن. حق با هرکوله. چون حرف دینه. تمام.

    • مختار

      شماها پول نون نداريد چ برسه ب آدكلن باهمتونم جپ

    • anita

      mer30 khob bod

    • پارمیس

      عجب

    • خودم

      يعنى خوش به حال همتون كه انقدر الكى خوشين

    • نام نام

      چه خرتو خریه خوشت نمیاد خو بردار برو سرم درد گرفت

    • ناناز

      چقدر مزخرف هر جا رفتیم یا داشتن غیر منطقی حرف میزدن یا دعوا مبکردن حال به هم زنا

    • بدون نام

      همه نظراتو خوندم...بالاخره هرکول که بود؟؟ ایا سعید و رها. ازدواج. نمودن ؟ ایا بی نام متقاعد گردید؟
      نظراات برخی مال سال91 بودن اکنون کی مرده کی زنده ست؟

    • شادی

      هیچ چی آنجل آکوآ شیک نمیشه

    • پ.ن

      سلام میشه اسم ادکلن سعید معروف رو هم بزارین

    • احمد جهاندیده

      سلام .اودکلن ..تام فورد عالیست

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج