۲۷۲۰۴۱
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

مربیانی که از بد بدتر شدند!

دو مربی که آمده بودند تا وضعیت تیمشان را بهبود ببخشند و از قعر جدول فاصله بگیرند بدتر از مربیانی نتیجه گرفتند که از ابتدای فصل حضور داشتند.

تابناک: مهدی تارتار که سالهاست تیم های مختلف را تجربه می کند و عملا نتوانسته به موفقیتی دست پیدا کند، بعد از چند هفته هدایت تیم راه آهن را برعهده گرفت تا شاید بتواند به اوضاع این تیم سروسامان دهد اما ظاهرا او از کاظمی هم بدتر است!

پس از آنکه فرهاد کاظمی از راه آهن رفت مسئولان این باشگاه خصوصی مهدی تارتار را به تیمشان آوردند تا شاید نتایج بهتری بگیرند اما او از ۸ بازی که هدایت این تیم را برعهده گرفته ۵ امتیاز کسب کرده و ۱۶ امتیاز را از دست داده است!

از سوی دیگر فرهاد کاظمی که به مشهد رفت تا به اوضاع سیاه جامگان سروسامان دهد نتوانسته انتظارات را برآورده کند و از ۶ بازی که هدایت این تیم را برعهده داشته ۲ امتیاز کسب کرده است. کاظمی هنوز با سیاه جامگان به برد نرسیده است!
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج