۲۷۱۵۶۷
۱ نظر
۵۰۰۷
۱ نظر
۵۰۰۷
پ

جذابیت به وقت پاییز ۹۴

دولچه‌ اند گابانا در مجموعه زمستانی خود پالتوهایی با پارچه نقش‌دار ارائه كرده است. این پالتوها از پشم مرغوب كشمیری و خز مشكی دور یقه علاوه بر اینكه چهره كلاسیك به این محصول می‌بخشد سرما را از كودكان دور کرده.

مجله زندگی ایده آل:

BEATS

هدفون عروسكی

جذابیت به وقت پاییز 94

هلو كیتی به مناسبت چهارمین دهه فعالیت خود با همكاری كمپانی بیتز، هدفون‌های زیبا و نوستالژیك خود را اواسط ماه نوامبر روانه بازار کرده است. این هدفون‌ها در رنگ‌های آبی، قرمز و سفید ارائه شده و قیمت آن حدود ۲۵۰ دلار است. نسخه سبك‌تر این هدفون هم با قیمت ۱۵۰ دلار در دسترس است و یك كیف زیبا برای نگهداری آن طراحی شده است.


ADIDAS

پیشنهاد زمستانی آدیداس

جذابیت به وقت پاییز 94

آدیداس نیم‌بوت‌های زمستانی خود را روانه دنیای پوشاك كرد و بار دیگر به علاقه‌مندان محصولاتش فرصت تجربه جدید بخشید. این نیم‌بوت‌های مردانه با كف ضخیم، مستحكم و در عین حال سبك علاوه بر اینكه مانع از ورود سرما به پای‌تان می‌شود، خطر سر خوردن روی برف و یخ را هم از شما دور می‌كند. پارچه این بوت ضدآب است و قسمتی كه روی مچ بسته می‌شود گرمای كفش را حفظ می‌كند. ویژگی مهم این كفش طبی بودن آن است و برای پیاده‌روی در فصل زمستان انتخاب مناسبی به‌شمار می‌آید.


Tudor

قهرمانی دیگر

جذابیت به وقت پاییز 94

شركت ساعت‌سازی تودر نسخه جدیدی از ساعت «بلك بی» از مجموعه غواصان خودش را روانه بازار كرد. نمونه قبلی این ساعت كه در سال ۲۰۱۲ عرضه شد، جایزه ساعت ژنو را دریافت كرد. ساعت جدید در ۳ رنگ آبی، قرمز و مشكی طراحی شده است. تولید این ساعت به مناسبت شصتمین سالگرد تولید مجموعه غواصان است.


DOLCE & GABBANA

پالتوی دخترانه

جذابیت به وقت پاییز 94

دولچه‌ اند گابانا در مجموعه زمستانی خود پالتوهایی با پارچه نقش‌دار ارائه كرده است. این پالتوها از پشم مرغوب كشمیری و با الهام از كت‌های دهه ۵۰ میلادی طراحی شده است. خز مشكی دور یقه علاوه بر اینكه چهره كلاسیك به این محصول می‌بخشد سرما را از كودكان دور کرده و روزهای زمستانی را برای آنان خاطره‌انگیز و دلچسپ می‌کند.


NATALIA STUDS BY LOUIS VUITTON

مثل الماس بدرخشید

جذابیت به وقت پاییز 94

عینك جدید و منحصربه‌فرد لویی‌ویتون با آغاز فصل جدید روانه بازار شد. الماس‌های متالیكی نقره‌ای و رزگلد روی دسته‌ها و بین دو فریم عینك خودنمایی می‌كنند. فریم عینك به‌طور كامل گرد است و تركیب مدرن و كلاسیكی را به وجود آورده است. این عینك به دلیل گرد بودن فریم برای صورت‌های بیضی‌شكل انتخاب بسیار مناسبی است. این شركت فرانسوی علاوه بر عینك، مجموعه‌ای از زیورآلات با این طرح و مواد را عرضه كرده است.


DOLCE&GABBANA

ساعت به وقت جوانی

جذابیت به وقت پاییز 94

مجموعه جدید ساعت‌های دولچه‌ اند گابانا به نام صوفیا روانه بازار شده است. قاب این ساعت از طلای ۱۸ عیار است. بند چرمی این ساعت با رنگ زمینه ساعت هماهنگ بوده و تركیب زیبا و اسپرتی ایجاد كرده است. شیشه كریستالی این ساعت تراش‌خورده است و باعث می‌شود در انعكاس نور زیبایی بیشتری پیدا كند. این مجموعه ساعت شامل رنگ‌های جذاب و جوان‌پسندی چون مشكی، بژ، خاكستری، آبی و صورتی است.


chanel

رایحه‌ای برای همیشه

جذابیت به وقت پاییز 94

عطر شماره ۵ شنل، یکی از معروف‌ترین محصولات این برندفرانسوی است که با وجود تولید تاریخی و قدیمی‌اش، همچنان رایحه‌ای محبوب برای خانم‌ها دارد. شرکت شنل با توجه به محبوبیت این عطر، نسخه سفری آن را هم تولید کرده است و حالا می توانید یک شیشه کوچک از این عطر گران قیمت را همه جا با خود ببرید.


prada

زیبای كوچك

جذابیت به وقت پاییز 94

این روزها بازار كیف كوچك بسیار داغ است و كمپانی ایتالیای پرادا هم از این قافله جا نماند. محصول جدید پرادا، كیف كوچك روی شانه‌ای است كه از چرم مرغوب طرح‌دار ساخته شده است. بند كیف، تركیب زنجیر و چرم است و حمل و نقل آن را آسان می‌كند. طرح پلنگی كیف علاوه بر اینكه این محصول را برای فصل‌های سرد سال زیبا و مناسب می‌کند، تنوع بی‌نظیری به این محصول می‌دهد و آن را جذاب و شیك می‌كند.


CHANEL

نیم‌بوت كلاسیك

جذابیت به وقت پاییز 94

طراحان بوت در طرح‌های امسال خود به مدل‌های كلاسیك علاقه نشان داده‌اند و بار دیگر بوت‌های كوتاه با پاشنه بلند و سوزنی وارد دنیای مد شده است. در مجموعه بوت‌های پاییز-زمستان امسال شنل، بوت كلاسیك با پاشنه بلند و باریك به چشم می‌خورد. جنس این بوت جیر است و به خانم‌های كلاسیك‌پوش پیشنهاد می‌شود تا در مجالس رسمی خوش بدرخشند.


Northskull

جمجمه طلایی

جذابیت به وقت پاییز 94

كمپانی northskull در مجموعه جدید خود باز هم به همان جمجمه‌های معروف خود علاقه نشان داده و در طراحی‌های خود از آن استفاده كرده است. یكی از پرطرفدارترین محصولات این مجموعه، دستبندی با چرم طبیعی به رنگ مشکی و طلای ۱۸ عیار است كه در آن دو جمجمه طلایی رنگ به هم متصل شده‌اند. قفل آهنربایی این دستبند لوكس و جذاب هم از طلای ۱۸ عیار ساخته شده است. قیمت این محصول حدود ۲۰۰ دلار است.


DIOR SAUVAGE

جانی دپ با سووژ می‌آید

جذابیت به وقت پاییز 94

دیور عطر جدید خود با نام سووژ را رونمایی كرد. این عطر با الهام از عطر پرطرفدار اوسوژ (۱۹۹۶) ساخته شده است. تركیب ترنج، فلفل چینی و نوعی عنبر گران‌بها این عطر را جذاب و منحصر به فرد کرده و ماندگاری بالایی به آن بخشیده است. رایحه این عطر از طبیعت بكر الهام گرفته تا تداعی‌كننده آسمان، صخره‌ها و گرمای سوزان خورشید باشد. جانی دپ، هنرپیشه معروف هالیوود در تبلیغات این عطر دیده می‌شود و استفاده از این عطر را به آقایان پیشنهاد می‌كند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • مین یانگ

      عاشق اون اولیه هستم خیلی ناز بود .

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج