آوینا_استیکی 2
adexo3

جشنواره قرعه کشی حساب های قرض الحسنه پس انداز

ثبت نام کنید
۲۷۱۰۴۱
۴ نظر
۵۰۰۴
۴ نظر
۵۰۰۴
پ

بررسی خروج مرتضوی از کشور در مجلس

به دنبال خروج سعید مرتضوی دادستان پیشین تهران و مدیرعامل سابق سازمان تامین اجتماعی از کشور، روز گذشته سیدحسین دهدشتی، نماینده آبادان در مجلس اعلام کرد: مرتضوی به‌علت اتهامات اقتصادی تاکنون ممنوع‌الخروج بوده است.

روزنامه دنیای اقتصاد: به دنبال خروج سعید مرتضوی دادستان پیشین تهران و مدیرعامل سابق سازمان تامین اجتماعی از کشور، روز گذشته سیدحسین دهدشتی، نماینده آبادان در مجلس اعلام کرد: مرتضوی به‌علت اتهامات اقتصادی تاکنون ممنوع‌الخروج بوده است.

سعید مرتضوی با پرواز شماره ۳۴۱۳ تهران را به مقصد نجف اشرف ترک کرده و گفته است که برای مراسم اربعین به کربلا می‌رود.به‌دنبال این خبر دهدشتی در گفت‌وگو با خانه ملت، با اشاره به خروج سعید مرتضوی از کشور گفت: تا آنجا که من اطلاع دارم مرتضوی به‌علت اتهامات اقتصادی ممنوع‌الخروج بوده و طبیعتا نمی‌توانسته از کشور خارج شود، حال معلوم نیست وی چگونه و بر اساس چه ضابطه‌ای از کشور خارج شده است.

عضو کمیسیون انرژی مجلس افزود: به‌طور حتم مجلس شورای اسلامی پیگیر پرونده اتهامات مرتضوی و خروج وی از کشور است و قطعا در این رابطه از مسوولان مربوطه سوال می‌شود.محمدعلی اسفنانی، سخنگوی کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس نیز در گفت‌وگو با خانه ملت، با بیان اینکه در شرایط کنونی و با توجه به اتهامات مرتضوی، احتمال عدم برگشت وی به کشور وجود دارد، گفت: در شرایط کنونی خروج مرتضوی از کشور هیچ ضمانت اجرایی ندارد و در صورت عدم برگشت مشکلات بسیاری برای تعقیب قانونی و قضایی وی ایجاد می‌شود.

در خبری دیگر مصطفی ترک همدانی وکیل مدافع عباس پالیزدار شاکی سعید مرتضوی در گفت‌‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان در رابطه با خروج از کشور مرتضوی اظهار کرد: بنابر اظهارات سخنگوی قوه‌قضائیه مرتضوی به‌دلیل دارا بودن پرونده‌های متعدد در دستگاه قضایی ممنوع‌الخروج است.محسن افتخاری، رئیس دادگاه کیفری یک‌استان تهران نیز در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان در این رابطه گفت: سعید مرتضوی از طرف دادگاه کیفری ممنوع‌الخروج نیست، اما احتمال ممنوع‌الخروجی وی از سوی دیگر محاکم قضایی کشور وجود دارد.

پاسخ مرتضوی

در همین ارتباط روز گذشته سعید مرتضوی در حاشیه حضور در راهپیمایی اربعین با اشاره به تذکر یک نماینده به چرایی خروج او از کشور گفت: تعجب می‌کنم چطور یک نماینده چنین اظهاراتی می‌کند. وی گفت: برخی مدت‌هاست اتهام زده و می‌گویند من ده‌ها شرکت را به بابک زنجانی داده‌ام؛ در حالی که چنین ادعایی از اساس کذب محض است.مرتضوی خاطرنشان کرد: درخواست من از قوه‌قضائیه آن است که تمام اتهامات بنده را در یک دادگاه علنی برگزار کند تا افکار عمومی هم قضاوت کند؛ چراکه من در سازمان تامین اجتماعی حتی یک‌هزار تومان تخلف نکرده‌ام.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      کسی که اتهامات اقتصادی دارد نجف و کربلا چه کار میکند؟! جایی که امام علی (ع) شمع بیت المال را خاموش می کرد و آتش به عقیل نشان می داد که یاد دوزخ باشد . با کدام اعتقاد به نجف می روی ؟؟؟؟؟!!!!

    • مجید

      افرین به این نماینده باوجدان.فقط ی سئوال دارم این نماینده یانمایندگان عزیز موقع فرار خاوری کجا تشریف داشتن؟چرا اون زمان فریاد نزدن؟

    • بدون نام

      الان دیگه دلواپسا دلواپس نیستن !!!!؟؟؟

    • بدون نام

      آخی بنده خدا مرتضوی کی میگه ایشان اختلاس کرده اونی که اختلاس کرده منم احتمالاایشان رفتنداونجاکه توبه کنندولی حق والناس نابخشودنی است اگراعتقادی باشه ازطرفی راستی چطورایشان تونسته خروج کنه الله واکبر

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج