جاباما
۲۷۰۲۸۹
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

یعقوب کریمی:

کارت زرد اول، دستمال کاغذی هم نداشت

یعقوب کریمی: من تا حالا هرگز به داوری اعتراض نکرده ام ولی واقعا کارت زرد اولی که داور به من داد یک خطای کاملا معمولی بود و حتی دستمال کاغذی هم نداشت چه برسد به کارت زرد.

ورزش سه: یعقوب کریمی که در میکسدزون بعد از بازی با نفت تهران سوالات خبرنگار ما پاسخ می داد، گفت که هرگز کارت زرد اولش درست نبوده است.

می باختیم خودم را نمی بخشیدم

اگر بازی را می باختیم هرگز خودم را نمی بخشیدم. به هرحال اخراج من باعث شد که تیم تحت فشار قرار بگیرد ولی من نمی خواستم این اتفاق بیفتد و بازهم از همه عذرخواهی می کنم. انشاالله در بازی با سایپا جبران می کنم تا هواداران اتفاقات این بازی را فراموش کنم.

کارت زرد اول، دستمال کاغذی هم نداشت

من تا حالا هرگز به داوری اعتراض نکرده ام ولی واقعا کارت زرد اولی که داور به من داد یک خطای کاملا معمولی بود و حتی دستمال کاغذی هم نداشت چه برسد به کارت زرد.(با خنده) من فکر می کنم اصلا حقم نبود اخراج شوم اما به هرحال خدا را شکر که بازی را بردیم و صعود استقلال از همه چیز مهمتر است.

بچه ها در زمین جور من را کشیدند

بعد از اخراج من استقلال ۱۰ نفره شد و کار بسیار سخت شد. اما بچه ها به خوبی جور من را در زمین کشیدند و واقعا از آنها تشکر می کنم. بازیکنان ما با دوندگی زیاد باعث شدند که روند بازی از دست مان خارج نشود و در نهایت هم موفق شدیم در پنالتی برنده بازی شویم. از بازیکنان تشکر می کنم که با غیرت بازی کردند و اجازه ندادند من شرمنده هوادران شوم.

برد را مدیون مهدی رحمتی هستیم

آقا مهدی روز خیلی خوبی داشت و یکی از دلایل اصلی برد برابر نفت تهران بود. ما تا حد زیادی این این برد را مدیونش هستیم. این که به نیمه نهایی جام حذفی صعود کنیم اتفاق بسیار خوبی است و باید تلاش کنیم با بازی های خوبی که انجام می دهیم قهرمان جام حذفی شویم.

از تمام هوادران ممنون هستم

واقعا تماشاگران استقلال من را سوپرایز کردند. بعد از این که از زمین بازی اخراج شدم من رادر استادیوم تشویق کردند و در صفحه اینستاگرامم هم به من دلگرمی دادم. شرمنده آنها هستم و تلاش می کنم از این به بعد بازی های بهتری به نمایش بگذارم.

در بازی عصبی بودم

عملکردم در بازی با نفت تهران بد نبود ولی چون توپ به من کم می رسید کمی عصبی شدم و باعث شد آن خطا را انجام بدهم. بازهم از همه عذرخواهی می کنم و مطمئن باشید در بازی های بعدی همه چیز را جبران می کنم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج