جاباما
۲۷۰۲۲۶
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

راه مذاکره پرسپولیس با ادینیو باز شد!

در حالی که سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس بارها تاکید کرده است به دنبال جذب یک مهاجم ششدانگ است، راه مذاکره این باشگاه برای مذاکره با مهاجم پیشین تراکتورسازی که در قطر بازی می‌کند، باز شده است.

خبرگزاری مهر: با نزدیک شدن به تعطیلات نیم فصل اول لیگ برتر فوتبال ایران، هر روز اخبار مختلفی از نقل و انتقال بازیکنان لیگ برتری به گوش می‌رسد. باشگاه پرسپولیس که به نظر می‌رسد ابتدای فصل نتوانست در نقل و انتقالات عملکرد چندان مناسبی داشته باشد و همچنین در ادامه کار، هادی نوروزی کاپیتان خود را از دست داد، این روزها به دنبال تقویت خود برای حضور قدرتمند در نیم فصل دوم است.

هرچند مسئولان باشگاه اعلام کرده‌اند که برانکو ایوانکوویچ هنوز لیستی به آنها نداده است، ولی از محمد نوری و لوسیانو ادینیو به عنوان دو بازیکنی یاد می‌شود که احتمالا در نیم فصل دوم به جمع سرخپوشان اضافه شوند. محمد نوری این فصل در تیم المسیمیر قطر بازی می‌کند و با این تیم در قعر جدول قرار دارد.

ادینیو هم که فصل گذشته با تیم تراکتورسازی آقای گل لیگ برتر ایران شد، با مبلغ زیادی راهی تیم السیلیه قطر شد ولی در این تیم هرگز نشانی از یک مهاجم خطرناک نداشت. نه تنها ادینیو که دیگر مهاجمان تیم السیلیه هم عملکرد خوبی نداشته‌اند و همین مسئله باعث ناراحتی و نارضایتی مسئولان این باشگاه شده است. آنها قصد دارند با هماهنگی سامی الطرابلسی سرمربی خود در تعطیلات زمستانی، در خط حمله تیم خود تغییراتی ایجاد کرده و آنرا تقویت کنند تا از این شرایط خارج شوند.

این خبری است که سایت الکاس قطر آنرا منتشر و اعلام کرده است که جایگاه نامناسب السیلیه در جدول رده بندی باعث شده تا مسئولان السیلیه به فکر تغییراتی در بخش هجومی خود باشند. السیلیه در حال حاضر با ۷ امتیاز در رده هفتم جدول ۱۴ تیمی قطر قرار دارند. این تیم در ۹ مسابقه تنها هشت گل به ثمر رسانده است.

گفته می‌شود در صورتی که برانکو نظر نهایی را برای جذب ادینیو بدهد، مایکل اومانیا مدافع کاستاریکایی سرخپوشان از لیست خارج خواهد شد تا مهاجم برزیلی جایگزین وی شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج