۲۶۵۱۱۹
۱ نظر
۵۰۰۰
۱ نظر
۵۰۰۰
پ

پیروانی: برای فوتبال ایران باید تأسف خورد

مدیر تیم ملی فوتبال ایران گفت: برای بازی با گوام از حالا وارد حاشیه شده‌ایم و باید برای این فوتبال تأسف خورد.

خبرگزاری فارس: مدیر تیم ملی فوتبال ایران گفت: برای بازی با گوام از حالا وارد حاشیه شده‌ایم و باید برای این فوتبال تأسف خورد.

افشین پیروانی پس از پیروزی ۳ بر یک ایران مقابل ترکمنستان اظهار داشت: خیلی از بازیکنان تیم ملی جدید بودند و می‌تواند آینده تیم ملی باشند. این بازیکنان جوان نیاز به بازی‌های تدارکاتی دارند چرا که کم تجربه به نظر می‌رسند.

وی ادامه داد: بازیکنان کم تجربه تیم ملی امروز عملکرد قابل قبولی داشتند و با پیروزی قاطع مقابل ترکمنستان برای یک جنگ نابرابر مقابل گوام آماده شدند.

مدیر تیم ملی خاطرنشان کرد: دیدار با گوام بحث فنی خیلی کمی دارد چرا که بازی از حالا وارد حاشیه شده است. به فیفا، AFC نامه زدیم و حالا اعلام می‌کنم که به عنوان مدیر تیم ملی جلسه قبل از بازی را ترک خواهم کرد چون ما تیم اول آسیا هستیم اما به ما بی‌احترامی شده است.

پیروانی افزود: امروز ما با ترکمنستان بازی کردیم در حالیکه آندو به دنبال گرفتن ویزا بود که خوشبختانه توانست کارهایش را انجام دهد و تیم را همراهی می‌کند اما از طرفی برخی از بازیکنان خداحافظی کردند و نمی‌توانند در بازی با گوام همراه ما باشند. فکر می‌کنم این شرایط عادلانه نباشد.

وی گفت:‌ بازیکنان جایگزین خوبی در تیم ملی داریم اما باز هم باید تأکید کنم در دیدار مقابل گوام مباحث غیرفنی خیلی پررنگ است و باید برای این فوتبال تأسف خورد.

پیروانی با اشاره به بازی امروز مقابل ترکمنستان اظهار داشت:‌بازی قابل قبولی بود و فکر می‌کنم موقعیت‌ها نشان داد که تیم ایران شرایط خوبی دارد. ملی‌پوشان جوان ایران بازیکنان بزرگی هستند و با اندکی تجربه‌اندوزی می‌توانند آینده فوتبال ایران را تضمین کنند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • علی

      آقای پیروانی ترک جلسه کاری حرفه ای نیست. باید در جلسه حضوری فعال داشته باشی و فریاد مظلومیت فوتبال ایران و رفتار غیر حرفه ای گوام و آمریکای جنایتکار را به گوش جهانیان برسانی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج