جاباما
۲۶۳۵۸۷
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

سپاهان با اسکوچیچ به توافق رسید

مسئولان باشگاه سپاهان با سرمربی فولاد خوزستان به توافقاتی رسیدند و در صورت نهایی شدن قرارداد معارفه این مربی برگزار خواهد شد.

خبرگزاری تسنیم: مسئولان باشگاه سپاهان با سرمربی فولاد خوزستان به توافقاتی رسیدند و در صورت نهایی شدن قرارداد معارفه این مربی برگزار خواهد شد.

مسئولان باشگاه سپاهان اصفهان برای انتخاب جانشین حسین فرکی به توافقاتی با دراگان اسکوچیچ رسیدند و این مربی پس از قطعی شدن حضورش در اصفهان معارفه خواهد شد.

منوچهر نیکفر، رئیس هیئت مدیره باشگاه سپاهان در این خصوص به خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم گفت: مذاکراتی با اسکوچیچ داشتیم که توافق‌هایی نیز حاصل شد اما سایر موارد در اختیار باقریان است و او باید تأیید نهایی را در این خصوص بدهد.

وی درباره اینکه آیا معارفه اسکوچیچ در تمرین دوشنبه انجام خواهد شد، اظهار داشت: اگر سایت باشگاه این موضوع را به صورت رسمی اعلام کرد، همه چیز قطعی است. اگر حضور این مربی قطعی شد و قرارداد به امضا رسید، معارفه نیز انجام خواهد شد.

اصغر باقریان، مدیرعامل باشگاه سپاهان نیز در گفت‌وگویی کوتاه با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم مبنی بر اینکه آیا با اسکوچیچ توافق شده و این مربی فردا معارفه خواهد شد، گفت: این مسئله فردا صبح مشخص خواهد شد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج