۲۶۱۵۸۴
۱ نظر
۵۶۹۸
۱ نظر
۵۶۹۸
پ

کلکسیون جواهرات آنجلینا جولی

آنجلینا جولی، سوپر استار این روزهای هالیوود، شخصیتی چند بعدی محسوب می‌شود که هم در عالم بازیگری نقش فعالی دارد، هم در عرصه فشن و هم در حوزه کارهای خیریه. کلکسیون جواهرات این هنرپیشه سرشناس، امروز در برترین‌ها بررسی شده است.

کلکسیون جواهرات آنجلینا جولی
برترین ها: بازیگر چهل ساله جذاب هالیوود، این روزها، نه تنها یک بازیگر سرشناس، بلکه سفیر حسن نیت و طراح جواهر و حتی، یک نیکوکار بین المللی محسوب می‌شود که سرویس چهره‌های پرتال برترین‌ها را بر آن داشت تا نگاهی داشته باشد به کلکسیون طلا و جواهرات این سلبریتی گران قیمت سرزمین هالیوود. با ما همراه باشید.

کلکسیون جواهرات آنجلینا جولی
(آنجلینا جولی، علاقه خاصی به سرویس جواهرات الماس نشان دارد)

خیلی‌ها او را همان خانم اسمیت می‌دانند که زمینه ازدواجش با براد را فراهم کرد. آنجلینا جولی از معدود بازیگران هالیوود هست که علاقه زیادی به کارهای خیریه دارد و از همه ظرفیت‌ها و شهرت خود و همسرش برای انجام چنین فعالیت‌هایی در سراسر جهان استفاده می‌کند. این قضیه، در فعالیت کسب و کار ایشان نیز تأثیر گذاشته است و شاهد هستیم که در تبلیغات و تجارت نیز، حتی در عرصه فشن و جواهرات، این خصیصه را در نظر دارد. آنجلینا جولی در چند سال گذشته،‌ اگر چه حضور چندانی در شبکه‌های اجتماعی ندارد،‌ اما عاشق سلفی بازی هست و جنبش سلفی و اطلاع رسانی اینستاگرامی،‌ فاکتوری برای توسعه کسب و کار بسیاری از سلبریتی های دنیا شده است.

کلکسیون جواهرات آنجلینا جولی
(سلفی جدید آنجلینا جولی با مدل‌های تبلیغاتی)

جولی، در خانواده ای چند ملیتی متولد شد. پدر وی اصالتی آلمانی اسلواک، و مادرش اصالتی هلندی و فرانسوی کانادایی دارد. ایشان با این که در سال 2014 به طور رسمی با براد پیت ازدواج کرد، اما اکنون، در مجموع شش فرزند دارد که سه تن از آنان را به فرزندی قبول کرده است. جولی همچون دیگر ستاره‌های هالیوود، زندگی موفق ثابتی ندارد و عضو فعال باشگاه رکوردداران طلاق در دنیای پرده نقره ای هست. وی تا کنون ۳ بار رسماً ازدواج کرده است که در نهایت به براد پیت رضایت داد.

جان لی میلر (1996 تا 1999) و بیلی باب تورنتون (2000 تا 2003)، به عنوان همسران سابق خانم جولی معرفی شده‌اند، اما ارتباط با براد پیت، بازیگر سرشناس هالیوود سبب توسعه ارتباطات و موفقیت‌های هنری و غیر هنری ایشان در سطح بین المللی گردید. براد پیت نیز همچون آنجلینا جولی، ۲ بار شکست عشقی را تجربه کرده است و انتخاب آخرش، سوپر استار هالیوود بود.

بازی جولی روبروی براد پیت در فیلم Mr. & Mrs. Smith سبب شد که وی بیش تر با این هنرپیشه آشنا شده و زمینه ارتباط بلند مدت آن‌ها فراهم شود. ارتباطی که بعداً به ازدواج ختم شد و حتی، خط تولید طلا و جواهرات مشترکشان را نیز سبب گردید. او پس از ازدواج با برد پیت، از نام «آنجلینا جولی پیت»(Angelina Jolie Pitt) استفاده می‌کند.

کلکسیون جواهرات آنجلینا جولی

در سال ۲۰۰۶ صاحب دختری به نام شیلی شدند که به خاطر باورهایشان در مورد پایان دادن به فقر و بدبختی مردم آفریقا تصمیم به تولد بچه‌شان در کشور فقیر و آفریقایی نامیبیا گرفتند.

وقتی که آنجلینا دخترش شیلی را باردار بود، یکی از دوستانش حلقه ای به شکل یک مار به او هدیه داد. آنجلینا می‌گوید از زمانیکه آن حلقه را در دستم کردم، حس می‌کنم نیروی مرموزی از من و خانواده‌ام محافظت می‌کند. اما برای براد این اولین مرتبه ای نیست که با طراحان جواهرات همکاری می‌کند: او در سال ۲۰۰۰ با طراح معروف ایتالیایی " Damiani" همکاری می‌کرد. (دامیانی، کمپانی ای است که حلقه نامزدی افسانه ای براد پیت و جنیفر آنیستون را طراحی کرده بود.)

کلکسیون جواهرات آنجلینا جولی
(حلقه مار آنجلینا جولی)

آقای براد پیت برای همسران سابقش هم، در طراحی و خرید حلقه نامزدی، خوش سلیقه بوده است که در شکل زیر مشاهده می‌کنید. به نظر می‌رسد، حلقه‌های آنچنانی و چند صد هزار دلاری هم نتوانسته زندگی مصنوعی و شیشه ای سلبریتی های هالیوود را به ثمر برساند.

کلکسیون جواهرات آنجلینا جولی
(تصویری جالب از حلقه‌های ۲۰۰ هزار دلاری اعطایی براد پیت به همسران سابقش)
آنجلینا جولی - جنیفر آنیتسون و گوئین پالترو

آنجلینا جولی به همراه براد پیت علاوه بر سه فرزند طبیعی خود سرپرستی مدوکس پسر بچه یتیم اهل کامبوج، پکس کودک ویتنامی و یک دختر یتیم اهل اتیوپی به نام زهرا را بر عهده دارند. این سه فرزند سبب شدند تا این زوج سرشناس، حتی از جواهرات نیز برای توسعه فعالیت‌های خیریه استفاده کنند.

جولی، متولد لس آنجلس هست و به عنوان یکی از تأثیر گذارترین و قدرتمندترین زن در صنعت سرگرمی در ایالات متحده آمریکا می‌باشد. وی تا کنون یک جایزه اسکار و سه جایزه گلدن گلوب دریافت کرده است و در بیش از ۳۰ فیلم سینمایی معتبر هالیوود از George Wallace تا The Tourist ایفای نقش کرده است. مجله فوربس که همواره به ارائه اطلاعاتی از میلیاردرها و ثروت ورزشکاران و فعالان فرهنگی و هنری در دنیا علاقه دارد، سال ۲۰۱۳ اعلام کرد که دستمزد سالانه خانم جولی، به طور میانگین ظرف چند سال اخیر، حدود ۳۰ میلیون دلار در سال برآورد می‌شود. موضوعی که وی را گران‌ترین بازیگر هالیوود می‌کند. حتی گران تر از نیکول کیدمن و جورج کلونی.

جولی و براد پیت، همانند پاریس هیلتون، مدونا و حتی تیلور سویفت، به خط تولید جواهرات و بدلیجات علاقمند هست و گویا این رویه کسب و کار، برای سلبریتی های هالیوود کم کم به یک سنت در آمده است تا از نام و اعتبار خود، برای فروش کالا و خدمات لوکس از طلا و جواهرات گرفته تا عطر و لوازم آرایشی، استفاده کنند. موضوعی که حتی ریحانا و شکیرا را نیز از عرصه خوانندگی به دنیا مد کشاند. اکنون، پاریس هیلتون و زنجیره فروشگاه‌های اکسسوری و لوازم آرایشی‌اش در دنیا، بیش تر از سی دی‌های موسیقی پر مخاطبش، طرفدار دارد.

کلکسیون جواهرات آنجلینا جولی
(گزارش نشریه وی اف هالیوود از خط تولید جواهرات آنجلینا جولی برای حمایت از کودکان محروم)

آنجلینا جولی، بازیگر جذاب هالیوود، پس از راه اندازی خط تولید مشروبات الکی در فرانسه، مدتی هست که خط تولید جواهرات و اکسسوری های خود را نیز آغاز به کار کرد و قصد دارد تا فواید حاصل از این فعالیت تجاری لوکس را، به کودکان مدرسه ای که در مناطق محروم جهان قرار دارند، اختصاص دهد. خط تولید جواهرات خانم جولی با نام Style by Jolie شناخته می‌شود و توسط رابرت پروکوب، جواهر ساز معروف منطقه مفرح نشین بورلی هیلز آمریکا، پشتیبانی می‌شود.

کلکسیون جواهرات آنجلینا جولی
(بسیاری از سلبریتی های دنیای هنر، عاشق زمرد بودند)

ایشان، طراح حلقه ای بود که برادر پیت، همسر خانم جولی در زمان نامزدی، به آنجلینا اعطا کرد. کل درآمد حاصل از این فعالیت جواهر سازی، به بنیاد خیریه آنجلینا جولی و براد پیت که Education Partnership for Children of Conflict نام دارد اختصاص خواهد یافت. این بنیاد را در نشانی education-partnership.org دنبال کنید.

کلکسیون جواهرات آنجلینا جولی
(تصویر ایندکس پرتال بنیاد خیریه جولی و پیت)

در سال 2013 میلادی، این بنیاد خیریه تلاش گرد تا کودکان افغانی را برای رفتن به مدرسه یاری کند. بیش از 300 کودک افغانی تا کنون، تحت حمایت این برنامه قرار گرفته‌اند و این رقم هر ساله روند صعودی به خود گرفته است.

کلکسیون جواهرات آنجلینا جولی
(گزارش نشریه فوربس از کلکسیون جواهرات آنجلینا جولی برای کمک به کودکان افغانستان)

جولی، بارها در گفت و گو با نشریات بین المللی، هدف اصلی خط تولید جواهرات و اکسسوری خود و همسرش را کمک به کودکان بی بضاعت عنوان کرد، موضوعی که در خط تولید جواهرات دیگر سلبریتی های هالیوود مشاهده نمی‌شود. این موضوع، در گزارش نشریه معتبر فوربس نیز منعکس شد. با مقدمه ای که عرض شد، در ادامه، نگاهی داریم به گران‌ترین کلکسیون جواهرات خط تولید خانم جولی.

کلکسیون جواهرات آنجلینا جولی
(این گردن بند جذاب گران قیمت، از ۴۴ قطعه برش خورده زمرد ساخته شده که ۱۰۳ قیراط وزن دارد)
گردن بند، از سنگ‌های قیمتی کمیاب با سطح طبقه بندی سبز روشن ساخته شده است

کلکسیون جواهرات آنجلینا جولی
(حلقه زمرد ۲۷ قیراطی که امضای جولی نیز روی آن ثبت شد)
این زمرد، در کلمبیا استخراج شده است

کلکسیون جواهرات آنجلینا جولی
(گوشواره ۱۴ قیراطی از جنس زمرد)

کلکسیون طلا و جواهرات آنجلینا جولی برای کمک‌های خیریه ای، از طریق پرتال http://www.asprey.com ارائه می‌شود که در آن، مجموعه ای جدیدترین محصولات به نمایش عموم گذاشته شده است. قیمت برخی از محصولات به قدری بالا هست که در پرتال، خریداران واقعی می‌بایست برای خرید محصول، با شرکت جواهر سازی تماس بگیرند و قیمت را دریافت کنند. آسپری، یکی از معتبرترین فروشگاه‌های زنجیره ای طلا و جواهرات در اروپا می‌باشد که دفتر مرکزی آن در شهر لندن قرار دارد. آسپری، پشتیبانی طلا و جواهرات اعضای خانواده‌های سلطنتی در اروپا را نیز بر عهده دارد.

کلکسیون جواهرات آنجلینا جولی
(تصویر یک حلقه به طرح مار با چشمانی از سنگ زمرد و ظریف کاری شده با الماس)

علاوه بر طلا و جواهرات، خط تولید محصولات لوکس آنجلینا جولی، کالاهای گران قیمت و جذاب دیگری را نیز با کاربردهای غیر طلا و جواهرات تولید کرده که حداقل قیمت آن 520 دلار بوده که شماری از آن‌ها در ادامه معرفی شده است.

کلکسیون جواهرات آنجلینا جولی
(تصویری از محصولات خط تولید آنجلینا جولی برای حمایت از کودکان محروم)

کلکسیون جواهرات آنجلینا جولی
(علاوه بر جواهرات، محصولات لوکس نیز در طرح‌ها و شکل‌های مختلف در خط تولید آنجلینا قرار دارد)

کلکسیون جواهرات آنجلینا جولی
(برخی از سازندگان بدلی جات، از این طرح‌های لوکس برای تولید کالاهای ارزان استفاده می‌کنند)

کلکسیون جواهرات آنجلینا جولی
(قیمت این حلقه طلایی ظریف کاری شده با سنگ‌های قیمتی، ۳۰۰۰ دلار می‌باشد)

علاقه خاصی خانم جولی به مار دارد و تا کنون در برنامه‌های تلویزیونی و حتی تبلیغاتی، مارهای غیر سمی را بغل کرده و با آن‌ها تصاویر ژورنالیستی انداخته است. شاید یکی از دلایلی که طرح مار بر روی دستبند و گردن بندهای خط تولید جولی مشاهده می‌شود، از نوع حس رمانتیک ایشان به جذاب بودن و قدرت خیره کننده مار حکایت می‌کند.

کلکسیون جواهرات آنجلینا جولی
(یک تصویر تبلیغاتی که آنجلینا جولی با مار خال دار را نشان می‌دهد)

کلکسیون جواهرات آنجلینا جولی
(آنجلینا جولی خندان با مار گیاه خوار در German television show 'Wetten Dass)

کلکسیون جواهرات آنجلینا جولی
(آنجلینا جولی و سرویس بدلیجات از نوع کریستال)

کلکسیون جواهرات آنجلینا جولی
(آنجلینا جولی و سرویس گردن بند و گوشواره طلایی طرح Vintage-Style)

کلکسیون جواهرات آنجلینا جولی
(گردن بند به طرح DORAZIO JEWELERY)

کلکسیون جواهرات آنجلینا جولی
(گوشواره الماس آنجلینا جولی در مراسم اسکار ۲۰۱۴)

کلکسیون جواهرات آنجلینا جولی
(گردن بند الماس ۴ لایه در مراسم اسکار ۲۰۰۴)

کلکسیون جواهرات آنجلینا جولی
(مراسم گلدن گلوب ۲۰۱۱ و گل میخ ست شده با لباس سبز)

کلکسیون جواهرات آنجلینا جولی
(سرویس گوشواره کریستالی سبز رنگ در مراسم اسکار ۲۰۰۹)

کلکسیون جواهرات آنجلینا جولی
(گردن بند آنجلینا جولی در فیلم توریست در شهر ونیز ایتالیا)

کلکسیون جواهرات آنجلینا جولی
(ست گردن بند و گل سینه طلایی در سخنرانی در سازمان ملل)

کلکسیون جواهرات آنجلینا جولی
(آنجلینا جولی و حلقه از جنس زمرد)

کلکسیون جواهرات آنجلینا جولی
(آنجلینا جولی و ست گردن بند و گوشواره نقره)

کلکسیون جواهرات آنجلینا جولی
(حلقه طلایی طرح مار آنجلینا جولی در مراسم کنفرانس خبری الکساندر - نوامبر ۲۰۰۴)

کلکسیون جواهرات آنجلینا جولی
(از معدود گوشواره و گردن بندهای مشکی رنگ آنجلینا جولی)

کلکسیون جواهرات آنجلینا جولی
(گوشواره خوشه ای شیک الماس- برلین ۲۰۰۹)
مراسم 'The curious case of Benjamin Button'

کلکسیون جواهرات آنجلینا جولی
(آنجلینا جولی و گوشواره حلقوی از جنس طلا- کالیفرنیا ۲۰۰۸)
مراسم 'The Curious Case Of Benjamin Button'

کلکسیون جواهرات آنجلینا جولی
(آنجلینا جولی و گردن بند الماس - لندن ۲۰۰۷)

کلکسیون جواهرات آنجلینا جولی
(حلقه نامزدی ۲۵۰ هزار دلاری آنجلینا جولی)

رابرت پروکوپ که قبلاً" در راه اندازی خط تولید یک مجموعه جواهر با نام "سبک آنجلینا" با آنجلینا جولی همکاری کرده بود، این بار با همکاری براد پیت حلقه نامزدی آنجلینا را طراحی کرد.


درباره کلکسیون جواهرات سلبریتی ها، کتاب‌های زیادی نوشته شده است که یکی از آن‌ها را کتی فلود نوشته و در شکل زیر، تصویر جلد آن را مشاهده می‌کنید.

کلکسیون جواهرات آنجلینا جولی
(کتابی درباره کلکسیون جواهرات سلبریتی ها)

اگر چه بیش از 80 میلیون صفحه در اینترنت درباره گران‌ترین بازیگر حال حاضر هالیوود، به ارائه اطلاعات و تصاویر پرداخته‌اند، اما همچنان خانم جولی از حضور در شبکه‌های اجتماعی امتناع می‌کند و هیچ اثری رسمی از ایشان و جواهراتش و خط تولید آن در توییتر و فیس بوک و تامبلر یا اینستاگرام مشاهده نمی‌شود. شاید اگر حضور رسمی وی اعلام شود، وی بتواند رکوردهای چند میلیون فالووری کتی پری و کیم کارداشیان و تیلور سویفت را بشکند و بیش از 50 میلیون مخاطب جمع کند.

گفتنی است، فیلم By the Sea، جدیدترین فیلم آنجلینا جولی، قرار است در آذر سال جاری اکران عمومی شود.

فهرستی کامل از فیلم‌های آنجلینا جولی در جدول زیر ارائه شده است. تریلر این فیلم‌ها و حتی بخش‌های مختلف آن را می‌توانید از طریق پرتال‌هایی مانند یوتیوب مشاهده کنید.

سال

عنوان فیلم سینمایی

نقش

۱۹۸۲

نگاهی به بیرون (Lookin' to Get Out)

Tosh - Patti's Daughter

۱۹۹۳

سایبورگ ۲ (Cyborg ۲)

Casella 'Cash' Reese

۱۹۹۵

بدون مدرک (‌Without Evidence)

Jodie Swearingen

۱۹۹۵

هکرها (‌Hackers)

Kate

۱۹۹۶

عشق است همه آنچه هست (‌Love Is All There Is)

Gina Malacici

۱۹۹۶

فوکس‌فایر (‌Foxfire)

Legs Sadovsky

۱۹۹۷

فیلم (‌Playing God)

Claire

۱۹۹۸

جیا (‌Gia)

Gia Carangi

۱۹۹۸

آشپزخانه جهنم (‌Hell's Kitchen)

Gloria McNeary

۱۹۹۸

بازی با قلب (‌Playing by Heart)

Joan

۱۹۹۹

(‌Pushing Tin)

Mary Bell

۱۹۹۹

شکارچی استخوان (‌The Bone Collector)

Amelia Donaghy

۱۹۹۹

دختر از هم گسیخته (‌Girl, Interrupted)

Lisa Rowe

۲۰۰۰

سرقت در شصت ثانیه (‌Gone in Sixty Seconds)

Sara 'Sway' Wayland

۲۰۰۱

لارا کرافت: مهاجم مقبره (‌Lara Croft: Tomb Raider)

Lara Croft

۲۰۰۱

گناه اصلی (‌Original Sin)

Julia Russell / Bonny Castle

۲۰۰۲

زندگی یا چیزی شبیه به آن (‌Life or Something Like It)

Lanie Kerrigan

۲۰۰۳

لارا کرافت مهاجم مقبره: گهواره حیات (‌Lara Croft Tomb Raider: The Cradle of Life)

Lara Croft

۲۰۰۳

فراتر از مرزها (‌Beyond Borders)

Sarah Jordan

۲۰۰۴

گرفتن جان‌ها (‌Taking Lives)

Illeana

۲۰۰۴

داستان کوسه ( کارتون ) (‌Shark Tale)

Lola

۲۰۰۴

کاپیتان آسمان و دنیای فردا (‌Sky Captain and the World of Tomorrow)

Franky

۲۰۰۴

اسکندر (‌Alexander)

Olympias

۲۰۰۵

آقا و خانم اسمیت (‌Mr. & Mrs. Smith)

Jane Smith

۲۰۰۶

چوپان خوب (‌The Good Shepherd)

Margaret 'Clover' Russell

۲۰۰۷

بئوولف (‌Beowulf)

Grendel's Mother

۲۰۰۷

قلب قدرتمند (A Mighty Heart)

Mariane Pearl

۲۰۰۷

تحت تعقیب (Wanted)

Fox

۲۰۰۸

بچه پریان (‌Changeling)

Christine Collins

۲۰۰۸

پاندای کونگ‌فوکار (‌Kung Fu Panda)

Tigress

۲۰۱۰

سالت (‌Salt)

Evelyn Salt

۲۰۱۰

توریست (The Tourist)

Elise Clifton-Ward

۲۰۱۱

پاندای کونگ‌فوکار ۲ (‌Kung Fu Panda ۲)

صداپیشه

۲۰۱۱

در سرزمین خون و عسل (In The Land Of Blood And Honey)

کارگردان و نویسنده

۲۰۱۴

پلید (Maleficent)

پلید

۲۰۱۵

کنار دریا (By the Sea)

کارگردان و نویسنده


برای آگاهی از جدیدترین ساخته‌های هنری سلبریتی ها، همواره به سرویس فرهنگ و هنر پرتال برترین‌ها مراجعه کنید.

سرویس چهره‌های پرتال برترین‌ها همواره در طول ماه، در قالب گزارشات متنوع، به بررسی روزانه زندگی اینستاگرامی سلبریتی های جهان می‌پردازد که می‌توانید به این محتواها مراجعه کنید.

همواره کلکسیون جواهرات سلبریتی ها را با پرتال برترین‌ها دنبال کنید.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • سانی

      عشق مااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااار

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج