۲۶۱۱۳۳
۱۸ نظر
۵۸۸۴
۱۸ نظر
۵۸۸۴
پ

بهترین سرم‌های مو در بازار ایران

همان‌قدر که پوست صورت شما نیازمند آبرسانی مداوم و روزانه است تا شادابی خودش را حفظ کند، موهای‌تان هم از این قاعده مستثنا نیست؛ به‌خصوص مو‌های رنگ شده. برای جلوگیری از خشک و بی‌حالت‌شدن موهایتان باید از آبرسان‌ها یا سرم‌های موی موجود در بازار استفاده کنید.

برترین‌ها: همان‌قدر که پوست صورت شما نیازمند آبرسانی مداوم و روزانه است تا شادابی خودش را حفظ کند، موهای‌تان هم از این قاعده مستثنا نیست؛ به‌خصوص مو‌های رنگ شده. مو به دلیل مواد شیمیایی موجود در رنگ و شامپو‌های مختلف رطوبت خودش را از دست می‌دهد که سرآغاز مشکلاتی مثل ریزش است. برای جلوگیری از این جریان ناخوشایند باید از آبرسان‌ها یا سرم‌های موی موجود در بازار استفاده کنید.

سرم موی کریستال

بهترین سرم‌های مو در بازار ایران

بهترین سرم‌های مو در بازار ایران

ویتامین‌های E و B۵ موجود در سرم موی کریستال با حفظ رطوبت و آبرسانی موها، نرمی و لطافت مو‌ها را هم برعهده دارد. عصاره‌ی موجود در سرم موی کریستال گیاه گزنه است. کریستال حاوی مواد معدنی است که منجربه تقویت مو‌ها می‌شود و به سلامت مو‌ها هم کمک می‌کند. پس از استفاده از سرم کریستال نیازی نیست موهایتان را آبکشی کنید چرا که سرم جذب موهایتان شده و تاثیر خود را بهترنشان می‌دهد.

سرم نرم کننده مو سینره

بهترین سرم‌های مو در بازار ایران

بهترین سرم‌های مو در بازار ایران

سرم نرم کننده سینره دارای فرمول سیلیکونی سبک و فاقد الکل است و جهت برطرف کردن وز و بدحالتی مو‌های خشک و شکننده و مجعد طراحی شده استاین سرم به راحتی روی مو‌ها گسترده شده و لایه محافظی روی آن‌ها ایجاد می‌کند.

تشکیل این لایه سیلیکونی روی مو‌ها باعث می‌شود تا سطح مو نرم و صاف شده و مو‌ها در هنگام شانه زدن روی هم بلغزند و به راحتی شانه شوند. وجود این لایه بر روی مو باعث افزایش رطوبت و درخشندگی مو می‌گردد و از ایجاد مو خوره جلوگیری می‌کند. در مو‌های رنگ شده باعث جلای مو می‌شود و به رنگ مو جلوه می‌دهد.

سرم کراتین مو سریتا

بهترین سرم‌های مو در بازار ایران

بهترین سرم‌های مو در بازار ایران

این سرم مو برای انواع مو‌های خشک و چرب و یا صاف و مجعد و همچنین ترمیم مو‌های آسیب دیده ناشی از رنگ، فر و صاف کردن مناسب است. مواد مغذی مو را فراهم می‌کند و به آن‌ها استحکام می‌بخشد. همچنین مو‌ها را حالت داده و آن‌ها را سالم، ابریشمی و براق می‌گرداند.

سرم موی روغن آرگان توجال

بهترین سرم‌های مو در بازار ایران

بهترین سرم‌های مو در بازار ایران

این سرم بسیار سبک و لطیف بوده و مخصوص مو‌های نازک و آسیب‌دیده است. روغن آرگان موجود در این سرم، مو‌ها را تقویت کرده و باعث درخشندگی آن‌ها می‌شود. با ابریشم مایع به‌کار رفته در این سرم، کوتیکول (ساقه) مو ترمیم و یکدست شده و استحکام و مقاومت مو‌ها افزایش چند برابر پیدا میکند.

سرم مو گلیس

بهترین سرم‌های مو در بازار ایران

بهترین سرم‌های مو در بازار ایران

سرم مو گلیس با ترکیبی قوی از کراتین موجب جلوگیری از موخوره، افزایش درخشندگی و بازسازی مو‌ها می‌شود. این سرم مو پس از هر شست‌وشو رطوبت از دست رفته مو را کاملاً جبران کرده و بر حالت پذیری مو می‌افزاید و با تقویت ساقه‌های مو از ایجاد الکتریسیته ساکن خصوصاً پس از سشوار کشیدن پیشگیری کرده و وز مو‌ها را از بین می‌برد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      خخخخخ
      مرگ من متن رو یه مرد نوشته ... سرم کریستال!!!
      همینطوری شامپو های ایرانی ملت رو کچل کردن
      هرکی تجربه استفاده از یه محصول مو ایرانی با یه نوع خارجی مثلا فرانسوی یا ایتالیایی داشته میدونه چی میگم
      سرم مو loreal استفاده کنید واقعا معجزه میکنه درضمن تو نظر سنجی ارایشگران مطرح امریکایی هم رتبه تک رقمی اورده

      پاسخ ها

      • سجاد

        من یه نرم کننده آلمانی گرفتم (شرکت شوآرتسکف) وقتی ازش استفاده میکنی تو حموم موت صافه ولی به محض اینکه از حموم بیرون میای و موهاتو خشک میکنی هیچ اثری از نرم کننده رو موهات نیست! دقیقا فرقی با قبل از استفاده کردنش نداره!
        محصولات ایرانی تبلیغات خوبی ندارن وگرنه مثلا سرم موی جیپسی رو اگه کسی شانس باهاش یار باشه و استفاده کنه هر جا بره از این سرم مو میگه، در حالی که تو همین
        سایت دیجی کلا ملت سر انتخاب سرم موی خوب کلافه شدن...

      • سجاد

        در ضمن کریستال فرانسویه و تحت لیسانس تو ایران تولید میشه!

    • المیرا

      من سالها از محصولات فرانسوی و انگلیسی استفاده کردم این خبراهم نیست . بنظرم اتفاقا کسایی خیلی از محصولات خارجی بت میسازن که اصلا ازش استفاده نکردن. مثلا همین کلوران موهای منو از ساقه شکوند. لورئال به مادرم میسازه اما به من اصلا. اون موقع که هنوز دوکری ایران نیومده بود من پستی از یه ایرانیه مقیم فرانسه دوکری میخریدم. میتونم جزئیات خیلی زیادی از مقایسه کرم های مراقبت از پوست برندهای سوئیسی و فرانسوی و آمریکایی و ایرانی بگم. چون متاسفانه مادرم سالهاست بیمارن و استفاده میکنن. فقط میتونم بگم باید ببینید چی بهتون میسازه. شاید باورتون نشه من خودم به جز سان سیلک هیچی به موهام نمیسازه و خشکی پوست۱۰سالمو شامپو بدن سینره از بین برد. ضد آفتاب فقط الارو میتونم بزنم و آبرسان میلادوپیز میزنم ولی مادرم وقتی پوستش آسیب میبینه فقط باید پلی ویتامینه ژیلا بزنه. بخدا نمیشه مرز محکمی کشید. این تجربه یه خانواده است که ده ساله بیمار مبتلا به روماتیسم پوستی داره.

    • ک

      بدترین اشتباه ممکن اینه که به مدت بیشتراز یکروز مواد آرایشی روی پوست صورت و مو،بعد ازجشن یامراسم ،شستشو وتمیز نکنیم مخصوصاآسیبی که به موهامیرسونه وصاف ودرخشندگی همیشگی و سابقو برای همیشه از دست خواهد داد و دیگه موها صاف نمیشه، واقعا وحشتناکه!

    • هانیه

      شامپو فقط شامپو تخم مرغی داروگر. البته اگر به موهاتون بسازه عالیه. اصلا ریزش مو با این شامپو بی معنی هست. متأسفانه به من نمی سازه...
      اگر مثل من موهایی دارید که زود به یک محصول عادت می کنن و دیگه یه محصول تأثیری روی مو نداره مجبورید هر دفعه یه محصول امتحان کنین و امیدوار باشید به موهاتون بسازه...

      پاسخ ها

      • س.ش

        منم شامپو تخم مرغی استفاده میکردم ولی الان چند وقته که دیگه گیرم نیومده . میگن تولید نمیشه

    • ح

      اهع

    • یلدا

      من فقط میگم باید برای هر آب وهوایی باید شامپو و.....مربوط به اون آب و هوا را گرفت

    • بدون نام

      گلیس افتضاحه . چند مدل ماسک مو ازش گرفتم یکی از یکی دیگه بدتر. یعنی همشون رو بعد 2 یا 3 بار استفاده انداختم دور موها رو کرخت میکرد و هیچ اثری هم رو ریزش مو نداشت، انگار پارافین بود نه ماسک مو

    • بدون نام

      من سرم موی مای داشتم هم قیمتش خوب بود و هم تنها سرم مویی بود که درش خوب بسته و سفت میشد و نشتی نداشت ولی گم کردم بیول خریدم خوب بود ولی متاسفانه خیلی گرون شده و هم اینکه مثل بقیه نشتی داره. کریستال استفاده کردم خوب بود و انرژی

      پاسخ ها

      • بدون نام

        مای که داغونه

    • بدون نام

      ماسک بعد حمام بیول خوبه .

    • رها

      چقد خوبه که تو این موارد نظراتو میگین بقیه هم استفاده کنن.چون واقعا انتخاب شامپو ،سرم مو،و کلا محصولات بهداشتی برا خیلیا معضلی شده.از جمله خود من.

    • Sana

      یه سوال غیر مرتبط
      تو یکی از مطالب درباره ی مو نوشته بودین روغن یاسمن برای پوسته ی سر خوبه..من هر جا رو گشتم روغنی به اسم روغن یاسمن وجود نداره:/

    • الی

      محصولات اوریفلیم خیلی خوبه برای انواع موها هم داره فقط گیر آوردنش نت ورکیه.وگرنه فک کنم تنها محصول سازگار برای همه جنس پوست و مو داره

    • بدون نام

      از همه چی بگذریم ،خیلی گرون اند !!!حجم کم و قیمت زیاد ،برای من که موهام بلنده اصلا نمی صرفه !

    • Fatemeh

      سرم مو اولش یکم مو هارو سفت میکنه ولی بعدش عالیه
      من چند سالی هست ک دارم از سرم موی کریستال استفاده میکنم با اینکه قیمت بالایی داره ولی عالیه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج