۲۶۱۱۳۲
۱ نظر
۵۳۰۰
۱ نظر
۵۳۰۰
پ

رژلب‌هایی که از لب‌های‌تان محافظت می‌كنند

بی‌شك در انتخاب یك رژلب مهم‌ترین موضوع در تصمیم‌گیری رنگ آن است اما بهتر است به یك پله آنسوتر هم فكر كنید؛ این محصولی كه انتخاب كردید، ضمن زیباتر كردن شما، چقدر در محافظت از لب‌های‌تان مفید است.

رژلب‌هایی که از لب‌های‌تان محافظت می‌كنند
مجله زندگی ایده آل: بی‌شك در انتخاب یك رژلب مهم‌ترین موضوع در تصمیم‌گیری رنگ آن است اما بهتر است به یك پله آنسوتر هم فكر كنید؛ این محصولی كه انتخاب كردید، ضمن زیباتر كردن شما، چقدر در محافظت از لب‌های‌تان مفید است. آیا رطوبت را به پوست لب می‌دهد یا باعث خشك شدن و ترك خوردن لب می‌شود. شركت« میثم عطر» مجموعه‌ای از محصولات تایید شده در این حوزه را به شما پیشنهاد می‌كند.

رژلبی بادوام

long lasting lipstick

رژلب‌هایی که از لب‌های‌تان محافظت می‌كنند

رژلب بادوام «اسنس» سرشار از رنگدانه‌های عمیق و جذاب با ماندگاری بالا كه لب‌های شما را خشك نمی‌كند. رژلب بادوام اسنس در طیف وسیعی از رنگ‌های متنوع از صورتی روشن تا قرمز تیره، آلبالویی ملایم تا طیف‌های همرنگ پوست در اختیار شماست. بسته‌بندی شیك و زیبای این محصول به رنگ مشكی مات به همراه یك حلقه همرنگ بافت رژلب و لوگوی اسنس كه روی بافت محصول حك شده است، احساس خوشایندی به شما خواهد داد.


رژلب مدادی

Color Biggie for Lips

رژلب‌هایی که از لب‌های‌تان محافظت می‌كنند

رژلب مدادی «بی‌یو» ایده‌آل برای استفاده به عنوان رژلب كه دارای كاربرد آسان و سریع می‌باشد. رژلب مدادی بی یو دارای بافتی كرمی و در عین حال بادوام است. علاوه بر ماندگاری بالا، این رژلب‌ها فرمولاسیونی ضدآب دارند كه استفاده از آنها را بیش از پیش لذت‌بخش می‌‌کند. این محصول در طیف وسیعی از رنگ‌ها از مات تا رنگ‌های اندكی درخشان در دسترس شماست. در تولید این محصول از هیچ‌گونه روغن‌های معدنی و مواد نگهدارنده استفاده نشده و عاری از پارابن و رایحه است.


رژلب مدادی مات و با دوام

Twist-up Matt Lips

رژلب‌هایی که از لب‌های‌تان محافظت می‌كنند

رژلب مخملی مات «ایزادورا» با بافت كرمی و در عین حال سبك، احساس خوشایندی به لب‌های شما می‌دهد. این محصول دارای رنگی عمیق و بسیار بادوام است. فرمولاسیون محافظت‌كننده و مرطوب‌كننده این محصول به شما امكان می‌دهد علاوه بر لب‌هایی زیبا و خوش‌رنگ، از ویژگی‌های مراقبتی این محصول نیز بهره‌مند شوید. رژلب مدادی مات و بادوام ایزادورا به صورت مداد پیچی طراحی شده تا استفاده از آن آسان‌تر باشد. محصولی منحصربه‌فرد حاوی عصاره میوه پاپایا و گل اركید برای نرمی و لطافت بیشتر لب‌ها. این محصول در آزمایشگاه‌های معتبر مورد آزمایش قرار گرفته و مورد تایید متخصصان است.


رژلب آلتیمت كالر

ultimate color lipstick

رژلب‌هایی که از لب‌های‌تان محافظت می‌كنند

رژلب «آلتیمت كالر كاتریس»؛ محصولی سرشار از رنگدانه‌های غنی و عمیق! رژلبی با پوشش فوق‌العاده كه روی پوست لب خشك نمی‌شود و احساس خوشایندی به لب‌های شما می‌دهد! بافت منحصربه‌فرد این محصول كرمی و در عین حال بسیار بادوام است!


رژلب بادوام پیور كالر

Pure Color & Stay Lipstick

رژلب‌هایی که از لب‌های‌تان محافظت می‌كنند

رژلب نیمه‌مات و فوق‌العاده بادوام «بی‌یو» تا بیش از ۵ ساعت روی لب‌های شما ماندگار خواهد بود و دیگر نیازی به تجدید چندباره رژلب نیست. موم‌های طبیعی به كار رفته در این محصول از لب‌ها محافظت كرده و از خشكی لب‌ها جلوگیری می‌كند. رژلب بادوام پیور كالر كاربردی آسان دارد و به راحتی روی لب‌ها می‌لغزد. به لطف طیف وسیع رنگی این محصول، خود را برای هر مناسبتی به زیبایی بیارایید. این محصول ایده‌آل برای پوست‌های حساس نیز هست.


رژلب «ادیشن» با دوام 12 ساعته بورژوا

ROUGE EDITION 12HOUR

رژلب‌هایی که از لب‌های‌تان محافظت می‌كنند

این محصول با ماندگاری بیش از ۱۲ ساعت بدون نیاز به تمدید است. فرمولاسیون ویژه این محصول از «كره شیا» استفاده شده كه از لب‌های شما مراقبت می‌كند. بافت منحصربه‌فرد این محصول به خوبی جذب لب‌های شما شده و آنها را نرم و لطیف می‌کند. این محصول به دلیل وجود پودر بسیار لطیف ابریشم كه تثبیت‌كننده رنگ روی لب‌هاست، دوام بسیار بالایی دارد و در نتیجه رنگ‌هایی نیمه مات و مد روز را در اختیار خواهید داشت. محصولی با رنگ‌بندی فوق‌العاده و عاری از مواد شیمیایی مضر در بسته‌بندی بسیار شیك و جدید! رژلبی پرفروش در اروپا.


رژلب مات پرفكت

Perfect Matt Lipstick

رژلب‌هایی که از لب‌های‌تان محافظت می‌كنند

رژلبی منحصربه‌فرد با رنگ مات و عمیق كه ناشی از وجود رنگدانه‌های فراوان در فرمولاسیون این محصول است؛ محصولی با فرمولاسیون ویژه كه موجب نرمی، افزایش رطوبت و محافظت از لب‌ها می‌شود و ساعت‌ها روی لب دوام خواهد داشت. این محصول همچنین عاری از رایحه است و در تركیبات آن از عصاره گل اركید و عصاره انبه هندی استفاده شده تا رطوبت لب‌ها را حفظ كرده و از پیری زودرس لب‌ها جلوگیری کند. رژلب مات پرفكت ایزادورا در آزمایشگاه‌های معتبر مورد آزمایش قرار گرفته و مورد تایید متخصصان است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      عالی مرسی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج