۲۵۴۳۸۹
۱ نظر
۵۰۷۵
۱ نظر
۵۰۷۵
پ

رپورتاژ آگهی

پیکر تراشی با آب

با بکارگیری body-jet و با نیروی بسیار دقیق تکنولوژی water-jet، بافت نامطلوب چربی با روش های معمولی و طبیعی به آرامی از بافت زیر پوست بیرون آورده شده و به صورت دائمی حذف می شود.

پیکر تراشی با body jet

گاهی افرادی از لحاظ فیزیکی ظاهر و وزن مناسبی دارند ولی با چاقی هایی درگیر هستند که در برابر رژیم غذایی یا ورزش، مقاوم اند. body-jet می تواند به رفع تجمع چربی های مقاوم به رژیم غذایی و ورزش کمک نماید. با بکارگیری body-jet و با نیروی بسیار دقیق تکنولوژی water-jet، بافت نامطلوب چربی با روش های معمولی و طبیعی به آرامی از بافت زیر پوست بیرون آورده شده و به صورت دائمی حذف می شود.

پیکر تراشی با آب پیکر تراشی با آب

با کمک body-jet، نیروی ملایم و قابل کنترل water jet برای خارج کردن سلول های چربی به همراه کاهش خطر تروما به بافت های مجاور بکار می رود. فشار خوب واتر جت برای ساختارهای گوناگون بافت همبند تنظیم شده است به طوریکه سلول های هدف گیری شده چربی می توانند از بافت جدا شوند و به سرعت حمل شوند. همچنین با روش body-jet، مقادیر کم محلول بیهوشی تاثیری جزیی بر روی بافت دارند. این روش حداقل آسیب را به سلول های چربی برداشته شده می رساند. همچنین سلول های چربی تا حد زیادی دست نخورده، سالم و زنده (حدود %۹۰) باقی خواهند ماند و این امر باعث بقای بیشتر سلول های چربی پیوندی (بالای %۸۷) خواهد شد. باید توجه داشت که تنها سلول های چربی سالم می توانند زنده و باقی بمانند و سلول های آسیب دیده خیلی سریع توسط بدن جذب خواهند شد.

پیکر تراشی با آب پیکر تراشی با آب

پیکر تراشی با آب

Six Pack

پرورش اندام کاران و علاقه مندان به فیتنس در تلاش اند تا رسوبات چربی متوسط اما سرسخت در ناحیه شکمشان را از بین ببرند. با نیروی ملایم body-jet، بافت چربی مازاد بالای ماهیچه های شکمی و زیر پوست می تواند با دقت بالایی برداشته شود. در نتیجه، شیارهای اطراف عضلات شکمی عمیق تر شده و باعث افزایش حجم و شکل ماهیچه دلخواه می شود.

پیکر تراشی با آب

Gynecomastia ( بزرگی سینه در آقایان )

با استفاده از تکنیک کم تهاجمی body-jet می توان، پستان و بافت چربی مازاد در مردانی که سینه هایشان به صورت غیرطبیعی بزرگ می باشد را به روشی ظریف، مؤثر، ایمن و عملا بدون اسکار برداشت. با توجه به بافت همبند مستحکم در ناحیه سینه مردان و به منظور کاهش آسیب به اعصاب و رگ های خونی، پیشنهاد شده است که از قدرت و دقت فوق العاده بالای body-jet برای کوچک کردن پستان و حذف حداکثری بافت های چربی بهره گرفت.

پیکر تراشی با آب پیکر تراشی با آب

پیکر تراشی با آب

تزریق چربی همزمان با تخلیه چربی ( طبیعی و سالم )

از چربی بدن بیمار می توان برای تناسب اندام به عنوان یک ماده پر کننده طبیعی استفاده کرد، این روش مزایای زیادی نسبت به فیلرهای تهیه شده از مواد سنتتیک دارد از جمله:

• ماده پر کننده طبیعی (بافت چربی بدن)
• حداقل عوارض/ بدون اثرات جانبی
• نتایج بلند مدت/ ماندگاری بلند مدت
• ظاهر طبیعی

در این روش خطر واکنش های آلرژیک وجود ندارد. ضمناً به محض تزریق چربی جریان خون بر قرار شده و آن چربی دیگر به صورت خودکار جذب نخواهد شد و بنابراین به عنوان یک فیلر دائمی دیده می شود.

Breast Enlargement (افزایش سایز سینه)

با استفاده از دستگاه body-jet، بدون نیاز به ایمپلنت و با استفاده از چربی به دست آمده از بدن خود فرد می توان حجم سینه ها را افزایش داد. body-jet روشی طبیعی و مناسب خصوصاً برای زنانی است که می خواهند پستان هایشان ظاهری طبیعی با ماندگاری بالا داشته باشد. بدون آنکه نیازی به وارد نمودن ماده خارجی به درون بدنشان باشد.
• پستان های طبیعی (از نظر ظاهر و احساس)
• ماندگاری بیش از 87% سلول های چربی تزریق شده به سینه.

Breast Augmentation (پروتز سینه)

از چربی به دست آمده از طریق body-jet می توان به عنوان یک درمان مکمل بعد از افزایش سایز سینه با ایمپلنت های سیلیکون استفاده نمود و از این طریق جهت پنهان ساختن ایمپلنت هایی که طبیعی به نظر نمی رسند یا فرو رفتگی های ناشی از ایمپلنت که در زیر پوست به چشم می آیند می توان بهره گرفت. همچنین این روش برای اکثر زنان لاغر اندامی که دارای چربی کمی در بدن می باشند یا زنانی که می خواهند اندازه پستان های شان را در اسرع وقت و به میزان قابل توجهی افزایش دهند (برای مثال از cupA به cupC یا cupD) مناسب است.

Reconstruction (بازسازی طبیعی سینه)

ظاهر طبیعی پستان ها و ماندگاری بالا از جمله مزایای بهره گیری از body-jet برای بانوانی است که به دنبال یک روش بازسازی طبیعی پستان بعد از درمان سرطان سینه هستند یا آن دسته از افرادی که خواهان مواد سنتتیک در بدنشان نیستند.

پستان هایی که با بکارگیری چربی تزریق شده از خود فرد بازسازی شده اند، طبیعی دیده و احساس شده و نتیجتاً پستان الاستیک و متحرک باقی می ماند. در این روش مشکلی در زمینه جوابدهی سیستم ایمنی وجود ندارد چون جسم خارجی به بدن وارد نشده (نظیر انقباض کپسولی، که می تواند به خاطر ایمپلنت های سیلیکونی روی دهد) و بدن با چربی تزریق شده از خود جسم کاملاً آشنا است.

Buttock Augmentation (پروتز باسن)

افرادی که تمایل دارند باسنی پر حجم تر و خوش حالت تر داشته باشند، از طریق body-jet می توانند باسن خود را به وسیله چربی بدنشان بدون نیاز به مواد سنتتیک حجیم تر نمایند.

• احساس و ظاهر طبیعی
• بدون عوارض جانبی
• حداقل ناراحتی و مشکلات بعد از عمل

Rejuvenation (جوانسازی)

بیش از هر چیز، بافت چربی زیر پوست صورت و دستان شماست که به آن ظاهری جوان می دهد، هنگامی که پا به سن می گذاریم، پوست ما الاستیسیته و استحکام خود را از دست می دهد، روند تولید کلاژن کند شده و چربی طبیعی زیر پوست کاهش می یابد، در افرادی که پا به سن می گذارند چربی کاهش پیدا می کند که با اضافه کردن چربی با دستگاه body-jet سبب جوانسازی دوباره پوست در این گونه افراد و همچنین کاهش چین و چروک می شود. در نتیجه با کمک body-jet، چهره شما و پشت دستان تان جوانتر به نظر خواهند رسید.

پیکر تراشی با آب

Aqua Lift (لیفت با آب)

Aqua Lift یک روش ویژه جهت لیفت صورت می باشد که به وسیله آن می توان fold Nasolabial را کاهش داد و باعث افزایش سفتی غبغب شد. در این روش کبودی و تورم ناشی از عمل جراحی بطور قابل توجهی کاهش می یابد.

Wound Treatment (درمان زخم ها)

از چربی گرفته شده از بدن فرد به وسیله سیستم body-jet می توان به عنوان ابزاری برای تحریک روند ترمیم زخم های مزمن و التیام ناپذیر استفاده نمود. تزریق چربی گرفته شده از بدن بیماران در مجاورت زخم سبب موفقیت بالایی در التیام و بهبود آن خواهد شد.

Scar Treatment (درمان اسکار ها)

کیفیت بالای چربی به دست آمده با سیستم body-jet سبب می شود پوست جوانتر و صاف تر به نظر برسد. تزریق چربی در زیر اسکارهایی که فرو رفته اند (فرو رفته در داخل پوست) می تواند فرورفتگی را از بین ببرد و پوست اسکار دار را مسطح نماید. حتی اسکارهای ضخیم و برجسته می توانند به وسیله تزریق چربی از بدن بیمار، کاسته شوند. همچنین ظاهر اسکارها می تواند به میزان قابل توجهی بواسطه تزریق چربی بهبود یابند چرا که stem cell چربی گرفته شده از بدن خود فرد می تواند موجب جوانسازی پوست شود.

مزایای AquaShape

• ظاهر طبیعی
- فاقد خطوط فرو رفته پوست ناشی از مواد سنتتیک؛ بدون نیاز به ماسک.

• نتایج بلند مدت بدون هزینه
- ماده پر کننده دائمی، بر خلاف موادی مانند اسید هیالورونیک که توسط بدن در مدت ۶-۱۲ ماه جذب می شود و همچنین هزینه بسیار بالایی دارند.

• روش ظریف و ایمن
- حداقل درد و ناراحتی
- ریکاوری سریع
- کبودی و تورم کم
- امکان درمان تحت بیهوشی موضعی/ بدون نیاز به بیهوشی عمومی
- قرار گرفتن معرض داروی کمتر
- بدون خطر واکنش های مضر چرا که ماده خارجی یا سنتتیک وارد بدن نمی گردد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • عسل

      یکی از دوستان من با اسکن سه بعدی پیکر تراشی انجام داد خیلی راضیه همونی شد که قبل از عمل برایش طراحی کرده بودن . اسم کلینیکش هومارا تو نلسون ماندلاست . اینم شمارش 02188796210

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج