اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۲۵۳۶۳۶
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

تمام ستارگانی که این هفته مصدوم شدند

بازی های ملی این هفته، مصدومیت های متعددی را برای ستارگان فوتبال به همراه داشت.

طرفداری: بازی های ملی این هفته، مصدومیت های متعددی را برای ستارگان فوتبال به همراه داشت. در این مطلب، بازیکنان مصدوم و نحوه و میزان مصدومیت هایشان را مرور می کنیم.

یاسپر سیلسن

تمام ستارگانی که این هفته مصدوم شدند

دروازه بان اصلی تیم ملی هلند در دیداری که تیمش نیازی ضروری به کسب پیروزی داشت، در ترکیب اعلام شده دنی بلیند حضور داشت، اما مصدومیت او در تمرین پیش از شروع بازی دیشب (شنبه شب) با قزاقستان موجب شد تا او قادر به بازی کردن نباشد و به جای او تیم کرول - دوازه بان نیوکاسل - درون دروازه نارنجی ها قرار بگیرد. انتظار می رود که سیلسن برای بازی بعدی تیم ملی هلند مقابل ایسلند در روز سه شنبه نیز قادر به بازی کردن نباشد.

تیم کرول

تمام ستارگانی که این هفته مصدوم شدند

بدشانسی های هلند در مقابل قزاقستان تنها به مصدومیت سیلسن در گرم کردنِ قبل از بازی محدود نشد. در اواخر دیدار دیشب، تیم کرول که با توجه به مصدومیت سیلسن به عنوان دروازه بان اصلی درون دروازه هلند قرار گرفته بود، دچار مصدومیت شد و ناچار از بازی تعویض گشت. پس از پایان بازی، دنی بلیند از مصدومیت کرول نا امید به نظر می رسید و این بدین معنیست که دروازه بان تیم نیوکاسل برای مدتی احتمالاً طولانی از میادین فوتبال به دور خواهد بود. با توجه به مصدومیت سیلسن و کرول، کنث ورمیر - دروازه بان فاینورد - در بازی بعدی تیم ملی کشورش مقابل ایسلند از دروازه هلند حفاظت خواهد کرد.

داوید لوییز

تمام ستارگانی که این هفته مصدوم شدند

مدافع پاریس سن ژرمن و تیم ملی برزیل در دیدار انتخابی جام جهانی مقابل شیلی، برخوردی را با ادواردو وارگاس داشت که موجب شد در همان نیمه اول مسابقه به دلیل مصدومیت از بازی تعویض شود. فدراسیون فوتبال برزیل پس از پایان بازی اعلام کرد که لوییز به دلیل مصدومیت از اردوی تیم ملی جدا شده است و بدین ترتیب دیدار بعدی تیم ملی کشورش مقابل ونزوئلا را نیز از دست خواهد داد. این امر موجب نگرانی پاریس سن ژرمن برای بازگشت این بازیکن به آمادگی برای دیدار مقابل رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا نیز شده است.

آلوارو موراتا

تمام ستارگانی که این هفته مصدوم شدند

َشدت مصدومیت آلوارو موراتا در بازی قبلی تیم ملی اسپانیا مقابل لوکزامبورگ به حدی بود که او را با برانکارد از زمین بازی خارج کردند. این امر موجب تشدید نگرانی ها درباره احتمال شکستگی پای مهاجم یوونتوس شد، اما پس از بازی این امر تکذیب شد و مصدومیت او، کبودی شدید استخوان نازک پا اعلام شد. انتظار می رود که موراتا برای مدتی بین ۳ هفته تا یک ماه از میادین فوتبال به دور باشد.

باستین شواین اشتایگر

تمام ستارگانی که این هفته مصدوم شدند

کاپیتان ۳۱ ساله تیم ملی آلمان در آخرین تمرین قبل از بازی با جمهوری ایرلند دچار مصدومیت شد و نتوانست تیمش را در آن شکست ۰-۱ همراهی کند. یواخیم لو در کنفرانس پس از بازی عنوان کرد که شواینی به ۲ تا ۳ روز استراحت نیاز دارد، اما حضور او او در دیدار بعدی آلمان در مقابل گرجستان و همچنین دیدار بعدی منچستریونایتد در لیگ برتر مقابل اورتون در هاله ای از ابهام قرار دارد.

کریم بنزما

تمام ستارگانی که این هفته مصدوم شدند

کریم بنزما در دیدار دوستانه تیم ملی کشورش برابر ارمنستان عملکرد خوبی را داشت و ۲ بار موفق به گلزنی شد، اما مصدومیت همسترینگ، پایان بدی را در آن شب برای او رقم زد و دیدیه دشام مجبور شد تا او را از بازی تعویض کند. بنزما حداقل به زمانی ۳ هفته ای برای بهبودی نیاز خواهد داشت و این امر، رئال مادرید را از داشتن مهاجم نوک اصلی خود محروم خواهد کرد.

ماریو گوتزه

تمام ستارگانی که این هفته مصدوم شدند

یکی از شدیدترین مصدومیت ها در این دوره از بازی های ملی متعلق به ماریو گوتزه - هافبک بایرن مونیخ و تیم ملی آلمان -بود. زننده گل قهرمانی مانشافت در جام جهانی ۲۰۱۴ در دیدار مقابل جمهوری ایرلند دچار مصدومیت شدید پارگی عضلانی شد و برای مدتی ۳ تا ۴ ماهه قادر به حضور در میادین فوتبال نخواهد بود. با توجه به مصدومیت کینگزلی کومان در رقابت های انتخابی زیر ۲۱ ساله های اروپا، بایرن مونیخ ۲ هافبک اصلی خود را با مصدومیت در بازی های ملی تحویل خواهد گرفت که مطمئناً خبر خوبی برای پپ گواردیولا به حساب نمی آید.

داوید سیلوا

تمام ستارگانی که این هفته مصدوم شدند

بدشانسی های هافبک اسپانیایی منچسترسیتی در این فصل همچنان ادامه دارد. سیلوا که در مقطع ابتدایی فصل جاری چند بار دچار مصدومیت شده بود و به تازگی از بند مصدومیت رهایی یافته بود، در دیدار تیم ملی اسپانیا مقابل لوکزامبورگ بار دیگر دچار مصدومیت شد. وی احتمالاً دربی هفته آینده منچستر را از دست خواهد. مصدومیت سرجیو آگوئرو در تیم ملی آرژانتین و غیبت او در مقابل منچستریونایتد، کار را برای مانوئل پیگرینی در اولدترافورد سخت تر می کند.

سرجیو آگوئرو

تمام ستارگانی که این هفته مصدوم شدند

مهاجم تیم ملی آرژانتین که در هفته گذشته با زدن ۵ گل در مقابل تیم نگون بخت نیوکاسل، با روحیه ای عالی به تیم ملی آمده بود، در بازی با اکوادور از ناحیه همسترینگ دچار مصدومیت شد و با چشمانی اشکبار زمین مسابقه را ترک کرد. آگوئرو حدوداً برای یک ماه از میادین فوتبال به دور خواهد بود و او نیز پس از داوید سیلوا، دربی هفته آینده منچستر را از دست خواهد داد.

وین رونی

تمام ستارگانی که این هفته مصدوم شدند

وین رونی که این روزها در فرم ایده آل خود به سر نمی برد، در روزهای ابتدایی اردوی تیم ملی انگلستان دچار مصدومیت شد و مقابل تیم ملی استونی به میدان نرفت، دیداری که پیش از شروع آن، کفشی طلایی را از سوی اتحادیه فوتبال انگلستان برای شکستن رکورد گلزنی در تاریخ تیم ملی فوتبال این کشور دریافت کرد. هنوز جزئیات دقیقی از مصدومیت این بازیکن منتشر نشده است، اما مصدومیت او جدی به نظر نمی رسد. با این وجود، این احتمال وجود دارد که لوییز فن خال از مصدومیت رونی در اردوی تیم ملی استفاده کند و با عذری موجه، او را در ترکیب تیمش برای بازی با اورتون قرار ندهد.

پل پوگبا

تمام ستارگانی که این هفته مصدوم شدند

هافبک جوان یوونتوس و تیم ملی فرانسه نیز در تمرینات تیم ملی کشورش برای دیدار دوستانه مقابل ارمنستان از ناحیه مچ پای راست دچار مصدومیت شد. مدت دوری پوگبا از میادین فوتبال، ۷ روز اعلام شد که ۲ روز از آن زمان نیز سپری شده است.

نمانیا ماتیچ

تمام ستارگانی که این هفته مصدوم شدند

دیدار تیم ملی صربستان در مقابل آلبانی برای چلسی و بازیکنان صربش خوش یمن نبود. ۲ بازیکن آبی های لندن - نمانیا ماتیچ و برانیسلاو ایوانوویچ - در این دیدار دچار مصدومیت شدند. جدیدترین خبرها حاکی از این است که مصدومیت ماتیچ جدی نیست و او می تواند در دیدار تیم ملی صربستان مقابل پرتغال بازی کند.

مایکل کریک

تمام ستارگانی که این هفته مصدوم شدند

مایکل کریک نیز در کنار وین رونی، دیگر بازیکن منچستریونایتد بود که در تیم ملی دچار مصدومیت شد. او در اردوی قبلی تیم ملی نیز دچار مصدومیت شده بود و به کمپ تمرینی یونایتد بازگشته بود. با این حال مصدومیت کریک در این اردو از شدت زیادی برخوردار نبود. سرمربی انگلستان پس از دیدار با استونی اعلام کرد که کریک از آماگی کافی برخوردار است، اما زمانی که می خواهد با بقل پایش پاس دهد، کمی از ناحیه کشاله ران احساس درد می کند و به همین دلیل او را در مقابل لیتوانی نیز بازی نخواهد داد. همچنین بازیکنانی همچون جو هارت، جیمز میلنر و گری کیهیل نیز در مقابل لیتوانی استراحت خواهند کرد تا بازیکنان جوان ۳ شیرها فرصت بیشتری را برای بازی کردن پیدا کنند.

لوکا مودریچ

تمام ستارگانی که این هفته مصدوم شدند

مودریچ که در طول دوران بازی اش همواره با مشکل مصدومیت دست و پنجه نرم کرده، در بین دو نیمه بازی قبلیتیم ملی کرواسی مقابل بلغارستان از بازی تعویض شد و این امر موجب نگرانی هواداران رئال مادرید از وضعیت ستاره خط هافبکشان شد. با این حال مصدومیت مودریچ جدی به نظر نمی رسد و او حتی ممکن است در دیدار بعدی کرواسی مقابل مالت از ابتدا در ترکیب تیمش قرار بگیرد.

برانیسلاو ایوانوویچ

تمام ستارگانی که این هفته مصدوم شدند

عملکردهای ایوانوویچ در این فصل موجب شده است تا هر یک از هواداران لیگ برتر انگلستان، خبر مصدومیت برانیسلاو ایوانوویچ در دیدار تیم ملی صربستان مقابل آلبانی را یک اتفاق خوب برای چلسی قلمداد کنند، اما به هر حال مصدومیت همواره اتفاقی نا امید کننده و ناگوار است. مصدومیت مدافع راست چلسی بر خلاف هموطنش - نمانیا ماتیچ - جدی تشخیص داده شده است و او با ترک اردوی تیم ملی صربستان به لندن بازگشته است تا مورد درمان قرار گیرد.

آندرا پیرلو

تمام ستارگانی که این هفته مصدوم شدند

هافبک فصل گذشته یوونتوس در اردوی تیم ملی ایتالیا و پیش از رویارویی با تیم ملی آذربایجان از ناحیه همسترینگ دچار مشکل شد و این بازی را از دست داد. با این حال مشکل پیرلو جدی به نظر نمی رسد و کونته امیدوار است که او را برای بازی با نروژ در اختیار داشته باشد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج