۲۵۰۴۴۷
۳ نظر
۵۱۷۸
۳ نظر
۵۱۷۸
پ

ست رنگ لباس مردانه در پاییز و زمستان ۹۴

هر چه روزها کوتاه تر می شوند و به فصل های سرد سال نزدیک تر می شویم، تمایل مان نیز به لباس های رنگ روشن کمتر می شود. اما این بدین معنی نیست که پالت رنگ هایتان را بر زمین بگذارید بلکه باید به دنبال رنگ های مناسب با این دوران بگردید.

ست رنگ لباس مردانه در پاییز و زمستان 94



برترین ها - ترجمه از پردیس بختیاری: هر چه روزها کوتاه تر می شوند و به فصل های سرد سال نزدیک تر می شویم، تمایل مان نیز به لباس های رنگ روشن کمتر می شود. اما این بدین معنی نیست که پالت رنگ هایتان را بر زمین بگذارید بلکه باید به دنبال رنگ های مناسب با این دوران بگردید. ما در اینجا بهترین ترکیب رنگ لباس های پاییزه و زمستانه مردانه را برایتان آورده ایم تا بیشتر از همیشه بدرخشید.

1.قرمز و آبی

ست رنگ لباس مردانه در پاییز و زمستان 94

این دور رنگ در کنار هم همیشه مورد توجه بوده است. همان طور که از رنگ های قرمز و آبی روشن برای فصل های گرم سال استفاده کردیم، بهتر است برای پاییز و زمستان نیز از رنگ های تیره تر و پخته تر این دو رنگ استفاده کنیم. این ست را در فشن شوهای ۲۰۱۵ نیز می توانید مشاهده کنید. همان طور که می بینید رنگی که در نگاه اول چشم ها را به خود جذب می کند، قرمز است در حالی که رنگ های دیگر مانند سفید، خاکستری یا آبی در حاشیه قرار دارند و زیبایی آن را تکمیل می کنند.

۲.آبی و سبز

ست رنگ لباس مردانه در پاییز و زمستان 94
این ترکیب رنگی که در بهار و تابستان 2015 نیز مورد استفاده قرار گرفت، بار دیگر برای فصل های سرد سال نیز توجه طراحان مد را به خود جلب کرد با این تفاوت که رنگ های آبی آسمانی و سبز دریایی، کمی تیره تر و پخته تر از قبل شدند. شما می توانید شلوار جین آبی خود را به همراه یک کت یا کاپشن سبز یا حتی برعکس، به تن کنید. رنگ های دیگری مانند مشکی و خاکستری را نیز می توانید به عنوان رنگ های جانبی به ست خود بیافزایید.

3.کرم و مشکی

ست رنگ لباس مردانه در پاییز و زمستان 94

ترکیب رنگ های کرم و مشکی برای لباس، هیچگاه از مد نمی افتد. اگر چه این دو رنگ متضاد هستند اما به خوبی در کنار هم می درخشند. شما می توانید آنها را هم در مراسم دوستانه و هم مراسم رسمی به تن کنید و زیباتر از همیشه بدرخشید.

۴.خاکستری

ست رنگ لباس مردانه در پاییز و زمستان 94

حتما شما هم متوجه شدید که لباس های رنگ خاکستری برای روزهای سرد سال مناسب است. طراحانی مانند الکساندر ونگ و کلوین کلاین نیز برای مجموعه های پاییزه و زمستانه خود رنگ خاکستری را انتخاب کرده اند.

اگر چه تمرکز تنها روی این رنگ خنثی است اما چیزی از زیبایی آن نمی کاهد. اگر می خواهید از سر تا پا خاکستری بپوشید، برای جذابیت بیشتر باید از سایه روشن یا بافت های مختلف آن کمک بگیرید. به عنوان مثال پیراهنی نخی را با کتی پشمی و شلواری راه راه به تن کنید.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • احسان

      حالا فرض میکنیم که ما از این ست ها خوشمون اومد بعدش باید اینارو از کجا خریداری کنیم.لطفا چند جا برای خرید معرفی کنید تو شهرستا نهایی متل شیراز وتبریزو.... که بشه اونارو خرید واگه هم منظورتون اینه که فقط به نوعی اینو گفتین برای دانشمون از مد یا چیزه دیگه بگید

    • بدون نام

      تاالان که این شکلی لباس تنتون نمیکردین ادم از مدلتون حالش بهم میخورداینارم یادبگیرین ببوشین نور علی نور میشین

    • مانا

      کاش شوهر منم بپوشه از اینا

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج