آوینا_استیکی 2
adexo3
۲۴۴۱۵۳
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

مسنجر فیس بوک دومین ابزار ارتباطی محبوب

سال گذشته فیس بوک با عرضه ابزار اجتماعی Messenger مشترکان خود را مجبور کرد روی دستگاه های موبایلی آن را نصب کنند تا بتوانند در جریان آخرین اخبار و اطلاعات قرار بگیرند.

مسنجر فیس بوک دومین ابزار ارتباطی محبوب





هفنه نامه عصر ارتباط: سال گذشته فیس بوک با عرضه ابزار اجتماعی Messenger مشترکان خود را مجبور کرد روی دستگاه های موبایلی آن را نصب کنند تا بتوانند در جریان آخرین اخبار و اطلاعات قرار بگیرند. این ابزار به صورت جداگانه از نرم افزار مخصوص فیس بوک نصب می شد و اجبار شرکت مذکور برای دریافت آن با برخی انتقادها مواجه شده بود. ولی گزارش جدید منتشرشده از سوی مرکز تحقیقاتی comScore نشان داد Messenger فیس بوک هم اکنون دومین ابزار ارتباطی در سراسر جهان محسوب می شود. این ابزار پاسخی به شبکه های ارتباطی جمله Snapchat است تا جوانان را بیشتر به سمت خود بکشاند.

هم اکنون برقراری تماس تصویری، به اشتراک گذاری فایل های ویدیویی، پرداخت های الکترونیکی و... با Messenger امکان پذیر است و البته فیس بوک برای آن دستیار دیجیتالی خود موسوم به M را هم عرضه کرده است. شبکه اجتماعی فیس بوک با ضریب نفوذ 73 درصد محبوب ترین ابزار ارتباطی جهان محسوب می شود و پس از آن هم Messenger فیس بوک با 59.5 درصد قرار دارد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج