آوینا_استیکی 2
adexo3

جشنواره قرعه کشی حساب های قرض الحسنه پس انداز

ثبت نام کنید
۲۴۱۴۱۱
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

پاسخ پوگبا به شایعه انتقالش به بارسلونا

هافبک فرانسوی بانوی پیر به شایعه‌ طولانی مدتی که از تلاش آبی‌و‌اناری‌پوشان کاتالونیا برای جذب وی حکایت داشته است، پاسخ داد.

خبرگزاری تسنیم: پل پوگبا به شایعه پیوستن‌اش به بارسلونا پاسخی داد که به صورت غیرمستقیم به تمایل وی برای ماندن در یوونتوس اشاره داشت.

هافبک میانی ۲۲ ساله بانوی پیر که تمام طول تابستان شایعاتی درباره پیوستن وی به بارسلونا با قراردادی نجومی شنیده و حتی گفته شد که یووه پیشنهاد ۸۰ میلیون یورویی کاتالان‌ها را برای خرید او رد کرده است، به سایت تله‌فوت گفت: در حال حاضر من از بودن در یوونتوس و بازی در این تیم لذت می‌برم. ما فصل را به پایان خواهیم رساند. بعد از آن دوباره باید ببینیم چه اتفاقاتی در انتظارمان است.

پوگبا در پاسخ به این سؤال که آیا بارسلونا در ماه ژانویه برای خرید او پیشنهاد داده است، عنوان کرد: من از این موضوع اطلاعی ندارم. تنها چیزی که می‌دانم این است که الان بازیکن یوونتوس هستم و تنها و تنها روی بازی برای این تیم تمرکز دارم به خصوص که این فصل شروع جالبی نداشته‌ایم.

هافبک پیشین منچستریونایتد با ابراز رضایت از تصمیمش برای ماندن در تورین، تأکید کرد: امسال زمانی خوبی برای رفتن من از یوونتوس نبود و من می‌توانم به دوران خوبی که در یوونتوس داشته‌ام، ادامه دهم.

پوگبا در تابستان امسال علاوه بر بارسلونا، مشتریان دیگری همچون چلسی، پاری‌سن‌ژرمن و منچسترسیتی داشت و تصور می‌شد که فصل جدید را با پیراهنی تیمی جز یوونتوس آغاز کند. او اما ترجیح داد در کنار تیمی که چهار فصل متوالی اسکودتو را فتح کرد و فصل گذشته نیز در لیگ قهرمانان اروپا نایب قهرمان شد، بماند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج