آوینا_استیکی 2
adexo3

جشنواره قرعه کشی حساب های قرض الحسنه پس انداز

ثبت نام کنید
۲۴۱۳۳۱
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

کرار: از مجیدی عذرخواهی کردم

هافبک عراقی تیم فوتبال استقلال درگیری بین خود و فرزاد مجیدی را سوء‌تفاهم خواند.

خبرگزاری تسنیم: کرار جاسم پس از پایان جلسه با مسئولان استقلال اظهار داشت: همه ما در باشگاه استقلال هستیم و زمانی که مشکلی ایجاد می‌شود، باید درون خانواده حل شود. سو‌ء‌تفاهمی بین من و فرزاد مجیدی پیش آمد که درون خانواده از این مسائل اتفاق می‌افتد و طبیعی است.

وی افزود: از رئیس باشگاه، پرویز مظلومی، فرزاد مجیدی و به خصوص تماشاگران محبوب استقلال عذرخواهی می‌کنم و امیدوارم مشکلات حل شود.

هافبک عراقی استقلال در پاسخ به این سوال که آیا جریمه‌ای برای او درنظر گرفته شده است، تصریح کرد: نه، جریمه‌ای در نظر نگرفتند. از خبرنگاران می‌خواهم مشکلات کوچک را بزرگ جلوه ندهند. اگر بازیکن مقصر باشد، باشگاه در مورد آن تصمیم‌گیری می‌کند. خبرنگاران ابتدا از اتفاقات باخبر شوند و سپس تصمیم‌گیری کنند.

کرار ادامه داد: من هر چه دارم از خبرنگاران است. اگر کرار شدم، به خاطر خبرنگاران است و آنها به من خدمت کردند. اگر محبوب هواداران شده‌ام، به خاطر تماشاگران خوب استقلال است و من به خاطر عشق به هواداران، در طول فصل همه چیز را تحمل می‌کنم. اگر پولم را ندادند، به عشق آنها در تیم می‌مانم و تحمل می‌کنم. در تیم بزرگی به نام استقلال بازی می‌کنم که مردم این تیم را دوست دارند و اگر تصمیم بگیرم در این تیم بمانم و همه چیز را تحمل کنم به خاطر هواداران است.

وی با تشکر از پرویز مظلومی خاطرنشان کرد: به صراحت باید بگویم مظلومی را دوست دارم و او به خاطر من فداکاری کرد. اکنون من نیز مانند مظلومی باید فداکاری کنم.

هافبک استقلال در مورد اینکه چه زمانی در جلسه کمیته انضباطی باشگاه شرکت خواهد کرد، گفت: هنوز صحبتی نشده اما هر چیزی باشگاه درنظر بگیرد، آن را قبول می‌کنم.

کرار در پاسخ به این سوال که آیا مشکل منزلش حل شده است یا نه، تصریح کرد: قرار است در روزهای آینده این مشکل حل شود.

وی در مورد اینکه آیا فردا (دوشنبه) در تمرین شرکت می‌کند، گفت: هر زمانی که به من گفتند، در تمرین شرکت می‌کنم. امروز مشخص خواهد شد که در تمرین حضور می‌یابم یا نه.

هافبک عراقی استقلال در خصوص اینکه در این مدت حواشی زیادی ایجاد کرده است، تصریح کرد: این مسائلی که عنوان می‌شود، درست است و تماشاگران نیز حق دارند که طرفداری تیم‌شان را بکنند نه شخص. من شاید با هر فردی که مشکل ایجاد کنم، مقابلش می‌ایستم ولی از طرفداران می‌خواهم مشکلات را ببینند.

کرار اضافه کرد: مشکلاتی دارم که آنها را تحمل می‌کنم و هر روز از یک هتل به هتل دیگری می‌روم. من بازیکن خارجی هستم و زمانی که یک بازیکن خارجی به ایران می‌آید باید امکانات برای او فراهم باشد. با این وجود مسئولان درون باشگاه تلاش می‌‌کنند که مشکلات را حل کنند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج