آوینا_استیکی 2
adexo3
۲۳۴۵۳۶
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

ماسکرانو: بارسا فرصتی برای اشتباه ندارد

خاویر ماسکرانو، مدافع آرژانتینی بارسلونا تاکید کرده اگر آنها به دنبال جبران نتیجه ۴ بر صفر باخته مقابل بیلبائو، در دیدار رفت سوپرکاپ اسپانیا هستند، نباید در بازی برگشت بار دیگر پر اشتباه ظاهر شوند.

کاپ: خاویر ماسکرانو، مدافع آرژانتینی بارسلونا تاکید کرده اگر آنها به دنبال جبران نتیجه ۴ بر صفر باخته مقابل بیلبائو، در دیدار رفت سوپرکاپ اسپانیا هستند، نباید در بازی برگشت بار دیگر پر اشتباه ظاهر شوند.

او همچنین اطمینان داده تیمش همه فاکتورهای لازم برای جبران نتیجه بازی رفت و بالا بردن جام قهرمانی را دارا است: در بازی رفت، ما خیلی خوب ظاهر نشدیم و جای هیچ بحثی باقی نمی ماند، اما فکر می کنم نتیجه به دست آمده خیلی بدتر از آن چیزی بود که شایسته آن بودیم. آنها شاید ۶ یا ۷ موقعیت به دست آوردند و به ۴ گل رسیدند که یکی از آنها پنالتی بود. ما هم ۵ یا ۶ موقعیت خوب داشتیم که هیچ یک تبدیل به گل نشد.

به نظرم این نتیجه اشتباهات فردی مان بود. باید تلاش کنیم و تعداد اشتباهاتمان را به حداقل برسانیم اما لازم نیست همه چیز را تغییر بدهیم. این تیم قابل اعتماد است و در این فصل بهتر هم می شویم؛ در حال حاضر فقط باید به بازی برگشت و جبران این نتیجه فکر کنیم. برای این کار هیجان زده هستیم زیرا یک چالش منحصر به فرد برای ما خواهد بود. ما تمام فاکتورهای مورد نیاز را در اختیار داریم. در گذشته بارها نتایج از این بدتر را توانسته ایم جبران کنیم، بنابراین دوشنبه باید نهایت سعی مان را انجام دهیم.

مطمئن هستم در این بازی از هر روش ممکنی برای برنده شدن استفاده می کنیم. نباید اجازه بدهیم آنها به گل برسند. فوتبال ورزشی است که در آن شما تاوان اشتباهاتتان را باید بپردازید. گاهی شما خودتان موجب این اشتباهات می شوید و گاهی حریف شما را مجبور به این کار می کند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج