آوینا_استیکی 2
adexo3

جشنواره قرعه کشی حساب های قرض الحسنه پس انداز

ثبت نام کنید
۲۳۴۴۰۱
۱۳ نظر
۵۰۰۵
۱۳ نظر
۵۰۰۵
پ

جایگزین پژو ۴۰۵ از فرانسه می آید

با قطعی شدن توقف تولید پژو ۴۰۵ در سال آینده، ایران خودرو تصمیم دارد با همکاری همتای فرانسوی اش خودرو پژو۳۰۷، که یک خودرو خانوادگی کوچک است را جایگزین این خودرو کند.

اقتصاد نیوز: با قطعی شدن توقف تولید پژو ۴۰۵ در سال آینده، ایران خودرو تصمیم دارد با همکاری همتای فرانسوی اش خودرو پژو۳۰۷، که یک خودرو خانوادگی کوچک است را جایگزین این خودرو کند.

در حالی که هنوز خبری رسمی مبنی بر نهایی شدن و امضای قرارداد ایران خودرو و پژو منتشر نشده، خبر می رسد آبی های جاده مخصوص در حال آماده سازی خط تولید پژو ۳۰۷ هستند.

کار قرارداد ایران خودرو و پژو تمام شده و ظاهرا اولین محصولی که قرار است پس از تحریم‌ها در «جاده مخصوص» به تولید برسد، پژو ۳۰۷ است.

تولید این خودرو از سال ۲۰۰۱ شروع شده و توانسته در سال ۲۰۰۲ جایزه خودروی سال اروپا اروپا را به دست بیاورد. پژویی ها البته بعدها در سال ۲۰۰۷، مدل جدید این محصول را به نام پژو ۳۰۸، رونمایی کردند، هرچند تولید ۳۰۷ را در کشورهایی مانند چین همچنان تا سال ۲۰۱۴ ادامه دادند.

با این اوصاف باید منتظر ماند و دید ایران خودرویی ها قصد دارند همان پژو ۳۰۷ قدیمی را راهی خطوط تولید خود کنند یا اینکه محصولی جدیدتر از خانواده این خودرو به «جاده مخصوص» خواهد آمد.

ازآنجاکه ایران خودرویی‌ها تاکید دارند پژو باید محصولات روز خود را در ایران تولید کند، قاعدتا باید مدل های جدید پژو ۳۰۷ راهی ایران شود نه همان که در سال ۲۰۰۱ رونمایی شده است.

این خودرو در چهار مدل هاچ بک، سدان، کروکی و استیشن به تولید می رسد که ایران خودرو مدل سدان (صندوق دار) آن را برای تولید در نظر گرفته است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • سروش

      مگه ماشین امریکایی بد بوده که به این فرانسویها باید التماس کنیم؟

    • بدون نام

      کی می شود از محصولات ممتاز وبروز جهانی پژو راحت شویم.چرا طرح 2001 را در سال 2016 تا 2046 بایستی تحمل کنیم!!!!!! مگر پژو پارس تولید 1982 فرانسه نبود که تاکنون در ایران تولید میشود و البته بعضی هم افتخار میکنند و هم در هر استانی در ارزوی خط تولید ان هستند و !!!!!!!! چه علامتی ......

    • سعيد

      خيلي جالبه خودرويي كه در فرانسه ديگه توليد نميشه تازه تو چين هم از سال 2014 ديگه توليد نميشه واقعا لياقت مردم ايران اين بود چرا دوست داريد خودروهاي از رده خارج بياريد و به قيمت روز بفروشيد چرا؟

    • میلاد

      بازم یه خودروی از رده خارج اروپا قراره 30 سال اینجا تولید بشه!
      خدایا کی ما انقدر بدبخت شدیم ...

    • ایرانی

      تقصیر مردم هستش که هر اتوموبیل بنجلی در بازار میاد می خرن!
      ولی دیگه بیدار شدن و تا ایران خودرو و سایپا ورشکست نشن خودرو نخواهند خرید
      یا علی

    • ali

      مثل اینکه مسؤلین ایران خودرو و پزو فرانسه نسبت فامیلی باهم دارندکه اینقدرایران خودرویی ها سنگ پژوای هاروبه سینه می زنند.بابا ول کنیداین فرانسوی هارو یادتون رفت توبدترین شرایط ایران روترک کردند وچقدراز نظرمالی وجانی به ماضررزدندیادتون رفت ایران خودرومجبورشدقطعه بی کیفیت چینی استفاده کنه ومحصولاتی مانندپژو وسمند آتش می گرفتندوچندین نفر جانشون روازدست دادند .

    • بدون نام

      ما چن ساله منتظر وانت۴۰۵یم،آخه چرا میخاین جمع ش کنین

    • داود

      اگه 308 رو بتونن بیارن ایران خیلی عالیه ... یه ماشین کاملا بروز شده تری هست نسبت به 307 . و یکی از خودروهای روز اروپاست .

    • محمدباقر

      خیلی خوبه که پژو محصولات جدیدتری به ایران بدهد بابرداشته شدن تحریم ها

    • سعید

      بازم از اینکه از سال 46 تا .........بیشتر در ایران تولید میشد که بهتره

    • ناشناس

      چرا یه خودروی از رده خارج شده رو میخاین وارد بازار کنین ؟پژو 405 و پارس و206 و207 که از رده خارج شدن وما هنوز داریم با قیمت بالا میخریمشون.و انواع مدل پراید که داره تولید میشه. در داخل با قیمت 20 میلیون باید بخریم اما مردم عراق همان خودروی پراید تولید داخلی مارا با قیمت 16میلیون میخرند.واقعا چرا !!!

    • بدون نام

      پژو 307 یک خودروی جدید نیست محصول 15 سال پیش در فرانسه است . ما باید محصولات جدیدترشونو در ایران تولید کنیم

    • ناشناس

      ایران خودروی محترم بهتره قرارداد نبندی چون مردم دیگه این خودروهای آشغال شما رو نمیخرند. بهتره سرتو از زیر برف بیاری بیرون

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج