آوینا_استیکی 2
adexo3

جشنواره قرعه کشی حساب های قرض الحسنه پس انداز

ثبت نام کنید
۲۳۳۹۰۴
۹ نظر
۵۰۰۳
۹ نظر
۵۰۰۳
پ

احمدی نژاد از روحانی شکایت می کند؟

سه عضو دولت يازدهم كه گفته شد از آنها شكايت مي‌شود {جهانگيري، اشرفي اصفهاني و پورمحمدي} از اين شكايات استقبال و بر صحت اظهارات خود تاكيد كردند چرا كه رئيس‌جمهور پيش از آنها به بيان اين موضوعات پرداخته بود.اما چرا اگر دولتي‌هاي قبلي اين موارد را خلاف واقع و سياه‌نمايي مي‌دانند از رئيس‌جمهور يازدهم شكايت نكردند؟

روزنامه آرمان: سه عضو دولت يازدهم كه گفته شد از آنها شكايت مي‌شود {جهانگيري، اشرفي اصفهاني و پورمحمدي} از اين شكايات استقبال و بر صحت اظهارات خود تاكيد كردند چرا كه رئيس‌جمهور پيش از آنها به بيان اين موضوعات پرداخته بود.

اما چرا اگر دولتي‌هاي قبلي اين موارد را خلاف واقع و سياه‌نمايي مي‌دانند از رئيس‌جمهور يازدهم شكايت نكردند؟

هفته نامه صدا در اين راستا نوشته است: «احمدي‌نژاد درصدد بود از حسن روحاني شكايت كند اما شكايت از رئيس‌جمهور به سادگي به نتيجه نمي‌رسد.» پس مي‌توان نتيجه گرفت احمدي‌نژادي‌ها درصدد بودند گام اول را بسيار سنگين بردارند اما كمي كه به اين موضوع فكر كردند و گذشته را به ياد آوردند كه چه كساني قصد شكايت از احمدي‌نژاد را داشتند و به دليل روال آن منصرف شدند، اين‌بار مسير ديگري را انتخاب كرده و براي نشان دادن نارضايتي خود از افشاگري‌هاي دولت يازدهم سخن از شكايت از معاون اول اين دولت زدند.

پس از مشخص‌تر شدن اقدامات دولت قبل و بازداشت بقايي زنگ خطر به صدا درآمد و شكايت از ياران روحاني مي‌توانست از دو ناحيه براي آنها سودمند باشد. يكي اينكه شايد اين تصور را داشتند با شكايت از معاون اول رئيس‌جمهور اين پيام را به ساير دولتمردان كنوني مي‌‌دهند كه در اظهاراتشان نسبت به عملكرد دولت قبل جانب احتیاط را رعایت کنند و ديگر اينكه اذهان براي مدتي درگير شكايت از دولتي‌ها خواهد شد و بررسي پرونده برخي دولتمردان قبلي و نزديكان آنها به صورت موقت از مركز توجه افكار عمومي دور خواهد شد. به هر حال به نظر مي‌رسد تير شكايت از رئيس‌جمهور به سنگ خورده و حالا نوبت دولتمردان دیگر است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • انصاف

      مگر شکایت حق قانونی افراد نیست پس چرا نگرانید این همه جوسازی و دروغ پراکنی شد حالا اگر احمدی نژاد شکایت نکند ولی خدا که هست شما از عواقب کار خودتان هراسی ندارین هرچه به زبانتان جاری شود اعم از راست یا دروغ بیان میکنید به عنوان نمونه قضیه بورسیه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        فقط بورسیه نیست اشرفی هم جازده گفته خبر نگار حرفش را تحریف کرده

      • کارگر

        یعنی می گی بورسیه دروغ بود ؟
        خیلی باحالی

    • احمد ف ف ف

      احسنت اقای احمدی نزاد. من از انسانی که. مردانه در کارهایش محکم ایستادگی میکند و ورک صحبت میکند خوشم می اید مردانه گی به همینه. کسی اگه مرد باید روی حرفی که میزنه باید به ا یسته. مثل شما که هم در مناظره ها سفت و محکم ایستادید و حالا این چنین محکم ایستادی ما به چنین رعیس جمهوری در هر پستی که باشه استقبال می کنیم. و از هیچ قدرتی هم اگه حق به جنابش باش نباید کمر خم کند. احسنت دکتر مردم عاشق مردی. چون شما هسنند

    • محسن

      بهتر نيست بجاي تصفيه با دولتهاي قبلي و بدگويي و سياه نمايي، با عملكرد خوب و درست رضايت مردم رو جلب كنند؟؟ واسه بهتر نشون دادن خودشون كه نبايد دولتهاي قبلي (فرقي نميكنه اقاي روخاني يا احمدي نژاد) راسياه نمايي كنند. مردم خودشون بهترين قاضي هستند و ميدونند. دعواهاي بيخودي فقط انرژي كشور رو هدر ميده و مردم رو بدبين. بجاي استفاده از تجارب هم افتادن بجون هم. به جاي مشاوره گرفتن از هم ، دنبال نقطه ضعف و بدگويي و .. !
      گناهي بزرگترين از اين نيست كه مردم رو به حكومت و دولت بدبين كنند. دولتهاي بعدي هم ميان از اقاي روحاني بدگويي ميكنند. كاش بجاي اطاعت از رهبري در شعار و ظاهر، در عمل با اتحاد و كار و تلاش پيروي ميكردند.

    • بدون نام

      بهتر نیست صبر داسته باشیم و تا قبل از رای دادگاه قضاوت نکنیم!!!

    • بدون نام

      درتاریخ ملت ایران دوپدیده بعنوان شاه ورییس جمهوررخدادیکی ناصرالدین شاه قاجارودیگری احمدی نژاد که ازاولی سالیان سال است مباحثی درجامعه مطرح میشود وازدومی هم تاریخ چیزهاخواهد نوشت این دو چقدر درپیش رفت وپس رفت ایران موثربودند کاری نداریم ولی چقدرتاریخساز شدند وبرای مردم صفحات تاریخ را سیاه مشق کردند

    • رضا

      چرا احمدی نژاد از رئیس جمهور شکایت نمی کند در حالی که اول رئیس جمهور گفته است !!! فکر نمیکنید صحبتهای رئیس جمهور حاصل مشاوره شما به ایشان است احمدی نژاد هم بدرستی از بانیان اصلی شکایت کرده است نمونه مشاوره شما بحث بورسیه ها است که رییس جمهور فرمود بورسیه ! وما ادراک ماالبورسیه !!! رسوایی به بار آمد و هیچ کسی نگفت ما ادراک ماالبورسیه

    • مجتبی

      دیگه دست از دروغ پردازی بردارید. و از ترس کمتر بهتان بزنید. احمدی نژاد کاندید نمیشه.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج