آوینا_استیکی 2
adexo3

جشنواره قرعه کشی حساب های قرض الحسنه پس انداز

ثبت نام کنید
۲۳۳۷۳۱
۵۰۰۹
۵۰۰۹
پ

توضیح ناجا درباره انفجار مرگبار در ارومیه

فرمانده نیروی انتظامی آذربایجان غربی گفت: عامل انفجار در خیابان باکری ارومیه که ظهر دیروز (پنجشنبه) روی داد، بازداشت شده و در مراحل بازجویی قرار دارد.

خبرگزاری ایسنا: فرمانده نیروی انتظامی آذربایجان غربی گفت: عامل انفجار در خیابان باکری ارومیه که ظهر دیروز (پنجشنبه) روی داد، بازداشت شده و در مراحل بازجویی قرار دارد.

سردار ناصر اصلانی در تشریح این موضوع در جمع خبرنگاران افزود: ساعت ۱۲ ظهر پنجشنبه گذشته در پی تماس شهروندان مبنی بر انفجاری در مغازه کتابفروشی در خیابان باکری، ماموران تخصصی و آگاهی در محل حادثه حضور یافته و تحقیقات لازم را به عمل آوردند.

وی در ادامه افزود: این انفجار یک کشته و چهار زخمی برجای گذاشت که مجروحان توسط مردم و اورژانس به بیمارستان امام خمینی(ره) منتقل شدند.

سردار اصلانی با اشاره به بررسی های ماموران آگاهی و تحقیقات میدانی انجام شده، اظهار کرد: فروشنده کتابفروشی مالک مغازه بوده و شخص ضارب قبلا در دادگاه اقامه دعوا کرده بود. این اشخاص به مدت ۱۵ سال در دادگستری استان پرونده داشته و اختلافات آنان ادامه دار بوده است.

وی در پی اعترافات ضارب بیان کرد: این فرد سالها قبل از این اتفاق اقدام به تهیه دو عدد نارنجک دستی کرده بود و قصد وی از بین بردن فرزند فروشنده مغازه به دلیل ممانعت از مصالحه بوده که این امر عملی نشد.

سردار اصلانی گفت: این فرد نقشه شوم خود را راس ساعت ۱۲ ظهر دیروز در محل کتابفروشی عملی کرده و متاسفانه شاهد اتفاق دلخراش بودیم.

وی عامل انفجار را نارنجک دستی دانست و گفت: باقی مانده ها و تکه های نارنجک دستی در مغازه کشف شده و ماموران در حال بررسی های بیشتر هستند.

در این حادثه یک نفر کشته و چهار نفر زخمی شدند که در این میان وضعیت عمومی دو نفر از مصدومین مطلوب گزارش شده و مصدوم بعدی در مراحل درمان قرار دارد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج