آوینا_استیکی 2
adexo3
۲۳۳۵۳۹
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

حمایت جامعه پزشکی از تیم پزشکی چلسی

اتحادیه پزشکی فوتبال بریتانیا (FMA) از تیم پزشکی چلسی که به تازگی از سوی این باشگاه مورد غضب قرار گرفته‌اند، حمایت کرد.

خبرگزاری تسنیم: مورینیو پس از تساوی خانگی ۲ - ۲ شنبه شب چلسی مقابل سوانزی در ورزشگاه استمفوردیج، دو پزشک تیمش را به خاطر اینکه ادن اِزار، هافبک هجومی بلژیکی تیم را چند دقیقه‌ای برای مداوا از زمین بازی بیرون کشیدند، مورد انتقاد قرارداد. هرچند بسیاری از هواداران چلسی در شبکه‌های اجتماعی از پزشک تیم حمایت کردند.

واکنش آقای خاص به پزشک تیمش به کنفرانس خبری پس از بازی محدود نشد و او در اقدامی عجیب «اِوا کارنیرو» پزشک زن باشگاه چلسی و در کنارش «جان فیرن» فیزیوتراپ تیم را از نشستن روی روی نیمکت چلسی در بازی روز یکشنبه این تیم برابر منچسترسیتی در هفته دوم لیگ برتر انگلیس منع کرد.

براساس گزارش رسانه‌های انگلیسی کارنیرو اگرچه سمت خود را به عنوان پزشک تیم حفظ خواهد کرد اما اجازه شرکت در تمرینات تیم، سفر به همراه آبی‌ها برای بازی‌های خارج از خانه و حتی ورود به هتل تیم را هم ندارد و به این ترتیب فعلاً هیچ‌کاری در ارتباط با حوزه تخصص خود نمی‌تواند انجام دهد.

«ایمون سالمون» مدیر اجرایی اتحادیه پزشکی فوتبال بریتانیا (FMA) به نمایندگی از این نهاد بیانیه‌ای در حمایت از اوا کارنیرو منتشر کرد. در این بیانیه آمده است: "اگر بازیکنی آسیب ببیند یا به نظر آسیب‌دیده بیاید که نیاز به کمک داشته باشد این وظیفه داور است که اجازه ارزیابی و بررسی وضعیت او را به تیم پزشکی بدهد. در آن لحظه بازیکن مورد نظر بیمار پرشک تیم محسوب می‌شود و این وظیفه و تعهد کادر پزشکی باشگاه برای حضور بر بالای سر بیمار است، بدون هیچگونه تعصب به منافع کسی از جمله باشگاهی که برای او کار می‌کند".

در ادامه این بیانیه آمده است: "اتحادیه پزشکی فوتبال از رفتار و حرکات تمامی اعضا و همکاران خود حمایت قاطع می‌کند که در این ماجرا هم همانند همیشه با یکپارچگی و حرفه‌ای‌گری با آگاهی کامل به قواعد بازی و در تطابق کامل با وظیفه خود به مراقبت از بیمارش پرداخته است".

«پیتر برونکر» رئیس پیشین تیم پزشکی باشگاه لیورپول هم در حمایت از پزشک تیم چلسی به شبکه رادیویی «talkSPORT» گفت: انتقادی که مورینیو به طور علنی از کادرپزشکی خود آن‌هم به آن شکل داشت، واقعاً رفتاری وحشتناک بود. باید از کادرپزشکی چلسی به طور علنی عذرخواهی شود و برای این باشگاه متأسفم که پا پیش نگذاشت و کاری برای تیم پزشکی‌اش که تنها به وظیفه‌اش عمل کرد، نکرد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج