۲۳۳۲۱۷
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

برانكو به هواداران پرسپوليس اطمينان داد

سرمربی پرسپولیس از اینکه باید نسبت به اتفاقات اطرافش پاسخگو باشد، بسیار شاکی و عصبانی است.

خبر ورزشی: سرمربی پرسپولیس از اینکه باید نسبت به اتفاقات اطرافش پاسخگو باشد، بسیار شاکی و عصبانی است.

او كه عصر دوشنبه، در جمع بازيكنانش گفته بود «ديگر طاقت اين وضعيت را ندارد و بايد پرسپوليس مقابل سپاهان هر طور شده به پيروزي برسد»، در مصاحبه ديگري گفت: «ساخت يك تيم فوتبال احتياج به زمان دارد. همه بايد توجه داشته باشيم كه اين يك فرآيند است و هيچ چوب سحرآميزي وجود ندارد كه به اين داستان سرعت بيشتري ببخشد يا پيش رفتن آن را تسهيل كند.»

او در ادامه گفت: «ما در پرسپوليس مشغول اين كار هستيم. متأسفانه چوب جادويي در اختيار من نيست كه ناگهان تيمم را صاحب كيفيتي بكنم كه بايد داشته باشيم اما مطمئناً ما به آن سمت حركت مي‌كنيم.»

او در اين مصاحبه، به يك نام بزرگ و ماجرايي كه پشت سرش بود، اشاره و اضافه كرد: «حتماً با من هم‌عقيده‌‌ايد كه لوئي فان خال يكي از بهترين مربيان دنياست. ضمن اينكه باشگاه منچستريونايتد براي عقد قرارداد با اين مربي ۲۵۰ ميليون دلار هزينه كرده اما چيز خاصي به‌ دست نياورده است. مي‌خواهم بگويم فان خال با وجود نام بزرگي كه دارد و با وجود تيم بزرگي كه در اختيار گرفته، ۳ سال فرصت دارد اما هيچ وقت به برانكو چنين مهلتي داده نمي‌شود. من اين تيم را جوان كرده‌ام و قطعاً آينده از آن ماست اما به شرطي كه كمي هم حوصله داشته باشيم.»

سرمربي كروات سرخپوشان براي پايان دادن به اين مصاحبه حرف‌هاي سياستمدارانه‌اي به زبان آورد: «تاريخ پرسپوليس را مي‌دانم و البته خودم را يك سرمربي مناسب براي اين باشگاه. من در همه تيم‌هايي كه بوده‌ام يا قهرمان شدم يا تا آستانه قهرماني پيش رفتم. لطفاً به من و تيمم شك نداشته باشيد چون كارم را بلدم.»

دستور برانكو به رضایيان

رامين رضایيان در دو بازي گذشته پرسپوليس مقابل پديده و استقلال خوزستان، يكي از خوب‌ها بود. او به شكلي فوتبال بازي مي‌كند كه به هواداران نويد تولد يك مدافع راست هوشمند را مي‌دهد. كسي كه مي‌تواند خيلي زود، به يك ستاره محبوب در جمع سرخپوشان بدل شود. البته رامين بدشانس هم بود زيرا در بازي با استقلال خوزستان، ضربه او توسط گلر دفع شد و دو سانتري كه داشت، با ضربه سر پرسپوليسي‌ها مواجه نشد تا شكست پرسپوليس رقم بخورد اما برانكو در تمرينات اخير از رامين درخواست كرده بيش از پيش در فرآيند تهاجمي تيم شركت كند. خواسته برانكو، شوتزني بيشتر توسط رضایيان از اطراف محوطه جريمه به خصوص يك سوم دفاعي حريف در سمت راست است. همچنين برانكو به رامين دستور داده توپ‌هايي كه در سمت راست در اختيار دارد را با ارتفاعي كمتر، روي دروازه حريف بريزد تا بالاخره يكي از بازيكنان از راه رسيده و ضربه سر بزند. براي بازي مستقيم، گزينه پرسپوليسي‌ها براي حضور در خط حمله، جري بنتسون است. بازيكني كه مدعي است خيلي خوب ضربه سر مي‌زند. البته از اين بازيكن در ديدار مقابل مس كرمان، نكته فني خاص و قابل توجهي نديديم اما شايد او در روزهاي آينده، عملكرد بهتري از خود نشان دهد.

راز تظاهر برانکو به آرامش در مجموعه سرخ!

برانکو ایوانکوویچ برخلاف آنچه خودش تظاهر می‌کند، اصلاً شرایط خوبی در پرسپولیس ندارد. برانکو بهتر از ما می‌داند عده‌ای منتظر نشسته‌اند در صورت تداوم ناکامی‌های پرسپولیس حکم عزل او را صادر کنند. یکی از نزدیکان برانکو به خبرورزشی گفت: برانکو کارش را بلد است. او وقتی در تنگنا قرار می‌گیرد، خونسردی‌اش را حفظ می‌کند و طوری حرف می‌زند که انگار هیچ اتفاقی رخ نداده است. مطمئن باشید او خیلی زود بازی را به نفع خود عوض می‌کند. برانکو حرف‌های زیادی برای گفتن دارد اما ترجیح می‌دهد فعلاً حرفی نزند که باعث ایجاد تنش شود. برانکو خوب می‌داند وقتی می‌خواهند برایش سه ماه، سه‌ماه خانه اجاره کنند، پایش روی پوست موز است اما کسانی که او را می‌شناسند، می‌دانند در این مواقع برانکو از واکنش عصبی پرهیز می‌کند و با آرامش به هدفی که دارد می‌رسد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج