آوینا_استیکی 2
adexo3

جشنواره قرعه کشی حساب های قرض الحسنه پس انداز

ثبت نام کنید
۲۳۱۶۴۵
۲۱ نظر
۵۰۰۰
۲۱ نظر
۵۰۰۰
پ

گروه ۲+۵ عربستان برای مقابله با ايران

روزنامه القدس العربی نوشت: عربستان مشابه گروه پنج به علاوه یک، برای مقابله با ایران گروه پنج به علاوه دو را تشکیل می دهد.

پایگاه خبری انتخاب: عربستان مشابه گروه پنج به علاوه یک، برای مقابله با ایران گروه پنج به علاوه دو را تشکیل می دهد.

روزنامه القدس العربی نوشت: بنا به گفته منابع دولت (فراری یمن) عبد ربه منصور هادی رئیس جمهوری (مستعفی فراری) یمن تا چند روز دیگر به اردن سفر خواهد کرد.

این منابع در گفت‌وگو با القدس العربی تاکید کردند محور مذاکرات عبد ربه با عبدالله دوم پادشاه اردن،‌ امکان دستیابی به کمکهای نظامی اردن برای حمایت از نیروهای وابسته به دولت (فراری) یمن است.

این منابع پیش بینی کردند عبد ربه همچنین،‌ اعزام نیروهای اردنی را برای مشارکت در حفظ شهرها،‌ بنادر و استانهای خارج از کنترل گروه حوثی و نیروهای علی عبدالله صالح (رئیس جمهور سابق یمن) درخواست خواهد کرد تا نیروهای وابسته به دولت (فراری) بتوانند به نبرد خود و آزاد کردن سایر شهرهای یمن ادامه دهند. این منابع همچنین انتظار دارند عبد ربه از پادشاه اردن بخواهد ارتش اردن،‌ به آموزش نیروهای وابسته به دولت (فراری) یمن به ویژه هزاران نفر از نیروهای وابسته به این دولت و نیروهای قبایل یمن برای مقابله با گروه حوثی کمک کند.

روز سه شنبه گذشته ،‌محمد بن سلمان جانشین ولیعهد عربستان با پادشاه اردن دیدار و درباره راه‌های تقویت همکاری‌های اردن با ائتلاف عربی در حمله به یمن گفتگو کرده است.

منابع دیپلماتیک عربستان این سفر را مهم ارزیابی کردند چون ( این سفر ) موکد آن است که اردن ، رکن اصلی ائتلاف عربی برای مقابله با ایران است.

این منابع تاکید کردند این ائتلاف شامل پنج کشور عضو شورای همکاری خلیج فارس ، مصر و اردن خواهد بود و ائتلاف پنج به علاوه دو را تشکیل خواهد داد .این ائتلاف ،‌ تشکیل دهنده محور عربی برای برقراری موازنه در منطقه و ورود به رویارویی های سیاسی و میدانی حاکم بر منطقه خواهد بود و رهبری آن برعهده عربستان است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • mahdi

      همتون هم جمع بشید هیچ کاری نمیتونید بکنید :|

    • بدون نام

      عجب گرفتاری شدیم همسایه شدیم به خدااا

      پاسخ ها

      • بدون نام

        خدایا دشمنانمان را نیز ار عاقلان قرار ده. انشاء الله

    • بدون نام

      ز شیر شتر خردن و سوسمار / عرب را بجایی رسیده است کار
      که تاج کیانی کند آرزو / تفو بر تو ای چرخ گردون تفو

    • behzad

      زرشک!!

    • بدون نام

      چه غلطا!!!!

    • بدون نام

      5+1جلوی ایران به زانودرامدحالا5+2عربی نمیدونم چه غلطی می خادبکنه؟

    • گربهسگ

      شما نوکر و غلام بچه صیهونیست هستید که ملت های شما از این سر سپردگی شما در رنجند و احساس بی حیثیتی در دنیا می کنند ارتشی اجاره ای و تر سو دارید شما سلاح های تاریخ مصرف گذشته غرب را در کشور خود انبار کرده اید که هیچ کارآیی ندارد تنها دو تصفیه خانه و دو نیروگاه برق شما هدف موشک های ایران قرار بگیرند تازه می فهمید 5+2 یعنی چی

    • ممهد

      شما 5+2 را دارید ولی ما 14+1 را داریم گه یکمون واحده و انشالله چهاردهمین معصومش هم منجی همه عالم میشه

    • محمد

      فقط همزمان با اجرای توافقات قوای نظامی ایران شدیدا تقویت شده تا خاری در چشم ترسوهایی همچون آل سعود و به اصطلاح 2+5 شود.
      حتماً، حتماً

    • مسلم

      5+1یعنی ایران در مقابل قدرت های جهان برای یک مذاکره صلح آمیزکه در آن هدف امنیت جهان در اصلی قرار داشت 2+5می خواهدامنیت اسرائیل را برقرار کند و جنگ را به دنیای اعراب میکشاند و نا امنی را برای آن ها به ارمغان خواهد آورد .بهتر بود با ایران مزاکره می کردند برای امنیت خودشان در منطقه.

    • عزیز

      عربستانه دیگه .مورچه چی بود که کله پاچش چی باشه.اینم مثل امریکا هر غلتی دلش میخواد بزار بکنه ببینیم.

    • ara

      جدا از این موضوع که ما توان مقابله با اعراب رو داریم یا نه(که تاریخ به کرات ثابت کرده که داریم) اما من به شخصه از این اخبار متنفرم. از اینکه باز سایه جنگ رو سر کشورمون باشه. از اینکه باز جوونای کشورم جونشونو بگیرن کف دستشون. از اینکه باز مادرا عذادار بچه هاشون بشن. از اینکه باز شهرامون خراب بشه. خدا کنه هیچوقت تو این کشور جنگ نباشه.
      نفرین به جنگ.

    • payman

      5+3تشكيل بدين احمق ها همه تون تو تيررس هستين

    • میثم

      امریکا با زرنگی و عاقل شدنش خودشو از رویارویی نظامی با ایران برای حفظ پرستیژ حهانیش و همچنین امنیت اسرائیل فرار کرد ولی عربستان و این چند شیخک نشینو میخواد با ایران درگیر بکنه که اونها هزینه بدن و امنیت اسرائیل هم حفظ بشه امیدوارو مسئولین کشورم درایت کافیرو داشته باشن و همونطوری که تا بحال کشورو با قدرت حفظ کردن بدون ایجاد هزینه ای به کشور حفظ بکنن

    • میلاد

      تمام دنیا مقابل ایران
      پـــــــــــاینده باد سرزمین من...

    • راحله

      سلام همچین میگن جبهه علیه ایران تشکیل میدهن که انگار یادشون رفته کل تیره و طایفشون جلوی یه اسرائیل زپرتی چند روز دوام آوردن. ها ها ها

    • مورچه

      عربه بلدی تا پنج بشماری؟؟؟

    • علی از فارس

      حیف نون که به عرب بدی آدم نیستند قدیم همه امامان را شهید کردند حلا هم نوگر امریکا هستند بی عرضه های ترسو در مقابل شیر مردان ایرانی تمام دنیا هم جمع بشن هیچی نیستند تو جنگ هشت ساله همه چیز معلوم شد ها ها ها ها .همتون سرکار هستید امریکا داره منابع شما را میبره وشما را مشغول کرده بازم حیف نون

    • مجتبی

      اگه احمق نبودن چنگ شش روزه را بیاد می آوردن که همشان شش روز بیشتر در مقابل صهیونیستها دوام نیاوردن؟ اما حزب الله قهرمان همین متجاوزین صهیونیست را به یاری خدا وپشتیبانی ایران یک تنه شکست داد.

    • ایرانی

      امریکا که طبل تو خالیست عربستان که عددی نیست......

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج