آوینا_استیکی 2
adexo3

جشنواره قرعه کشی حساب های قرض الحسنه پس انداز

ثبت نام کنید
۲۲۷۶۲۲
۱۱۴ نظر
۵۰۰۷
۱۱۴ نظر
۵۰۰۷
پ

درخواست مناظره با احمدی نژاد در تلويزيون

نماينده سابق کاشمر با اعلام آمادگي براي مناظره با احمدي نژاد، خاطرنشان کرد: من که در مجلس بودم و الان هم دورادور دستي بر آتش دارم، مي دانم که نه يک مناظره، بلکه بايد يک سريال مناظره در صداوسيما بگذارند و من به عنوان ناقابل ترين فرد شاکي از ايشان اين موارد را در يک جلسه آن براي مردم بيان کنم تا مظلوم نمايي نکنند.

خبرآنلاین: معاون امور تقنینی معاونت پارلمانی رئیس جمهور، تخلفات دولت قبل که مورد اشاره جهانگیری قرار گرفته را قطره ای از یک دریا خواند که شرح کاملش نیازمند نوشتن یک مثنوی ۷۰ من است.

وکيل محمود احمدي نژاد عصر ديروز از شکايت موکلش از اسحاق جهانگيري معاون اول دولت یازدهم به دليل آنچه که «اتهامات بی اساس علیه دولت قبل با هدف تخریب باورهای مردم و تشویش در اذهان عمومی» مي خواند خبر داد. ساعتي بعد، دفتر معاون اول در اطلاعيه اي اعلام کرد: «از طرح شکایت آقای احمدی‌نژاد در دستگاه قضایی استقبال نموده و مستندات تخلفات و سوءمدیریت‌های آقای احمدی‌نژاد را به مرجع قضایی تسلیم خواهیم کرد.»

محمدرضا خباز که در مجلس هشتم عضو هيات تطبيق قوانين و مقررات بود و در جريان صدها تخلف دولت هاي نهم و دهم در تدوين آيين نامه هاي اجراي قوانين مصوب و عدم ابلاغ و اجراي قوانين بود، از نخستين شکايتي ياد کرد که به همراه ۱۱ تن از نمايندگان مجلس عليه قانون شکني هاي دولت احمدي نژاد به کميسيون اصل ۹۰ ارائه داده بود. شکايتي که اوايل عمر مجلس هشتم از سوي کميسيون اصل نود بايگاني شد. وي با بيان اينکه «مجلس هشتم اراده اي براي برخورد با تخلفات دولت احمدي نژاد نداشت»، افزود: تصور من اين بود که مجلس و به نوعي از او مي ترسيد.

عده اي از نمايندگان از زبان «اتهام زن» او مي ترسيدند و معتقد بودند که بايد از تذکر به دولت حذر کرد، در غير اينصورت ممکن است احمدي نژاد اتهاماتي را بزند که نشود مساله را جمع کرد. کميسيون اصل نود به ۱۰ مورد شکايت ما از رفتارهاي غيرقانوني احمدي نژاد، که زمينه اضمحلال کشور را فراهم مي کرد، رسيدگي نکرد و حتي به ما گفتند که شما اصلاح طلبان هنوز حاضر به تحمل مسائل نيستيد و قصدتان برخورد سياسي با رئيس جمهور است.

خباز افزود: شکايت ما بايگاني شد تا اينکه پس از ۱۱ روز خانه نشيني احمدي نژاد و گارد گرفتنش در مقابل رهبري، مجلس کم کم به ماهيت او پي برد و مشابه شکايت ما را ۱۲ نفر از اصولگرايان به کميسيون اصل نود بردند. ما هم اعتراض کرديم که چرا به اعتراض ۱۰ ماه پيش ما رسيدگي نشد؟ نهايتا اين دو شکايت تلفيق شد و مجلس به اين شکايت راي داد و به قوه قضاييه ارجاع شد.

قوه قضاييه به شکايت نمايندگان مجلس هشتم از احمدي نژاد رسيدگي نکرد

نماينده مجالس ششم تا هشتم در پاسخ به اينکه چه پاسخي به اين شکايت از سوي قوه قضاييه داده شد؟، گفت: هنوز به آن رسيدگي نشده چون علي القاعده بايد از ما به عنوان شاکي دعوت مي شد و با گذشت حدود چهار سال از آن شکايت، هنوز خبري از رسيدگي به اين موضوع از سوي دستگاه قضايي نيست.

احمدي نژاد به کرات، مجلس را به توپ بست

او که از امضا کنندگان طرح سوال از رئيس جمهور هم بوده، پاسخگويي وي در جلسه علني مجلس را «به توپ بستن مجلس» مي داند و مي گويد: اگر يکبار فيزيکي مجلس در دوره مشروطه به توپ بسته شد، در عوض احمدي نژاد به کرات مجلس را به توپ بست!

معاون امور تقنینی معاونت پارلمانی رئیس جمهور ادامه داد: همه کارهاي آن دولت بويژه در قانون شکني، در بي توجهي به قوه مقننه و برخورد با قوه مقننه، در برخورد با مراجع تقليد و حتي بي حرمتي به مقام معظم رهبري و بر زمين گذاشتن فرمايشات ايشان و انحراف از برنامه چهارم و پنجم و تاخير در اجراي سياست هاي کلي نظام و ....بي سابقه بود.

....تا سيه روي شود هر که در او غش باشد

خباز که از شکايت احمدي نژاد از جهانگيري و پاسخ جهانگيري دال بر ارائه مستندات دولت گذشته، استقبال مي کرد، افزود: خيلي خوب شد که اين اتفاق افتاد. يکي از آرزوهاي ماهمين است که در مقبال حرف حساب ما و درد دلي که با مردم مي کنيم، خودش يا وکيلش عکس العمل نشان دهد و يک بار هم که شده پاسخگو باشد. به قول شاعر «خوش بود گر محک تجربه آید به میان، تا سیه روی شود هر که در او غش باشد».

به گفته وي، جهانگيري تنها قطره اي از درياي تخلفات احمدي نژاد را عنوان کرده و اگر بيم فراهم آوري موجبات بدبيني مردم به دولت ها وجود نداشت، مي شد مثنوي ۷۰ من از تخلفات احمدي نژاد منتشر کرد. چرا که فقط شمارش قانون شکني هاي او يک کتاب مي شود و اگر مردم بدانند اوچه ها کرده، براي هر مورد تخلفش بايد يک هفته عزاي عمومي اعلام کنند.

خباز با اشاره به تخلفات پرشمار سازمان تامين اجتماعي در دولت گذشته، گفت: شما فقط رقم اختلاس هايي متعددي که پرونده هايشان در حال رسيدگي است را به ۷۰ ميليون جمعيت ايران تقسيم کنيد، ببينيد که به هر کس چقدر مي رسيد؟ اما باز هم آقايان دو قرت و نيمشان باقي است و مدعي شکايت مي شوند.

درخواست سريال مناظره با احمدي نژاد در تلويزيون

نماينده سابق کاشمر با اعلام آمادگي براي مناظره با احمدي نژاد، خاطرنشان کرد: من که در مجلس بودم و الان هم دورادور دستي بر آتش دارم، مي دانم که نه يک مناظره، بلکه بايد يک سريال مناظره در صداوسيما بگذارند و من به عنوان ناقابل ترين فرد شاکي از ايشان اين موارد را در يک جلسه آن براي مردم بيان کنم تا مظلوم نمايي نکنند. مردم حقشان است بدانند که او در چه شرايطي کشور را تحويل گرفته و چگونه به دولت بعد تحويل داده است.

عقب گرد ۱۵ ساله دستاورد دو دولت احمدي نژاد

به گفته معاون امور تقنینی معاونت پارلمانی رئیس جمهور، تحليل هاي اقتصادي امروز حاکي از اين است که اگر همه کشور دست به دست هم داده، تحريم ها تماما لغو شوند، اتفاق غير مترقبه اي از سيل و زلزله و جنگ و ... رخ ندهد و همه شرايط در کشور آرام باشد، ۱۵ سال طول خواهد کشيد که کشور به سال ۸۴ بازگردد! يعني زناني که دولت احمدي نژاد، اداره کشور را در اختيار گرفته بود. تازه اين خوش بينانه ترين پيش بيني است!

خباز در پايان ابراز تعجب کرد که چطور با چنين سابقه عملکردي، به خودشان اجازه داده اند در قبال افشاي يک قطره از حقايق تخلفاتشان، شکايت کنند. البته او بار ديگر از اين موضوع استقبال کرد و گفت: اميدواريم با اين اتفاق مردم بيشتر در جريان عملکرد دولت گذشته قرار گرفته و تاريخ و آيندگان هم در اين باره به قضاوت بنشينند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      عمرا صداوسیما همچین مناظره ای بذاره
      تا سیه روی شود هر که در او غش باشد

      پاسخ ها

      • بدون نام

        انتخابات که نزدیکه هرکی میخواد با خراب کردن شخص دیگه برا خودش رای جمع کنه

    • بدون نام

      حالا ببينيم دولت شما چكار ميكند خباز

    • alireza

      توصیه من به اصلاح طلبان و کسانی که دوستدار ایران عزیر هستند این جمله ی معروف است:" هرگز با یک نادان مجادله نکنید، تماشاگران ممکن است نتوانند تفاوت بین شما را تشخیص دهند".

      پاسخ ها

      • بدون نام

        برای همین هم من جواب شما رو نمیدم

      • حق گو

        جرات میخواد ودل شیر
        مردم ایران به خوبی می دانند که رییس جمهوری مثل احمدی نژادنیامده ونخواهدآمد...

      • بدون نام

        درود بر احمدی نژاد.

    • بدون نام

      مناظره! خدا خیرتون بده فکر می کنی چه جوابی بده خب معلومه این بشر فقط میخنده که خنده این آقا یعنی مسخره کردن مردم است. و جالب تر از این که اسم خودش رو گذاشته دولت بهار. واقعا که

      پاسخ ها

      • یوسف

        این جمله آقای حق گو درست وحق است رئیس جمهوری مثل احمدی نژاد نیامده ونخواهد آمد چون تنها دوره ایشان وشخص ایشان را با محمود افغان وحمله مغئل به ایران میتوان مقایسه کرد که مربوط به دوره خان خانی و.....بود ودر 36 سال گذشته که ایران جمهوری شده مقایسه ایشان با روئسای جمهور سابق تهمت زدهن وجفای به آن بزرگواران است

      • بدون نام

        دوسش داریم. زنده باد احمدی نژاد

    • سحر

      احمدی نژاد که پیشنهاد داده بود برای مناظره اما شما قبول نکردید

      پاسخ ها

      • بدون نام

        عمرا بتونند . توانایی شو ندارن از کدوم کارهای خودشون میخوان دفاع کنن در دولت تخریب(11)

    • علی

      این آقای تقنینی که اینقدرجوش میزند وآمپرش بالارفته چرا زمانی که درمجلس بودحتی برای یک بارهم که شده اعلام استعفا نکردحتی بصورت نمایشی که باشد چونکه خودش هم میداند کاری ازاوساخته نیست.واعتراضش بهانه است وخوش خدمتی به مخالفین احمدی نژاد...

    • علی

      تاریخ قضاوت خواهد کرد
      من عمراً به روحانی و هاشمی رای بدهم.

      پاسخ ها

      • sara

        رای شما و امثال شما اصلا مهم نیست.چون سر جمع 1 میلیون نفر هم نیستید

      • بدون نام

        من از اینکه به روحانی رای دادم شرمسارم .

      • user

        شما کیلویی چند اونوخ؟؟
        :)))

      • مهدی

        همین که تحریمها رو بردارن از سرمون هم زیاده نوکرشم هستم ده دفه دیگه هم به روحانی رای میدم.

      • بدون نام

        باشه به احمدی نژاد رای بدید تا نون بشه ده هزارتومن یا پراید پنج شیش تومنی بشه هفده هجده میلیون... اگه از وضع اون دوران راضی بودید برید به احمدی نژاد رای بدید... ولی به قول دوست عزیزمون سر جمع یک میلیون نفر نیستید

      • بدون نام

        احمدی نژاد مردمی نژاد

      • علی

        ایران دومین کشور وارد کننده جنس قاچاق دنیا شده و این یعنی تحریم کشک
        اما اینکه چرا اینقدر دولت دم از رفع تحریم میزنه شاید به دلیل نفعیه که از این عنوان میبره باشه
        چرا که تحریم تا زمانی که یک ملت نخواهند تأثیر نخواهد داشت

    • بدون نام

      ببخشيد درخواست مناظره با روحانی در تلویزیون را اول آقای احمدی نژاد بیان کرد ولی روحانی از اون طفره رفت

      پاسخ ها

      • داش عباس

        آخه user جان هرکسی باید با هم شأن خودش مناظره کنه!!! شأن آقای روحانی خیلی بالاتر ازین حرفاس که با کسیکه ادب رو رعایت نمیکنه هم کلام بشه یا اصلاً بهش اهمیت بده!!!!!

      • بدون نام

        داش عباس خوب گفتی

      • بدون نام

        بی ادب هم دولت 11 هست که کارش تهمت و تخریب و عوام فریبی ......
        منظور از شأن رو حالا فهمیدی؟؟؟؟

    • بدون نام

      اینکه بیایی بدون دلیل کسی رو خراب کنی هنر و جرات نیست، آدم باید کمی معرفت داشته باشه ، اگه کمی سیاست می داشتن این سیاست مدارهای ما به جای متلک انداختن و تضعیف کردن همدیگه سعی می کردن ایرادات هم رو برطرف کنن و به داد این ملت بیچاره برسن،،...نه که هر دولتی میاد می خواد دیگری رو بکوبه و همش منم منم کنه

    • بدون نام

      2 ساله این مردم تازه بخودشون آرامش دیدن ول کنید دیگه بسه

      پاسخ ها

      • محسن

        انگار تو اصلا کارو زندگی نداری شاید ازجایی تامین میشی

      • بدون نام

        از کدوم مردم حرف میزنی؟؟؟؟
        اتفاقا همش تنش بوده و هست تو خوابی؟؟؟

    • بدون نام

      بگم بگم نباشه ، واقعی مناظره کن تا دستهای دروغگو رو شود.

    • بدون نام

      عمرا جرات داشته باشید مناظره بگزارید . فقط حرف می زنید .

    • ارس

      اقا خیلی به خودت اعتماد داری قدرت بیانتو سنجیدی احمدی نژادکه مناظره اش برای همه مشخصه مواظب باش با حرفهای دور و ورت خودتو به جلو نیاندازی

    • بدون نام

      ماهيچ خطايي از احمدي نژاد نديم فقط شجاعت وپاكي ودلسوز مردم بودن عده اي مشكلات اين دوره را مي خواهند به دوره قبل وذهن مردم رابه دولت قبل بدبين كنند دولت قبل ديگر تمام شد

      پاسخ ها

      • علی

        ببخشید کمی چشمهاتو باز کنی و دوران 8 ساله رو بررسی کنی خواهی دید

      • ناشناس

        برای اینکه شما فقط پاکت ساندیس رو میبینی

      • user

        شما خودت خطایی. یه نگاه تو آینه به خودت بنداز... اختلاس و دروغ و بی عدالتی رو میبینی
        زور زیاد هم نزن

      • کاربر

        رووو که نیس..............

      • nimool

        خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ گفتی بخندیم ما هم خندیدیم

      • بدون نام

        وقتی پا رو دم گردن کلفت ها بذاری ول نمی کنن. پسر هاشمی هنوز ازاده؟

      • بدون نام

        از سال 84 کن فیکون شدیم از صدقه سری این دلسوز شما

      • بدون نام

        هرچی میخواید بگید تا خسته شید. تهمت که مفت شده........از دولت 11 یاد گرفتید.

    • بدون نام

      درود خدا بر احمدی نژاد.همه اینها از برگشت او میترسن

      پاسخ ها

      • کاربر

        چه با نمکی

      • بدون نام

        منفیات تو حلقم

      • بدون نام

        دوسش داریم

    • عاشق ايرانم

      آقاي احمدي نژاد خيلي مردي
      سال 96همه باهم به رييس جمهور محبوبمان محمود احمدي نژاد راي ميدهيم.

      پاسخ ها

      • user

        واااااااااااااااااااااااای هاهاهاها افتادم از صندلی. دمت گرم که دل ملت رو شاد میکنی

      • sara

        همه باهم رو خوب اومدی :))))))))))))

      • بدون نام

        بابااااااااااااااااا رییس جمهور محبوب...

    • حسین

      کسی خانه نشینی را بمدت 11 روز انتخاب کند هیچگونه اعتباری برای او دیگر نیست. لطفا وقت خودتان را صرف نکنید. بهترین راه این است که از طریق دستگاه قوه قضاییه پیگیر اختلاس ها و دزدی ها دولت ( پاکدست ) شوید.

    • محمد

      قابل توجه این آقایون از هر دسته ای که هستند ...... دست بردارید از این بچه بازی ها و به فکر مردم باشید . اه اه اه اه دیگه حال مردم از این کارها به هم می خوره .. هر دم از این باغ بری می رسد ... تازه تر از تازه تری می رسد

    • علیرضا

      درود بر خدمت گزار مردم آقای احمدی نژاد
      روحانی که کلیدش رابطه با آمریکا و حذف یارانه های مردم است

      پاسخ ها

      • بدون نام

        والا گندی که احمدی نژاد توی این هشت سال زد روحانی اگه ده تا هم کلید داشته باشه نمیتونه جمعش کنه

    • بدون نام

      نمیشه درخواستتونو پس بگیرین قیافه اون آقا رو دوباره نبینیم

      پاسخ ها

      • بدون نام

        موافقم

    • علی

      سلام
      یه سوال اگه اون موقع در مجلس بودی چرا حرف نزدی الان داری درخواست مناظره میکنی خیلی جالبه اول این موضوع رو مشخص کن تا بعد

    • بدون نام

      این مناظره ها همش سرکاریه !!!؟؟

    • علی

      نتایج خدمت این مرد بزرگ و دلسوز در هشت سال ریاست جمهوری اش بر همگان روشن است گرچه در دوره ی دوم مورد بی مهری دوست و دشمن قرار گرفت اما حال و روز جنابعالی را نمی دانیم مواظب باش ببینی چه مرد مطللع و سخت کوش و صادقی را به مبارزه می طلبی؟

      پاسخ ها

      • بدون نام

        فقط 1نمنه خدمت اینو بگو که چی بوده !!

      • بدون نام

        صادقو که اصلا خوب اومدی...

    • بدون نام

      احسنت آقای خباز

    • محمود

      جایی که عقاب پر بریزد از پشّه لاغری چه خیزد ...

    • علی

      وقتمون و بیخودی هدر ندین. همه باید یاد بگیریم که هر کس وظیفه میهنی و قانونی خودش رو انچام بده. اونوقت همه چی حل میشه.

    • ناشناس

      عده ای احمدی نژاد را ویربانگر کشور میدانند
      وبرخی او را خادم ملت و سرباز امام زمان
      واین اختلاف جای تامل بسیار دارد
      -
      لذا بهترین راه در این مورد مناظره است
      هر طرف که از مناظر طفره رود در او غش باشد
      -
      یک بار برای همیشه مناظره شود وبعد از مناظره نظر سنجی رسمی بعمل اید
      تا سیه روی مشخص شود
      باشد تا خدمت با خیانت مخلوط نشد

      پاسخ ها

      • محسن

        دمت گرم شاید روی مخالفهای دکتر کم بشه

    • نادینلوئی

      گرچه دیدن رسوائی احمدی نژاد دلچسب است ولی این مناظره مانع پیشرفت است
      به گمانم در شرایط کنونی اگر همه ی عزممان را جزم کنیم و از این شرایط بوجود آمده نهایت استفاده را بکنیم بهتر از رسوا کردن یکدیگر است گرچه چوب خدا صدا ندارد اما هر کی هرکی به ایم ملت یا هر ملت دیگر و به بیان بهتر هرکی به بشر خیانت کند طبیعت به سزای عملش خواهد رساند به پیر دانا مسلئه را کش ندید زمان خود بسیاری از مسائل را حل خواهد کرد خواهشاً با بیان اینگونه مطالب جامعه متزلزل را متشنج نفرمائید با هر دو طرف هستم خویشتن دار باشید و آستانه تحملتان را بالا برید روی مسائل داخلی و خارجی تمرکز کنید امام زمان را فراموش نکنیم ملاکمان صاحب العصر و الزمان باشد خود را مهیای ظهورش نمائیم . پس نه چپ نه راست فقط خدا و خدمت به خلق خدا . این چند روز حکومت را به زد و خورد و انتقام نگذرانیم . روزها چون برق و باد خواهند گذشت از اکنون بفکر جوابدهی به فرزندانمان باشیم که آیا بودجه مملکت را در قوشون کشی گذراندیم یا در عمران و سازندگی . من از روستا این مسیج را میدم اعتبارات کم و محدود شده بارندگی ها هم همینطور اما هنوز خدا بی خیالمان نشده . مملکت و ایران را دریابیم.اتحاد و اتفاق برای ایران و فرزندانمان
      ایران و ایرانی ، مسلمان و شیعه لایق بیش از اینها هستند.
      مناظره و بگم بگم دردی را دوا نمیکنه بلکه ثمره اش تفرقه و دوسته گی خواهد بود .
      محاکمه هم بجای خود و به روش خود نه با جنجال
      من نگویم که محاکمه نکنید بلکه با استفاده از مجاری قانونی و اداری پسندیده تر و شایسته تر می باشد . از طرف نهر عمومی قاشقاء

    • پریا

      سلام این دوستانی که انقدر سنگ احمدی نژدا و به سینه میزنن این دوستان حتما تو دوره ریاست ایشون خوب بهشون رسیده وظعشون توپ شده.وگرنه مگه میشه این همه اختلاس و به فنا رفتن کشور و ببینی بعد بازم حمایت کنی.

    • صادق

      با سلام خدمت جناب اقای خباز قیف و قپی و لوقز خوندن و تو امپاس گذاشتن کسی که دیگه دستش از همه چیز کوتاه شده که کاری نداره شما چند نفر جمع شدید هر چی اشتباه کوچیکه تو هشت سال ، پیش اومده دولت قبل رو تو بوق و کرنا کردین که چی شما که راست می گین چرا همون موقع تو رای خودتون راسخ نبودین ، خودتون اشاره کردین که ازتون چی دیده بود می ترسیدید رو کنه ، شما که حسابتون پاکه چرا جدی نبودین تا همون موقع رسواش کنید حالا که اصلا بهش اجازه داشتن تریبون نمی دین بیاد از خودش دفاع کنه شیر شدین ، هر کدوم از یه طرف بهش حمله می کنید واقعا مرد باشید رو حرفاتون بایستید یه مناظره بذارید البته یه مناظره ازاد که بشه توش همه ی حرفای پشت پرده زده شه اون موقع عدالت برقراره

    • بیدار

      همه که رفتن جلو معلما بیست سال عقب موندن اون دولت فقط با معلم لج بود این دولت هم همینطور !!!!!!!!1چرا؟؟؟

    • سید امیرحسین

      آها اونوقت 15 سال هم زمان لازم دارید؟ یعنی دولت الان و دویت بعدی رو. هر کدومم دو دوره کامل. چیز دیگه ای میل ندارید قربان؟ سس نمک نون اضافه؟
      شما در حدی نیستی که بخوای با احمدی نژاد مناظره کنی. گنده لات تون به چیز چیز افتاد تو که دیگه هیچ. برو برو به بزرگترت بگو بیاد داداش.

    • مهدی

      سلام
      حالا هم مناظره با امیر کبیر ایران آقای احمدی نژاد را
      رد خواهند کرد . درضمن ما یادمان تمیرود فتنه 88 را .
      حال هم فکر میکنید با دادن نظر منفی برنده مناظره
      پاشید . 9 دی راهم فراموش نکنید این مناظره هم
      درست یاد آور 9دی خواهدشد . ولی شما هیچ وقت
      پای مناظره نحواهید حاضر شد.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        نمی تونن...

    • فرهاد فیض الله زاده

      فقط یک جمله از زبان آقای احمدی نژاد البته با اجازه ایشون:
      من عادت دارم با شیری که روبروم نعره میکشه بجنگم نه با سگی که پشت سرم واق واق میکنه.

    • سجاد

      بسمه تعالی
      این دولت اگر راست میگه و فکر ملته دم ساعت کم کاری های خودش و به دیگری ربط نده و فکر مستضعفین باشه مثل دکتر احمدی نژاد.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        بلد نیست چیکارکنه؟

    • فدایی

      آخه آقای خباز مگه شما هم وزن آقای احمدی نژادی که خودتو میندازی وسط اگه خیلی دوست دارید مناظره باشه آقای هاشمی و یا آقای روحانی پا پیش بذارن ؟!

      پاسخ ها

      • بدون نام

        احسنت

    • emad

      شک نکنید اگه احمدی نژاد بخواد تو انتخابات شرکت کنه دیگه تأیید صلاحیت نميشه..

      پاسخ ها

      • بدون نام

        ااااااااااااااااااااا

        خندیدیم

    • مجید

      خواهشا مردم را سرکارنذارید آقای خباز اگه شهامت داشتند وضعف نداشتند وجرات می کردند زمانی که نماینده مجلس بودن پیگیر می شدن چون میترسیدن به قول احمدی نژادکه با فشاردادن یه دکمه مدرک می گرفتند برملا بشه .

    • سرباز

      باز بوی انتخابات توی مملکت پیچیده و حضرات به هر نحوی میخوان رأی جمع کنن. خباز جان اگه مرد عمل بودی همون دوره می دیدیم. موافق خیلی از کارای احمدی نژاد نیستم اما اگه بخوام کلی بگم امتیازش از دولت روحانی بالاست. دولت بعدی هم بیاد افتضاحات این دولت برملا میشه... پس زیاد به روحانی جونتون ننازید.

      مدیونی اگه تایید نکنی....

    • پریا

      دوستان البته به نظر بنده اگه مناظره برگزار نشه بهتره.چون احمدی نژاد با آبروی آدم بازی میکنه.شما فکر کن داری صحبت میکنی یهو احمدی نژاد عکس ناموس تو نشون همه میده اینکه نمیشه.با توجه به کار ناشایست ایشون و همچنین سابقه این کارشون بهتره که ایشون رو به حال خودشون رها کنید.بزارید با اون لبخند مضحک به زندگیشون ادامه بدن.

    • کارگر ساده

      خداتوفیفت دهد آقای احمدی نژاد پدرمارا درآوردی

      پاسخ ها

      • بدون نام

        دوسش داریم

    • فرزند ایران

      اگه میتونن بیان مناظره ببینیم کی کم میاره بشت یرده کار انجام ندن

    • فرزند ایران

      اگه مناظره بشه خیلی دیدنیه

    • شهروند عادی

      مناظره با احمدی نژاد کاری باطل است مناظرات عدیده ایشان را از یاد نبرده ایم. ایشان مناظره نمی کند سفسطه می کند دروغ می گوید تا حقایق را کذب نمایش دهد و تمام اینها را با اعتماد به نفس ساختگی انجام می دهد که هر کس که اورا نشناسد را مجاب می کند......من جرب المجرب حلت له الندامه به قول مرحوم حافظ

      پاسخ ها

      • رعیت پوست کلفت

        مگه میشه با عمروعاص مناظره کرد ؟

      • بدون نام

        بابت این تهمتها من ازت نمیگذرم مراقب باش اون دنیایی هم هست

    • علی

      اگر سیاه و سفید در کار نیست . این حزب و آن حزب در کار نیست . اگر نمایندگان مجلس گنه کار نباشند ترس از اتهام زنی معنایی ندارد .مگر اینکه در کفش یکی ریگ باشد .

    • سحر

      زنده باد روحانی

    • فرهاد فیض الله زاده

      زنده باد دکتر محمود احمدی نژاد.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        زنده باد

    • بدون نام

      با سلام خدمت همگی همه ملت در تمام دوران حال و گذشته سر کار بودیم وهستیم

    • على

      اگر قرار مست گيرند هرانچه هست گيرند؟؟؟؟؟؟؟؟

    • صالح

      از قدیم گفتن طلا که پاکه چه منت به خاکه شما اگر پاک بودین وسندی از خلاف در دست احمدی نژاد نداشتین نمیترسیدین که کاری بکنه که نشود جمع کرد اول برو خودت درست کن خباز وامثال خباز

    • بدون نام

      در کشورهای جهان سومی همیشه چشم پوشی از تخلفات افرادی که صاحب قدرت هستند وجود دارد. در کشور ما هم به همین صورت است همیشه ملاحظات سیاسی در چشم پوشی از تخلفات اداری و مالی موثر بوده است.
      خیلی از آنهایی که الان فریاد می زنند که در دولت نهم و دهم تخلف شده است چرا در آن زمان ساکت بودند؟
      وظیفه اصلی مجلس نظارت بر عملکرد دولت بوده است ولی مجلس منافع ملی را فدای ملاحظات گروهی و شخصی کرد.
      ما یک کشور اسلامی هستیم و خودمان را مرید علی (ع) می دانیم ولی وقتی منافع شخصی که مطرح می شود عدل علی را با منافع مالی و موقعیت مقامی خود به معامله می گذاریم. و برای سرپوش گذاشتن ظاهر خود را با شیعه علی بودن مخفی می کنیم

    • بدون نام

      ینی خداوکیلی اگر این کاندید بشه منظورم احمدی نژاده بهش رای میدید؟؟؟؟ هشت سال عمرمون رفت بست نبود؟؟؟؟؟

      پاسخ ها

      • بدون نام

        دوسش داریم

    • ناهید

      فقط میتونم بگم ایران رو احمدی نژاد با دارودسته دزدت و با نیرنگهات ب صد سال پیش بردی!
      ما جوونا رو بیکار کردی! با دنیا در افتادی! با همه در افتادی! گولمون زدی! خدا میدونه جنایتاتو،بیکاری تموم جوونایی که باید معلم میشدن و 4 یا 5 سال تو دانشگاه (دهه شصتی ها) واسه معلمی درس خونده بودن ولی وزیر لعنتیت گفت فقط متولدین 70 ب بعد اونم فقط از طریق دانشگاه فرهنگیان ب گردن توعه

    • رعیت پوست کلفت

      اقای احمدی نژاد یک اعجوبه بود که مدت هشت سال نصیب ایران شد قدرت عجیبی داشت به حدی که اگه چند تا بمب اتمی نسل جدید تو ایران منفجر میشد به این اندازه و حجم ویرانی برای ایران و منطقه به بار نمی اورد.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        میشه یه مثال پیدا کنی بگی... تهمت زن!!!

    • حمیدرضا

      سلام
      دوستان چرا شماها با هم دیگه بحث میکنید شما مطمئن باشید که این دولت اون دولت آن دولت همشون مثه هم هستن و همشون به فکر قدرت و مردم فقط بازیچه. هیچکدوم از این دولت ها به فکر مردم نیستن به فکر جوونیه منو تو نیستن. فقط به فکر قدرت هستن.

    • جعفر

      مطمئا باشید که احمدی نپاد چیزهایی میداند که نمیخواهند افشاءشود قدرت احمدی نژاد همان دانسته هایش است

    • rama

      مناظره برا کسی که بخواهد سوال را با سوال پاسخ دهد ارزش دیدن یا شنیدن ندارد

    • بدون نام

      خیلی متاسفم برات الف وقتی جنم نداشتی بیای نظرمو پخش کنی بیخود کردی اومدی نظر خواستی حق تونه ک همیشه جهان سومی باشید

    • درود بر بزرگ مرد ایران

      درود خدا بر بزرگ مرد تاریخ احمدی نژاد بزرگ .

      پاسخ ها

      • بدون نام

        درود و زنده باد احمدی نژاد

    • محمد عموئی

      زمانی که ایشان بقول خودتان خیانت می کرد شما و بقیه نمایندگان ملت در خواب بودی ؟ یا اینکه به نفع شما نبود و از موقعیت خودتان می ترسیدی حرف نزدی و حالا برای بدست آوردن موقعیت و انتخابات آینده دانه پاشی می کنی از مدرس ها یاد بگیرید در زمان خفقان جلو شاه می ایستاد حالا که همه چیز دست شماهاست باز جرأت حرف زدن در مجلس را ندارید و بعد از اتمام دوران و بقول شما جنایات گفتن این حرف ها چه سودی دارد جز اینکه مردم را نسبت به مسئولین نظام بدبین می کند .

    • سيد علي اكبر

      هركس كه در ايران با اين شرايط مدير شود و عده اي بدون دليل او را به ستايند و اگر .... كرد هم سرمه چشم كنند و انچه لايقش نيست بارش كنند مي شود احمدي نژاد ولي با كمي بالا و پائين، لذا اگر مي خواهيد اين دولت نيز به مثابه دهم و يازدهم نشود تا زماني كه سركار است زير نظر بگيريد و نگذاريد خطاهايش آن چنان شود كه براي هركدام يك هفته عزاي عمومي اعلام كنيد، والسلام

    • همراه

      تاریخ باید درمورد آقای احمدی نژاد قضاوت درستی کند نقطه قوت ایشان راهسازی بسیار و مسکن مهر بود و نقطه ضعف ایشان عدم تامل با دنیا بود و انحرافاتی که در آخر رئیس جمهوری ایشان پیش آمد

    • محمد

      درود بر روحانی شب که میخوابی تا صبح قیمت خانه 2برابر نمیشه هرج ومرج نیست فقط کمی دلسوزی نکنه با جدیت برخورد بکنه همه چی در امن امانه درود بر روحانی

    • بدون نام

      اگر جهانگیر راستگو است مناظره بگذارید به خدا قسم اگر احمدی نژاد با شما روبه‌رو شود هیچ دولت یازدهم کاری برای مردم انجام نداده از چشم مردم بدبین تر می شود چون هیچ ریس جمهوری مثل احمدی نژاد زحمت برای مملکت نکشیده ما مردم چشم داریم می بینیم شما هم دیگر بس کنید

    • سامان

      درودبراحمدی نژاد ،روحانی برای این مردم چه کرد جز گرانی واختلاس و فقر وبیکاری ،کجای کاری آقا مردم باسیلی صورتشان راسرخ نگه میدارند اگر حرفی نمی زنند ازنجابت است ،بله

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج