۲۲۶۳۶۱
۳۵ نظر
۵۰۱۳
۳۵ نظر
۵۰۱۳
پ

پایان تجمع معلمان مقابل مجلس با دخالت ناجا

جمعی از فرهنگیان صبح امروز در اعتراض به بازداشت یکی از مقامات سندیکای معلمان در مقابل مجلس تجمع کردند.

خبرآنلاین: جمعی از فرهنگیان صبح امروز در اعتراض به بازداشت یکی از مقامات سندیکای معلمان در مقابل مجلس تجمع کردند.

اين تجمع بر اساس فراخواني در روزهاي گذشته برگزار شده بود و طبق روال معمول تجمع هاي مقابل مجلس، بدون مجوز برگزار شد. اين تجمع نهايتا با ورود نيروي انتظامي متفرق شده و پايان يافت.

در پي اين رخداد حجت الاسلام ابوترابي فرد نايب رئيس مجلس از تريبون علني در پايان جلسه امروز از وزیر کشور خواست تا موضوع آموزگاران تجمع کننده را بررسی کند. او از تشکيل کمیته مشترکی با همکاری مجلس و دولت براي پیگیر مسائل مهم فرهنگیان خبر داد و ابراز اميدواري کرد که به نتیجه برسد. وزیر آموزش و پرورش، مدیران ارشد سازمان مدیریت و برنامه ریزی و نمایندگان منتخب دو کمیسیون آموزش و برنامه و بودجه در اين کميته حضور دارند.

نوع ورود نيروي انتظامي به اين تجمع سبب شد که علي مطهري نماینده تهران بگويد: «ضروری و معقول نیست که نسبت به این تجمع‌ها حساسیت زیادی نشان داده شود. خصوصا درباره فرهنگیان. حداکثر این است که این ها می‌آیند و حرفشان را می‌زنند و می‌روند».

به گفته وي هر تجمعی مادامی که منجر به آشوب، بی‌نظمی و تخریب نشود باید آزاد باشد. اصل ۲۷ قانون اساسی نیز می‌گوید راهپیمایی اگر مخل مبانی اسلام نباشد آزاد است و حتی نمی‌گوید که باید مجوز اخذ شود؛ البته بعدا در قوانین عادی گفته شده که باید مجوز گرفته شود.

به گزارش ايسنا، این نماینده مجلس با بیان این که حساسیت درباره‌ی تجمع‌ها موجب تشدید موضوع خواهد شد به برخی بازداشت‌ها در این تجمع اشاره و خاطر نشان کرد:‌ البته من از اتهامات اینها خبر ندارم، اما اگر صرفا هدف از تجمع اظهار نظر باشد، برخورد با آن کار درستی نیست. مجلس باید وارد این موضوعات شود اما متاسفانه کمتر وارد می‌شود. البته تذکر امروز آقای ابوترابی‌تذکر خوبی بود که شاید باعث پیگیری موضوع شود.

گفتني است سيدحسين نقوي حسيني رئيس فراکسيون فرهنگيان مجلس تا کنون موضعي در خصوص اين تجمع و نحوه برخورد با آن نشان نداده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نظر کاربران

    • بدون نام

      بیچاره فرهنگیان !!؟؟

      پاسخ ها

      • aidin

        بیچاره اکثر مردم ایران که ............... !!!!!!!!!!!!!!!

      • مجید ط

        اگر معلم بیچاره باشه یعنی تمام آدمایی که به اصطلاح اندکی سرشان به تنشان می ارزه بیچاره ترند چون از زیر دست معلم بیرون می آیند چه برسه به بقیّه.

    • راهدار

      واقعا بیچاره فرهنگیان روزی 5 ساعت سرکار می روند سه ماهه تابستان و کل ایام عید و روزهای 5 شنبه هر هفته را تعطیل هستند و حقوقشان بالای 2 میلیون تومان می باشد ولی در وزارت راه وشهرسازی راهداران شرکتی هستند زمانی که همه به تعطیلات تشریف میبرند اینها آماده باش هستند در ایام سال جاده ها را ترمیم می کنند زمستانها تا صبح بیدارند و برف روبی و نمک پاشی می کنند تا جاده ها یخ نزد و راهها بسته نشود در ایام نوروز آماده باش هستند در محل تصادفات حاظر می شوند و به مصدومین کمک می کنند و جنازه های تصادفات را می بینند و جابجا می کنند و لاشه های حیوانات که در اثر برخورد با خودروها در وسط جاده ها افتاده را با دست بر میدارند و حقوق آنها زیر 1میلیون است و سه ماه حقوقشان را نمی دهند ولی هیچ وقت نه کسی به فکر آنهاست و نه تحصن می کنند ونه اعتصاب بلکه با عشق کارشان را انجام می دهند

      پاسخ ها

      • مجید ط

        عزیز دلم اولا پولی که به معلم میدند به اندازه ی یک ماه در سال هم نیست آدامایی هستند که اسمشنو بلد نیستند بنویسند و یا بلد نیستند چه جوری حرف بزنند مثل شما دقیقه ای کلی با کلاه گذاشتن سر این و آن پول در می آرند و در ثانی معلم شهریور ماه هم در گیر امتحانات و تصحیح برگه ها حتی شب در خانه است و بقیه ی اوقات حداقل رئزی یکی دو ساعت مشغول مطالعه بعد از همه ی این حرف ها معلم با دانش آموزانی سر و کار دارد که زاییده ی سیستم امروزی یکی مثل شما یک بار حرف مفت بزنه حداقل چند ماهی ذهن معلم درگیره کافیه یا بازم بگم.

      • مجید ط

        با سلام
        اگر معلم بیچاره باشه تمام آدمایی که به اصطلاح سرشان به تنشان می ارزه بیچاره ترند چون از زیر دست معلما بیرون می آیند. جواب راهدار هم داده ام ، این جا هم می گم عزیز دل مادر اولا حقوقی که به معلمان می دهند به اندازه یک ماه هم نیست در مقایسه با کسانی با شغل های کاذب یا کلاهبرداری میلیادر می شن و دقیقه ای به اندازه ی معلما پول در می آرند بعد از همه ی این ها معلم توی شهریور درگیر امتحانت است و بقیه ی ماه ها هم مشغول مطالعه است ، باز هم بعد از این ها اگر دانش آموزی مثل شما (راهدار) یه حرف مفت بزنه که همچین دانش آمزانی کم نیستند ماه ها ذهن معلم درگیر کافیه یا باز هم بگم ختم کلام عزیزم تو هم بیا معلم شو تابستون بگیر بخوا اگه تونستی و مجبور نشدی بدوی دنبال کاره ای دیگه برای گذران زندگی حداقلی.

      • ایرانی

        من معلمم روزانه 200 کیلومتر مسافت رو با ماشین شخصی میرم به محل کار با 15 سال سابقه و ماهیانه 1500000تومان بدون هیچ مزایا وتسهیلاتی. شما عزیز فکر می کنی خیلی زیاده درآمد سالیانه 18000000تومان .شما کی با ماشین شخصی روزانه 200کیلومتر میری و بر میگردی ؟از همه جاهات صدای اعتراض در میاد هیچی حساب کتاب حالیت نیست فقط مثل طوطی حرف بقیه بیخبر ها رو تکرار می کنی.

    • بدون نام

      اقای راهدار اون موقع که شما سرکارید بچه ات پیش امانتدارترین مردم یعنی فرهنگیان هستند.

    • احمد

      بیچاره راهدارها!!!!!!!

    • zahra

      همیشه همینطور بوده . هیچ حمایتی نیست

    • حمید بهاری

      این چه رسمی ؟ اکثر قشر کارمندان حقوق شان کمه باید بیان بیرون و رسم غلط معلمان را تکرار کنند . این الگو ما

      پاسخ ها

      • منتظر

        اگر حقی ضایع شد باید همه اعتراض کنند این تفکر شیعه هست اقا حمید

    • احمد

      بیچاره جوانان تحصیل کرده مان که با مدارک دانشگاهی به خاطر نبود کار یا در خانه نشینن یا اکر هم سر کاری هستن شاگرد مغازه یا میوه فروشن اینان بیچارگان جامعه هستن چگونه بتوانند خانواده تشکیل بدهند

    • پژمان

      خوب شما هم بیایید و حرفتان را بزنید؛ دیگر چرا به فرهنگیان حمله می کنید!؟

    • علی حسینی

      درپاسخ به به فردی که می گفت معلمان روزی 5 ساعت به سرکارمی روند باید گفت همان حمالی برایت زیاد است.حقوق فعلی والان معلم به خاطر حق امضا در دفتر حضور وغیاب مدرسه است.

    • بدون نام

      والله فرهنگیان زیادی پرتوقع تشریف دارن

      پاسخ ها

      • رجب

        اقای user بی توجهی به فرهنکیان نتیجه اش بیکاری و اعنبادو...است که کریبان فرزندان شما رو هم خواهد گرفت.

      • ایرانی

        شما شغلتان چیه ؟بگو تا جواب درخور شعورت بدم.

    • اموزگار

      سلام راهدار زحمت کش خسته نباشی ای عاشق راه.... دوست عزیزهمون طورکه فرمودین شماشرکتی هستین وبه محض اعتراض یاتحصن صاحب کارت اخراجت میکنه وفرق میکنی بانیروی رسمی.راستی نگفتی نیروهای رسمی وزارت راه ماهیانه چقدرحقوق واضافه کاری وماموریت وکارانه وجیره غذایی وحق مسکن وغیره میگیرند.راستشوبگوچون اشنای وزرات راه داریم.شماهم این حقودارید که برا احقاق حقوق خودتون دفاع کنیددیگه لطف کنید درامورات دیگرکارکنان دخالت نکنید چون ازلحاظ ادبی پسندیده نیست.ماهم دوست داریم که حقوقتون زیاد بشه وبخیل هم نیستیم ومنکرزحمات شبانه روزی شما نیستیم.موفق باشی.

    • بدون نام

      اگر فرهنگی ناشد یک جامعه مرده و بی روح است مطالبه حق همه مردمه

      پاسخ ها

      • ابی فرخی

        من فرهنگی هستم.دارم تابستونا مسافر کشی و بنایی میکنم که جبران بشه اگه بشه. کاش میدونستم کی تجمع میکنند تا بیام منو بگیرن

    • اموزگار

      سلام اقای بهاری.... تمام کارمندان دولت وضع حقوقشان ازمعلمان بالاتر است .... شمایه زمانی که دانش اموزبودی به همین الگوها تمنا برای نمره میکردی والان بیرون امدنشان وطلب کردن حقشان شده یه رسم غلط .دوست عزیزهمون الگوها بودندکه به شما سواد خواندن ونوشتن اموختند..فقط بدان که معلمان به گردن شما حق دارند ...

    • یک فرهنگی

      با سلام من یک فرهنگی هستم نظرات تمام عزیزان را با دقت خواندم چند سوال :
      1- چرا در اخبار فقط از فرهنگیان و حقوق انها می گویند یعنی در کشور کارمند دیگر نیست و حقوق انها اضافه نمی شود ؟
      2- در بین کارکنان دولت ایا می توان رفاه معلمان اعم از میزان حقوق و سفر و مزایای غیر نقدی و پرداختهای غیر رسمی زا با ذیگران مقایسه کرد ؟
      3- ایا هیچ کارمندی در خانه یا در تعطیلات مانند معلمان رایگان کار می کند ؟
      4 معلمان بیش از حقوق خواهان احترامند ایا شان و منزلتشان میان خانواده ها و جامعه آن گونه که باید جایگاهی دارد ؟
      5- به راستی خیلی از اقشار نیازمند و کارگران دریافتی کمتری از معلمان دارند که با شغل دوم جبران می شود آما ایا یک معلم می تواند شغل دومی داشته باشد ایا رواست معلم به جای مطالعه و به روز بودن وقت خود را صرف کاری دیگر کند ؟
      گوشه ای از درد دل ما معلمان این است حالا قضاوت با وجدان بیدار خودتان

    • حميد

      اينقدر از فرهنگي بودن خودتون دم نزنيد در صدي از همين شماها كه دارين به اسم فرهنگي بودن به اين بنده خدا راهدار زحمتكش هر چه به قلمتون ميرسه مي نويسين از قبيل حمال و ... اولا كه تويي كه داري به اين بابا توهين مي كني از همه حمال تري چون به قول خودت تو با سوادي و ديگران حمال ... ديگر اينكه خدا وكيلي اگه معلمين ما واقعا فرهنگي بودن و با بچه هاي ملت فرهنگي و اخلاقي برخورد مي كردند وضعيت جامعه ما ايني كه حالا هست نبود. برين يه لقمه بخورين ده لقمه هم بدين به مستحق كه اگر خدا اين يه ذره لطف را بهتون نكرده بود شما هم الان وردست ما حمالها بودين ... فكر كنم امر به شما مشتبه شده .

      پاسخ ها

      • مجید ط

        حمید جان مثل این که از معلمان دل پری داری اشکالی نداره گذشت زمان اونو از یادن می بره امّا همین یک ذره قدقد کردنو هم به لطف معلمان یاد گرفتی. این ار بر شما مشتبه شده. جیگر

    • محمد

      اگر فرهنگ یک جامعه اسیب ببیند چنین اشخاص وایده های ازدرون ان بیرون می اید وسلام

    • رضا

      جناب راهدار چند کلاس سواد داری ؟حاضر درسته .!

    • کاوه

      آقای حمید کمی عفت کلام داشته باش

      پاسخ ها

      • حمید

        اگه عفت کلام نداشته باشم هم از صدقه سری همون به اصطلاح معلم هاست

    • علي

      آقاي راهدار مدرك تون چيه ؟ من معلم با مدرك فوق ليسانس با28 سال سابقه خدمت دربدترين منطقه كشور كه هر روز خبر گرد و خاك و طوفان و خشكسالي 17 ساله آن گوش فلك را كر كرده اما هيچ كس به داد مردم آن (سيستان) نمي رسد ماهي 1800000 تومان حقوق دزيافت مي كنم نمي دونم چگونه در مورد معلم قضاوت مي كنيد وبر اساس كدام سند و مدرك

      پاسخ ها

      • حمید

        علی آقا توی این مملکت هر کدوممون با یک نوع از بدبختی داریم زندگی رو سر می کنیم من 1800 تون رو نه میگم زیاده نه میگم کمه ولی اینو میتونم بگم که اکه کیسه حکومت سوراخ نبود این ملت می بایست شاهانه زندگی میکرد و اگه سردمداران ما افراد لایقی بودند می بایست سرانه هر ایرانی بسیار بالا تر از سرانی سنگاپوری ها می بود.

    • بازنشسته 93تبریز

      همکاران محترم بعضی نظرات غیرحقیقی داره شما راازمسیراصلی منحرف می کند.به هرنطرعامیانه وغیرحقیقی اهمیت ندهید،

    • حمید

      آقای مجید Tدسته دار اشکال کار همینه که بجای درس حکمت و اخلاق به مردم همان قدقد کردن را که از معلم خودتان یاد گرفته اید به نسل بعدی انتقال میدهید.

    • بدون نام

      کاش آقاحمیددانش آموز خودم بودی دیگه توهین به ولی نعمت خودت نمی کردی ،؟؟؟

    • بدون نام

      بیچاره نیروهای مسلح بااقتدار

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج