آوینا_استیکی 2
adexo3
۲۲۵۰۸۳
۱ نظر
۵۰۰۵
۱ نظر
۵۰۰۵
پ

خط و نشان پليس برای رانندگان حادثه ساز

رئيس پليس راهور ناجا گفت: با رانندگان حادثه ساز برخورد مي کنيم.

باشگاه خبرنگاران جوان: رئيس پليس راهور ناجا گفت: با رانندگان حادثه ساز برخورد مي کنيم.

سردار تقي مهري رئيس پليس راهور ناجا گفت: نيروي انتظامي و پليس و ساير دستگاه امدادي در مرحله دوم طرح ترافيکي ويژه تابستان به صورت شبانه روزي در جاده ها مستقر هستند و با تمام توان آماده خدمات رساني به مسافران است.

وي در ادامه افزود: خط قرمز پليس تخلفات حادثه ساز است و با رانندگاني که اقدام به رانندگي با سرعت غير مجاز سبقت غير مجاز و حرکات نمايشي و مارپيچ و حرکت از شانه هاي خاکي مي کنند برابر قانون برخورد مي کنيم و خودروها تا پايان تعطيلات توقيف و به پارگينک منتقل مي شوند.

رئيس پليس راهور ناجا در پايان اذعان کرد: تخلفات رانندگان توسط گشت سيار و دوربين هاي هوشمند که در جاده ها فعال است ثبت و رانندگان متخلف اعمال قانون مي شوند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • محمد

      درود بر شما و عیدتون هم مبارک
      اگه به جای جریمه کردن رانندگان متخلف که با حرکات نمایشی و حادثه ساز اقدام به بر هم زدن نظم عمومی می کنن گواهی نامه رانندگیشون را باطل کنند و یا برای همیشه از رانندگی محرومشون کنند چه اشکالی ایجاد می کنه ؟؟؟؟؟؟ در زمان باطل کردن گواهی نامه یک اطلاعیه هم به راننده متخلف بدهند که دیگه ایشون حق رانندگی را نداره و اگه رانندگی کرد و خدای نا کرده دچار تصادف منجر به فوت شد ، ایشان اقدام به قتل عمد کرده و باید عواقب رانندگی کردن بدون گواهی نامه اش را بپذیره و ابطال گواهی نامه هم فی المجلس باشه که پارتی بردار نباشه و نام راننده متخلف در سامانه ثبت بشه که اگه یه کاری اینچنینی انجام بشه و در هر فامیلی یک نفر این کار براش انجام بشه اونوقت هم هر کس که این قصه را میشنوه حواسش را جمع می کنه و به بقیه هم گوشزد می کنن که پلیس راهور با هیچکس رودر بایستی نداره .!!!!!! و الا جریمه کردن یه نیم ساعت و خوابوندن اتومبیل هم چند روز راننده متخلف را به فکر وا می داره و کاری برای پیشگیری از حرکات حادثه ساز انجام نمی شه .

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج