آوینا_استیکی 2
adexo3

جشنواره قرعه کشی حساب های قرض الحسنه پس انداز

ثبت نام کنید
۲۲۳۹۹۵
۱ نظر
۵۰۰۲
۱ نظر
۵۰۰۲
پ

این خبر به روز رسانی می شود:

واکنش شخصیت ها به توافق ایران و ۱+۵

احمد توکلی تیم مذاکره کننده هسته ای را فارغ از اینکه مذاکرات به نتیجه برسد یا نرسد را شایسته تشویق و استقبالی گرم خواند.

خبرآنلاین: احمد توکلی تیم مذاکره کننده هسته ای را فارغ از اینکه مذاکرات به نتیجه برسد یا نرسد را شایسته تشویق و استقبالی گرم خواند.

اين نماينده تهران در گفت و گوي زنده با شبکه خبر، با تبريک توافق احتمالي هسته اي به ملت و رهبري انقلاب، اظهار داشت: چه اين اتفاق در ساعات آينده بيفتد چه نيفتد، ما پيروز اين مذاکرات بوده ايم. اگر مذاکرات به نتيجه نرسد يعني ما تسليم باج خواهي هايشان نشده ايم و آنها زير تعداتشان زده اند. اگر توافق بشود هم خيلي خوب است و نتيجه تلاش شبانه روزي تيم مذاکره کننده است.

وي با تاکيد بر اينکه در هر دو صورت، تيم مذاکره کننده ما پيروز است، بر لزوم استقبالي گرم از آنها تاکيد کرد و افزود: اينکه تيم ۸ نفره ما با صدها نفر از مسئولان خارجي جهان مذاکره کرده و آن را به سرانجام رسانده اند، قابل تحسين است.


صفارهرندی تیم مذاکره کننده را سربازان غیور نظام خواند

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام، تیم مذاکره کننده هسته ای ایران را سربازان غیور نظام نامید که تمام تلاششان را برای به سرانجام رساندن مذاکرات کردند.

حسين صفارهرندي با حضور در نشست تلويزيوني زنده شبکه خبر، در عين حال تاکيد کرد که هيچگاه نمي شود به آمريکا اعتماد کرد، چون آنها دغل کارند.

وزير دولت احمدي نژاد در بخشي از سخنانش گفت: ببينيد کار را تا کجا پيش برده ايم که سرنوشت انتخابات آمريکا به خبر توافق با ايران گره خورده است. اين يک پيروزي بزرگ براي ايران است.

به گفته وي، غربي ها خواسته اند با تهديد و تحريم و تکنيک هاي مختلف به ما فشار بياورند، اما ملت ما ايستادگي کرده و از مواضع استقلال طلبانه خود کوتاه نيامد. صفارهرندي با بيان اينکه تحريم ها را نمي توان بي اثر خواند، ولي نه آن تاثيري که آنها مي خواستند را هم نداشته است، افزود: براي همين است که با ما مذاکره مي کنند.

وي با بيان اينکه برچيده شدن يک جانبه تحريم ها از خطوط قرمز نظام است، ادامه داد: حفظ عزت ملت به عنوان يکي از دستاوردهاي انقلاب ايران، الزامي است. حفظ استقلال نيز از خطوط قرمز ماست. در اين راستا دسترسي به دانشمندان هسته اي ما نوعي زيرآب زدن استقلال کشور ما است. بازرسي بي رويه از مراکز هسته اي ما نيز همين نقش را دارد.


وزیر دادگستری: حمایت رهبری و مردم از تیم مذاکره کننده، دنیا را به قبول حقوق ایران واداشت

ایرنا: وزیر دادگستری گفت: حضور مقتدرانه در مذاکرات و حمایت و هدایت رهبر معظم انقلاب از تیم مذاکره کننده با پشتوانه مردم، دنیا را به قبول حقوق ایران واداشته است.

حجت الاسلام مصطفی پورمحمدی در دیدار با جمعی از علما و اساتید برجسته حوزه های علمیه این استان افزود: دشمن تلاش می کند از موضوع هسته ای برای جلوگیری از برجسته شدن ایران اسلامی استفاده کند.

وی ادامه داد: نگاه ما به مذاکرات، فراتر از موضوعات هسته ای است و از این فرصت برای زنگارزدایی از چهره ایران در عرصه های بین المللی بهره می بریم.

وی گفت: در شرایطی که موازنه قدرت امروز، بمب اتم است، رهبر معظم انقلاب اسلامی آن را بر اساس یک فتوای دینی از دکترین دفاعی جمهوری اسلامی ایران خارج کردند.

وی افزود: با این حال هیچگاه از حقوق حقه خود در دستیابی به فناوری صلح آمیز هسته ای کوتاه نیامدیم و سربازان جبهه دیپلماسی نیز با تمام توان از خواسته های ملت در این زمینه دفاع می کنند.

وی ابراز امیدواری کرد بتوان به توافقی جامع که در آن حقوق مردم ایران تثبیت و اعتماد بین المللی در صلح آمیز بودن فعالیتهای هسته ای ایجاد شود، دست یافت.

حجت الاسلام پورمحمدی ضمن تشریح دستاوردهای نظام اسلامی در حوزه های مختلف، اظهار کرد: انقلاب ما به دلیل ماهیت دینی و مردمی دارای ویژگیهای منحصر به فردی است که هر انسان آزاده ای را به سوی خود جذب می کند.

وی افزود: گفتمان قابل ارائه، مستدل، پر محتوا و دارای برهان و بینات انقلاب اسلامی در جهان خواهان بسیار دارد و دشمنان با علم به این موضوع تلاش می کنند از این مهم جلوگیری کنند.

استاندار خراسان رضوی نیز در این جلسه، دین مداری، نیل به جامعه قرآنی و ولایت مداری را از جمله سیاستهای اصولی دولت دانست و افزود: بر همگان فرض است در راستای تحقق این موارد تلاش کنند.

علیرضا رشیدیان با اشاره به تعداد زیاد طلاق در این استان گفت: توجه به تحکیم بنیان خانواده، ترویج سبک زندگی اسلامی و ایرانی و تقویت نهاد خانواده از جمله مواردی است که باید مورد توجه قرار گیرد.

وی نقش علما و حوزه های علمیه در این زمینه را تعیین کننده دانست و تاکید کرد: برای بهبود شرایط موجود باید تمام ظرفیت های استان بسیج شود.

رشیدیان به اقدمات دستگاه های اجرایی با همراهی بخش خصوصی برای تثبیت مشاغل موجود و ایجاد فرصت های شغلی جدید در استان اشاره کرد و افزود: باید متناسب با جمعیت جویای کار، فرصت های شغلی نیز فراهم شود.

وی توجه به موضوعات فرهنگی را ضروری دانست و گفت: مشهد مقدس در سال ۲۰۱۷ به عنوان پایتخت فرهنگی جهان اسلام انتخاب شده است که باید با برنامه ریزی منسجم از این فرصت برای معرفی اسلام ناب، فرهنگ رضوی و گفتمان انقلاب اسلامی استفاده کرد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • شایان

      این پیروزی بزرگ(توافق هسته ای) را به همه ملت ایران تبریک میگویم.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج