۲۲۲۴۸۷
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

تامین امنیت مراسم راهپیمایی روز قدس

رئیس پلیس پیشگیری نیروی انتظامی، از آمادگی صد درصدی پلیس برای تامین نظم و امنیت راهپیمایی روز قدس خبر داد.

خبرگزاری مهر: رئیس پلیس پیشگیری نیروی انتظامی، از آمادگی صد درصدی پلیس برای تامین نظم و امنیت راهپیمایی روز قدس خبر داد.

سردار محمد شرفی درباره تمهیدات پلیس برای راهپیمایی روز جهانی قدس، گفت: این روز، نمادی از وحدت و همبستگی ملل مسلمان در دفاع از حقوق ستمدیدگان و نیز روز انزجار از رژیم غاصب صهیونیسیتی است تا مردم دنیا توجه ویژه ای به موضوع قدس و اقدامات جنایتکارانه این رژیم داشته باشند.

وی از آمادگی صد درصدی پلیس برای تامین نظم و امنیت راهپیمایی روز قدس خبر داد و افزود: در راستای هر چه باشکوه تر برگزار شدن مراسم راهپیمایی روز قدس، تمهیدات لازم در زمینه مسائل امنیتی، انتظامی و نیز ترافیکی از سوی پلیس های تخصصی اتخاذ شده است.

سردار شرفی با اشاره به اینکه پلیس تمامی نقاط مراسم راهپیمایی را پوشش خواهد داد، گفت: در این روز برای طول مسیر راهپیمایی، محل قرائت قطعنامه و برنامه های پیرامون آن در سراسر کشور، تدابیر ویژه ای اتخاذ شده است.

وی با بیان اینکه همزمان با ملت غیور ایران، پلیس با حضور پررنگ خود در این مراسم، ضمن ابراز همدردی با ملت مظلوم فلسطین، حمایت خود را از آنان اعلام خواهد کرد، از هموطنان و راهپیمایان روز جهانی قدس خواست با ماموران پلیس همکاری لازم را داشته باشند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج