اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۲۲۰۷۳۳
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

برترین‌های بورس در روز صعود ۱۰۰۰ واحدی

انتشار خبرهای مثبت از مذاکرات هسته ای ایران با گروه ۵+۱ در هتل کوبورگ وین سبب شد تا شاخص کل بورس ایران برای چندمین بار در ماه‌های اخیر، صعود ۱۰۰۰ واحدی شاخص کل را تجربه کند.

برترین‌های بورس در روز صعود 1000 واحدی
برترین ها: انتشار اخبار مثبت و امیدوار کننده از مذاکرات هسته ای ده ساله ایران با گروه ۵+۱ در هتل کوبورگ وین سبب شد تا سیگنال‌های خرید فعالان بورس ایران، بار دیگر به سمت نمادهای پر مخاطب متمرکز شود و بیش از ۲۸۰ میلیارد تومان در بازار امروز، معامله انجام شود.

به گزارش برترین ها؛ شاخص کل بورس ایران با ۱۰۰۰ واحد افزایش، از مرز ۶۵۸۶۰ واحد عبور کرد تا بار دیگر، امیدواری و خوشحالی را به جامعه بورس بازان ایران تقدیم کند. شاخص کل بورس ایران که ظرف ۲ سال گذشته با روند نزولی شدیدی همراه بوده، موجب صدها میلیارد تومان ضرر به جامعه چند میلیونی سهامداران کشور در سال‌های اخیر شده است. اما خبرهای هتل کوبورگ، امروز سبب شد تا بار دیگر در سال ۹۴، شاخص کل، روز سراسر سبزی را به قول بورس بازها تجربه کند و نمادها از رنگ قرمز، خارج شوند.

برترین‌های بورس در روز صعود 1000 واحدی

(برترین‌های بورس در روز سبز شاخص کل)

امروز در پایان ساعت معاملاتی ۱۲:۳۰ دقیقه، فهرست برترین نمادها از نظر پر بیننده‌ترین‌ها در تالار اصلی، پر بیننده‌ترین‌ها در بازار فرابورس، برترین نمادها در افزایش قیمت، برترین نمادهای در کاهش قیمت، برترین نمادهای پر متقاضی و برترین نمادهای عرضه شده نیز ارائه شد.

در معاملات امروز، بانک ملت (وبملت) با معامله ۴۳ میلیون سهم، پر بیننده‌ترین نماد در روز تاریخی صعود شاخص کل بود. بانک صادرات (وبصادر) نیز با رقم معامله نیم میلیارد سهم خود، رکوردی جالب در امروز رقم زد که دومین نماد پر بیننده بازار سرمایه را تشکیل داد. پالایش نفت بندر عباس (شبندر) نیز با معامله ۱۰ میلیون سهم خود در کنار شرکت ایران خودرو (خودرو)، مقام سوم و چهارم پر بیننده نمادهای سامانه معاملاتی اینترنتی بورس را به خود اختصاص دادند.

برترین سهم‌هایی که با افزایش قیمت مواجه شدند، خمهر، شدوص و پسهند بودند که به ترتیب، با ۱۰.۶۳، ۵ و ۴.۹۹ درصد افزایش را تجربه کردند. برترین سهم‌هایی که با صف خرید فعالان بورس مواجه شدند، شرکت سرمایه گذاری ورنا، وسینا و خودروسازی سایپا بودند که هر یک با ۱۰ میلیون سهم معامله شده، در رتبه‌های اول تا سوم برترین سهم‌های امروز بازار از نظر تقاضا را تشکیل دادند. برترین صف فروش را هم نمادهای فتوال، غگلح و سقاین تشکیل دادند که به ترتیب ۱۹ میلیون، ۷ میلیون و ۲ میلیون سهم از این نمادها در صف فروش به علاقمندان ارائه شد.

در بازار فرعی فرابورس نیز، نمادهایی چون شتران، پترول و ذوب، به ترتیب با ۲.۹ میلیون، ۲۶.۶ میلیون و ۸.۶ میلیون سهم معامله شده، رتبه‌های اول تا سوم برترین نمادهای پر بیننده امروز را به خود اختصاص دادند.

برترین نمادهایی که امروز، موجب صعود ۱۰۰۰ واحدی در شاخص کل بورس شدند عبارت‌اند از:

نماد حکشتی با ۹۱.۹ واحد

نماد وبملت با ۸۰.۹۱ واحد

فملی با ۷۷.۸۱ واحد

رمپنا با ۶۱.۶ واحد

گفتنی است، امروز بیش از ۲۸۰ میلیارد تومان سهم در ۱۲۲۵۴۰ نوبت در بازار بورس کشور مورد معامله قرار گرفت که ارزش کل بازار سرمایه را به رقم ۲۸۶۶ میلیارد تومان رساند.

اگر علاقمند به خرید سهامی که حدود ۱۰۰۰ ریال قیمت دارند، به گزارش قبلی برترین ها مراجعه کنید.

برای آشنایی با شیوه معاملاتی در بازار بورس، به نشانی تالار مجازی بورس کشور به نشانی irvex.ir مراجعه کنید. در صورتی که علاقمند به فعالیت در بورس کشور هستید، به کارگزاری هار سمی بازار بورس در سراسر ایران مراجعه کرده و کد بورس دریافت کنید. پس از ۴۸ ساعت، این کد فعال شده و از طریق سامانه معاملاتی اینترنتی، می‌توانید به راحتی خرید و فروش کنید. امروزه، بیش از ۸۰ درصد معاملات بازار بورس کشور، از طریق پرتال‌های معاملاتی اینترنتی کارگزاری‌های رسمی صورت می‌گیرد. میلیون‌ها نفر از فعالان بورس کشور، هم اکنون در تالارهای مجازی بورس فارسی در فضای وب، فعال هستند که هر روز به شمار آن ها افزوده می‌شود. اگر به دنبال اطلاع از این تالارهای جالب بورس هستید، به گزارش برترین‌ها درباره تالارهای مجازی بورس ایران مراجعه کنید.

سامانه معاملاتی بازار سرمایه در نشانی tsetmc.com قرار دارد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج