آوینا_استیکی 2
adexo3
۲۱۸۷۵۴
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

وقتی بازی با قهرمان جهان عادی می‌شود

رحمان محمدی‌راد دستیار کواچ خوشحال است که تیم ملی ایران بازی اول را برد. آن هم در شبی سخت.

خبر آنلاین: هنوز كار تمام نشده و امشب بازي دوم هم هست. او برخلاف بعضي‌ها حساسيت بازي امشب را كمتر از بازي اول مي‌داند. چرا كه با اين برد شرايط ايران بهتر شده است. به نظر او حالا ملي‌پوشان بايد بجنگند تا سرنوشت صود تيم به ‌دست خودشان باشد نه وابسته به اما و اگر.

* چرا بازي اول با لهستان گره خورد؟

بازي دوم ما با آمريكا مي‌تواند الگو باشد اما سخت است. چرا كه تيم‌هاي روبه‌رو دست و پا بسته نيستند و تاكتيك‌هاي خوبي براي مهار سرويس‌هاي موجي ما دارند. من تيمي را به اندازه لهستان نديدم كه سرويس‌هاي موجي را گرفته باشد. سه دريافت‌كننده آنها در پنج متر با پنجه سرويس‌هاي ما را دريافت مي‌كردند. دريافت‌ها كه خوب مي‌رسيد توپ‌‌گيري و دفاع ما را تحت تأثير قرار مي‌داد. لهستان بازيكنان باهوشي داشت چرا كه آنها حتي از توپ‌هاي دوم در حمله هم امتياز مي‌گرفتند. به همين خاطر شب سختي را براي ما رقم زدند. البته ما در شبي برديم كه متوجه شديم مي‌توانيم بهترين باشيم.

* شناخت دو تيم از هم تأثير داشت؟

دو تيم ايران و لهستان آنقدر جلوي هم بازي كرده‌اند كه معمولاً با نتيجه ۳- ۲ و اختلاف يك پوئن برنده را مشخص مي‌كند. اين قضيه قدرت دو تيم را نشان مي‌دهد. وقتي براي بازيكنان نتيجه مهم باشد، كارآيي لازم را انجام مي‌دهي. اميدوارم براي امشب در شرايط بهتري قرار بگيريم.

* بازي امشب حساسيت بيشتري از بازي اول دارد و همين مسئله كار را سخت‌تر مي‌كند.

به طور حتم حساسيت بازي اول بيشتر از بازي امشب است. چرا كه ما قبلاً از نظر تعداد برد و امتياز عقب‌تر از لهستان بوديم. حالا حداقل تعداد بردهاي‌مان برابر است و بنابراين بچه‌ها با آرامش خاطر جلوي آنها بازي مي‌كنند.

* شما چه نتيجه‌اي را پيش‌بيني مي‌كنيد؟

اميدوارم كه برنده بازي شويم تا سرنوشت صعود دست خودمان باشد نه اينكه منتظر نتيجه بازي آمريكا و لهستان بمانيم. البته كواچ قبل از بازي اول مدام مي‌گفت قرار است جلوي قهرمان جهان بازي كنيم. تيم لهستان خيلي با آمريكا فرق دارد اما نگاه‌ها جور ديگر شده است. اين مسئله حتي در كنفرانس خبري قبل از مسابقه هم خودش را نشان داد كه انگار بازي با آمريكا خيلي اهميت بيشتري داشت تا بازي با لهستان. انگار بازي با لهستان قهرمان جهان عادي شده و همه توقع دارند ما اين تيم را ۳- صفر ببريم. مثل آمريكا.

* شرايط براي تيم ما در زماني سخت شد كه حتي كورك هم براي لهستان بازي نكرد.

دقيقاً اين تيم بهترين بازيكنش را نداشت و اين قدر مقابل ما خوب بود. پس واقعاً قهرمان دنياست. ما با ۶۰ -۷۰ درصد قدرت‌مان جمعه شب بازي كرديم. البته كه اين برد با ارزش است اما تيم ما از ست چهارم، ايران شد. وقتي سيستم دفاعي و حمله كار افتاد تنها ستي بود كه با خيال راحت كار كرديم. چرا كه اختلاف افتاد بين امتياز ما با آنها. اميدوارم كه اين روال خوب در بازي امشب ادامه پيدا كند.

* انگار آنتيگا به ما رو دست زد؟

من گفته بودم كه اين تيم تنوع بازيكن و تاكتيك دارد.. ما اصلاً تصور نمي‌كرديم با پاسور دومش مقابل ما بازي كند. تصور پشت خط‌ زن دوم را مي‌كرديم اما پاسور دوم نه.

* شما هم برنامه داشتيد؟

روشن شدن وضعيت براي هر كدام از اين سيستم‌ها نيم ساعت زمان مي‌برد. ما هم همه را آماده كرده بوديم تا حين بازي انتقال دهيم. همين مسئله كار را سخت‌تر مي‌كند. البته اين تنها مشكل ايران نيست بلكه همه تيم‌ها مشكل دارند. حالا سيستم تيم ما هم متفاوت از قبل شده است. سيستم تيم ما با بازيكناني كه سال قبل بازي مي‌كردند، رو شده بود اما حالا با تغيير سيستم متفاوت شده‌ايم. حالا با دو بازيكن اسپوكرتر بازي مي‌كنيم به جاي دو بازيكن دريافت‌كننده‌تر. ميرزاجانپور و ميلاد عبادي‌پور اسپوكر‌تر هستند. به خاطر همين متفاوت شده‌ايم. شك نكنيد ما هم به اين راحتي دست‌مان را رو نمي‌كنيم اما تا زماني كه يك سيستم خوب كار مي‌كند بايد از همان استفاده كرد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج