آوینا_استیکی 2
adexo3

جشنواره قرعه کشی حساب های قرض الحسنه پس انداز

ثبت نام کنید
۲۱۶۷۸۵
۸ نظر
۵۰۴۹
۸ نظر
۵۰۴۹
پ

نان سنگک با طعم «مارمولک»! +عکس

در چند روز گذشته مشاهده مارمولکی در یک قرص نان تعجب همگان را در زاهدان برانگیخت.

باشگاه خبرنگاران جوان: در چند روز گذشته مشاهده مارمولکی در یک قرص نان تعجب همگان را در زاهدان برانگیخت.

گرسنه‌اید، بوی نان مشامتان را پر می‌کند، به نانوایی می‌رسید، و هیچ چیز بیشتر از نان تازه به آدم نمی‌چسبد؛ یک قرص نان می‌خرید و مشغول خوردن می‌شوید و به جای نان گرم چیزی لزج و تلخ دهانتان را پر می‌کند. به داخل نان نگاه می‌کنید. یک مارمولک درست در میان نان قرار گرفته است!

هر چند این اتفاق بسیار چندش‌آور است اما در چند روز گذشته فضای مجازی سیستان و بلوچستان را پر کرده است. ماجرای کشف مارمولک در یک قرص نان حکایت شهروندی است که با گلایه از این اتفاق در تماسی با مسئولان مرکز بهداشت خواهان رسیدگی به این موضوع شد با این وجود هنوز مقام مسئولی در این رابطه این اتفاق را تایید نکرده اما عکس منتشر شده در فضای مجازی سیستان و بلوچستان تصویر مارمولکی در نان را نشان می دهد که باعث تعجب شهروندان زاهدان شده است.

نان سنگک با طعم «مارمولک»! +عکس

نانوایی متخلف در صورت تایید جریمه و پلمب می‌شود

عبدالرزاق پاکزاد مدیرگروه تخصصی بهداشت محیط و حرفه ای دانشگاه علوم پزشکی زاهدان در این خصوص گفت: یکی از شهروندان زاهدان مارمولکی در نان مشاهده و با مرکز بهداشت تماس گرفت که بنده خواهان مشاهده نان از نزدیک شدم ولی تاکنون شخص مورد نظر نان را به بهداشت تحویل نداده است با این وجود مسئولان بهداشت به تمام نانوایی‎های زاهدان سرکشی و بازدید داشته‎اند.

وی با بیان اینکه هر سه ماه یکبار مسئولان بهداشت از نانوایی های سطح شهر بازدید و نظارت می‌کنند، بیان کرد: در صورتی که شخص معترض نان را به ما تحویل دهد و شکایتش را به صورت کتبی عنوان کند با خبازی متخلف برخورد و پلمب می شود.

پاکزاد تصریح کرد: در صورتی که نان قابل اثبات نشود رای نهایی را قاضی پرونده صادر می کند در غیر اینصورت مسئولین بهداشت با سرکشی و بازدید از محل با مشاهده شرایط فیزیکی و بهداشتی ظن را بر این می گذارند که اتفاق افتاده است.

وی افزود: برخی با انتشار تصاویری در شبکه های اجتماعی سعی در بردن آبروی شخص یا اشخاصی دارند لذا نباید تا ثابت شدن موضوعی به آن موضوع دامن زد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • سجاد

      اه اه اه.چندش آوره...

      تو زاهدان ازین اتفاقات زیاد می افته.مردمش عادت کردن

    • بدون نام

      بابا یه +18 چیزی میذاشتین نمیگین مردم میخوان افطار کنن

    • رسول

      اقا تو شهرستان ما تو بربری بادکنک پیدا شده به نانوا گفتن تو بربری که درست کردی بادکنک بوده اونم خیلی ریلکس گفته 300 تومن دادی میخواستی توش سکه طلا باشه.

    • بدون نام

      طوری نوشتین "چیزی لزج و تلخ" انگار خودتون مزش کردین

    • امین

      یه وعده غذای کامل با 500 تومان !!! کجای دنیا گیر مییاد . در همین چین ( دوستمون !!!) یه کنسرو مگس 15 یوآن قیمتشه که با پول ایران 7500 تومان میشه واگه اونجا بخوای یه نون سنگک را با یه مارمولک ( غذای اعیانی اونجا) بخوری برات 50 یوآن اب میخوره . قدرش را بدان .

    • jaaviid

      حداقل اينطوري کمبود پروتئين مردم جبران ميشه. جثه ايرانيان بعلت کاهش چشمگير مصرف پروتئين در ساليان اخير بشدت تحليل رفته است.

    • بدون نام

      حالم بد شد مارمولک سیانور داره

    • بدون نام

      اوه مای گااااااااااااااااااااااااااااااااااد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج