آوینا_استیکی 2
adexo3

جشنواره قرعه کشی حساب های قرض الحسنه پس انداز

ثبت نام کنید
۲۱۴۰۲۷
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

رقابت ۴ گروه براي حضور در پرسپوليس

این احتمال وجود دارد که در لحظه آخر اتفاق دیگری بیفتد و دوستان از اجاره دادن باشگاه پرسپولیس هم پشیمان شوند

خبر ورزشی: این احتمال وجود دارد که در لحظه آخر اتفاق دیگری بیفتد و دوستان از اجاره دادن باشگاه پرسپولیس هم پشیمان شوند اما باتوجه به اهمیت موضوع و خبرهای داغی که به گوش‌مان می‌رسد، بد ندیدیم گزارشی به سمع و نظرتان برسانیم. مطلب زیر را با این توضیح بخوانید که در حال حاضر ۴ گروه مختلف برای حضور در باشگاه پرسپولیس و بر عهده گرفتن مسئولیت این باشگاه شانس دارند.

پروين و بانك رسالت

همان‌ طور كه مي‌دانيد حدود ۲ فصل قبل و زماني كه علي پروين مديريت پرسپوليس را بر عهده داشت بانك رسالت را به عنوان اسپانسر اين باشگاه معرفي كرد. در همين راستا خبردار شديم علي پروين در جلسه با دست‌اندركاران وزارت ورزش و جوانان بار ديگر بانك رسالت را به عنوان اسپانسر پرسپوليس معرفي و اعلام آمادگي كرده است تا به اتفاق مسئولان اين بانك و رفقاي پيشكسوت خود باشگاه را اجاره كند. گفتني است بانك قرض‌الحسنه رسالت اولين بانك قرض‌الحسنه خصوصي در ايران است كه از سال ۱۳۷۶ به صورت صندوق‌ قرض‌الحسنه فعاليت مي‌كند.

عابديني و هدايتي

هر چند امير عابديني ملاقات با اسحاق جهانگيري، معاون اول رئيس‌جمهور را تكذيب مي‌كند اما گفته مي‌شود مديرعامل اسبق پرسپوليس ديدارهايي با برخي مقامات دولتي داشته است. عابديني كه در مزايده باشگاه پرسپوليس طرف حسين هدايتي بود رابطه بسيار مطلوبي نيز با مالك استيل‌آذين دارد و چنانچه به عنوان مديرعامل باشگاه پرسپوليس انتخاب شود از كمك‌هاي هدايتي بي‌نصيب نخواهد ماند البته امير عابديني اختلافات آشكاري با اميررضا خادم دارد كه مانعي بزرگ براي بازگشت او به پرسپوليس محسوب مي‌شود!

حميدرضا سياسي

همان‌طور كه پيش‌تر اشاره كرديم اميررضا خادم چندان تمايلي به حضور امير عابديني در پرسپوليس ندارد اما كماكان ارتباط مطلوبي با حميدرضا سياسي دارد.

گرچه سياسي مدتي در حبس بود اما اگر او بتواند از مراجع حقوقي مجوز بگيرد و ثابت كند كه مشكلي براي مديريت در پرسپوليس ندارد آنگاه مي‌تواند به اين باشگاه برگردد و فعاليت كند. احتمال مي‌رود حميدرضا سياسي در صورت بازگشت به عنوان مديرعامل منصوب و مشغول به كار شود البته او از نظر مالي توانايي ساپورت پرسپوليس را دارد اما...

محمدحسين نژادفلاح

و بالاخره مي‌رسيم به محمدحسين نژادفلاح. قائم‌مقام باشگاه پرسپوليس - قائم به كدام مقام نمي‌دانيم!- مدتي است تلاش گسترده‌اي انجام داده تا نشان دهد همه‌كاره اين باشگاه است. او بازيكنان را يكي يكي و دوتا دوتا به باشگاه فرا مي‌خواند و با آنان مذاكره مي‌كند. نژادفلاح همه جا با قدرت مي‌گويد در پرسپوليس ماندني است و اين صحبت را نيز به پشتوانه حمايت وزارت ورزش بر زبان مي‌آورد البته بايد ديد نظر وزارت ورزش و جوانان چيست؟ به ما كه باشد مي‌گوييم نژادفلاح شانس زيادي براي ماندن ندارد مگر آنكه...

توضيح ضروري: نصرا... سجادي نماينده تام‌الاختيار دو باشگاه استقلال و پرسپوليس در حالي مشغول سبك و سنگين كردن گزينه‌هاست كه برخي از دوستان نه تنها گروه خاص خود را دارند بلكه با افراد بانفوذ ساير گروه‌ها نيز جلسه گذاشته و رايزني مي‌كنند. اين افراد مي‌خواهند به هر قيمتي به پرسپوليس برسند و اهميتي هم ندارد با چه كساني كار كنند!
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج