۲۱۲۲۲۹
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

پیروانی: شرایط بازیکنان خوب است

مدیر تیم ملی فوتبال با بیان اینکه مشکل مالیاتی سیدجلال حسینی حل نشده، گفت: مالیات این بازیکن مربوط به باشگاه‌هایی است که در گذشته برای آنها بازی کرده بود و بخشی از آنها را خودش پرداخت کرده است.

خبرگزاری مهر: افشین پیروانی در خصوص آخرین وضعیت خروجی سیدجلال حسینی خاطرنشان کرد: متاسفانه سیدجلال حسینی با این همه سابقه ملی که دارد با مشکل خروجی مواجه مواجه بوده و با وجود اینکه در ۱۰ روز اخیر هر روز به وی اجازه دادیم که از اردو خارج شود و مشکل خود را حل کند اما این اتفاق رخ نداده است.

وی در ادامه افزود: این مالیات مربوط به باشگاه‌هایی است که حسینی برای آنها بازی کرده بود که روز گذشته بخشی از آنها را خودش پرداخت کرد اما او همچنان ممنوع الخروج است و تیم ملی را همراهی نمی‌کند.

مدیر تیم ملی فوتبال درباره دیگر بازیکنان تیم کشورمان عنوان کرد: خوشبختانه بازیکنان در سلامت کامل به سر می‌برند و کاملا هم با انگیزه هستند. صبح امروز هم مهر خروج سردار آزمون خورده شده و او نیز تیم ملی با تیم ملی به تاشکند سفر می‌کند. تنها بیک زاده سرما خورده بود که مشکلی نیست و دیگر بازیکنان هم شرایط خوبی دارند.

وی که با رادیو ورزش گفتگو می‌کرد، ادامه داد: اگر اتفاق خاصی رخ ندهد راس ساعت یازده امروز سه‌شنبه از طریق فرودگاه مهرآباد با یک پرواز چارتر راهی تاشکند می‌شویم و روز پنجشنبه با این تیم دیدار دوستانه‌ای را برگزار خواهیم کرد.

پیروانی همچنین گفت: دو روز بعد به ترکمنستان می‌رویم که تنها مشکل ما در این سفر دوری ۶۰۰ کیلومتری شهر محل برگزاری بازی با عشق آباد است. امیدوارم تیم ملی راه سخت خود برای رسیدن به حام جهانی را با پیروزی در زمین ترکمنستان آغاز کند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج