آوینا_استیکی 2
adexo3

جشنواره قرعه کشی حساب های قرض الحسنه پس انداز

ثبت نام کنید
۲۰۹۱۵
۷ نظر
۴۸۲۵۱۰۴
۷ نظر
۴۸۲۵۱۰۴
پ

فال روزانه اختصاصی برترین‌ها | فال امروز

فال روزانه پنجشنبه ۱۵ تیر ۱۴۰۳ | فال امروز | Daily Omen

همراهان عزیز، محتوای منتشر شده در قالب فال روزانه برترین‌ها صرفا جنبه سرگرمی دارد.

فال روزانه پنجشنبه 15 تیر 1403 | فال امروز | Daily Omen

فال روزانه ۱۴۰۳.۰۴.۱۵

چند کلمه برای آنهایی که امروز تولدشان است

دوست عزیزی که امروز به دنیا آمده‌اید، تولدتان مبارک. در سالی که با تولدتان آغاز کرده‌اید، اتفاق‌های حساسی در زندگی شما رخ می‌دهد. به صلاح شماست که در این سال شش‌دانگ حواس‌تان را جمع کنید و تصمیم‌هایی بگیرید که صلاح شما و دیگر اعضای خانواده را به‌دنبال داشته باشد. تیر را با کارهای زیادی به پایان می‌رسانید. به اَمرداد که رسیدید، غصه‌ای به جان شما می‌نشیند. ناراحتی‌های خود را با فردی که سنگ صبور شماست، مطرح کنید و بار غصه‌ها را زمین بگذارید. در شهریور از همیشه عاشق‌تر خواهید شد. مواظب احساسات خود باشید و اجازه ندهید قلب‌تان بر عقل‌تان غلبه پیدا کند. مهر را با احتیاط بیشتری سپری کنید. در این ماه خطری در کمین شماست. به آذر که رسیدید، سر شما خلوت می‌شود. این فرصت‌ را به برنامه‌ریزی و هدف‌گذاری برای ماه‌های آینده اختصاص دهید. کارهای زیادی در بهمن امسال روی سر شما آوار می‌شود. این کارهای دشوار را انجام دهید و به اطرافیان ثابت کنید که چند مرده حلاج هستید. به اسفند که رسیدید، مشکلی حقوقی راه شما را سد می‌کند. برای حل این مشکل کوتاه نیایید و از افراد باتجربه کمک بگیرید. در فروردین سال آینده چشم از سلامتی خود بر ندارید. در این ماه بیماری در کمین سلامتی شماست. اردیبهشت سالی که از راه می‌رسد زمان فرخنده‌ای برای شماست. در این ماه شرایطی برای سفری جانانه مهیا می‌شود. به همراه دوستان یا اعضای خانواده راهیِ سفر شوید و با کوله‌باری پر از خاطره‌های خوش به دیار خود باز گردید. خرداد سال آینده که از راه رسید، افراد جدیدی در زندگی شما حضور پیدا می‌کنند. آشنایی با این افراد را به رفاقتی بلندمدت تبدیل کنید و دامنه دوستان‌تان را گسترش دهید. سالی که با تولدتان آغاز کرده‌اید را با شادکامی به پایان برسانید. در این سال به گونه‌ای رفتار کنید تا به الگویی درخشان در کارنامه زندگی شما تبدیل شود.

فال روزانه پنجشنبه 15 تیر 1403 | فال امروز | Daily Omen

خبر فرخنده‌ای در راه است. از هم اکنون پذیرای خبرهای خوش باشید و شرایط را برای شادی و خوشی در کنار اعضای خانواده مهیا کنید.  روحیه سخاوتمندی دارید، با این حال اجازه ندهید اطرافیان از این روحیه شما سوءاستفاده کنند. لحظه‌هایی سرشار از عشق و شادکامی را در کنار همسر یا عشق ‌زندگی‌تان تجربه خواهید کرد. با فرد باتجربه و دنیا دیده‌ای ملاقات خواهید کرد، این ملاقات را به فال نیک بگیرید و تجربه‌های ایشان را در آینده به چراغ راهی برای موفقیت‌های خود تبدیل کنید. صبح را با خستگی و کسالت شروع کرده‌اید، اما جایی برای نگرانی وجود ندارد چرا که با ادامه روز، انرژی بیشتری پیدا می‌کنید و شادی و نشاط، جایگزین خستگی و کسالت خواهد شد. یکی از دوستان که مدتی است خبری از وی ندارید، امروز به دیدارتان می‌آید. دیدارها را با این دوست تازه کنید و از هم‌صحبتی با ایشان به آرامش برسید. انسان نصیحت‌پذیری نیستید و پیشنهادهای اطرافیان را جدی نمی‌‌گیرید. ادامه این روحیه اصلاً به صلاح شما نیست. به خودتان قول بدهید که با رویی گشاده به پیشواز نصیحت‌های اطرافیان بروید و پند افراد باتجربه را آویزه گوش کنید.

فال روزانه پنجشنبه 15 تیر 1403 | فال امروز | Daily Omen

امروز با حجم زیادی از کارها روبه‌رو خواهید شد، اما انرژی لازم را بدست می‌آورید و خسته نخواهید شد. زحمت‌ زیادی در زندگی کشیده‌اید و شبانه‌روز کار کرده‌اید، بخت با شما یار می‌شود و مزد زحمت‌های شبانه‌روزی خود را دریافت خواهید کرد. از این شرایط درس بگیرید و هرگز از تلاش و کوشش دست برندارید. احساس می‌‌کنید همسر یا عشق ‌زندگی‌تان قدر زحمت‌های شما را نمی‌داند، اما امروز اوضاع تغییر می‌کند و عشق‌ زندگی‌تان با انجام کاری محبت‌آمیز به شما ثابت می‌کند که از جان و دل دوستتان دارد و قدر زحمت‌هایی که برای ایشان کشیده‌اید را می‌داند. در چند روز آینده با اتفاق غیر منتظره‌ای مواجه خواهید شد. اجازه ندهید این اتفاق، کشتی زندگی شما را از ساحل آرزوهای‌تان دور کند. غصه‌ای به جان شما نشسته و مدتی است که مانند سابق، آرامش ندارید. قبل از اینکه این رویکرد، زمینه‌ افسردگی شما را فراهم کند، ناراحتی‌ها را کنار بگذارید و با هم‌صحبتی با فردی که سنگ‌ صبور شماست، به آرامش برسید.

فال روزانه پنجشنبه 15 تیر 1403 | فال امروز | Daily Omen

انسان نامنظم و شلوغی هستید. ادامه این وضعیت اصلاً به صلاح شما نیست. دوستی قدیمی که تجربه‌های بیشتری نسبت به شما دارد امروز نصحیت‌هایی را برای افزایش درآمد در اختیار شما می‌گذارد، این نصیحت‌ها را انجام دهید و به لطف توصیه‌های این دوست، شرایط را برای افزایش درآمد مهیا سازید. پیشنهادی برای افزایش درآمد دریافت می‌کنید. به صلاح شماست که این پیشنهاد را جدی بگیرید. مطمئن باشید انجام آن، دستاوردهای چشمگیری به کارنامه زندگی شما اضافه می‌کند. شرایطی مهیا می‌شود تا بعد از ظهر به همراه دوستان بیرون بروید و حسابی خوش بگذرانید. ممکن است حرف ناخوشایندی از دهانتان خارج شود و همسر یا عشق ‌زندگی‌تان را برنجانید. به صلاح شماست که بیشتر همیشه مواظب رفتار و گفتار خود باشید و روز را به گونه‌ای به پایان برسانید که آب در دل عشق زندگی‌تان تکان نخورد.  فردی که دشمن شماست نقشه‌های شومی برای شما کشیده‌. اجازه ندهید این فرد نقشه‌های شوم خود را عملی کند و در اولین فرصت حسابش را کف دستش بگذارید. اهمیتی به گذر زمان نمی‌دهید و این وضعیت باعث شده تا اطرافیان از شما جلو بیفتند و دستاورد کمی در زندگی داشته باشید. ادامه این رویکرد اصلاً به صلاح شما نیست و امروز تصمیم بگیرید که با وقت‌شناسی‌ و نظم، زندگی خود را دگرگون کنید. اتفاق ناراحت‌کننده‌ای رخ می‌دهد. خودتان را آماده این اتفاق کنید و اجازه ندهید رویدادهایی از این دست، روز شما را خراب کند. حرف‌های ناگفته زیادی دارید و اهل درددل با اطرافیان نیستید. قبل از اینکه این روحیه زمینه افسردگی شما را فراهم کند، ناراحتی‌های خود را با فردی که سنگ صبور شماست در میان بگذارید.

فال روزانه پنجشنبه 15 تیر 1403 | فال امروز | Daily Omen

تفریحی سرگرم‌کننده پیش روی شما قرار می‌گیرد. از این فرصت نهایت استفاده را ببرید و تا می‌توانید خوش بگذرانید. موقعیت مالی متزلزلی دارید و به‌رغم اینکه گاهی اوقات اندوخته‌های شما لبریز می‌شود، مواقعی نیز وجود دارد که پول کم می‌آورید. اجازه ندهید این شرایط ادامه پیدا کند. در اولین فرصت فکری به حال پس‌انداز و صرفه‌جویی بردارید و شرایط مالیتان را ثبات بخشید. یکی از اعضای خانواده امروز رفتار ناپسندی را با شما خواهد داشت. اجازه ندهید این رفتار نادرست روز شما را خراب کند و در اولین فرصت دلخوری خود را به روی این فرد بیاورید.  همسر یا عشق ‌زندگی‌تان از عادت‌های زشت و ناپسند شما گله‌مند است و مشاجره‌های زیادی میان شما و عشق‌ زندگی‌تان برای ترک این عادت‌های زشت ایجاد می‌شود، ادامه این مشاجره‌‌ها چیزی به غیر از دوری و کدورت به دنبال ندارد، در نتیجه از امروز به خودتان قول بدهید که این عادت‌های ناپسند را کنار بگذارید و زمینه رضایت و خوشنودی عشق‌ زندگی‌تان را فراهم کنید. زندگی را بدون هدف و برنامه ادامه می‌دهید. این رویکرد نه‌تنها جلوی پیشرفت شما را گرفته است، بلکه زمینه افسردگی شما را فراهم کرده. در اولین فرصت‌ هدفهای خود را در زندگی مشخص کنید و با برنامه‌ریزی و نظم، روز‌به‌روز به این هدفها نزدیک‌تر شوید.  

فال روزانه پنجشنبه 15 تیر 1403 | فال امروز | Daily Omen

ذهن آشفته‌ای دارید و همیشه نگران هستید، در اولین فرصت‌ کارهایتان را مرتب کنید و شرایط آشفتگی ذهنی را از بین ببرید. روحیه صرفه‌‌جویی دارید و همیشه به پس‌انداز فکر می‌کنید، این روحیه امروز به کمک شما می‌آید و به کمک اندوخته‌ای که قبلا کنار گذاشته بودید، مشکل مالی که برای شما پیش می‌آید را از سر راه بر می‌دارید. اعمال ‌نظرهای مستبدانه را کنار بگذارید و به اطرافیان اجازه دهید که خودشان برای سرنوشتی که در پیش‌رو دارند تصمیم بگیرند. یکی از آشنایان از رفتار شما سوء‌برداشت می‌کند. اجازه ندهید این وضعیت رابطه میان شما و این فرد را از بین ببرد. در اولین فرصت نیت خود را با این فرد در میان بگذارید و دلخوری‌ها را از بین ببرید. امروز از آن روزهاست که اگر دست به خاک بزنید، طلا می‌شود. اجازه ندهید چنین لحظه‌هایی به راحتی از کف شما برود و از فرصت‌هایی که امروز سر راه شما قرار می‌گیرد، نهایت استفاده را ببرید. عازم سفری غیرمنتظره و ناگهانی خواهید شد. مطمئن باشید دستاوردهای چشمگیری در این سفر انتظار شما را می‌کشد. اگر کارها را با سرعت بیشتری انجام ندهید، روی هم تلنبار می‌شود و در آینده مجبور خواهید شد وقت زیادی برای انجام کارهای عقب‌افتاده کنار بگذارید. مدتی است که تفاهم سابق را با همسر یا عشق ‌زندگی‌تان ندارید، اجازه ندهید این وضعیت ادامه پیدا کند و در اولین فرصت با عشق ‌زندگی‌تان صحبت کنید و شرایط تفاهم و همدلی را فراهم نمایید.

فال روزانه پنجشنبه 15 تیر 1403 | فال امروز | Daily Omen

روز حساسی را آغاز کرده‌اید و حادثه‌ای در کمین شماست. روز را با احتیاط بیشتری سپری کنید و کاری نکنید که به دردسر بیفتید. به فکر افزایش درآمد هستید اما بیگدار به آب نزنید. در غیر این‌صورت پولی که با هزارویک‌ زحمت بدست آورده‌اید را در یک چشم‌به‌هم‌زدن از دست خواهید داد. تصمیم حساسی را باید اتخاذ نمایید، اما نگران نباشید چرا که در نهایت بهترین تصمیم را خواهید گرفت. کار ناتمامی دارید که مدتی است انجام آن را به تعویق میندازید. موکول کردن بیش‌از‌حد این کار اصلاً به صلاح شما نیست. این کار را در اولین فرصت به پایان برسانید. همسر یا عشق ‌زندگی‌تان امروز شما را با معنای عشق واقعی آشنا می‌کند. مدتی است که روحیه‌ سابق را ندارید. ادامه این شرایط اصلاً به صلاح شما نیست. با انجام کارهای دلخواه و آرامش بخش، به آرامش برسید و بیشتر به خودتان توجه کنید. مطمئن باشید هرچقدر بیشتر خودتان را تحویل بگیرید، به همان اندازه انگیزه بیشتری برای پیشرفت و دستیابی به موفقیت پیدا می‌کنید. مهارت‌های زیادی دارید و انسان توانمندی هستید، با این حال اهل به رخ کشیدن مهارت‌های‌تان نیستید. از امروز به خودتان قول بدهید که بیشتر هنرنمایی کنید و مهارت‌های خود را به رخ دوستان و آشنایان بکشید. با این رویکرد، نظر اطرافیان بیشتر از همیشه نسبت به شما بهبود پیدا می‌کند و به فردی همه‌فن‌حریف در نزد دوست و آشنا تبدیل خواهید شد.

فال روزانه پنجشنبه 15 تیر 1403 | فال امروز | Daily Omen

با انجام کارهای سرگرم‌کننده و نشاط‌آور، اضطراب و نگرانی را خاتمه دهید. یکی از آشنایان پیشنهادی برای موفقیت و پیشرفت با شما درمیان می‌گذارد، این پیشنهاد را گوش کنید و مطمئن باشید انجام پیشنهاد این فرد زمینه موفقیت‌های بیشتر شما را فراهم خواهد کرد. اعضای خانواده امروز دردسرهای زیادی برای شما درست می‌کنند. اجازه ندهید این وضعیت ادامه پیدا کند و در آینده به گونه‌ای با آنها رفتار نمایید که از عهده حل مشکلات شخصیشان برآیند.  به خاطر داشته باشید که محبت، محبت می‌آورد و بیشتر به فکر به دست آوردن دل دوستان و اعضای خانواده باشید. همسر یا عشق ‌زند‌گی‌تان عشق بی‌پایانی به شما دارد و این عشق را امروز با رفتار و گفتار ثابت می‌کند. کارهای زیادی بر سر شما آوار شده و فرصت سرخاراندن ندارید، اما غم به دل خود راه ندهید چرا که به اندازه کافی انرژی برای انجام کارها خواهید داشت و کاری ناتمامی باقی نخواهد ماند.    اجازه ندهید دلخوری میان شما و همسر یا عشق ‌زندگی‌تان بر سر چیزهای پیش‌پاافتاده از چیزی که هست بیشتر شود. فردی از راه می‌رسد و پیشنهاد وسوسه‌برانگیزی را با شما درمیان می‌گذارد، این پیشنهاد در نگاه اول معقول به‌ نظر می‌رسد اما گوشتان به پیشنهاد این فرد بدهکار نباشد چرا که توطئه‌ای در آن نهفته و انجام آن، ضرر مالی هنگفتی را روی دستتان خواهد گذاشت.

فال روزانه پنجشنبه 15 تیر 1403 | فال امروز | Daily Omen

 گوش شما به پندواندرز اطرافیان بدهکار نیست و نصیحت‌های اطرافیان را به کار نمی‌گیرید، به خاطر داشته باشید که اطرافیان صلاح شما را می‌خواهند و نصیحت‌های ایشان را گوش کنید.  رابطه خود را با دوستانی که علم و آگاهی بیشتری نسبت به شما دارند نزدیک‌تر کنید. احتمال ایجاد مشاجره‌ای میان شما و یکی از آشنایان وجود دارد. اجازه ندهید این مشاجره به دلخوری میان شما واین فرد تبدیل شود. خلاقیت زیادی دارید، اما توانمندی‌های خود را به رخ اطرافیان نمی‌کشید و این قضیه باعث شده تا به رغم توانمندی‌های زیاد، دستاورد چندانی در زندگی نداشته باشید. ادامه این وضعیت اصلا به صلاح شما نیست و امروز فرصتی دست می‌دهد تا خلاقیت و استعداد خود را به اطرافیان ثابت کنید. این فرصت را به فال نیک بگیرید و به اطرافیان نشان دهید که چند مرده حلاج هستید. روز خلوتی را در پیش دارید و فرصتی برای استراحت پیدا می‌کنید. امروز حسابی استراحت کنید تا برای روزهای شلوغ آینده انرژی داشته باشید.  خطری در کمین یکی از نزدیکان شماست. اگر نگران سلامتی وجود نازنین ایشان هستید، امروز بیشتر از همیشه مواظب اعضای خانواده باشید.

فال روزانه پنجشنبه 15 تیر 1403 | فال امروز | Daily Omen

امروز صبح با خستگی و کسالت از رختخواب بلند شده‌اید و حوصله‌ای برای انجام کارهای روزانه ندارید، در چنین شرایطی نیازی نیست بیش‌از‌حد به خودتان سخت بگیرید و امروز را به خودتان مرخصی بدهید و حسابی استراحت کنید. با هزینه‌ای غیرمنتظره روبه‌رو می‌شوید. برای رفع این هزینه از پس‌انداز خود کمک بگیرید. این شرایط را به خاطر داشته باشید و اگر نمی‌خواهید گرفتار مشکلات مالی شوید، در آینده بیشتر به فکر پس‌انداز و صرفه‌جویی باشید. دوستان جدیدی پیدا می‌کنید. این رفاقت را به دوستی دیرینه‌ای تبدیل کنید و از تجربه دوستان خود بهره بگیرید. چشمتان را به روی زیبایی‌های دنیا بسته‌اید و فقط تاریکی‌ها را می‌بینید. قبل از اینکه این رویکرد زمینه افسردگی شما را فراهم کند، زیبایی‌های دنیا را ببینید و زندگی را با تمامی فراز و فرودهایش بپذیرید.  دزدی در کمین مال و اموال شماست. در این شرایط بهتر است چشم از دارایی‌های خود برندارید و روز را به گونه‌ای به پایان برسانید تا چیزی از اموال شما به سرقت نرود. یکی از آشنایان، رفتار خودخواهانه‌ای با شما در پیش گرفته است. اجازه ادامه این رفتار را به این فرد ندهید و در اولین فرصت از ایشان درخواست کنید که چاره‌ای برای اصلاح این رفتار بیندیشد.

فال روزانه پنجشنبه 15 تیر 1403 | فال امروز | Daily Omen

به اشتباه‌هایی که در گذشته مرتکب شده‌اید، دائم فکر می‌کنید. قبل از اینکه این شرایط زمینه افسردگی شما را فراهم کند، اشتباه‌های خود را فراموش کنید و به خاطر داشته باشید که انسان جایزالخطاست. ممکن است مشاجره‌ای میان شما و یکی از آشنایان ایجاد شود، اگر نمی‌خواهید این مشاجره بالا بگیرد و کار شما به جاهای باریک بکشد، هر چه سریع‌تر این مشاجره را صلح و صفا دهید و نگذارید آبرو و احترام شما توسط این فرد ضایع شود.  یکی از دوستان و آشنایان شما را به دردسری میندازد و حسابی گرفتار می‌کند. رفتار این فرد را به ایشان تذکر دهید و از وی درخواست کنید دوباره چنین دردسرهایی برای شما درست نکند.  از شکار فرصت‌ها غافل نشوید و اجازه ندهید موقعیت‌های مهم از پیش چشم شما عبور کند. برای انجام کار مهمی که در پیش دارید با یکی از آشنایان که تجربه بیشتری نسبت به شما دارد مشورت کنید. اتفاق ناگواری در زندگی شما رخ می‌دهد. برای گذر از این اتفاق با فردی که سنگ‌صبور شماست، صحبت کنید و بار غصه‌ها را زمین بگذارید. دلخوری‌هایی که میان شما و عشق ‌زندگی‌تان وجود دارد را به باد فراموشی بسپارید.

فال روزانه پنجشنبه 15 تیر 1403 | فال امروز | Daily Omen

 امروز قرار است برای دیدار یکی از آشنایان به منزل وی بروید. در این دید و بازدید حسابی به شما خوش می‌گذرد. از این شرایط نهایت استفاده را ببرید و در کنار دوستان و اعضای فامیل گل بگویید و گل بشنوید. یکی از اطرافیان توقع‌ بی‌جایی از شما دارد، با این فرد صحبت کنید و با درمیان گذاشتن شرایط خود، از ایشان درخواست نمایید تا توقع‌های بی‌جا را کنار بگذارد. همسر یا عشق ‌زندگی‌تان با انجام کار پسندیده‌ای، زمینه رضایت و خوشنودی شما را فراهم  خواهد کرد. از عشق ‌زندگی‌تان برای انجام این کار تشکر کنید و به ایشان ثابت نمایید که قدردان تلاش‌های وی هستید.  مدتی است که به خودتان نمی‌رسید و حوصله ندارید. اجازه ندهید این روحیه بر شما غلبه کند و به فردی بی‌مسئولیت تبدیل شوید. در عوض در اولین فرصت دستی به سرورویتان بکشید و مسئولیت‌های بیشتری را قبول کنید. وضعیت مالی‌تان، ثبات سابق را ندارید و آن‌‌چنان که توقع دارید پررونق نیست. غم به دل خود راه ندهید، زیرا این شرایط ادامه پیدا نمی‌کند. در چند هفته‌ آینده از جایی که انتظارش را ندارید، پولی روانه‌ حساب‌های بانکی شما می‌شود.

فال روزانه پنجشنبه 15 تیر 1403 | فال امروز | Daily Omen

کارهای زیادی روی سرتان تلنبار می‌شود، اما نگران نباشید چرا که در پایان روز از انجام این کارها خرسند و راضی خواهید بود. احتمال زیادی وجود دارد که میان شما و همسر یا عشق ‌زندگی‌تان بر سر مشکلات مالی مشاجره‌ای ایجاد شود. در اولین فرصت به عشق‌ زندگی‌تان ثابت نمایید که ایشان از هر چیزی بیشتر برای شما ارزش دارد و دلخوری که ایجاد شده را به عشق و محبت تبدیل کنید. شرایط مناسبی برای معامله و امور مالی در پیش‌رو دارید. به لطف این شرایط اوضاع مالی خود را بهبود بخشید و دغدغه‌های مالی را کاش دهید. وقت خود را بیش‌از‌حد به ورزش یا هنر اختصاص ندهید و در کنار تحرک و هنرنمایی، از کارهای مهم زندگی غافل نشوید. دخالت‌های بی‌جای اعضای خانواده را بی‌پاسخ نگذارید و به گونه‌ای رفتار کنید تا در آینده هرگونه دخالت بی‌جایی را کنار بگذارند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ناشناس

      گرجستان جون دارم میام

      پاسخ ها

      • ناشناس

        😍

    • نرگس

      عالی بود
      ممنون

    • اسما

      نی نی دارمیشویم یانه

      پاسخ ها

      • ناشناس

        ان‌شاءالله

    • بی نام

      سلامامیدوارم که فال های برترین ها حقیقت داشته باشه البته من ک فقط فال هاشو می خونم نه چیز دیگه ای

    • ناشناس

      زیاد و طولانی بود نخوندم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج