آوینا_استیکی 2
adexo3
۲۰۱۸۴۸
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

پرسپولیس و نفت آبروی ایران باشند

وقتی از دو نماینده در لیگ قهرمانان آسیا ناامید می‌شویم چاره‌ای نداریم مگر اینکه به تیم‌های پرامیدتر پناه ببریم.

خبر ورزشی: وقتی از دو نماینده در لیگ قهرمانان آسیا ناامید می‌شویم چاره‌ای نداریم مگر اینکه به تیم‌های پرامیدتر پناه ببریم. تراکتورسازی و فولاد هیچ‌کدام به دور بعدی لیگ قهرمانان صعود نکردند اما نفت تهران و پرسپولیس تیم‌هایی هستند که شانس صعود دارند.

هر دو تيم در گروه خود دوم هستند و هر دو مي‌توانند شانس صعود داشته باشند. براي اينكه كار به اما و اگر كشيده نشود ما از واژه بايد استفاده مي‌كنيم و براي پرسپوليس و نفت مي‌نويسيم كه بايد بنيادكار و العين را در هر شرايطي ببرند.

مساوي براي نمايندگان ما در حكم آمپاس است. اين تيم‌ها در اين صورت بايد دوباره به ليست انتظار بروند و منتظر نتايج ساير تيم‌هاي آسيايي باشند. اينجاست كه شاعران مي‌گويند خب چه كاري است؟

وقتي پرسپوليس رقابت‌هاي ليگ قهرمانان را اين‌قدر توفاني و پرشتاب آغاز كرد و لخويا در ورزشگاه آزادي تار و مار شد، قاعدتاً بايد بتواند بنيادكار را در ورزشگاه آزادي شكست بدهد.

براي پرسپوليس هيچ نتيجه‌اي بهتر از يك برد شيرين نيست تا صعودش به دور بعدي قطعي شود. تازه اين تيم در فصلي كه رو به اتمام است، فاجعه‌بارترين نتايج را كسب كرده و تنها دلخوشي‌‌اش همين ليگ قهرمانان است. پرسپوليس براي بردن بنيادكار هيچ ترديدي نبايد به خود راه بدهد.

در مورد نفت تهران اما با اين تيم همدردي مي‌كنيم. نفت در اين فصل در چندين و چند جبهه مي‌جنگد. نفت در ليگ يك مدعي تمام‌عيار است. در جام‌حذفي به ديدار فينال رسيده و دغدغه يك جام ديگر هم دارد‌؛ ليگ قهرمانان آسيا. نفت براي صعود به دور بعدي ليگ قهرمانان نيز شانس دارد.

پس جنگيدن در اين ۳ جبهه مي‌تواند قواي بدني هر تيمي را با مشكل مواجه كند. ما نفت را از هر جهت درك مي‌كنيم اما از آنجا كه تيم‌هاي ايراني شرايط خوبي در ليگ قهرمانان آسيا ندارند، ترجيح مي‌دهيم كه نفت هم العين امارات را در خاك اين كشور شكست بدهد. اساساً دوست نداريم تيم‌هاي ايراني مقابل هيچ‌يك از تيم‌هاي عربي بازنده باشند.

دوست داريم پرسپوليس و نفت را در ليگ قهرمانان سربلند و پيروز ببينيم. پيروزي اين تيم‌ها بي‌شك پيروزي و آبروي فوتبال ايران در آسياست.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج