آوینا_استیکی 2
adexo3
۱۹۹۴۶۶
۱۶ نظر
۵۰۰۲
۱۶ نظر
۵۰۰۲
پ

«در حاشیه ۲» مدیری چه جوری است؟

روند تولید فصل دوم سریال «در حاشیه» در شرایطی در دستور کار قرار می‌گیرد که مطابق با جمع‌بندی نهایی، این فصل در زندان ساخته می‌شود و سکانس پایانی فصل نخست نیز در همین راستا و به عنوان مقدمه‌ای برای فصل بعدی تصویربرداری و پخش شده است.

بانی فیلم: روند تولید فصل دوم سریال «در حاشیه» در شرایطی در دستور کار قرار می‌گیرد که مطابق با جمع‌بندی نهایی، این فصل در زندان ساخته می‌شود و سکانس پایانی فصل نخست نیز در همین راستا و به عنوان مقدمه‌ای برای فصل بعدی تصویربرداری و پخش شده است.

سریال در «حاشیه»، یکی از پرحاشیه‌ترین سریال‌های تاریخ تلویزیون شد و هرچند دور از انتظار نبود که انتقاداتی از سوی برخی پزشکان نسبت به این سریال مطرح شود، ‌هیچ‌گاه تصور نمی‌شد ‌یک بسیج وسیع از سوی هفت هزار پزشک علیه این کمدی شکل بگیرد و پزشکان متخصص تا این حد، این سریال را جدی بگیرند و در طول مسیر، وکلا نیز به پزشکان بپیوندند.

بااین حال، روند انتقادات که در حین تولید سریال آغاز شده بود و پس از پخش چند قسمت به اوج رسید و یک جبهه واحد از نظام پزشکی و وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی شکل داد، به مرحله‌ای رسید که حتی پزشکان، کمپینی برای تجمع مقابل صداوسیما با محوریت نظام پزشکی شکل دادند و تماشای این سریال را تحریم کردند و کار تا آنجا بالا گرفت که به گفته نویسنده این سریال، مسئولان پیشنهاد کردند در عوض عدم پخش سریال، خسارت وارده را نیز پرداخت کنند!

البته پزشکان در این کارزار تنها بودند و با توجه به حجم نقدهایی که به عملکرد برخی پزشکان وارد بود، افکارعمومی به شدت حامی سریال مدیری بودند و نقدهای شدیدی به وزیر بهداشت و رئیس نظام پزشکی وارد آمد که باعث شد تا حدودی موضع این مسئولان منعطف شود.

خلاصه آنکه سرانجام فصل اول سریال با وجود حمایت شدید افکار عمومی پس از پخش ۲۶ قسمت به پایان رسید و گروه مهران مدیری، سراغ تولید فصل دوم با مضمونی دیگر رفتند تا پس از پخش «شمعدونی» ساخته سروش صحت، دوباره به آنتن شبکه سوم سیما بازگردند؛ اما با پایان فصل اول که بیمارستان «حاشیه» پلمب می‌شود و همه پزشکان و پزشک‌نما‌ها به زندان می‌روند، چه سرنوشتی در انتظار کارکتر‌هاست و در کدام بستر، داستان استمرار خواهد شد؟

براساس پیگیری‌های «تابناک»، فصل دوم سریال در حاشیه با مضمون زندان ساخته خواهد شد و دستگیری بازیگران کلیدی و انتقال به زندان در آخرین قسمت فصل اول نیز مقدمه شکل‌گیری فصل دوم ‌است؛ تصمیمی که اکنون قطعی شده و مقدمات لازم برای تعریف ادامه داستان در این فضای تازه، در حال فراهم‌سازی است.

در همین راستا؛ هماهنگی‌هایی نیز شده تا شوخی با زندان و زندانبان، برای سازندگان «در حاشیه» منتهی به مصائبی شبیه به فصل اول سریال نشود و دست نویسنده و کارگردان برای تولید این فصل بسته نماند و در ‌‌نهایت به کیفیت سریال لطمه‌ای وارد نشود. از این منظر اگر واقعاً بتوان با این فضا شوخی وسیعی داشت، در حاشیه نخستین سریالی کمدی است که مدت طولانی در زندان بوده و به شوخی با این فضا می‌پردازد.

در این سریال که مهدی ژوله، خشایار الوند، الهه زارع‌نژاد و... تیم نویسندگی‌اش را زیر نظر مهران مدیری تشکیل می‌دهند، سیامک انصاری، سپند امیرسلیمانی، علی اوجی، لیلا ایرانی، پوریا ایرایی، شراره ارمغانی، تینا اسدی، بهناز توسلی، فرزانه تفرشی، فلامک جنیدی، جوانه دلشاد، سید جواد رضویان، آذین رئوف، سحر زکریا، نادر سلیمانی، ماندانا سوری، شادان شهیدی، یوسف صیادی، الیکا عبدالرزاقی، گل ناز عباسی، مهران غفوریان، رضا فیض‌نوروزی، نیما فلاح، شبنم فرشادجو، عارف لرستانی، علی لک‌پوریان، مهران مدیری، دریا مرادی دشت، رضا نیکخواه، رامین ناصرنصیر، سام نوری، سحر ولدبیگی، محمدرضا هدایتی، فاطمه هاشمی و ساعد هدایتی ‌نقش‌آفرینی کردند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • فاطمه

      بابا آخه این پزشکا چرا انقدر بی جنبه ان که نمیفهمن طنزه

    • کله پیتبال

      خیلی خوبه خوشحال شدم بذااارید

    • مهدی

      من با شما کاری ندارم وبلی از وقتی لوگوی شبکه سه عوض شده دیگه این شبکه از چشم افتاده

    • حمید

      سریال در حاشیه 2 افتضاحه. اصلا خنده دار نیست. رفتارهای تکراری و دیالوگ های خنک و لوس.

    • آرش

      با سلام. سریال درحاشیه2 بسیار مسخره است. یعنی افول در کار مهران مدیری را می توان مشاهده کرد. درحاشیه1 هم چیز خاصی نداشت، آقای مدیری واقعاً اگر شما را سانسور می کنند و نمی گذارند آنچه را که می خواهی بسازی بیا به مردم بگو و دیگر سریال نساز.نه اینکه بیایی دروغ سرهم کنی که از اول قرار بود 3 فصل باشه و...

    • محمد عسگرى نيا

      اقاى مهران مديرى با اون قدرت كارگردانى و هنرپيشه هايى كه توان بازيگرى را در فيلم و سريالهاى گذشته نشان داده اند خجالت نميكشند كه مجموعه بى محتوايي چون در حاشيه ٢ را ارائه ميكنند
      اگر محدوديتها اجازه كار درست نميدهد چرا خودتان را ضايع ميكنيد در اوج كنار برويد تا مردم قدرتان را بدانند

    • بدون نام

      سریال در حاشیه 2 خیلی دیالوگ های قشنگی داره.

    • محمد

      در حاشیه 2 سریال قشنگیه. ولی به اندازه قسمت اولش کار نشده.به نظر من آقای مدیری میخواد جلو مردم بد قول نشن و از طرفی هم مسئولین دست و پاش و بستن. فقط نوعی انجام تکلیفه.ولی باز هم بدلیل وجود بازیگران خوب قشنگیه خودشو داره ولی میتونست بهتر باشه.

    • شهرام نيكنام

      سلام جناب مديرى عزيز من سالهاست كارهاى شما از جمله شبهاى برره و قهوه تلخ و مرد هزار چهره و غيره را دنبال ميكنم ولى متاسفانه به هر دليلى كه به نظرم هيچ توجيه منطقى نداره و از اونجاييكه بنده با توليدات طنز داخلى و خارجى اشنايى دارم ، سريال در حاشيه ١ و از ان بدتر درحاشيه ٢ صرفا باحركات صورت مهران غفارى و ديالوگهاى فى البداهه هنرمندان و سوء استفاده از اعتبارهاى هنرى گذشته ، بدون محتوا و بسيار بى كيفيت توليد شده و كاملا دوراز انتظار طرفداران هنرمندى خلاق مثل اقاى مهران مديرى عزيز ميباشد، كه البته پشت صحنه هاى ساختگى انتهاى هر قسمت نيز مزيد بر علت ميباشد، اميدوارم اصلاحات اساسى انجام گيرد، با تشكر، دلسوز ومنتقد هنرمندان عرصه طنز ايران عزيز

    • محمد

      واقعا از اقای مدیری ساخت همچین سریالی بعیده.انگار ساختش واسه20سال پیشه.هر چند سریال پاورچین15سال پیش خیلی از این بهتر بود.واقعا باعث خجالته.حیف پول صدا سیما که خرج این سریال شده

    • آزاده

      حاشیه 2عالیه و به نظر من با این همه هنرمند خوب کنار هم جلوه خاصی داره.من از بازی آقای رادش خیلی خوشم میاد و گله بزرگی که دارم و امیدوارم که رسیدگی بشه اینه که چرا از قسمت 19 دیگه ایشون ایفا نقش نمیکنن. این خیلی باعث تأسف.در کنار بهترینها جای ایشان خیلی خالی هست و امیدوارم در قسمت های بعد دوباره حضور داشته باشند.موفق باشید ما طرفدار پرو پا قرصیم

    • مید

      واقعا سریال یخیه بسیار بسیار لوس و بی مزه که بازیگران اون قصد دارن با حرکات تکراری که قبلابرای بار اول خنده دار بودن ولی الان بی مزه و لوس هستن مردمو بخندونن. من اوایل نگاش میکردم ولی خوشم نیومد. لطفا برای وقت مردم ارزش قائل بشید.

    • محمدجواد

      فیلم خیلی خوب,ولی از وقتی این نادر اومد افتضاح شده یخ کرده فیلمو,جدیدا هم اقای رضویان واقای غفوری رفتن دیگه هیچی .مونده فقط اقای انصاری,ردش کنین نادرو

    • زیبا

      واقعا سریال چرتیه بنظر من هر چه زودتر پخشش رو متوقف کنین

    • mjkn

      در حاشیه اصلا چی چی هه؟بار خاطر چی چی هه؟کی هه؟

    • حسین

      حیف وقت که بزاری برای دیدن این چرندیات.............از آقای مدیری بعیده!!!!!!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج