آوینا_استیکی 2
adexo3
۱۹۷۴۸۱
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

استقلال به فکر حفظ جایگاه پنجمی

۴ دیدار از هفته بیست و هفتم لیگ برتر روز جمعه برگزار می‌شود و تیم‌های سپاهان و استقلال مقابل حریفانشان به میدان می‌روند.

خبرگزاری فارس: ۴ دیدار از هفته بیست و هفتم لیگ برتر فوتبال روز جمعه برگزار می‌شود و در پایان این ۴ بازی صدر جدول تکان نخواهد خورد و تراکتورسازی همچنان صدرنشین خواهد ماند.

نگاهی به این مسابقه می‌اندازیم؛

سپاهان- راه آهن؛ سپاهان دوم می‌شود؟

شاگردان فرکی در صورت پیروزی مقابل راه آهن با تراکتورسازی هم امتیاز می‌شوند اما به دلیل تفاضل گل کمتر نمی‌تواند حتی با یک بازی بیشتر هم صدرنشین شود و با یک پله صعود به رده دوم جدول می رسد. راه آهن هم که برای بقا می‌جنگد باید سه امتیاز این بازی را بگیرد تا به بقا امیدوار بماند هرچند با برد هم از رده پانزدهم تکان نخواهد خورد و به دلیل تفاضل گل بدی که دارد همچنان تیم یکی مانده به آخر جدول خواهد بود.

فرهاد کاظمی زمانی سرمربی سپاهان بوده و با جو فوتبال اصفهان غریبه نیست ولی شاگردان حسین فرکی می‌خواهند در این بازی خانگی سومین برد متوالی‌شان را به دست بیاورند و همچنان در کورس قهرمانی بمانند. رقبای سپاهان در صدر دوست دارند که راه آهن پیروز شود و قعرنشینان جدول هم حامی سپاهان هستند.

گسترش فولاد تبریز- صبای قم؛ فرار از خطر!

دو تیم دو هدف متفاوت دارند گسترش برای فرار از منطقه خطر تلاش می‌کند. گسترش اگر در این بازی پیروز شود می‌تواند با یک پله صعود به رده یازدهم برسد و هم امتیاز پرسپولیس رده دهمی خواهد شد. صبای قم اما برای تثبیت هشتمی خود تلاش می‌کند و اگر شاگردان مهدی تارتار بتوانند در تبریز سه امتیاز را بگیرند فاصله‌شان را با تیم‌های تعقیب کننده بیشتر خواهد کرد.

نفت مسجد سلیمان - استقلال خوزستان؛ بازی ۶ امتیازی در ته جدول

نفت مسجدسلیمان هفته گذشته مقابل فولاد خوزستان با وجود بازی زیبایی که انجام داد شکست خورد و این هفته باید مقابل یک هم استانی دیگر بازی کند. استقلال خوزستان با ۲۵ امتیاز در رده سیزدهم قرار دارد و این تیم هم در خطر سقوط قرار دارد و برای بقا می‌جنگد درست مثل نفت، نفتی که با ۲۱ امتیاز در رده شانزدهم است و اگر بتواند در این بازی پیروز شود شاید فقط یک پله صعود کند ولی رقابت در انتهای جدول فشرده‌تر خواهد شد و تکلیف تیم‌های سقوط کننده به روزهای پایانی می‌کشد. این مسابقه یک دیدار ۶ امتیازی در انتهای جدول است.

استقلال- پدیده؛ آبی‌پوشان به فکر حفظ پنجمی

هیات مدیره استقلال به امیر قلعه‌نویی اولتیماتوم داده تا این تیم بتواند سهمیه آسیایی کسب کند. به این ترتیب استقلال باید در این بازی خانگی پیروز شود وگرنه امکان دارد یک پله دیگر هم در پایان هفته بیست و هفتم سقوط کند و جای خود را به ذوب آهن بدهد. استقلال در ۱۳ مسابقه با وجود اینکه از حریف پیش بوده نتوانسته برتری‌اش را حفظ کند و باید دید شرایط استقلال دراین بازی چگونه خواهد شد.

پدیده که در رده نهم جدول است برای رسیدن به رتبه هشتمی تلاش می‌کند تا فاصله‌اش را با پرسپولیس بیشتر کند!

پدیده مشکلات مالکیتی و مالی فراوانی دارد با این حال این بازی فرصتی است تا بازیکنان پدیده یکبار دیگر در لیگ برتر خودنمایی کنند. رضا عنایتی در نیم فصل اول برای پدیده بازی می‌کرد و اکنون باید مقابل تیم سابقش بازی کند. مساوی برای پدیده هم در این مسابقه نتیجه خوبی محسوب می‌شود. استقلال اگر پیروز شود پنجم باقی خواهد ماند.

برنامه هفته بیست و هفتم لیگ برتر:

جمعه ۴ اردیبهشت

۱۸:۰۰-سپاهان-راه‌آهن

۱۸:۰۰-گسترش فولاد-صبای قم

۱۸:۰۰-نفت‌ م.سلیمان-استقلال خوزستان

۱۹:۱۵-استقلال-پدیده

یکشنبه ۶ اردیبهشت

۱۷:۰۰ت-پیکان-تراکتورسازی

۱۷:۳۰-سایپا-پرسپولیس

۱۸:۰۰-فولاد-ذوب آهن

۱۸:۰۰-نفت تهران-ملوان
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج