آوینا_استیکی 2
adexo3
۱۹۲۱۱۷
۱۱ نظر
۵۰۰۲
۱۱ نظر
۵۰۰۲
پ

حضور زنان در سالن والیبال تایید نهایی شد

پس از بررسی فراوان، این نتیجه حاصل شد که ورود زنان به ورزشگاه ها هیچ اشکالی از نظر شرعی ندارد ...

ایرنا: معاون رییس جمهوری در امور زنان و خانواده گفت: حضور خانواده ها و زنان در مسابقات والیبال در سالن های ورزشی این رشته تایید نهایی شده است.

شهیندخت مولاوردی روز دوشنبه درگفت و گو با ایرنا افزود: این تصمیم در کمیته مشترکی که با حضور نمایندگان وزارت ورزش، معاونت امورزنان ریاست جمهوری و وزارت کشور در وزارت کشور برگزار شد، اتخاذ شده است.

وی افزود: در این کمیته آیین نامه جامعی در باره نحوه حضور زنان و خانواده ها در سالن های ورزشی تدوین شده، ولی هنوز به تصویب نهایی نرسیده است و این آیین نامه دستورالعملی را برای بسیاری از رشته های ورزشی و نحوه حضور زنان و دختران و خانواده ها در ورزشگاهها و سالن های ورزشی مشخص کرده است.

معاون رییس جمهوری درامور زنان و خانواده ادامه داد: جلسات متعددی در وزارت کشور در خصوص حضور تماشاگران در مسابقات والیبال برگزار و به تایید نهایی هم رسید، اما هنوز ابلاغ نشده است.

به گفته وی، معاون آموزشی، فرهنگی وپژوهش وزیر ورزش و جوانان هم صحبتی که در باره تایید حضورخانواده ها در سالن های ورزشی کرده است، به این موضوع باز می گردد.

مولاوردی در باره آیین نامه جامع حضورخانواده ها در سالن های ورزشی ادامه داد: باید نحوه اجرای این آیین نامه مشخص شده و ساز و کار دقیق و مدیریت آن مشخص شود تا امکان اجرایی شدنش را فراهم کنیم.

وی در باره اینکه آیا در این آیین نامه رشته های مختلف اولویت بندی شده اند، گفت: این آیین نامه با یک چشم به همه رشته ها نگاه نمی کند، چون رشته ها متفاوت بوده و در برخی ازآنها حضور زنان ضروری نیست، بنابر این اولویت بندی شده است.

مولاوردی دیروز نیز در مصاحبه ای با یکی از روزنامه های صبح اعلام کرده بود که شورای امنیت ملی با بسته پیشنهادی وزارت ورزش و جوانان ومعاونت زنان ریاست جمهوری برای ورود زنان به سالن های ورزشی موافقت کرده است.

وی افزوده بود: «نمی توان برای تمام ورزش ها حکم کلی صادر کرد، در حال حاضر ورود زنان به سالن های ورزشی شامل شنا، بوکس و فوتبال نمی شود، اما شامل والیبال، هندبال، بسکتبال، تنیس و... می شود. ورزش ها طبقه بندی شده و ملاحظات مختلف درنظرگرفته شده است. پس از بررسی فراوان، این نتیجه حاصل شد که ورود زنان به ورزشگاه ها هیچ اشکالی از نظر شرعی ندارد و باید سازوکار لازم برای حضور زنان فراهم شود.»
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      با سلام
      میخوام از مسئولان محترم و احیانا محترمه بپرسم که آیا چند درصد زنان مایل به حضور در ورزشگاهها هستند؟؟؟!!!
      اگه خیلی دلتون برای زنان ایرانی میسوزه مقدمات ورزش اونا را فراهن کنید چرا بیان و ورزش مردا را تماشا کنن

    • morteza

      انچنان خبر میذاری ادم فکر میکنه قاطعه
      دوساعت بعدش خودت تکذیبش مکنی برترینهااا

    • احسان

      من نمیدونم چرا این زنا هرکاری که مردا میکننو میخان انجام بدن. هر کاری که زنا توش وارد شدن ، به گند کشیده شده. نمونه اش هم همین رانندگی

      پاسخ ها

      • فرزاد

        شما برو تو گروه تروریستی بوکوحرام احسان جان ، رو هوا میزننت :|

      • مائده

        چقدم این کارا رو مخصوص خودتون میدونین!

      • ......

        احسان خیلی داغونیا مشخصه
        احتمالا ی خانومی

      • تاناکا

        بخاطر اینکه ما خانم ها هم هرکاری میکنیم انجام شماها انجام میدین از ارایش کردن گرفته تا ابرو برداشتن و اپیلاسیون کردن و پوشیدن ساپورت و...
        والیبال یه ورزش عمومیه کشتی که نیست فقط واسه مردا باشه
        حالا بنظرتون کدومش بیشتر دخالته؟؟؟ارایش مردا یا والیبال نگاه کردن خانومها

      • فرنوش

        وقتی هنوز هم آدمهایی وجود دارند تو این قرن که مثل آقا احسان فکر میکنند نباید از دولتمداران چتین مردمی غیر ازین تبعیضات انتظار داشت. فقط واسه خودم متاسفم که در میان چنین آدمهایی زندگی میکنم هر چند مسلم میدونم آدمی که دیگران رو به دیده تحقیر نگاه میکنه در خور احترام نیست.

      • ارا

        با یه بخشی از صحبت هات موافقم زن ها قدرت ریسک پذیریشون کمه به فکر اجتماع نیستنند

    • hasan

      اقا احسان اقای user یه خورده طرز تفکرتونو عوض کنید.طرز فکر شما مال قبل از میلاده

    • سعید

      تناقض:
      زن ایرانی میتونه در خارج از ایران و جلوی چشم مردهای خارجی اسپک بزنه ، و یا اینکه تکواندو کار بکنه و یا در مسابقه پرش ارتفاع شرکت بکنه و فوتبال بازی کنه و ازش فیلم هم بگیرن ولی همین زن ایرانی توی کشورش نمیتونه والیبال ببینه .
      چند تا سوال :
      چرا زنان ایرانی میتونن خارج از ایران و در قالب تیمهای ایرانی( مثلا فوتبال، والیبال ، تکواندو و...) و در برابر دیده مردان خارجی مسابقه بدن ولی نمیتونن توی ایران والیبال تماشا کنن ؟!!
      .... زنان ایرانی میرن خارج و مسابقه میدن و ازشون فیلم هم گرفته میشه و در رسانه های خارجی فیلمشون هست ولی توی ایران نمیتونن مسابقه تماشا کنند!!!
      اینجا تناقض وجود نداره ؟!

      پیشنهاد میکنم :
      اگر واقعا امکان حضور همزمان زنان و مردان واسه دیدن مسابقه والیبال وجود نداره، واسه اینکه والیبال از لیگ جهانی حذف نشه لااقل همه ظرفیت سالن رو به زنان اختصاص بدن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج