آوینا_استیکی 2
adexo3

جشنواره قرعه کشی حساب های قرض الحسنه پس انداز

ثبت نام کنید
۱۸۹۲۹۳
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

چند خبر از اردوی تیم ملی ایران در اتریش

تیم ملی فوتبال کشورمان که برای برگزاری اردویی تدارکاتی و انجام ۲ بازی دوستانه با تیم‌های ملی شیلی و سوئد صبح امروز (شنبه) عازم کشور اتریش شده بود، وارد فرودگاه وین پایتخت این کشور شد.

تسنیم: تیم ملی فوتبال کشورمان که برای برگزاری اردویی تدارکاتی و انجام ۲ بازی دوستانه با تیم‌های ملی شیلی و سوئد صبح امروز (شنبه) عازم کشور اتریش شده بود، وارد فرودگاه وین پایتخت این کشور شد.

ملی‌پوشان کشورمان بلافاصله از فرودگاه راهی کمپ محل استقرارشان شدند. چند خبرنگار شیلیایی در حاشیه ورود ملی‌پوشان ایران، سراغ آندرانیک تیموریان رفته و با او مصاحبه کردند. این چند خبرنگار علاقه زیادی داشتند تا نظر تیموریان در مورد ستاره‌های تیم ملی شیلی از جمله الکسیس سانچس را بدانند.

دیدار ایران و شیلی که قرار است روز پنجشنبه ۶ فروردین ۹۴ در اتریش برگزار خواهد شد، با استقبال رسانه های شیلیایی روبرو شده و تعداد زیادی از نمایندگان رسانه های مکتوب و شنیداری و تصویری این کشور خود را برای پوشش بازی به اتریش رساندند.

همچنین قرار است این دیدار با 15 دوربین تلویزیونی پوشش تصویری داده شود. ایران از ساعت 23 به وقت تهران در روز 6 فروردین مقابل شیلی در پلیتزن اتریش به میدان خواهد رفت.

بازیکنان لژیونر تیم ملی فوتبال طی روزهای یکشنبه و دوشنبه به اردوی این تیم ملحق خواهند شد. جلال حسینی و پژمان منتظری نخستین بازیکنانی هستند که صبح فردا (یکشنبه) به اردوی تیم ملی خواهند رسید در ادامه تا ساعت ۱۱، جواد نکونام و کریم انصاری فرد به اردوی تیم ملی ملحق خواهند شد و رضا قوچان نژاد و علیرضا حقیقی نیز تا ساعت ۱۲:۳۰ ظهر یکشنبه در محل اردوی تیم ملی در کمپ پلیتزن حاضر خواهند شد.

مرتضی پورعلی گنجی نیز صبح دوشنبه به کمپ خواهد رسید و در نهایت اشکان دژاگه و مسعود شجاعی آخرین نفراتی هستند که با حضور آنها تا ظهر دوشنبه اردوی تیم ملی تکمیل خواهد شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج