۱۸۱۵۸۰
۱۲ نظر
۵۳۹۵
۱۲ نظر
۵۳۹۵
پ

کریم سریال فاطما گل، قابل اعتماد است؟

كاراكتر كریم در سریال فاطما گل، پسری محجوب و صاف و ساده است كه برای بخشیده شدن از سمت اطرافیان و به‌دست آوردن دل همسر خود مدت‌ها تلاش می‌كند و بدون كوچك‌ترین اعتراضی بر بی‌مهری و بی‌توجهی‌های همسر مورد علاقه‌اش مهر سكوت می‌زند.

کریم سریال فاطما گل، قابل اعتماد است؟
مجله زندگی ایده آل - شقایق جعفری: رویای خیلی از خانم‌ها این است كه مرد زندگی‌شان عاشق‌پیشه و احساساتی باشد، برای رسیدن به آنها هر سختی و رنجی را تحمل كرده و در اوج ناراحتی لبخندی عاشقانه نثارشان كند. كاراكتر كریم در سریال فاطما گل، پسری محجوب و صاف و ساده است كه برای بخشیده شدن از سمت اطرافیان و به‌دست آوردن دل همسر خود مدت‌ها تلاش می‌كند و بدون كوچك‌ترین اعتراضی بر بی‌مهری و بی‌توجهی‌های همسر مورد علاقه‌اش مهر سكوت می‌زند.

دكتر ابراهیم میثاق، روانشناس، با تحلیل شخصیت مردهایی شبیه شخصیت كریم ایلگاز شما را با ابعاد شخصیتی این‌گونه مردان عاشق و متعهد بیشتر آشنا می‌كند.

کریم سریال فاطما گل، قابل اعتماد است؟

در عشق وفادار است

كریم یك عاشق معمولی و عادی نیست و شما این را زمانی درك خواهید كرد كه عشقش را با تمام وجود باور داشته باشید. بنابراین باید قدر ماجرای عاشقانه این‌گونه مردها را بدانید و برای دوست داشتن‌شان سنگ‌تمام بگذارید.

مردی كه به فكر برنامه‌ریزی برای رفتن به تفریحات مختلف و پر كردن آخر هفته شماست علاوه بر اینكه شما را دوست دارد نسبت به شما احساس وظیفه می‌كند، پس سعی می‌كند این عشق و علاقه بین خود و همسرش را گرم‌تر و رابطه ‌‌را صمیمی‌تر و محكم‌تر كند. این دقیقا از آن كارهایی است كه مردها تنها زمانی آن را انجام می‌دهند كه بسیار به فكر شما باشند. البته فراموش نكنید در چنین شرایطی بهتر است پیشنهادهای تفریحی او را قبول كنید چون او مطمئنا با ذوق و هیجان فراوانی برنامه این تفریح را ریخته است. به علاوه سعی نكنید پیشنهاد او را هم تغییر دهید چون انتخاب او از پیش برنامه‌ریزی
شده است.

برای نكته آخر باید بگوییم این تیپ مردها در عشق وفادار هستند و توقع وفاداری از شما دارند، بنابراین درازای عشق و صداقتی كه خالصانه از همسرشان دریافت می‌كنند، امنیت و آرامشی همیشگی را ارائه می‌دهند. چنین مردی از شما در مقابل همه دفاع می‌كند و هیچ قضاوتی را درباره شما نمی‌پذیرد.

کریم سریال فاطما گل، قابل اعتماد است؟

رفاقتش رد خور ندارد

كریم ایلگاز مرد وفاداری است و هر چه می‌گوید از ته دل است؛ پس حتی زمانی كه در طول زندگی فقط یك‌مرتبه به شما گفته باشد كه دوست‌تان دارد، می‌توانید به حرفش اعتماد كنید. او دنبال حقیقت است، هیچ دروغی را نمی‌پذیرد و به‌شدت صادق است تا جایی كه شما به‌راحتی می‌توانید حرفش را باور كنید. او همدمی خوش‌ذوق و رفیقی ماندگار است كه به‌راحتی می‌تواند جای بهترین دوست شما را در زندگی بگیرد. از خودگذشتگی می‌كند و اكثرا نگران حال اطرافیان به‌ویژه اعضای خانواده‌اش است.

گوش شنوای فوق‌العاده‌ای دارد و برای مشورت بهترین انتخاب است. از طرفی مردی است كه بدخلقی‌های شما را تحمل و نارضایتی خود را به‌دلیل درك شرایط شما عنوان نمی‌كند و برای اینكه شما ناراحت نشوید چیزی از گذشته و خاطرات آن نمی‌گوید و در عوض با رفتارش به شما می‌گوید كه خیلی دوست‌تان دارد. فردی واقع‌بین است و شخصیت كاملا قابل‌اعتمادی دارد. محتاط است، همه دغدغه‌اش این است كه در زندگی فقط خوش‌ باشد و از آن لذت ببرد.

او از اینكه همسرش بی‌مسئولیت نباشد، در عهده‌دار بودن وظایف زندگی نقش پررنگی را ایفا كرده و برای خود كاری دست و پا می‌كند و بی‌نهایت انرژی می‌گیرد. فراموش نكنید كه یكــی از ویژگی‌های رمانتیكی كه یك مرد عاشق می‌تواند داشته باشد این است كه صادقانه خاطره بد آشنایی با شما را به گردن می‌گیرد و سعی دارد با مرور اتفاقات بهتر به دوران خوش گذشته باز‌گردد و از اینكه شما را به‌عنوان همسر انتخاب كرده، خوشحال ‌شود.

کریم سریال فاطما گل، قابل اعتماد است؟

وقتی بی‌دریغ عشق می‌دهد

كریم ایلگاز تمام ویژگی‌های یك مرد ایده‌آل، عاشق و معتمد را دارد. ویژگی‌هایی كه او را به محبوب‌ترین شخصیت سریال و شبیه مرد رویایی تبدیل كرده است. از ویژگی‌های این سبك مردان عاشق و صبور در زندگی این است كه در برابر خشم و بی‌محلی‌های شما صبر می‌كند و به شما زمان می‌دهد تا خود را پیدا كرده و به او اعتماد كنید. كریم در بیشتر قسمت‌ها دوست دارد در هر شرایطی وقتش را با همسرش بگذراند یا حتی اگر پیش او نیست به او فكر كند و با تماس‌های كوتاه جویای حالش شود.

برای این‌گونه مردهای عاشق‌پیشه زمان بدون حضور شما به كندی می‌گذرد. او منتظر تماس شماست و با ابراز خوشحالی از تماس‌های‌تان نشان می‌دهد كه چقدر دوست‌تان دارد. كریم در فاطما گل مردی باسلیقه و سخاوتمند و در ابراز محبت و القای عشق دست و دلباز است. از تعریف و تمجید همسرش خجالت نمی‌كشد و از این نظر بسیار راحت عمل می‌كند. از ویژگی‌های دیگر این مرد عاشق این است كه او خستگی‌های كاری و فشارهای روحی‌اش را به منزل نمی‌آورد چون نمی‌خواهد محل آسایش‌شان را با درگیری‌های محل كار‌ خراب كنند.

این تیپ مردان تلاش می‌كنند شما را درگیر حاشیه‌ها و دلمشغولی‌های كارشان نكنند و برای اینكه كوچك‌ترین دلهره و نگرانی برای شما به‌وجود نیاید نه‌‌تنها در مورد كار با شما صحبت نمی‌كنند، بلكه از محل كار پرانرژی و با روی گشاده با خرید گل یا هدیه‌ای به خدمت شما می‌رسند تا به شما بفهمانند كه دوست داشتن‌شان مشروط به توجه محبت شما نیست. چنین مردی بی‌دریغ شما را دوست دارد.

کریم سریال فاطما گل، قابل اعتماد است؟

دنبال خوشحال كردن شماست

كریم عاشق زیبایی ظاهری و شخصیتی همسرش است و هر كاری می‌كند تا این اعتماد به نفس را در او ایجاد كند كه بداند باارزش است و تمام فاكتورهای یك دختر دوست‌داشتنی را دارد. مسئولیت‌پذیریاو مثال‌زدنی است و این ویژگی شما را به یك زندگی پایبند و آرام امیدوار می‌كند. مهربان، دلسوز و بامحبت است تا جایی كه خیلی طول می‌كشد تا او را به خشم بیاورید. بردباری بی‌پایان و آرامشی بی‌اندازه دارد و هر كاری می‌كند تا صلح و صمیمیت رابطه خود را بر هم نزند.

مردهای عاشق همیشه به‌دنبال بهانه‌ای می‌گردند كه همسرشان را غافلگیر ‌كنند و رایج‌ترین و البته دوست‌داشتنی‌ترین روش غافلگیری این همسران عاشق خرید هدیه است؛ به‌خصوص اگر این هدیه مناسبت خاصی هم نداشته باشد اما همین قدر كه نشان دهد دوست دارد شما را بی‌‌دلیل شاد كند، برای او كافی است. مثلا گاهی با خرید چند شاخه گل، بعضی وقت‌ها با خریدن وسیله‌ای كه فكر می‌كند همسرش به آن نیاز دارد یا حتی تعمیر چیزی كه برای همسرش ارزش زیادی داشته این علاقه را نشان می‌دهد.

به هر حال او سعی دارد به شما بگوید كه دوست‌تان دارد و این بهانه‌ها نشان‌دهنده عشق او به شما و به زندگی با شماست. از طرفی دیگر به‌ندرت پیش می‌آید كه او سفره دلش را برای دیگران باز كند؛ چراكه امنیت برایش مهم است و اعتقاد خاصی به رعایت حریم و چارچوب‌ها دارد. او به‌دلیل تجربه تلخ خیانت پدر و خودكشی مادر از جدایی بیزار است و تمام تلاشش را می‌كند تا زندگی‌اش تباه نشود. دوست داشتن او خیلی صادقانه است چون حساسیت، خلاقیت و ملایمتی از خود نشان می‌دهد تا دل شما را به‌دست بیاورد، اما در عوض نباید نسبت به او سرد و بی‌تفاوت باشید.

کریم سریال فاطما گل، قابل اعتماد است؟

به او اعتماد کنید

پنهان کردن واقعیت‌هایی که امکان دارد دوست داشتن شما را با تهدید مواجه کند این گونه مردان را به شدت عصبانی خواهد کرد.او تمام تلاشش را می کند تا شما زیر سایه امنیت او از آرامش لذت ببرید.بنابراین از زیر آبی رفتن و پنهان کاری کاملا به‌هم می ریزد.سعی کنید با او درباره مشکلات‌تان حرف بزنید و او را از اعتمادی که در شما ایجاد کرده مطلع کنید.او می‌خواهد بداند که تا چه حد در همدل شدن با شما موفق بوده است بنابراین با کنار گذاشتن غرورتان همراهی خودتان را به او ثابت کنید.مطمئن باشید که او با هر یک قدم جلو آمدن شما ۱۰ قدم برای‌تان بر می‌دارد.خالصانه به اشتباهاتی که درباره رفتار او داشته اید اعتراف کنید و سعی کنید از راه‌های مناسبی برای کسب آرامش استفاده کنید تا او به راحتی برای شریک شدن در آرامش‌تان به سوی شما بیاید.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نظر کاربران

    • بدون نام

      /: واقعن راجع بهش تحقیق کردین/:

      پاسخ ها

      • بدون نام

        تازه جالبه که میگن این سریالا رو نبینید بده!!!!!!

    • بدون نام

      همچین شخصیتی در واقعیت بسیار کمیاب بلکه نایابه.دلتونو الکی خوش کردین.

    • فاطماگل

      سريال محشريه... مغز کارگردانش بی نظیره!

    • بدون نام

      نقش کریمو باید می دادن یه بازیگر دیگه،این بازیگره تو این نقش زیاد به دل نمی شینه

    • بدون نام

      فیلمش عالیه.آدم با دیدن کریم امیدوار میشه

    • sara

      جوک جالبی بود راجع به آقایون کلی خندیدم ممنون :)))))

    • shirin

      من که خیلی شخصیت کریم رو دوست دارم و اتفاقا نقش با خود بازیگر کاملا جور شده خلاصه سریال زیبایی هستش! همچنین مردی رویای هر زنی هستش اما آدم صاف و ساده و عاشق کم پیدا میشه یعنی کم پیش میاد مردی تمام این فاکتورها رو داشته باشه...! اما همیشه امید وجود داره

    • آنا

      همسر من واقعا دارای این شخصیت هست و بعد از ۱۷ سال هنوز هم زندگی عاشقانه ای داریم و من ازش ممنونم

    • الهام

      زیاد از سریال فاطماگل خوشم نیومد لوس بازی هاشون بی معنیه.و حق یاشاران ها نبود این بلاها سرشون بیاد چون مقصر اصلی فاطماگل بوده لزومی نداشته ساعت5رفته درجنگل.تو این ساعت انتظار همه چیزو باید داشت اونم دختر جوون.تشکر

    • ارزو

      باهات موافقم الهام منم از شخصیت فاطما گل متنفرم خیلی لوس میشه به خصوص نزدیک عروسیش حال آدم به هم میزنم به نظرم مصطفی بیشتر از فاطما گل سختی کشید خاک تو سر فاطما گل که با پسری که اونو به بقیه نشان داد و دنبالش کردو گرفت تحویل رفقاش داد ازدواج کرد احمق دیکه

    • ارزو

      باهات موافقم الهام منم از شخصیت فاطما گل متنفرم خیلی لوس میشه به خصوص نزدیک عروسیش حال آدم به هم میزنم به نظرم مصطفی بیشتر از فاطما گل سختی کشید خاک تو سر فاطما گل که با پسری که اونو به بقیه نشان داد و دنبالش کردو گرفت تحویل رفقاش داد ازدواج کرد احمق دیکه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج