آوینا_استیکی 2
adexo3
۱۷۱۴۴۲
۳ نظر
۵۰۰۶
۳ نظر
۵۰۰۶
پ

قتل مرد معتاد به دست همسر و دخترانش

یک زن ۴۳ ساله که شوهر خود را در شهرستان مرودشت استان فارس به قتل رسانده و او را در باغچه منزل دفن نموده بود، پس از دستگیری راز این جنایت را فاش كرد .

باشگاه خبرنگاران جوان: یک زن ۴۳ ساله که شوهر خود را در شهرستان مرودشت استان فارس به قتل رسانده و او را در باغچه منزل دفن نموده بود، پس از دستگیری راز این جنایت را فاش كرد.

سرهنگ علی شیبانیان فرمانده انتظامی شهرستان مرودشت در تشریح جزییات این خبر گفت: حدود دو ماه قبل زنی با مراجعه به یکی از مراکز انتظامی شهرستان شیراز اظهار نمود، شوهرش برای رساندن دخترش به دانشگاه از منزل خارج شده و دیگر به منزل بازنگشته است.

سرهنگ شیبانیان ادامه داد: موضوع از طریق انتظامی شهرستان شیراز در حال پیگیری بود تا اینکه برادر مقتول با مراجعه به پلیس آگاهی شهرستان مرودشت بیان داشت برادرش توسط همسرش به قتل رسیده و جسد نیز در باغچه منزل دفن شده است.

وی افزود: بلافاصله اکیپی از ماموران بررسی صحنه جرم پلیس آگاهی شهرستان در محل حاضر، جسد را از درون باغچه بیرون آورده و همسر مقتول به همراه هر دو دخترش را دستگیر نمودند.

سرهنگ شیبانیان تصریح کرد: در بازجویی از همسر مقتول وی لب به اعتراف گشود وگفت: شوهرش شدیداً به مواد مخدر اعتیاد داشته ، بسیار بداخلاق بوده و مدام وی و فرزندانش رامورد ضرب وشتم قرار می داده به همین جهت تصمیم به قتلش گرفته است.

رئیس پلیس شهرستان مرودشت افزود: همسر مقتول در اعترافات خود چنین بیان کرد که پس از قتل همسرم جسد وی را در باغچه منزل دفن نمودیم و به مراکز انتظامی و بستگان اطلاع دادیم که شوهرم مفقود شده است.

سرهنگ شیبانیان خاطر نشان کرد: پس از گذشت بیش از دو ماه همسر مقتول و فرزندانش که از نظر روحی روانی به شدت دچار مشکل شده بودند وکابوس های و حشتناک آرامش را از آنان گرفته بود، تصمیم می گیرند که موضوع را فاش نمایند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • معلم بازنسسته

      هر چند كه جان انسانها ولو معتاد محترم است و جز حكم دادگاه صالح و عادل نميتوان بر كشتن او اقدام نمود اما يك سوال اساسي اين است كه خانواده بيچاره معتاد چه گناهي كرده اند كه بايد تا اخر عمر زير شكنجه معتاد باشند . وقتي كه مسووليني كه شعار تدبير ميدهند نميتوانند تدبيري در اين مورد بيانديشند و يا تكبرشان مانع ميشود كه تدبير انديشمندان ديگر را بشنوند اين خانواده هاي بيچاره چه كنند. از قوه قضاييه محترم درخواست دارم با توجه به رنج و مصيبت انان كه مصيبت از دست دادنشوهر و پدر را هم بر دوش دارند رعايت حالشان را بنمايند .

      پاسخ ها

      • زیبا

        میتونستند این مرد رو تحویل دولت میدادند اونوقت خودشون میفهمیدند باهاش چکار کنند هر چی باشه یه قانونی برای این جور موقع ها هست که ادم باید چکار کنه .....؟

    • بدون نام

      خوبش کردن اینجور ادما لایق مردنن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج