جاباما
۱۶۷۴۱۲
۱۵۳ نظر
۵۱۰۳
۱۵۳ نظر
۵۱۰۳
پ

راهنمای عملی تقلب در امتحانات (۲)

چه کسی حواسش به من است؟ همه حواس شان به من است؟ صدای قلب... عرق کف دست... عرق پیشانی... سایه روی برگه امتحان... بله. من دارم تقلب می کنم.

مجله نیمکت - ملیکا افشار: دست های عرق کرده، چهره رنگ پریده و قلبی که هر لحظه ممکن است از حلقتان بیرون بجهد، تاپ تپ تاپ تپ... صدای قلب تان را می شنوید؟ همه می شنوند؟ تاپ تپ تاپ تپ... این صدا در تمام سالن پیچیده؟ گوش ها سرخ شده اند واقعا؟ چه کسی حواسش به من است؟ همه حواس شان به من است؟ صدای قلب... عرق کف دست... عرق پیشانی... سایه روی برگه امتحان... بله. من دارم تقلب می کنم.

راهنمای عملی تقلب در امتحانات (2)
31- روش عکس تلگرامی:

از برگه ی امتحان عکس گرفته و آن را برای هم کلاسی (حاضر یا خارج امتحان) فرستاده و به همین ترتیب جواب ها را دریافت می کنند.

32- روش عکس گروه تلگرامی:

همانند روش بالاست با این تفاوت که به جای یک نفر تعداد نفرات بیشتری می توانند مشارکت کنند. برای اجرای این تکنیک مجهز به اینترنت قوی از واجبات است.

33- روش استفاده ی ابزاری از مراقب:

کاغذ تقلب را در گوشه ای از کفش مراقب (طوری که متوجه نشود) قرار می دهند. مراقبت با گشت زنی میان بچه ها برگه را به سوی دیگر کلاس منتقل می کند.

34- روش عوض کردن برگه ها:

بزرگان این تکنیک می گویند در این روش حتما از خودکارهای مشابه استفاده کنید. اسمتان را هم در آخر امتحان روی برگه بنویسید که تابلو نشوید.

35- روش وصله ی ناجور:

یک تکه پارچه بر قسمت بالایی شلوار مدرسه وصله کرده، اطلاعات کدگذاری شده را روی آن نوشته و به هنگام نیاز استفاده می کنند.

36- روش پایی:

این روش مختص امتحانات تستی است. پیش از امتحان با دوستانشان به توافق رسیده و با حرکت پا به جلو، عقب، چپ یا راست مشخص می کنند جواب هر سوال کدام است.

37- روش زیردستی:

اگر زمان امتحان شیمی است کتاب ریاضی را زیر دستشان قرار می دهند اما نکته اینجاست که همه ی تقلب های لازم را از قبل توی کتاب ریاضی یادداشت کرده اند.

38- روش روزنامه دیواری:

در امتحاناتی که در راهروی مدرسه برگزار می شد و بورد انجمن آن نزدیکی ها بود، همه ی اطلاعات لازم را روی بورد راهرو یا کلاس می چسبانند. خیالشان هم راحت است که میان آن همه برگه کسی به برگه های الحاقی جدید توجه نخواهد کرد.

39- روش چرک نویس:

یک برگه ی شلوغ و پر از خط خوردگی انتخاب کرده و همه ی فرمول های لازم را بی نظم و شلوغ روی آن می نویسند طوری که وقتی وسط امتحان برگه را بیرون می آورند فرقی با سایر چرک نویس ها نداشته باشد.

40- روش ساعت مچی:

برگه ی کدگذاری را زیر بند ساعت مچی جاسازی می کنند. البته در صورتی که ساعتم چی موردنظر بندهای کلفتی داشته باشد.

41- روش خارجی:

به بهانه ی دستشویی و با تظاهر به اینکه نمی توانند خود را کنترل کنند از کلاس خارج می شوند. کتاب مخفی شده در دستشویی در انتظارشان هستند.

42- روش چشمی:

یکی از کلاسیک ترین شیوه های تقلب است. از روی دست همدیگر نگاه می کنند.

43- روش غیرمستقیم:

برگه ی امتحان را تحویل داده و از کلاس بیرون می آیند. هنوز دوستانشان داخل کلاس و مشغول امتحان هستند. با صدای بلند و رسا با یک هم کلاسی دیگر که تازه از امتحان بیرون آمده جواب ها را چک می کنند. طوری که انگار حواسشان نیست بیست نفر دیگر داخل کلاس گوش هایشان را برای شنیدن پاسخ تیز کرده اند.

44- روش ساندیسی:

یک آبمیوه پاکتی را تا آخرین قطره استفاده کرده و گوشی موبایل را داخل آن جاسازی می کنند. دقت دارند در طول امتحان پشت پاکت آبمیوه به سمت مراقب است و با نزدیک شدن مراقب پاکت آبمیوه را روی میز می خوابانند.

45- روش گچی:

دست یا پای خود را (بسته به نوع امتحان و تعطیل بودن مجرم از آن درس) گچ می گیرند. اطلاعات لازم را روی گچ نوشته و در صورت تابلو بودن توی گچ مذکور پنهان می کنند.

46- روش کاپشنی:

در فصل سرما یک کاپشن با جیب های داخلی تودرتو بهترین وسیله برای یک تقلب تمیز و مطمئن است.

47- روش آستین کشی:

آستین کشی یکی از امن ترین مناطق برای هر تقلبی است. اطلاعات کدگذاری شده را روی یک تکه پراچه نوشته و انتهای پارچه را با یک کش قوی می بندند. سردیگر کش در حالی که کشیده شده به مچ دست یا پا بسته می شود. حالا پارچه را از توی پاچه ی شلوار یا آستین لباس رد کرده و در حالی که کش تمایل به جمع شدن دارد پارچه را نگه داشته و از اطلاعاتش استفاده می کنند.

48- روش تنگنا:

صندلی را به دیوار چسبانده و کتاب را بین ران پا و دیوار قرار می دهند. طوری که قسمت انتهای کتاب که سفت است روی کفه ی صندلی قرار گرفته و به سمت زر متمایل باشد. با اجرای این تکنیک هنگام نزدیک شدن مراقب با یک حرکت حرفه ای کتاب به نرمی به زیر بدن لیز می خورد و می شود روی کتاب نشست.

هشدار بزرگان: اگر صندلی موردنظر پلاستیکی باشد، باعث لیز خوردن کتاب می شود.

راهنمای عملی تقلب در امتحانات (2)

49- روش مداد بازیافتی:

پوست مداد را می کنند و با لاک غلط گیر همه سیاهی هایش را لاک می گیرند. حالا هرچه را لازم است روی مدادنوشته و به قدری شلوغش می کنند که دوباره مثل حالت اولش شود.

50- روش پاک کنی:

پاک کن های نرم بزرگ جان می دهند برای تقلب های دونفره. هر اطلاعاتی را که نیاز است روی پاک کن موردنظر نوشته و در اختیار بغل دستی قرار می دهند. با یک حرکت انگشت اثر جرم به راحتی پاک شده و همدست کناری می تواند جواب سوال بعدی را به همین ترتیب منتقل کند.

51- روش چشم سوم:

دو نفره است. مخصوص زمانی که می خواهند کتاب یا برگه باز کنند و مراقب به آنها مشکوک شده. در این تکنیک نفر دوم چشم سوم دیگری است. یعنی وقتی اولی کتاب یا برگه را باز کرده، نفر دوم به مراقب زل زده یا به هر نحو حواس مراقب را پرت می کند تا اولی با خیال راحت به ارتکاب جرم مشغول شود.

53- روش تغییر مسیر:

آنها که ساکن میزهای انتهای کلاس هستند از قبل با میزهای جلویی هماهنگ می شوند. در صورتی که مراقب مدت زیادی کنار نیمکتشان توقف داشت با سه چهار سرفه به جلویی ها علامت می دهند تا با پرسیدن سوال های بی ربط و وقت گیر مسیر حرکت مراقب را تغییر داده و بتوانند به تقلبشان برسند.

54- روش زوم:

مثل روش قبلی است. موقعیتی است که می خواهند از برگه ی بغل دستی چیزی بنویسند. با هم هماهنگ می کنند که اولی از مراقب سوال بپرسد و به صورتش زل بزند هم زمان برگه اش را هم کج کند تا در این فرصت نفر دوم بتواند هرچه را لازم است یادداشت کند.

هشدار بزرگان: اگر لحظه ای چشم مراقب به اطراف حرکت کرد، نفر بغل دستی مثلا با لگد آرامی به کفش هم کلاسی اش یا صاف کردن برگه اش به او علامت می دهد.

55- روش خط کشی:

همه اطلاعات لازم را پشت خط کش یادداشت می کنند.

هشدار بزرگان: معمولا اطلاعات با مداد نوشته می شوند که به راحتی پاک شود. اما ممکن است با بی دقتی طرف دیگر خط کش که کدگذاری شده در معرض دید روی میز قرار داده شود.

56- روش بویایی:

به صورت خود ماسک زده و یک بوی گند از خود ساطع می کنند تا مراقب، جرات نزدیک شدن به آنها را نکند. حالا با خیال راحت به تقلبشان می رسند.

57- روش استفاده ابزاری از مراقب 2:

وقتی شاگر اول کلاس زودتر از همه برگه اش را تحویل مراقب می دهد به بهانه ای برگشته و با ظرافت برگه ی جواب سوال ها را به پشت مراقب می چسباند.

58- روش کلاهی:

در این روش مجرم موردنظر به بهانه ای کلاهی بزرگ روی سرش می گذارد طوری که چشمانش در تیررس نگاه مراقب نباشد حالامی تواند با حفظ خونسردی به تقلب خود برسد.

59- روش ماشین حسابی 2:

بخش های حفظی امتحان را در حافظه ماشین حساب کامپیوتری تایپ کرده و سر امتحان به آسانی استفاده اش می کنند.

60- روش کتاب باز کنی:
این روش هم یکی از آن قدیمی هاست. کتاب مورد نظر را توی جامیز یا کنار صندلی قرار داده و در فرصت مناسب از اطلاعاتش استفاده می کنند.

۶۱- روش رولی:

در این روش کاغذ کدگذاری شده را رول کوچکی کرده و میان انگشتان دست قرار می دهند. به نرمی رول را کشیده و از اطلاعاتش استفاده می کنند.

۶۲- روش پیشرفته ی چینی:

این روش مجهز به عینکی است که جلوی آن یک دوربین وصل شده و با نگاه کردن به سوالات تصویر را به بیرون ارسال می کند. شخصی بیرون سالن امتحان، تصویر سوال ها را دیده وجواب آن را با گوشی کوچکی که در قسمت دسته ی عینک جاسازی شده، برای متقلب می خواند.

۶۳- روش یار دوازدهم:

این روش به ندرت اتفاق می افتد و بستگی دارد میانه تان با مراقب چطور باشد یا چقدر بچه زرنگ باشید. در این تکنیک، مراقب امتحانی در نقش یک همدست ظاهر می شود. در صورتی که متخلف لنگ یک جواب مانده باشد با چهره ی غم زده، چشمان پر از اشک و به طور کامل ظاهری ترحم برانگیز، سوال مورد نظر را از مراقب می پرسد. شاید فرجی شد و مراقب دلش سوخت و نگاهی به برگه های دیگر بچه ها کرد و جواب را برایش منتقل کرد. باورش سخت است اما اتفاق افتاده.

چنین گفتند بزرگان:

حفظ آرامش و خونسردی و تسلط به شیوه ی تقلب انتخابی، از ضروریات است. اگر هنگام تقلب کردن هول می شوید و یا تابلوبازی در می آورید، تقلب را بی خیال شوید. گوش به زنگ باشید. در صورت مشاهده ی هرنوع بدگمانی از سوی مراقب کاغذهای تقلب و کدگذاری شده را بجوید، قورت دهید یا به هرشکل ممکن نابودش کنید. یک متقلب حرفه ای هیچ وقت مدرک جرم باقی نمی گذارد. در مرامنامه ای تقلب آمده اگر کسی را در حال تقلب دیدی هرگز او را لو نده. شاید روزی هم او تو را در حال تقلب ببیند. در بند دوم همین مرامنامه آمده اگر کسی از شما تقلب خواست جواب درست را برسانید. بخیل بازی در نیاورید. روز امتحان یک روز معمولی نیست. پس حواستان باشد چه لباسی و با چه امکاناتی می پوشید. دقت کنید در عین حال که همه جا را زیرنظر دارید خیلی هم به دوروبر نگاه نکنید.

پانوشت: بزرگان مذکور هیچ کدام عاقبت به خیر نشدند که هیچ، در عرصه فلاکت (و شاید هم موفقیت!) زبانزد خاص و عام شدند. از ما می شنوید درستان را بخوانید. تقلب را هم بی خیال شوید. آخر و عاقبت ندارد. عاقبت ما را نمی بینید؟

ادامه دارد...
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      ایول بابا شما هم

      پاسخ ها

      • محسن

        نظر تست

      • بدون نام

        برای همین راهکار هاست که مملکت شده پر از دکتر بیسواد و بیکارومدارک دانشگاهیشم درهمه ی دنیاغیرقابل قبول مگر بادادن امتحان .متاسفم

      • بدون نام

        خوبه

      • ناشناس جون

        خوبه ولی دلم نمیاد تقلب کنن انگارکه فردا کنکور دارم ۳۰۰سوال اخه کی می تونه بازم ممنون

    • بدون نام

      روش بویایی از همه بهتره

      پاسخ ها

      • بدون نام

        شاید باورتون نشه اما من همیشه قبل از امتحانات تخم مرغ مصرف میکردم و در امتحانات روش بویایی را اجرا میکردم ... یادش بخیر ... اما دانشگاه دیگه نمیشد اجرا کرد!!!

    • pichak

      خیلی جالب بود کلی خاطره های فراموش شده جون گرفتن (یادش بخیر...)

      پاسخ ها

      • BAHAR

        سلام من از روش پاک کن برای امتحان ریاضی فردا امتحان میکنم کلاس ششم هستم جلوییم چقر و نگهبانمون انتره خیلی سخته دعا کنید. بای

      • Yalda

        خاک توسرت یکی از خاطره هارو بگو ببینم

    • رهام

      بابا .. ایول...
      ولی یه چیزی..
      تقلب یه جور دزدیه...
      وقتی کسی با تقلب نمره خوب بیاره و معدلش خوب شه... مخصوصا سوما ک تو کنکور سهمیه داره معدلشون.. بعدشم ک بر اساس این میرن دانشگاهو شغل به دست میارن... پولی ک به دست میارن حرومه.. هیچ جوریم درست بشو نیست...
      حالا تو امتحانای کوچیک واسه تفریح خوبه ..ولی خوب تو سطح وسیع خوب نی

      پاسخ ها

      • بدون نام

        یاعلی ول کن بابا چرا جو میدی همه چیزو بهم ربط میدی؟

    • مامان لیلا

      مجله شیطون شدیااااا:))

      پاسخ ها

      • بدون نام

        این روش ا ب درد عمت میخوره بخدا روش ای قدیمی خودمون بهتر بود

    • Baran

      خیلی دیر شروع کردید ب گذاشتن اینا،آب از سرم گذشت :(

      پاسخ ها

      • ارمان

        لایک داری عزیزم واقعا راس میگی اینا مارو اسکل کردن

      • ساراااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا

        به جهنم که اب از سرت گذشت

    • تارا

      عالی وبی با وجود معلم هایی که ما داریم عمرا همچین چیزی امکان پذیز باشه

    • حسین ولی

      این راهها برا دخترا خیلی مناسبتره تا پسرا و ریسکشم برا ما بالاتره وواگه هم ما پسرا گیر بیوفتیم دیگه غلط کردمو و ببخشیدو و عجزو ولابه فایده ای نداره ولی دخترا با چند قطره اشک کارشون را میوفته

    • سیما

      روش های خوبی بود فقط می مردین 6 سال زودتر می گفتید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

      پاسخ ها

      • نرگس

        این معلمای این دورو زمونه خیلی حواسشون جمعه عمراًبتونیم ازاین تقلب ها استفاده کنیم

    • خانوم

      از منی که سالای مدرسه رو به صورت وحشتناک تقلب میکردم و اتفاقا در اثر بی احتیاطی دو بار مچم توی امتحانات ترم گرفته شد بپرسین.دوستان هرجور میخواین تقلب کنین منتها مدرک ندین دست بقیه.حتی شده از کاغذای کوچیک کوچیک استفاده کنین که در صورت لزوم بشه خوردشون.

      پاسخ ها

      • نسترن

        ما امروز امتحان داریم چجوری کتاب واز کنم زیر دستی هم نمیزارن بزاریم تنها راهش کتاب واز کردن معلممونم خیلی تیزه

    • محمد حسین

      الان حس اون لحظه ای را دارم که نشستی رو صندلی و منتظری استاد بیاد برگه را بذاره جلوت ...
      استرس گرفتم :(

    • ورژ

      یکی از بهترین روشها که تو دانشگاه استفاده می کردم ماشین حساب حافظه داار بود. الجبرا.
      2 - اگه میخواید پوا خرج نکنید واسه ماشین حساب و بهترین نتیجه رو بگیرید توی یک ورق a4 پشت و رو سفید با نوک سوزن اطلاعات رو بنویسید سر امتحان هم با خیال راحت درش بیارید با یکم کج کردن برگه میتونید اطلاعات رو راحت بخونید.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        نمیذارن برگه چرک نویس ببریم سر جلسه.مراقبا هم زرنگ شدن

      • بدون نام

        راست میگه خودشون بهمون میدن

      • محمد

        یعنی اینم جواب نمیده..خخخخخ...تقلب استرس میده

      • بدون نام

        والا دیگه باید درس بخونیم

    • خرگوش

      یکم زودتر میزاشتید یه امتحان دیگه بیشتر ندارم

    • بدون نام

      من به شدت طرفدار روش بویایی هستم :)

      پاسخ ها

      • نرگس

        واقاً هم روش های بویایی باحال تره

      • ساراااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا

        خاک تو سرتون

    • بدون نام

      من ک هیچوقت نتونستم...

    • Shayan

      روش كفشي را فراموششششش كرديد ورقه هارا در جوراب يا كفش خود جاسازي كرده پا روي ان پا گذاشته و به كارتان رسيده ابعاد ورقه بهتر است مربعي ١٠ در ١٠ باشه گاهي ميتوانيد ٤يا ٨ ورقه در كفش خود جا داده بهترين روش براي وقتي در راهرو جلوي مراقبين هستيد اين روش توسط دانش اموزي غيور shayanكشف و ثبت شده :دي

    • راحت

      بابا انقدر دنگ و فنگ نداره مطمئن ترين راه همون تقلب معموليه

    • مصطفی

      سلا.خسته نباشید از فعالیت دلسوزانه تان برای دانش آموزان ودانشجویان.
      جالب بود ولی همه روش ها عملی نیست

    • علی

      تقلب با ی عدد هندزفری بلوتوث خیلی خوبه
      قشنگ میزاری گوشت،به یکی سوالارومیگی جواباروتحویل میگیری
      خیلی خوبه

    • میثم

      از دستمال کاغذی استفاده کنید خیلی بهتره به روی اون بنویسید بعد از روش تقلب کننننننننن

      پاسخ ها

      • علی رضا رهبر

        خوب بجهی این کارا دو کلمه درس بخون تا چیزی یاد بگیر فردا مهندس دکتر شدی اون موقع هم می خوای تقلب کنی خاک برسرتون کنم

    • پری

      همین امروز تو امتحان ادبیات جوابارو باهم پاسکاری کردیم
      انقد کیف داد
      خدا این معلم خنگا رو از ما نگیره

      پاسخ ها

      • متین

        آمین یا رب العالمین

    • بدون نام

      مفیدترین پستی ک تا حالا دیدم :)))

    • فلورا

      خیلی ممنون

    • بدون نام

      عالی بود

    • Ali

      آقا من کتاب رو میزاشتم تو دستشویی مدرسه و جاسازش میکردم و وسط امتحان اجازه دستشویی میگرفتم و میرفتم

      پاسخ ها

      • نرگس

        لایک داری این بهترین روشه

      • Yalda

        بابات بیاد ببرت

    • ستایش

      ممنون ازتون برای امتحانت اخر سال از روش جامدادی و کفشی استفاده میکنم

    • علی رضا

      خاک توسرتون متاسفام همچین ادمایی تو کشور ما مهندس دکتر میشن حالا میفهمم چرا میگن کشور شما عقب موندس بجای این کار درس یاد بگیر بخون از راه درستش مهندس دکتر بشو با تقلب که جلو میری فردا مهدندس دکتر شدی میخوای بازم تقلب کنی خاک

      پاسخ ها

      • بدون نام

        هرکی عینک میزنه تقلبو روی شیشه عینک ینویسه

      • فاطی

        تو که تقلبی نکردی به کجا رسیدی بچه هایی که تقلب میکنم محکم بکوبن لایکو عاشقتونم

      • بدون نام

        احمق دوهزار تا سوال و از کجا بخونم ان

      • بدون نام

        اوه اوه راست میگی راستش من دختر ساده ای هستم خیلی تقلب نمیکنم ولی میخوام امتحانات ترم آخرمو خیلی خوب بدم که خیالم راحت شه که ۳ماه تعطیلی احساس ناراحتی نکنم و بهم خوش بگذره

      • ایمان

        خاک تو سر خودت بزمجه انگل تو خودت معلوم نیس چندبار تقلب کردی اصلا به تو چه فضول خان

    • سینا

      بهترین راه فقط تقلب

    • بدون نام

      روش گند زدن بهتره

    • بدون نام

      دمتون گرم

    • احمدرضا

      روش پاک کن تستی رو فرا موش کردید
      به اینرصورته که به دوستت یه جوری شماره سوال رو میگی و اون با ضربه زدن روی میز با پاک کن جواب رو میگه مثلا سه بار پاک کن رو به میز میزنه تو میفهمی که تست شماره سه درست یادمه با این روش کلاسمون اولین کلاس کشور تو ازمونای گاج شد.

    • yas

      دو روز دیگه امتحانه من تقلب میکنم

      پاسخ ها

      • دتعبیرا

        موفق باشی

      • ساراااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا

        خخخخخخخخخخخخخخخخ

    • نگین

      بابا چه کاریه بشینیم بخونیم این همه دنگ و فنگ هم نداره

    • ماهان

      بابا دمتون گرم

    • m.a

      عالی و بی نظیر من که حال کردم امیدوارم با روش رفتن به دستشویی نمره ریاضی رو بیارم
      همه +بدید

    • ابو الفضل

      خوب نبود

      پاسخ ها

      • بدون نام

        عالیه دمتون گرم

    • محمد

      خیلی عالی بود میشه ازش یه فیلم هندی درست کرد با حضور سلمان خان

    • مسلمان

      بخدا تقلبی هایی که گفتی ضایع هست. اون بوی بد هم حواس خودمونو پرت می کند هم سردرد که باعث فراموشی هم سوالات هم تقلبی که می خواهید انجام بدی.دلتون خوشه بخدا بخونید بهتره.راستی معلم هاى باهوش این سایت رو می خوند که کسی آن هارو فریب ندهد.

    • متین

      نوش دارو بعد از مرگ سهراب

    • Farzanh

      این روشها خوبن اما همشون عملی نیس دخترهای محترم خیلی راحت یه تیکه کاغذ بردارین تقلب رو روش بنویسید اونو یا بدوزین یا بچسبونین روی قسمت رون پاتون چون مانتو تون جلوش رو میگیره پیدا نیس اما وقتی میشینید مانتوتون کنار میره و خیلی راحت میتونید تقلب کنید فقط بهتره که کاغد رو بدوزین چون وقتی بچسبونین ممکنه بیفته
      اما واقعا این روش عملیه منکه خیلی نتیجه دیدم

    • شایان

      اقا روشای بهتری هم هس مثلا یک برگه میچسبونی روی کاپشن جلویی بشم میگی 3شو در نیاره بعد کلاشو میندازه رو سرش تا مراقب اومد کلاشو میندازه رو برگه (((کار گروهی موفق تره))) (:

    • آلا

      کتاب باز کردن کار خیلی راحتیه

    • Masoomeh

      سلام دمتون گرم٬ روش هاعالی بود

      بچه‌های کلاس ما همه پاین به غیر از چنتا خرخون که خودشون میترسن تقلب کنن بقیه هم لو میدن

    • ناهيد

      من فکرمی کنم که بهترين راه تقلب اينه که يه چسپ زخم را به دستمون ببنديم و بعد ازروی او تقلبمون رو انجام دهيم يادخترا می تونن روی مانتو يا شلوارشون بنويسن بعد پاهاشون روی هم بزارند و تقلب سر بگيرد يا وقتی که شاگرداولی بگشو تحويل داده به بهانه ای به پيش مراقب رفته و برگه اورانگاه کرديا برگه خودرا وقتیکه مراقب حواسش نيست به زمين انداخته وبرگه را با دوستتان جابه جا کرد تا سوعالات يک ديگر را حل کرد

      پاسخ ها

      • نیوشا

        شما بهتره بجای فکر کردن بری درستو بخونی ببو گلابی

    • بدون نام

      مثلا می تونیم روی برگه ای کوچیک تقلب بنویسیم بعد اون رو باچسب نواری روی ساق پاهامون بچسبون البته از زیر شلوار این زوش برای دخترا و پسرا مسترک هست

      پاسخ ها

      • بدون نام

        افرین دوست عزیز من شنبه امتحان علوم دارم از این روش شما استفاده می کنم

      • سینا

        منم می خوام از این روش توی امتحانای مستمرم استفاده کنم لایک داری

      • بدون نام

        من اتحان کردم هیچ کس نفهمید لایککککککککککککککککک

      • ساراااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا

        من از این روش برای امتحان مستمرم استفاده کردم خیلی خوبه لایک داری

    • سارا و نیکا فرقانی اصل

      سلام تقلب کارا بری پایتحت شش رو نگاه کنی من و خاهرم به ایران برگشتیم

      پاسخ ها

      • بدون نام

        دروغ میگه بچه ها ما هنوز تو کشور خودمونیم بهش اعتماد نکنید بعدم این نیکانیست برین تقلب کنین

      • زهرا

        سلام سارا نیکا خوبی

      • سارا فرقانی اصل

        اره تو چطوری زهرا جان متقلبببببببب

    • سالار

      فیلم هندیش نکنید روش شماره 33 اخه چطوری بزاریمش اونجا مگ کماندوییم ؟

    • محمد

      ازروش جامدادی استفاده کنید

    • Ghazaliii

      بنده استاد تمامی روش های بالا هستم البته بگم ما بیشتر گروهی تقلب میدیم یعنی من صفحه یکو میخونم یکی صفحه دو رو میخونه یکی صفحه سه رو میخونه و ۰... بعد هر کی تقلبای اون صفحه رو میرسونه اما باید بگم کسی که میخواد تقلب کنه باید بدونه خوردن کاغذ چیز عجیبی نیس

      پاسخ ها

      • عاطی

        زدی تو هدف باید بخوری

    • Navid

      روش 52 موجود نیست.

      پاسخ ها

      • آوا

        عجب دقتی

      • زهرا

        چرا میشه ولی قبلش باید با دوستات هماهنگ کنی

    • شرر

      لذتی که در تقلب است در هیچ نمره ی بیستی نیست. بیاید در تقلب متحد باشیم.

    • آوا

      اگه یه معلم خوب داشته باشین کارتون حله مخصوصا اگه دوستون داشته باشه کاری میکنه 20 بگیرین

    • ماندانا فرهمند

      سلام دوستان اینا واقا سارا و نیکا هستن

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اگه من سارا هستم میگم که نیکا یعنی خواهرم
        ایمینداره که بیاد به شما ایمیل بزنه تقلب کارا و خانم ماندا فرهمند باشما هستم شایعه نسازید

      • بدون نام

        بابا این سارا و نیکا تقلبی خوب شمارو سرکار گذاشتن آخه اونا شخصییتشونو با این خراب نی کنن

      • بدون نام

        ساکت باش منو خواهرم اگه تقلب کنیم بخاطر اینه که ما کنار درسمون فیلمنامه هم می خونیم اونوقت شما ها چی از این سایت به اون سایت اونوقت درس هم نمیخونین

    • استادتقلب هستم

      بدنبودولی این روش ها ماله قرنه بوقه

    • سارااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا

      برین تقلب کنین متاسفم براتون

    • محمد

      تو جامدادی تقلب بنویسید بهترین راه یا لای کتاب تقلب بنویسید

    • عسل محمدی

      همین کارارو میکنین که ماجهان سومیم یکم به کشورهای دوروبرتون نگاه کنید

    • بدون نام

      خانمای سا را و نیکا یعنی شماها میخوایین بگین اصلا تقلب نمیکنین؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

      پاسخ ها

      • سارا فرقانی اصل

        من سارا فرقانی اصل هستم و تا حالا هم تقلب نکردم می خوای باور کنین می خوای باور نکین به من مربوط نیست

      • بدون نام

        میشه انقدر سارا سارا نکنی ضایع هست تو نیستی

      • سارا فرقانی اصل

        باورت نمیشه 4 تیر بیا تهران تا باورت بشه

    • جعفری

      فقط باید یاتو کاغذ ریز بنویسیم یا تو دستمون من فردا امتحان دارم وچیزی هم نخوندم ترس نداره فوق آخرش یک سال میوفتی که خدا نمی زاره بانام خدا سرجلسه امتحان می شینم وبایاد کفترام سرجلسه امتحان پامیشم چون دونو آب ندارند

    • Shakiba

      ادم به جای اینکه ۲ساعت تقلب بنویسه همون ۲ساعت و درس بخونه یادگرفته

      پاسخ ها

      • سارا فرقانی اصل

        افرین به شما دوست عزیز واقعا که گل گفتی

    • محیا

      معلمای ماکه مثل عقاب میمونن تکون بخوری روبرگت خط قرمز میکشن

    • یزدان

      من از روش خودم میرم جلو دو روش دارم . روشاول قاب کبریت را با لاک قلتگیر سفید میکنم و محموله را در داخل ان جا سازی میکنم. روش دوم . مثلا امتحان قران دارید اول کتاب علوم را برداشته و ورقه امتحان را در داخل ان بگزارید.بعد گوشه های کتاب قران را تا کنید و بگذاریود داخل کتاب علوم .وکتاب علوم را یه کم کج کنید تا معلم نبیند تمام.

    • بدون نام

      من همیشه روی انگشت کوچیکه دستم می نویسم

      پاسخ ها

      • Yalda

        خاک تو سرت اونجاهم جاعه اخه

      • سحرررررررررررررررر

        یلدا جون گل گفتی.این همه جا

    • رسول

      هنوز ازاین روش ها استفاده نکردم اما فکرمیکنم موثر باشه

    • بدون نام

      تو امتحان کلاسی فقط کتاب باز کنی

    • reza

      امتحان گرفتن استاد یعنی توهین به شعور دانشجو هست خخخخخخ یعنی اونا مطمئن نیستن که ما بلدیم. ..بهترین راه بردن گوشیه ..از جزوه عکس بگیر اونجا بنویس

      پاسخ ها

      • سارا فرقانی اصل

        اصلا با نظرت موافق نیستم به نظر من معلما امتحان میگیرن که بدونن شاگرداشون یاد گرفتن یانه چون اگه معلمی امتحان نگیره و همینجور یاد بده اون پولی که میگیره حرامه چون نمیدونه که کی یاد گرفته وکی یاد نگرفته

    • پریا

      توروخدا یکی به من بگه فردا امتحان دینی هشتم دارم مراقب هایمان خیلی سخت گیرن

    • Yalda

      وای عالیه من همیشه با دوستام تقلب می کنیم بعد همیشه نمره هامون 20می شه واقعن روش عالی بود

      پاسخ ها

      • زهرا

        چجوری

      • Yalda

        همونجوری

    • saba

      عمرابشه بااین معما وسوالایی که ما داریم باید مث خرخونا درس بخونیم

    • elham

      اين روزاهيچکس وجدان نداره الي مراقباي امتحان:-(

    • .....

      من که تو دفترچه یادداشت می نویسم می زارم تو جامدادیم هیچ خری هم شک نمیکنه

    • خر خون

      یه روش تقلبی جالب. ابتدا تقلبی را نوشته در برگه ایی کوچک وساعت مچی پوشیده البته بندی باشد.وبعد تقلبی نوشته شده تا زد به طوری که از یک بند انگشت هم کوچک تر شده باشد. و زیر ساعت قرار میدهیم البته آدمای بی عرضه استفاده نکنن

      پاسخ ها

      • ایمان

        مگه داری دستور پخت قرمه سبزی میدی که میگی ابتدا فلان کار را انجام دهید

      • بدون نام

        راست میگه باو این چه طرز راهنمایی کردنه احمق جون

    • سارا و نیکا فرقانی

      سلام خوبی ما تو ایرانیم

      پاسخ ها

      • ماندانا جوووووووووووووووووووووووووووووووووووووون

        می خواهم ببینمتون

      • سارا فرقانی اصل

        البته ما الان توی سوئد هستیم چون امتحان های ترممون هفته دیگه شروع میشه ولی بهت قول میدم که 2یا 3 تیر حتما بیایم ایران ماندانا جون

    • بدون نام

      تقلب باید به صورت میدانی باشه قشنگ چهار پنج نفری یا به صورت تک نفره بزار تو جا مدادیت خیلی هم مطمئنه

    • ناشناس

      ممنون ولی یه چیز بگید استرس نگیریم

      پاسخ ها

      • Yalda

        استرس نگیر تنها جمله ای که میتونم بهت بگم همینه

      • ساراااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا

        دمت گرم یلدا الان دیگه به خاطر تو هم که شده استرس نمیگیره خخخخخخخ

    • Mohammad

      به نظر من بهترین روش همیناست

    • نگین

      والا ما معلمامون مثل شمر وایسادن بالا سرمون یادمه سال پیش نوشتم زیر مانتوم همین که زدم بالا مانتومو این مراقبه مچمو گرفت یه چشمی داشت رو مانتو سورمی ایی جا خود کارا رو دید

    • زهرا

      سلام دوستان من فردا امتحان مطالعات ششم دارم لطفا کمکم کنید برای تقلبی

    • زهرا

      دوستان من فردا امتحان دارم لطفا برای تقلب کمکم کنید

    • sonya

      درتقلب کردن روش نوشتن تو کا غذ تکه البته نفر پشتی را تهدید کنید گه اکر به تقلب ندی به معلم میگم

    • قیصر

      عالی هرکی موافقه لایک کنه

    • پویا بهرامی هشتم

      خیلی خوبه اما فقط خداکنه بهمون خبر بدن انقدر زرنگن آدم میترسه تقلب بکنه اما من این روشو امتحان میکنم

    • پرستو

      بهترین روش تقلب اینه که کاغذ رو بزاری بین چوب میز و پایه ی میز صد در صد جواب می ده

    • علی

      سلام . من یک درسخون نمره بیست هستم . نمی خوام بگم بچه هایی مثل من تقلب نمی کنن ولیبیشتر نمراتمونو با ذهنمون می گیریم وقتی هم بخوایم تقلب کنیم محتاج هیچ کس نیستیم تورو خدا انقدر ضایع تقلب نکنین از صدقه سری ماست که شما رو لو نمی دیم راست میگم وقتی می بینم من سه ساعت نشستم خوندم بیست میشم ولی یکی اصلا کتابشو وا نکرده بیستشو میگیره

      پاسخ ها

      • نیوشا

        افرین بشین درستو بخون کوچولو بعدشم شما ها لونمیدین خرخونای کلاس ما عقده ای هستن لو میدن احمقا

    • بدون نام

      روش های خیلی خوبی است اما تقلب گروهی موفق تر وان تر است

    • فاطمه

      فردا امتاحان تاریخ دارم نهایی لطفا کممممک کنید

    • مهدیه سلیمی عاشق سارا و نیکا

      واااای باورم نمیشه واقعا سارا نیکا باشین من شما دو تا رو خععععلی دوس دارم امیدوارم موفق باشین گلای پایتخت آیا ازدواج شما و رحمان رحیم واقعیه منم همسن شمام . شما دو تا خیلی خوشگلین دوستون دارم جون مادرت راس میگی تو سارایی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ سارا خو شگل تر از نیکاس ولی

      پاسخ ها

      • سحرررررررررررررررر

        واقعا که.یعنی تو باورت شده که اینا سار و نیکا هسیتن؟آب ببرت عسیسم.
        خیلی ساده لوحی

    • بدون نام

      عجیبه

    • دخی شیطون

      باز امد بوی گند امتحان

    • سجاد

      کار خب عمل کنید این چیه سارا نوشته خخخخخخخخخخخخخخخ یعنی چی

    • باااااا

      همه کسایی که در این سایت هستن یک جواب دارم اونم (حرفی ندارم ده حرفتون می کشم می کنم تو حلقتون

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج