جاباما
۱۶۷۲۳۴
۲۰۷ نظر
۱۶۶۷۰۸
۲۰۷ نظر
۱۶۶۷۰۸
پ

راهنمای عملی تقلب در امتحانات

دست‌های عرق کرده، چهره رنگ پریده و قلبی که هر لحظه ممکن است از حلقتان بیرون بجهد، تاپ تپ تاپ تپ... صدای قلب تان را می‌شنوید؟ همه می‌شنوند؟ تاپ تپ تاپ تپ... این صدا در تمام سالن پیچیده؟ گوش‌ها سرخ شده اند واقعا؟ چه کسی حواسش به من است؟ همه حواس شان به من است؟ صدای قلب... عرق کف دست... عرق پیشانی... سایه روی برگه امتحان... بله. من دارم تقلب می‌کنم.

مجله نیمکت . ملیکا افشار: دست‌های عرق کرده، چهره رنگ پریده و قلبی که هر لحظه ممکن است از حلقتان بیرون بجهد، تاپ تپ تاپ تپ... صدای قلب تان را می‌شنوید؟ همه می‌شنوند؟ تاپ تپ تاپ تپ... این صدا در تمام سالن پیچیده؟ گوش‌ها سرخ شده اند واقعا؟ چه کسی حواسش به من است؟ همه حواس شان به من است؟ صدای قلب... عرق کف دست... عرق پیشانی... سایه روی برگه امتحان... بله. من دارم تقلب می‌کنم.

خونسردترین و بی خیال‌ترین آدما هم با استرس قبل از امتحان آشنایی دارند. خب هرکس یک جور با این اضطراب کنار می‌آید. اما آخرین راه، راه در رو است. آخرین راه در رو راهی مشترک است بین همه آن‌ها که درس نخوانده اند یا درس خوانده اند و استرس دارند؛ تقلب کردن. پیر و جوان هم ندارد. همه آن را می‌شناسند و تا حرفش پیش می‌آید با لبخندکی گوشه‌ی لب یک خاطره از تقلب روز‌های دور و نزدیک رو می‌کنند.

راهنمای عملی تقلب در امتحانات
این گزارشی است از شصت و سه راه تقلب؛ اگر در فکر تقلب هستید یک شیوه‌ی جدید ابداع کنید. این راه‌ها همه لو رفته اند:

۱. روش جیبی:

هر نکته، سوال، جواب یا قصه‌ای را که به نظرشان واجب و اساسی است روی کاغذ نوشته، محموله را درون جیب جاسازی کرده و در شراط مناسب استفاده اش می‌کنند.

۲. روش جامدادی:

از جامدادری غافل نشوید. این کیف کوچک یکی از استراتژیکی‌ترین ابزار در هر امتحانی است و از هر دوست و هم کلاسی‌ای بیشتر به کمک می‌آید. هرچه دل تنگشان می‌خواهد روی کاغذ نوشته و محموله را داخل جامدادی جاسازی می‌کنند.

۳. روش تای آستین:

خیلی‌ها کاغذ کدگذاری شده شان را میان تای آستین بلوز یا پاچه‌ی شلوار جاسازی می‌کنند.

۴. روش جورابی:

جوراب ساق بلند در کنار خودکرا و لاک غلط گیر یکی از ملزومات هر امتحانی است. کاغذ کدگذاری شده شان را زیر کش جوراب مخفی کرده و با دور شدن مراقب استفاده اش می‌کنند.

۵. روش کفشی ۱:

محموله یا همان کاغذ کدگذاری شده درون کفش یا چکمه، به راحتی مخفی می‌شود.

۶. روش مقنعه ای:

نیاز به توضیح نیست که این روش کاملا دخترانه است. خیلی از دختر‌ها محموله را میان تای مقنعه به راحتی مخفی کرده و با هر بار مرتب کردن مقنعه سری به اطلاعات کدگذاری شده می‌زنند.

۷. روش گیسوکمند:

عده‌ای هم کاغذ‌های کدگذاری شده را لوله کرده و میان انبوه گیسوان پنهانشان می‌کنند.

هشدار بزرگان: اجراکنندگان این فن به مو‌های فرفری و پرپشت مجهز بودند به شکلی که کاغذ جاسازی شده میان مو‌ها با چشم غیرمسلح قابل تشخیص نبود.

۸. روش دستی:

هرچه را لازم است روی کف دست می‌نویسند.

۹. روش انگشتی:

هرچه را لازم است بین انگشتان دست می‌نویسند.

۱۰. روش ساعدی ۱:

هرچه را لازم است روی ساعد دست می‌نویسند.

راهنمای عملی تقلب در امتحانات

۱۱. روش ساعدی ۲:

هرچه را لازم است روی ساعد پا می‌نویسند.

هشدار بزرگان: استفاده از روان نویس یا خودکار‌های کهنه باعث جوهر پس دادن آن‌ها شده و رسوایی‌های بزرگی به بار آورده است.

۱۲. روش دستمال کاغذی:

اطلاعات مورد نیاز را روی دستمال کاغذی به تفکیک نوشته، دستمال کاغذی‌ها را تا کرده و مثل حالت اول درون بسته بندی اش قرار می‌دهند. هیچ مراقبی به یک بسته دستمال کاغذی شک نمی‌کند. به این ترتیب به یک سلاح تقلب مجهز می‌شوند.

هشدار بزرگان: پاک کردن دست یا صورت عرق کرده شان با دستمال‌های کدگذاری شده و تعارف دستمال به دوستانشان از خطرات لو رفتن این روش است.

۱۳. روش دسته صندلی:

مطالب مورد نیاز را روی دسته‌ی صندلی یادداشت می‌کنند..

۱۴. روش کفه‌ی صندلی:

اطلاعات مورد نیاز را روی کفه‌ی صندلی یادداشت می‌کنند.

۱۵. روش ساقه طلایی:

این روش علاوه بر خوشمزگی، ظرافت و مهارت بالایی نیاز داشت، یک بسته بیسکوییت ساقه طلایی خریداری کرده و کاغذ‌های کدگذاری شده را به اندازه‌ی یک قرص بیسکویت درآورده میان هر بیسکوییت قرار می‌دهند. پایین افتادن قند خون در هر امتحانی طبیعی است و یک بسته بیسکوییت ساقه طلایی این موقع هاست که به کار می‌آید.

۱۶. روش دیواری:

در صورتی که میز یا صندلی کنار دیوار است مطالب مورد نیاز را روی دیوار کناری یادداشت می‌کنند.

۱۷. روش پشت گوشی:

کاغذ کدگذاری شده را رول کرده و مثل مداد پشت گوش خود قرار می‌دهند. پوشاندن منطقه‌ی اطراف گوش با مو‌ها از نکات اصلی اجرای این تکنیک است.

۱۸. روش کارتی:

همه‌ی اطلاعات لازم را پیش از شروع امتحان روی کارت ورود به امتحان یادداشت می‌کنند.

۱۹. روش رونیمکتی:

بعضی هم مطالب مورد نیاز را روی میز می‌نویسند. در صورتی که مراقب شک کرد و جایشان را تغییر داد جای هیچ نگرانی نیست؛ در روز‌های امتحان همه‌ی میز‌ها حال و روز یکسانی دارند. هیچ بعید نیست جایی که فرستاده می‌شوند اطلاعات کامل تری از میز قبلی داشته باشد.

۲۰. روش ماشین حسابی:

ماشین حساب‌های کامپیوتری شاید در نگاه اول چیزی به جز عدد و رقم برای عرضه نداشته باشند، اما یک متقلب حرفه‌ای هر تهدید را به فرصت تبدیل می‌کند. همه‌ی اطلاعات مورد نیاز را با مداد پشت ماشین حساب موردنظر یادداشت می‌کنند. شاید خواندنش برای مبتدی‌ها سخت به نظر برسد، اما کافی است کمی نور روی ماشین حساب بیفتد. کلمات به شکلی جادویی روشن و خوانا می‌شوند.

۲۱. روش کاوری:

در این روش محل استقرار مجرم در جلسه‌ی امتحان بسیار اهمیت دارد. هرکجای سالن که مستقر باشند مهم است رو به رویشان صندلی قرار گرفته باشد. در این روش کاغذ کدگذاری شده را روی صندلی جلویی چسبانده و روی آن را با کاپشن یا گرمکن می‌پوشانند. در این حالت به هنگام دور شدن مراقب کاور را کنار زده و از اطلاعات استفاده می‌کنند.

۲۲. روش کفشی ۲:

عده‌ای کاغذ کدگذاری شده را روی زمین دقیقا کنار کفش‌ها قرار می‌دهند. به طوری که در طول جلسه کفش‌ها روی برگه قرار گیرد. زمانی که مراقب حواسش نیست پایشان را از روی کاغذ برداشته و اطلاعات را یادداشت می‌کنند. هرموقع هم مراقب سر و کله ش پیدا شد، پایشان را روی برگه گذاشته و سوت می‌زنند.

۲۳. روش کفشی ۳:

روش بالا یک شیوه‌ی آپدیت شده هم دارد. به این ترتیب که کاغذ کدگذاری را با آدامس جویده شده به کفه‌ی کفش می‌چسبانند. به این ترتیب با یک بار زانو خم کردن اطلاعات مورد نظر به دست می‌آید.

۲۴. روش عینکی:

یک عینک دودی غیرقابل استفاده را انتخاب کرده و اطلاعات لازم را با خودکار آبی روی شیشه‌ی آن می‌نویسند. حالا فقط لازم است عینک را روی برگه‌ی سفید امتحان قرار دهند. کلمات به وضوح مشخص می‌شوند.

هشدار بزرگان: اجرای این شیوه ترجیجا در اواخر امتحان مناسب‌تر است.

۲۵. خودکار تقلب:

آن‌ها که برای اولین بار خودکار‌های «رولی» را به قصد تبلیغات وارد بازار کردند هیچ وقت فکرش را هم نمی‌کردند که در مدت کوتاهی محصولشان تغییر کاربری داده و با نام جدید «خودکار تقلب» پرفروش‌ترین محصول فروشگاه‌های لوازم التحریر شود. خلاصه که این هم شیوه‌ای است. کافی است سری به شهر کتاب محله تان بزنید.

۲۶. روش واکمنی:

همه‌ی اطلاعات لازم را یک بار با صدای رسا خوانده و روی نوار کاست ضبط کرده، نوار را در واکمن و در حالت آماده باش قرار می‌دهند. حالا کافی است دکمه‌ی پخش را فشار دهند تا جواب‌ها یکی یکی در گوششان خوانده شود.

۲۷. روش ام. پی. تری پلیر. آی پادی:

همانند روش ۲۶ است منتها کمی پیشرفته تر.

۲۸. روش تماس تلفنی:

یک سال بالایی پایه را قبل از امتحان توجیه کرده، با شروع امتحان هنگامی که مراقب حواسش نیست با موبایل با او تماس می‌گیرند. سوال‌ها را به آرامی برایش می‌خوانند و او جواب‌ها را روخوانی می‌کند. مناسب برای درس‌های حفظ کردنی. داشتن هندزفری سالم و قوی یکی از واجبات اجرای این تکنیک است.

۲۹. روش واکی تاکی:

همانند روش قبل است منتها به جای موبایل از واکی تاکی استفاده می‌شود.

۳۰. روش شفاهی:

یکی از اصیل‌ترین شیوه‌های تقلب است. به آرامی سوال یا جواب را برای پشت سری یا رو به رویی خوانده و از کار گروهی لذت می‌برند.

راهنمای عملی تقلب در امتحانات
۳۱. روش عکس تلگرامی:

از برگه‌ی امتحان عکس گرفته و آن را برای هم کلاسی (حاضر یا خارج امتحان) فرستاده و به همین ترتیب جواب‌ها را دریافت می‌کنند.

۳۲. روش عکس گروه تلگرامی:

همانند روش بالاست با این تفاوت که به جای یک نفر تعداد نفرات بیشتری می‌توانند مشارکت کنند. برای اجرای این تکنیک مجهز به اینترنت قوی از واجبات است.

۳۳. روش استفاده‌ی ابزاری از مراقب:

کاغذ تقلب را در گوشه‌ای از کفش مراقب (طوری که متوجه نشود) قرار می‌دهند. مراقبت با گشت زنی میان بچه‌ها برگه را به سوی دیگر کلاس منتقل می‌کند.

۳۴. روش عوض کردن برگه ها:

بزرگان این تکنیک می‌گویند در این روش حتما از خودکار‌های مشابه استفاده کنید. اسمتان را هم در آخر امتحان روی برگه بنویسید که تابلو نشوید.

۳۵. روش وصله‌ی ناجور:

یک تکه پارچه بر قسمت بالایی شلوار مدرسه وصله کرده، اطلاعات کدگذاری شده را روی آن نوشته و به هنگام نیاز استفاده می‌کنند.

۳۶. روش پایی:

این روش مختص امتحانات تستی است. پیش از امتحان با دوستانشان به توافق رسیده و با حرکت پا به جلو، عقب، چپ یا راست مشخص می‌کنند جواب هر سوال کدام است.

۳۷. روش زیردستی:

اگر زمان امتحان شیمی است کتاب ریاضی را زیر دستشان قرار می‌دهند، اما نکته اینجاست که همه‌ی تقلب‌های لازم را از قبل توی کتاب ریاضی یادداشت کرده اند.

۳۸. روش روزنامه دیواری:

در امتحاناتی که در راهروی مدرسه برگزار می‌شد و بورد انجمن آن نزدیکی‌ها بود، همه‌ی اطلاعات لازم را روی بورد راهرو یا کلاس می‌چسبانند. خیالشان هم راحت است که میان آن همه برگه کسی به برگه‌های الحاقی جدید توجه نخواهد کرد.

۳۹. روش چرک نویس:

یک برگه‌ی شلوغ و پر از خط خوردگی انتخاب کرده و همه‌ی فرمول‌های لازم را بی نظم و شلوغ روی آن می‌نویسند طوری که وقتی وسط امتحان برگه را بیرون می‌آورند فرقی با سایر چرک نویس‌ها نداشته باشد.

۴۰. روش ساعت مچی:

برگه‌ی کدگذاری را زیر بند ساعت مچی جاسازی می‌کنند. البته در صورتی که ساعتم چی موردنظر بند‌های کلفتی داشته باشد.

۴۱. روش خارجی:

به بهانه‌ی دستشویی و با تظاهر به اینکه نمی‌توانند خود را کنترل کنند از کلاس خارج می‌شوند. کتاب مخفی شده در دستشویی در انتظارشان هستند.

۴۲. روش چشمی:

یکی از کلاسیک‌ترین شیوه‌های تقلب است. از روی دست همدیگر نگاه می‌کنند.

۴۳. روش غیرمستقیم:

برگه‌ی امتحان را تحویل داده و از کلاس بیرون می‌آیند. هنوز دوستانشان داخل کلاس و مشغول امتحان هستند. با صدای بلند و رسا با یک هم کلاسی دیگر که تازه از امتحان بیرون آمده جواب‌ها را چک می‌کنند. طوری که انگار حواسشان نیست بیست نفر دیگر داخل کلاس گوش هایشان را برای شنیدن پاسخ تیز کرده اند.

۴۴. روش ساندیسی:

یک آبمیوه پاکتی را تا آخرین قطره استفاده کرده و گوشی موبایل را داخل آن جاسازی می‌کنند. دقت دارند در طول امتحان پشت پاکت آبمیوه به سمت مراقب است و با نزدیک شدن مراقب پاکت آبمیوه را روی میز می‌خوابانند.

۴۵. روش گچی:

دست یا پای خود را (بسته به نوع امتحان و تعطیل بودن مجرم از آن درس) گچ می‌گیرند. اطلاعات لازم را روی گچ نوشته و در صورت تابلو بودن توی گچ مذکور پنهان می‌کنند.

۴۶. روش کاپشنی:

در فصل سرما یک کاپشن با جیب‌های داخلی تودرتو بهترین وسیله برای یک تقلب تمیز و مطمئن است.

۴۷. روش آستین کشی:

آستین کشی یکی از امن‌ترین مناطق برای هر تقلبی است. اطلاعات کدگذاری شده را روی یک تکه پراچه نوشته و انتهای پارچه را با یک کش قوی می‌بندند. سردیگر کش در حالی که کشیده شده به مچ دست یا پا بسته می‌شود. حالا پارچه را از توی پاچه‌ی شلوار یا آستین لباس رد کرده و در حالی که کش تمایل به جمع شدن دارد پارچه را نگه داشته و از اطلاعاتش استفاده می‌کنند.

۴۸. روش تنگنا:

صندلی را به دیوار چسبانده و کتاب را بین ران پا و دیوار قرار می‌دهند. طوری که قسمت انتهای کتاب که سفت است روی کفه‌ی صندلی قرار گرفته و به سمت زر متمایل باشد. با اجرای این تکنیک هنگام نزدیک شدن مراقب با یک حرکت حرفه‌ای کتاب به نرمی به زیر بدن لیز می‌خورد و می‌شود روی کتاب نشست.

هشدار بزرگان: اگر صندلی موردنظر پلاستیکی باشد، باعث لیز خوردن کتاب می‌شود.

راهنمای عملی تقلب در امتحانات

۴۹. روش مداد بازیافتی:

پوست مداد را می‌کنند و با لاک غلط گیر همه سیاهی هایش را لاک می‌گیرند. حالا هرچه را لازم است روی مدادنوشته و به قدری شلوغش می‌کنند که دوباره مثل حالت اولش شود.

۵۰. روش پاک کنی:

پاک کن‌های نرم بزرگ جان می‌دهند برای تقلب‌های دونفره. هر اطلاعاتی را که نیاز است روی پاک کن موردنظر نوشته و در اختیار بغل دستی قرار می‌دهند. با یک حرکت انگشت اثر جرم به راحتی پاک شده و همدست کناری می‌تواند جواب سوال بعدی را به همین ترتیب منتقل کند.

۵۱. روش چشم سوم:

دو نفره است. مخصوص زمانی که می‌خواهند کتاب یا برگه باز کنند و مراقب به آن‌ها مشکوک شده. در این تکنیک نفر دوم چشم سوم دیگری است. یعنی وقتی اولی کتاب یا برگه را باز کرده، نفر دوم به مراقب زل زده یا به هر نحو حواس مراقب را پرت می‌کند تا اولی با خیال راحت به ارتکاب جرم مشغول شود.

۵۳. روش تغییر مسیر:

آن‌ها که ساکن میز‌های انتهای کلاس هستند از قبل با میز‌های جلویی هماهنگ می‌شوند. در صورتی که مراقب مدت زیادی کنار نیمکتشان توقف داشت با سه چهار سرفه به جلویی‌ها علامت می‌دهند تا با پرسیدن سوال‌های بی ربط و وقت گیر مسیر حرکت مراقب را تغییر داده و بتوانند به تقلبشان برسند.

۵۴. روش زوم:

مثل روش قبلی است. موقعیتی است که می‌خواهند از برگه‌ی بغل دستی چیزی بنویسند. با هم هماهنگ می‌کنند که اولی از مراقب سوال بپرسد و به صورتش زل بزند هم زمان برگه اش را هم کج کند تا در این فرصت نفر دوم بتواند هرچه را لازم است یادداشت کند.

هشدار بزرگان: اگر لحظه‌ای چشم مراقب به اطراف حرکت کرد، نفر بغل دستی مثلا با لگد آرامی به کفش هم کلاسی اش یا صاف کردن برگه اش به او علامت می‌دهد.

۵۵. روش خط کشی:

همه اطلاعات لازم را پشت خط کش یادداشت می‌کنند.

هشدار بزرگان: معمولا اطلاعات با مداد نوشته می‌شوند که به راحتی پاک شود. اما ممکن است با بی دقتی طرف دیگر خط کش که کدگذاری شده در معرض دید روی میز قرار داده شود.

۵۶. روش بویایی:

به صورت خود ماسک زده و یک بوی گند از خود ساطع می‌کنند تا مراقب، جرات نزدیک شدن به آن‌ها را نکند. حالا با خیال راحت به تقلبشان می‌رسند.

۵۷. روش استفاده ابزاری از مراقب ۲:

وقتی شاگر اول کلاس زودتر از همه برگه اش را تحویل مراقب می‌دهد به بهانه‌ای برگشته و با ظرافت برگه‌ی جواب سوال‌ها را به پشت مراقب می‌چسباند.

۵۸. روش کلاهی:

در این روش مجرم موردنظر به بهانه‌ای کلاهی بزرگ روی سرش می‌گذارد طوری که چشمانش در تیررس نگاه مراقب نباشد حالامی تواند با حفظ خونسردی به تقلب خود برسد.

۵۹. روش ماشین حسابی ۲:

بخش‌های حفظی امتحان را در حافظه ماشین حساب کامپیوتری تایپ کرده و سر امتحان به آسانی استفاده اش می‌کنند.

۶۰. روش کتاب باز کنی:

این روش هم یکی از آن قدیمی هاست. کتاب مورد نظر را توی جامیز یا کنار صندلی قرار داده و در فرصت مناسب از اطلاعاتش استفاده می‌کنند.

۶۱. روش رولی:

در این روش کاغذ کدگذاری شده را رول کوچکی کرده و میان انگشتان دست قرار می‌دهند. به نرمی رول را کشیده و از اطلاعاتش استفاده می‌کنند.

راهنمای عملی تقلب در امتحانات
 

۶۲. روش پیشرفته‌ی چینی:

این روش مجهز به عینکی است که جلوی آن یک دوربین وصل شده و با نگاه کردن به سوالات تصویر را به بیرون ارسال می‌کند. شخصی بیرون سالن امتحان، تصویر سوال‌ها را دیده وجواب آن را با گوشی کوچکی که در قسمت دسته‌ی عینک جاسازی شده، برای متقلب می‌خواند.

۶۳. روش یار دوازدهم:

این روش به ندرت اتفاق می‌افتد و بستگی دارد میانه تان با مراقب چطور باشد یا چقدر بچه زرنگ باشید. در این تکنیک، مراقب امتحانی در نقش یک همدست ظاهر می‌شود. در صورتی که متخلف لنگ یک جواب مانده باشد با چهره‌ی غم زده، چشمان پر از اشک و به طور کامل ظاهری ترحم برانگیز، سوال مورد نظر را از مراقب می‌پرسد. شاید فرجی شد و مراقب دلش سوخت و نگاهی به برگه‌های دیگر بچه‌ها کرد و جواب را برایش منتقل کرد. باورش سخت است، اما اتفاق افتاده.

چنین گفتند بزرگان:

حفظ آرامش و خونسردی و تسلط به شیوه‌ی تقلب انتخابی، از ضروریات است. اگر هنگام تقلب کردن هول می‌شوید و یا تابلوبازی در می‌آورید، تقلب را بی خیال شوید. گوش به زنگ باشید. در صورت مشاهده‌ی هرنوع بدگمانی از سوی مراقب کاغذ‌های تقلب و کدگذاری شده را بجوید، قورت دهید یا به هرشکل ممکن نابودش کنید. یک متقلب حرفه‌ای هیچ وقت مدرک جرم باقی نمی‌گذارد. در مرامنامه‌ای تقلب آمده اگر کسی را در حال تقلب دیدی هرگز او را لو نده. شاید روزی هم او تو را در حال تقلب ببیند. در بند دوم همین مرامنامه آمده اگر کسی از شما تقلب خواست جواب درست را برسانید. بخیل بازی در نیاورید. روز امتحان یک روز معمولی نیست. پس حواستان باشد چه لباسی و با چه امکاناتی می‌پوشید. دقت کنید در عین حال که همه جا را زیرنظر دارید خیلی هم به دوروبر نگاه نکنید.

پانوشت: بزرگان مذکور هیچ کدام عاقبت به خیر نشدند که هیچ، در عرصه فلاکت (و شاید هم موفقیت!) زبانزد خاص و عام شدند. از ما می‌شنوید درستان را بخوانید. تقلب را هم بی خیال شوید. آخر و عاقبت ندارد. عاقبت ما را نمی‌بینید؟

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      تمام روش ها رو که لو دادید رفت

      پاسخ ها

      • بدون نام

        روش ۵۶

      • sanaz

        دمت گرم بابا عشقی
        من تا حالا به اینجاهاش دقت نکرده بودم

      • بدون نام

        کار خوبی نیست

      • بدون نام

        راست میگه ،چرا همشو گفتید☹️
        ممکنه معلم ها اینا رو ببینن، دیگه بدرد نمیخوره

      • بدون نام

        من خیلی خیلی از این کار بدم می‌آید

      • مبینا

        دمت گرم

    • armita

      عهه پارسالم همین موقع ها این مطلب رو گذاشتید

      پاسخ ها

      • بدون نام

        هرسال همینه
        روش انگشتی خوب بود واقعا نمیدونم چرا بعضی معلما سخت میگیرن میگن کیف بزارید وسط

      • بدون نام

        مصغره

      • بدون نام

        اره والله گفتی

    • بدون نام

      این مزخرفات چیه گذاشتین.... لطفاً پا روی سینه آموزش و پرورش در حال جون دادن نزارید...

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اموزش و پروش ایران در حال جون دادنه چون همه ی شیوه های اموزشیش از بیخ و بن اشتباهه!!
        همه ی چیزایی که مایاد میگیریم فقط تئوری و علمه نه درس زندگی.
        چیزای بیشتری هست برای یاد گیری تا یه مشت فرمول و نکته وتست که همش سود ومنفعت و پوله برای موسسه های دولتی و غیر دولتی.

      • بدون نام

        هه واقعا هنوز آموزش و پرورش نمرده ؟؟؟ کل دوران تحصیلم داشتم اراجیف می خوندم شبای امتحان انقدر استرس می گرفتم که منی که اون موقع ها خیلی مذهبی بودم هم به تقلب فکر می کردم چه برسه به بقیه

      • *---g----*

        نمیدونم

      • فلانی

        خودتم از ما هستی که اومدی تو این سایت پس حرف اضافه نزن

    • رضوان

      شاید جالب باشه که بدونید تقلب شرعاً حرومه:)

      پاسخ ها

      • بدون نام

        نزول خوری واختلاس و بالا کشیدن پول مردم چطور؟؟
        صورت مسئله رو پاک نکنید

      • بدون نام

        منم دوران دانشجوییم خیلی مذهبی بودم بعد امتحانا تقلب نمی کردم بعد بقیه بچه ها تا جون داشتند تقلب می کردند نمره ها که میومد همه چی به غایت عجیب غریب بود. البته من کارهای دیگه هم نمی کردم که الان خیلی از نکردنشون پشیمونم

      • بدون نام

        کاربر ۲۳:۲۹ این دو موضوع دقیقا چه ربطی به هم دارن ؟
        هر دو حق مردم هستن چه به صورت اختلاس بخواد گرفته بشه چه به صورت تقلب

      • محمد

        ببین داداش داری اشتباه می زنی اختلاس و نزول خوری چه ربطی به حرف این دوستمون داره

      • بدون نام

        کسی که تقلب کنه بعدا اختلاس میکنه.

      • بدون نام

        به نظرت دزدی همون تقلب نیست؟همینه دیگه طرفدار سیستم آموزشی ایرانی مغزتم در همون حد محدود

      • Hane

        اگه حرومه پس تو چرا اومدی تو این سایت

    • مصطفی

      اونوقت گیر دادین به یه آهنگ شاد بچه محصل ها

    • بدون نام

      خه این چه مطلبیه؟!!!

      پاسخ ها

      • بدون نام

        گفتن یه موقع دانش آموزان هفت خط ایرانی از آخرین. تکنیک های تقلب به روز دنیا عقب نمونن. آخی برترین مهربون

    • بدون نام

      از همه مهم تر همون خونسردیه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        و مظلوم نمایی

    • جزیره ی ناکوجا آباد

      من وقتی میخوام تقلب کنم انقد که دستم میلرزه معلم شک میکنه اخر لو میرم خخخخخ

    • جزیره ی ناکوجا آباد

      انقد که موقع تقلب میلرزم همه میگن الانه که تشنج کنه خخخخخ

      پاسخ ها

      • بب

        خخخخخخ

      • دایانا

        خخخخخخخخخخخخخخخخخ

    • بدون نام

      بله بله خوب بچه هارو به درس نخوندن و با تقلب بالا رفتن یاد میدید دست مریزاد

      پاسخ ها

      • م.

        درسم بخونن اتفاق خاصی نمیفته
        من معدل کل دیپلمم 19 و خورده ای بود. بعد هم رفتم دانشگاه بعدم هیچی نشدم

      • م.

        درسم بخونن اتفاق خاصی نمیفته
        من معدل کل دیپلمم 19 و خورده ای بود. بعد هم رفتم دانشگاه بعدم هیچی نشدم

      • ضحا

        من فقط تودوره دانشجوییم تقلب کردم اونم
        آماروریاضیو..نمیدونم چرا الان یادم میادعذاب
        وجدان میگیرم..اون موقع اینجوری نبودم؟

    • کامران

      خیلی دیره واسه من که به علت تموم شدن خودکارم ترک تحصیل کردم.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اخه مگه میشه ادم فقط فقط بخواطر تموم شدن خودکاراش ترک تحصیل کنه والا چه ادمایی پیدا میشن

    • مهنا

      خودتون این فرهنگ زشت رو ترویج میکنید بعد خودتونم معترضید که چرا مملکت وضعش اینطوریه!

      پاسخ ها

      • ..

        اگه مدارسمون پر امکانت بود مثل مدارس خارج اگه معلما با
        .اشاگردا خوب رفتار میکردن
        الان ماهم تقلب نمیکردبم

      • بدون نام

        هی هم کار زشتتونو توجیه میکنید،مقایسه میکنید با اختلاس و فلان،خو شما موقعیت اختلاسو نداشتید ک انقد پزشو میدید

    • سیما فخر ارا

      من اگه حال داشتم انقدر روش رو بخونم که درسمو میخونم بعضیاش انقدر سادن بچه ی چارسالم بلده برادر من ما با معلمی که کم کم بیست سال سابقه داره طرفیم

      پاسخ ها

      • یک متقلب حرفه ای

        ...معلم ها هم گاهی سوتی می دهند

    • بدون نام

      این چه مطلبیه گذاشتید. چرا تقلبو ترویج میدید و قبحشو میریزید؟

      پاسخ ها

      • بدون نام

        ن بابا تو بیا ب جای ما امتحان بده

    • حدیث

      واقعا که .....

      پاسخ ها

      • مهناز

        راست
        میگی

    • بدون نام

      این چیه آخه
      دارید کار یاد بچه های مردم میدید؟!

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اره نمیدونیم اخر عاقبت تقلبی چی میشه

    • مث همه

      اگه نظرمو نزاری دهنت سرویسه : تا وقتی که یه سایت نسبتا محبوب تو ایران ازین مطالب میزاره نباید توقعی از پیشرفت کشور و فرهنگ داشت

      پاسخ ها

      • بدون نام

        دقیقا!

      • بدون نام

        زارت

      • متقلب

        میتونیم تقلب میکنیم نمیتونی حرف نزن

    • Soسونیاniya

      خیلی سیستم آموزشیه ما قویه و خوبه اینا رو هم بذارید دیگ‌معرکه میشه البته بچه ها ماشاالله بهتر میدونن اینارو و خیلی هم بیشتر

    • رضا

      با سلام .....

      در دانشگاه ما مراقب هستیم هیج چیز بدتر از بی ادبی وگستاخی دانشجویان نیست تازه وقتی تقلب رو ازش میگیری نگاه چپ چپ هم بهت میکنه و چشم وابرو برات نازک میکنه ....
      این نسل انقدر وقیح وبی شرم شدن که اصلا نیاز به راهنمای عملی ندارن

      پاسخ ها

      • +ARMY+

        به جای اینکه بشینی یه جا هی از نیاز و وقیحی و شرم بقیه بگی برو خودتو اصلاح کن عقده ای

      • دانشجو

        شما مراقبای عقده ای با زندگی خیلی از جونا بازی کردید یجوری قضیه رو جدی گرفتید خودتونو مامور امنیت ملی تصور میکنید من که درسمو تموم کردم خِر همه این مراقبایی که باعث استرسو عقب موندنم شدنو میگیرم

      • روح

        دوشت ندالم.نمیزالی نمله هام خوف شه

      • پسره دهن سرویس

        میدونی چرا مراقب ها ماشین ندارن
        بخاطر عقده ای بودن وتکنیک ترساند باک خودرو با ترقه

      • بدون نام

        واقعا که نمیشد شما به جای این کارا به دانشجو ها کمک کنی و بهشون تو تقلب کمک کنی

    • بدون نام

      اقا دستتون درد نکنه

    • شادی

      چقدر این مطلب به اعتلای فرهنگ و ارزش‌هامون کمک کرد واقعا! ممنون! -___-

    • بینام

      البته الان دیگه به نظر من بچها خودشون به این موضوع ها آگاه هستن اینایی ک گذاشتین همش تجدید خاطرس

    • فاطیماژژژ

      تقلب تو امتحانات نهایی مدرسه و دانشگاه تو رتبه و بنابراین رشته و دانشگاه و در پی اون شغل آینده و حقوق تاثیر داره واقعا حرومه. واقعا حق خوریه کساییه که نون تلاششونو میخورن. حق الناس دقیقا همین قدر حساسه.

    • م

      برای نابود کردن مملکت اجاره ی تقلب بدین
      وای به حال مردمی که دکترش مهندسش کارمندش با تقلب اومده باشه سرکار

    • پری

      شمایی که ادعا دارید تقلب بده چرا اومدید به این سایت
      پس خودتونم یکی از مایید
      در نتیجه لطفا خفه شید
      ممنون

      پاسخ ها

      • Nzk

        عالی بود واقعا حقیقته این حرفه شما

    • بدون نام

      تو مدرسه ما سر امتحانات نهایی هیچ غلطی نمیشه کرد...فقط باید بخونی

      پاسخ ها

      • fateme

        کی گفته نمیشه من خودم از روش جامدادی استفاده کردم تازه هیچ کسم نفهمید خخخعع البته به زرنگی و خونسردی ادم هم بستگی داره دوست عزیز....

      • بدون نام

        مت





        ههههههههه شما فکر تقلب می‌کنید

    • بدون نام

      عالیه ممنون

    • ԹოÎՐ

      بدک نبود

    • بدون نام

      عالی خیلی باحال بود تجدید خاطره شد

    • helboy

      تشکر از سایت خوبتون:)

    • ناشناس

      چراتقلب می کنین برای اینکه درس بخونین میرین تقلب می کنین خیلی خنگین

      پاسخ ها

      • آیدا جون

        آره والله خیلی خنگن

      • +ARMY+

        نه بابا .........تو که ینقدر باهوشی چرا اومدی اصلا تو این سایت

      • Zzz

        به تو ربطی نداره

    • AMIR

      ما تو دانشگاه یه همکلاسی داریم هر وقت تقلب میکنه سرفه میکنه تو امتحانا هر وقت سرفه میکنه مراقبا میگیرنش

      پاسخ ها

      • مهسا

        خوش به حالتون چه صحنه جالبی می شه

    • بدون نام

      ببینید دوستان عزیز اینقد به خودتون فشار نیارید که تقلب بد تقلب این جوریه تقلب اونجوریه اینایی که تقلب میکنن از همه بدبخت ترن و به جایی نمیرسن یکیش خود من قبل اینکه بخوام تقلبی کنم اینقد میخندم که قبل تقلب برگ مو ازم میگرن تازه نمره هم ازش کم میکنن

      پاسخ ها

      • +ARMY+

        عزیز ضریب هوشی تو خیلی بالا بوده که باعث لو رفتنت شده

    • سارا

      ایول چه باحال ولی امتحان ریاضی که اینجوری نمیشه

      پاسخ ها

      • متقلب 13

        ریاضی رو باید فرمولاش رو تقلب کنی.اگه جواب نهایی میخواستی باید یه رفیق پایه داشته باشی و ماشبن حساب فراموشت نشه

    • محمد

      من هیچوقت نترسیده ام برای نوبت اول تقلبی کردم هیچکی هم نفهمید و معدلم هم خیلی خوب بود

      پاسخ ها

      • فلانی

        خوش به حالت

    • Mojtaba

      دمتون گرم با این روشاتون هر کیم میگه تقلب حرومه و این چرتو پرتا گوه خورده بیاد ببینه چجوری معلما به ما درس میدن بعد بیاد نظر بده

      پاسخ ها

      • بب

        دمت گرم

      • بنیامین

        احسنت بر تو

      • سارا

        قربونت برم مجتبی خیلی آقایی قربونت برم

    • جوکر

      به نظرم خوبه من تقلبی رو دوست دارم هرکی تقلب کار ه عشقه منه لعنت به معلمی که دانش اموز تقلب کنه بفهمه

      پاسخ ها

      • آرش

        دمت گرم داداش ایول

    • بدون نام

      تقلب فایده نداره فقط باید سوالارو روز قبل امتحان کش رفت.

    • علی رضا

      34 خیلی جواب میده

    • س . و

      ممنون از حمایتتون معلومه درکمون می کنید لایک برای نظرای مثبت

      پاسخ ها

      • # هشتگ

        واقعا دمتون گرم ولی بعضی از روش هاش تقریباً نشدنی

    • بدون نام

      همشونو امتحان کردم منتها لعنت بر دهانی که بیموقع باز شود (یه عده خودشیرینی نکنن)

      پاسخ ها

      • ع.ل.ی

        احسنت داش.حرف دلمو زدی

    • پیش کسوت!!

      اونایی ک کتاب باز میکنن توی کیف بازکنین راحت و امن تره،اگر شرایط خیلی وخیمه و دوستت هم اوضاعش خرابه بهترین کار اینه ک برگه جوابارو براش بزاری توی ظرف خوراکی مثل شکلاتی چیزی و ب اون ومراقب و اطرافیان تعارف کنی
      توصیه من اینه ک ب جای وقتی ک برای تقلب میزارید مطالبو بخونین سرجلسع اگرچیزی یادتون نمیومد کتاب باز کنین یا از یکی بپرسین،امااین رو بدونین سرجلسه کنکور نمیشه تقلب کرد و درسایی ک چندسال نخوندیو نمیتونی بدون اضطراب وحال بد توی چندماه یادبگیری

    • رامین

      بابا اینا چیه همه ساده ان ک ... دانشگاه ازاد ک اسمش ازاده کلاساش ۲ تا مراقب وایمیسه هم تا تکون بخوری گرفتنتت

    • بی نام

      دیروز امتحان داشتم . اصلا تا حالا تقلب نکردم . ولی یه سوال ۲ نمره ایی رو بلد نبودم . مراقب رو صدا کردم گفتم نمیدونم میشه کمکم کنید گفت انتظار نداری که از برگه های بچه های دیگه بهتون برسونم فکر کن یادت میاد. چند دقیقه بعد اومد گفت بچه ها چی نوشتن

    • جواد

      تقلبی فقط با اپل واچ. من تقلبی میکنم که حتی بدترین مراقب هم نمیدونه من چطور تقلبی میکنم. عالیه امتحان کنین

      پاسخ ها

      • Tr

        میشه بگی چحوری خیلی بهش نیاز دارم

    • کله کدو

      عالللللللللللللللللللللی

    • سامی

      فقط معلم ما!ازش پرسیدم جواب این سوال چیه گفت نمیدونم گفتم خانم بگو دیگه جوابو رسوند خیلی پایه اس از هیچکس هم تقلب نمیگیره انصافا این معلم لایک نداره؟

    • فاطمه

      عالی بود مراقب ما به این تیزهوشیش نتونست بفهمه دمتون گرم
      نوبت اول نمرم خیلی خوب شد

    • زینب

      دمتون گرم بابا تقلب یه نوع کمک رسانی همه میکنن همه هم راضی کنکور نیس که رتبه بندی باش

    • Farhad

      درود دوستان...
      کسی راهی بلده که بشه برگه امتحانی رو کش رفت یا سوالا رو فهمید یا چطور میتونم ایدی چاپگر مدرسه رو پیدا کنم؟

    • ناشناس

      اونایی که تقلب میکنن بهترین نمررم میگیرن لیسانس و فوق دکترام دارن اونوقت ما چی ..... تقلب تو کارم خوبه موفق میشید ولی ن واسه کسی که از اولش حق کسیو نخورده و بلد نیست

    • مبینا

      به نظر من تقلب کردن اصلا خوب نیست اگه نمی خوایید درس بخونین چرا میایین مدرسه

      پاسخ ها

      • Asal

        حرفایه معلما رو زدیاااا
        مجبوریم میریم مدرسه

    • Bots

      واقعا مسخره بود ولی روش من نوشتن روی تخته شاسی هس

    • حدیث

      لنتی خیلی خوب بود
      من تو دستمال کاغذی مینویسم بعد وقتی که میخوام تقلب کنم توش الکی سرفه یا عطسه میکنم
      بهتون پیشنهاد میکنم حتما اینکا رو بکنید

    • Farhad

      ما امتحانامون رو تو نمازخونه میدیم پدرمون در میاد تا تقلبی کنیم. اینا که نوشتید که اصلا به درد ما نمیخوره دیوار نمازخونه که نمیشه چیزی نوشت صندلی هم نداریم بقیه روشا هم که نمیشه. اخه این روشا هیچکدومش کاربرد نداره کاربرد هم که داشته باشه معلم که کودن نیست که خیلی کم بخوام بگم هر معلمی 20 سال سابقه داره معلمای ما هم از شانس گندمون همشون بازنشسته ان
      توروخدا که روش خوب بگین اینطور نمیشه که

    • امیر

      سلام من دهم انسانی ام
      این اقتصاد لامصبو نمیشه هیججوری تقلب کرد
      میانترم اوله ۵۰ صفحه اورده
      منم الان شب امتحان
      هیچی بلد نیستم
      یعنی باید این موئلفارو بگیری مث سگ بزنیشون

    • بدون نام

      فوق العاده به درد بخر من مي خوام همين فردا امتحانش كنم ببينيم به درد مي خوره

    • پارسا

      میشه روش ماشین حسابی را خلاصشو توضیح بدید

      پاسخ ها

      • میو

        ببین بعضی ماشین حساب در پشتشون باز میشه میشه راحت تقلب گذاشت توش

    • الیاس

      مهم نیس چیکار میکنی
      مهم اینه ک ازاد باشی و از زندگی لذت ببری
      تقلب کن،حتی اگه چشم به چشم استادت باشی
      تا جایی ک میتونی از حق خودت استفاده کن

      پاسخ ها

      • +ARMY+

        داداش تو دیگه کی هستی

      • محمدپور

        خیلی چرته نمیشه که اخه ول کن

    • ساغر

      وای من فردا امتحان دارم هر چی میخونم متوجه نمیشم..معلم هم خیلی تیز هس تروخدا یه راه حل بگین دارم از استرس میمیرم

    • ساغر

      فردا امتحان دارم هر چیم میخونم متوجه نمیشم یه راه کار بگین تروخدا معلمه هم خیلی تیز هس

    • سوگند

      خدا توی کلاس ما که پنجمیم هیچ غلطی نمیشه کرد
      بغل دستیامون هم جامدادی و کیف میزاز وسط میز
      ادرم قلبش میگیره به خدا

      پاسخ ها

      • بدون نام

        دخترا چرا اینطورین گداها

    • سکرت اسپای

      سلام
      وقت همگی بخیر
      میتونید از هندزفری های خیلی ریز استفاده کنید. همچنین در فروشگاه ما دوربین های ریز و مخفی هم ارائه می شوند.

      پیشنهاد می کنم حتما از سایت ما رو مشاهده کنید.

      پاسخ ها

      • سعید

        چی بگم

    • Amin.m.m

      ما یه معلم داشتیم میگفت بعضی وقت ها معلما میدونن تقلب میکنین ولی به خودشون نمیارن برای اینکه اگه تقلب کنید یک سوال رو بهتر یاد میگیرید واقعا هم همینطوره

    • amir

      شما های که میگید تقلب بده و حرومه پس چرا اومدید به این سایت و مطالب سایت رو مطالعه کردید پس لطفا حرف نزنید در ضمن توی کشوری مثل ایران که دارای مضخرف ترین سیستم اموزشیه تقلب کردن و نکردن فرقی نداره

      پاسخ ها

      • B

        دمت گرم

    • علی

      به نظرم بهترین روشی که خودمم استفاده میکردم روش تعویض ورقه بود بر فرض که کتابی ۷ درس امتحان داشتیم ۳.۵ درسشو من میخوندم ۳۰۵ درسشم دوستم بعدشم که معلومه میرفتیم سر امتحان معلم تا سرشو بر میگردوند ورقه ها رو تعویض میکردیم

      پاسخ ها

      • فاطمه

        ایول

      • صبا

        البته دوستان عزیز من توجه داشته باشید که خودکار های یکسان استفاده کنید

    • گلگل

      به نظر من کتاب مورد نظر رو توی کیف بذارید بعد هم هر موقع لازم شد توی کیف رو به بهونه ی چیزز میز گم کردن میگردید تامام

      پاسخ ها

      • فاطمه

        اسونی ک شما میگی نیس

      • دختر تاجی

        روش منم هس

      • سجاداد

        ببین تقلب امروز هیچ فایده ای نداره تقلب فردا بدرد میخوره اره داداش گرفتی💓👉

    • FARHAD

      پدر ما در اومد که... اقا یه راهی یه چیزی تمام درس ها تجدید میشیم با این وضع درس خوندن...
      یه راهی پیش پامون بزارین

    • .............................

      به نظر من یک برگه رو بچسبونید زیر کفش تون و روی اون جواب سوالات رو بنویسید

    • بدون نام

      پشام روش چسب زخم و لنز گوگل هم بود؟

    • بدون نام

      تمام روش ها را لو دادین والا ما وسط هر کلاسی دوتا دبیر مثل عزرائیل ایستاده

      پاسخ ها

      • +ARMY+

        خدا از دهنت بشنوه

    • بدون نام

      من یه جوری تقلب میکنم که اصلا مراقبه شک هم نمیکنه

    • ترجیحا بینام

      یادمه برای کار آموزش داده بودن بهمون
      در آخر آموزش قرار شد ازمون امتحان بگیرن
      تو یک سالن بزرگ دو ردیف صندلی چیده بودن ،، منو و یکی از افرادی که تو این آزمون قرار بود شرکت کنیم قرار گذاشتیم که تقلب کنیم یعنی من سمت چپ نشسته بودم و ایشون هم سمت راست سالن ،، زمان امتحان شروع شد هر چی ایشون تست میزد منم از روی ایشون که برگش رو نشون میداد تست میزدم ،، در آخر که جواب امتحان اومدیم ایشون از ۱۰۰ نمره ۹۳ گرفتن و من از ۱۰۰ نمره ۰ گرفتم ،، چون بعدا متوجه شدیم تمامیه سوالات ردیف سمت چڀ با سمت راست سالن متفاوت بودن :))))))

      پاسخ ها

      • +ARMY+

        چه شانسی داری

    • شبح تاریک

      تو مدرسه ما که عمرا بتونیم از این کارا بکنیم

    • دختر تاجی

      من استادم و ب نظرم بهترین راهههه ک هیچ وقت هم لو نمی‌رید ترکیبی بشینید مثلا ما تو کلاس مون نفر هستیم ک دوستیم بعدش واس هر امتحان جاهای اصلی مون رو عوض میکنیم و نزدیک ب هم هرکدوم روی ی میز میشینیم و این ترکیب مون عالی ی مثلا امروز هم سر امتحان خعلی راحت تقلب کردیم. البته‌ باید اولش همه تون برگه کوچیک تو جیب تون باشه. 20 بدون تقلب مزه نداره ‌؛)

    • بدون نام

      من انقدر بدشانسم تا بیام تقلب کنم مراقب میفهمه یه بار رفیق بیچارم بهم تقلب رسوند مراقب فهمید بهش که فکر میکنم مغزم آتیش میگیرە خدا واسه هیچکس نیاره اونوقت یکی دیگه اول تا آخر و از روی نفر جلوییش نوشت و خونسرد برگشو تحویل داد من یه ساعت رفتم توضیح و خواهش که نمره کم نکنه آخه این چه عدالتیه

    • ساحل

      من همیشه جانب احتیاط رو در تقلب رعایت کردم.یعنی همه ی مطالب رو در یک جیب یا یه کاغذ ننوشتم.یا یکی مینوشتم چن تا کپی ازش میگرفتم یا هر مطلبو تو یه کاغذ مینوشتم و در جاهای مختلف جاساز میکردم که اگه لو رفت،دس خالی نمونم.خداروشکر این روش کاملا هم جواب داد.چون مراقب همه ی سوراخ سمبه های بدنو که نمیگرده.ولی ازون خونواده هاش نبودم که نخونمو تقلب کنم.تقلب هام صرفا واسه یاداوری بودند.و با دیدن اولین جمله،کل مطلب یادم میومد.

    • بدون نام

      چی داری یاد آینده سازان کشور میدی

    • محمد

      روش چرک نویس:
      این روش تخصصی من بود واقعا جواب میده حتما امتحان کنید البته باید بدونید برگه ای که برای چرک نویس بهتون میدن چه جنسیه از همون با خودتتون ببرید .
      موفق باشید

    • FARHAD

      پدرم در اومد از بسسسسسسس نظر زدم و جواب نگرفتم آقا زود یه راهی بدین تا یه هفته دو هفته دیگه امتحان ریاضی داررررررررررررممممم
      زود یه روش بدین تورو خدا...

    • Zarw

      من فقط کشته مرده اوناییم که میان درس اخلاق میدن اینکار حرومه و زشته و... اگه حرومه و بده خودتون تو این سایت چی میخواین خخخ یه ضرب المثلی هس میگه مرگ خوبه ولی واس همسایه خخخخ هنر اینه با تقلب نمره خوب بگیری وگرنه با خر خونی همه بیست میشن

      پاسخ ها

      • FARHAD

        واقعا با حرفت حال کردم لاااااییییکککک

    • بدون نام

      روش کفشی2بهترین روش بود
      دمت گرم نزدیک امتحاناتم هست

    • FARHAD

      نزدیک تر و نزدیک تر به امتحان
      فردا امتحان عربی دارم میخواهم تقلب کنم خخخ

    • هرکی

      برترین ها اصلا ازت انتظار نمیرفت این مطلب.....
      کاش مطالبی که درمورد مطالعه تو ارشیو داشتی دوباره میزاشتی.....
      دارم فکر میکنم اگه یکی خارج از کشور اینو بخونه چی میگه پیش خودش....

    • ....

      یه روش دیگه هم هست اونم اینه تقلوبو بچسبونی به ماسکت سر امتحان دربیاری ماسکو تقلب کنی که هیچ کسی هم شک نمیکنه.همه ی روشاش خوب بود

    • بدون نام

      من به جای اینکه پول بدم برم فلان کلاس ریاضی اون پول رو برایکی از دوستای باهوش و البته با معرفتم رشوه میدم که بهم تقلب برسونه الان با همین تقلب ها مهندس معدن مس تو کرج هستم

    • selena

      من تو امتحانات نهایی دوازدهم تجربی به جرات نصف اینا رو امتحان کردم اما هیچ کدوم به دستمال کاغذی نمیرسه.شیمی رو که صفر بودم با تقلب 18شدم

      پاسخ ها

      • مرده متحرک

        منم بیشتر از دستمال کاغذی استفاده میکردم که مراقب شک کرد گفت چقدر سرما میخوری تو

    • بدون نام

      به نظر من توی امتحانات حفظ کردن بهتر از تقلبه باید خودت تلاش کنی تا به یه جایی برسی

    • مهرداد هیدن

      من که تو امتحانا جدید جلوی جلو میشینم هم خودم میخونم مینویسم هم تقلب هم وسط امتحان حال خودمو به بدی میزنم یدونه رو از استاد میگیرم ولی خودمم میخونم

    • بدون نام

      هزار راه هم که باشد ولی باز هم نمی تونم تقلب
      کنم آخه نیمکت اولم

      پاسخ ها

      • مرده متحرک

        ای وای من که یکی مونده به نیمکت آخرم

      • رعنا

        گلم ردیف جلو هم کلی آپشن خوب داره مثلا دیواره جلویی میز معلم، بغلهای وایت برد و دیدن ورقه دانش آموزان زرنگ موقی که دارن ورقه شونو تحویل معلم میدن

    • بدون نام

      تقلب تو درسای اصلی رشته ممکنه زشت باشه ولی تو درسای الکی مثل دینی و امادگی دفاعی و جغرافی حق است. خدایی جغرافی گذاشتن برا تجربی ها اونم همچین تخصصیش کردن نکبتا واقعا اموزش و پرورش نمیدونه چه درسای فرعی رو و چجوری برای رشته ها انتخاب کنه. این جغرافی و دینی و امادگی دفاعی سخته. بقیه درسا که کاری نداره نیازی هم به تقلب نداره

    • ......امیر

      شما که اومدید به این سایت پس شما می خواهید تقلب کنید بعدا می گن این حرومه

    • منا

      من امتحان زبان خارجه دارم ی برنامه دان کردم از جمله که عکس میگیرم ترجمه میکنه میخوام گوشیمو سر امتحان ببرم ولی خیلی میترسم لو برم چیکا کنم استرس نداشته باشم و سوتی ندم

      پاسخ ها

      • سارا

        میشه بگی چه برنامه آیه و از کجا دان کردی بشدت نیاز دارم؟؟؟؟؟

    • بدون نام

      ما از این بهتر بلدیم

    • بدون نام

      من که یه بار بهم شک کردن تا اومدن بگردنم قورت دادم کاغذو
      مامانمم میگه تقلب برای پیشرفتته پس عیب نداره

    • فاطمه

      اگه رنگ فرم های مدرستون روشنه روی شلوار یا مانتو بنویسید

    • جانا

      ب نظر من همون قدر که وقت میزارین تقلب مینویسن درس بخونین تازه استرسش هم کمترِ

    • بدون نام

      ولا من که مامانم هم وقتی بچه بود انقدر تقلب می کرد که منم دیگ انقدر در تقلب حرفه ای شدم کم مونده تمام امتحان ها رو بیست بشم خوب شد تقلب درست شد وگرنه فکنم الان نسف مردم تو امتحان رد می شدن

    • Farhad... Hitler

      هـــی میگن واسه تبلیغ یه چیز یا اینکه اون رو جا کنن تو دل مردم از روش های جالب استفاده میکنن
      فقط به لحظه فکر کنید چرا تو ایران خیلی تقلب میشه اما کسی که تقلب میکنه خوشحاله؟ دوستان اصل مطلب رو درست کنید با تقلب چیزی حل نمیشه نمیدونم منظور من رو فهمیدید یا نه؟منظور من این نیست که تقلب حرومه یا هر چرت و پرتی... به جای اینکه برید تو امتحانی که درس الکی هست و تو زندگی تاثیری نداری تقلب کنید برید اعتراض کنید و به جای ماهی دادن دست مردم ماهییری یاد بدید

    • .....

      خوب بود ممنون

    • شمایی که ادعا دارید تقلب بده چرا اومدید به این سایت پس خودتونم یکی از مایید در نتیجه لطفا خفه شید ممنون

      شمایی که ادعا دارید تقلب بده چرا اومدید به این سایت
      پس خودتونم یکی از مایید
      شما که مثل ما پا نمیشید برید امتحان بدید
      بعد تازه شما به ما چیکار دارین
      الکی برا خودتون انتقاد نظر میکنید
      پس در نتیجه خفه شید

    • ش

      خیلی ممنون از کمک هاتون خیلی خوب بود الان من در حد یک استاد تقلبی هستم منم یک دوست خب واسه تقلبی دارم

    • ؟؟؟؟؟؟

      به شما پیشنهاد می کنم این روش پر خرج را هم اضافه کنید:
      آنهایی که پدر یا مادرشان دکتر هستند می توانند دست خود را کچ بگیرند و کاغذ کد گذاری شده را درون گچ پنهان کنند یا می توانند روی آن بنویسند . همچنین می توان روی لوله ی خودکار خود خراش ایجاد کنند

    • بدون نام

      با تقلب بسی امید است بی تقلب برگه سفید است

    • ایت

      اینایی که اینجا نظر میدن همه اینا ازون بچه تنبلایی هستن که زورشون میاد بخونن و حق اونایی که خوندن زایه میشه. لعنت به تقلب کارها ........ این تقلبو تاکی ادامه میدید یه روزی با این تقلب بدبخت میشین ... انشاالله ....

      پاسخ ها

      • بی نام

        ببین یه جورایی منم باهات موافقم ولی واقعا بین اینایی که درس میخونن و اونایی که تقلب میکنن هیچ فرقی وجود نداره من خودم دانش آموزم الان 10 ساله دارم درس میخونم پایین ترین معدلی که تا حالا داشتم 19.71 بوده هیچ وقتم به قول دوستام عرضه تقلب کردن رو نداشتم ولی عملا منی که میشینم یه سره درس میخونم با اون یکی همکلاسیم که هیچی نمیخونه و فقط تقلب میکنه نمره هامون یکیه و این اصلا منصفانه نیست یا مثلا من مدرسه تیز هوشان قبول شدم اونجا یکی از دوستامم دیدم که همیشه خدا تجدید میشد اونم قبول شده بود البته با پول هنگفتی که خانوادش به اون مدرسه دادن اگه بخوای به همه اینا اعتراض کنی باید کل عمرت رو در حال غر زدن باشی

    • بی نام

      توی مدرسه ما ما رو میبرن تو سالن امتحان بعد همینجوری تنهامون میزارن و میگن خدا نظارت میکنه نام عذاب وجدان می گرفتیم آقای نمی کردیم ولی آخر سال لو رفت سالن دوربین داره

    • یه بنده خدا

      یه روشم هست که به درد کسایی میخوره که موقع امتحان بغل دستیشون بزرگتر از خودشونه با میز جلویی هماهنگ میکنی ضربدری تقلب میکنی یعنی بغلی مال جلویی تورو میبینه میگه تو هم ما لاونو میبینی میگی از اون جایی هم که پایه هاتون فرق میکنه کسی نمیفهمه ولی به نظر من من ۴۱ هم جواب میده

    • محمد

      این بچه بازی ها چیه ما برگه سر امتحان عوض می کنیم

    • بدون نام

      خوبه دیگه تقلب هم که داری یاد بچه ها میدی

    • مریم

      سلام این روش ها اصلن به درد نمیخوره من تقلب هایم آنقدر کم نیست که روی دست بنویسم من اینکارو کردم اوممدم یه کاغذ را رویش تغلب نوشتم گذاشتم توی جورابم و یه

    • مریم

      سلام این روش ها اصلن به درد نمیخوره من تقلب هایم آنقدر کم نیست که روی دست بنویسم من اینکارو کردم اوممدم یه کاغذ را رویش تغلب نوشتم گذاشتم توی جورابم و یه

    • مریم

      سلام این روش ها اصلن به درد نمیخوره من تقلب هایم آنقدر کم نیست که روی دست بنویسم من اینکارو کردم اوممدم یه کاغذ را رویش تغلب نوشتم گذاشتم توی جورابم و یه

    • N.A.D.I.Y.A

      یعنی دمتون گرم عجب روش های باحالی واسه تقلب گذاشتین

    • شایان

      من که تو کلاس خودمو اروم نشون می دم و هرچی امنحان شفاهی باشه نمره ی بالا می گیرمموقع امتحان کاغذ تقلب و نشون کراقبم بدم باور نمی کنه میگه پاک نویس کردی

    • رباب

      این مسخره بازی چیه من اینقد تقلبی کردم اینا به دردم نمی خورن

    • بهنام

      توی مدرسه ی ما وقتی نوبت امتحان خرداد ماه برسه بدبختی شروع میشود مارو یه کلاس دیگه میبرن توی هر میزم یک نفر میشینه البته توی سه ردیف یه مراقب جلوی همه نشسته یکی دیگه همه هی دور سه ردیف چرخ میزنه من واقعا نمیدونم باید چه کار کنم ولی از این مطالب خوشم اومد

    • کرونل

      مزخرف بود
      تغلب قفط الان که کرونا اومده عکس میگیری میفرسی

    • بهنام

      درست میگی اما موقع امتحان خرداد ماه دیگه نمیتونی این کار و بکنی چون امتحانحصوریططری است باید از خودکار نامرئی استفاده کرد

    • elena

      ادم باید خودش درس بخونه
      اینا همش چرته

    • بهنام

      یه جورایی با تو موافقم اما دو یا سه تا تقلب که اشکال ندارد

    • محمد مهدی

      سلام خدمت تدوین گر سایت من یه روش دیگه بلدم اینکه بعضی از نیمکت ها یک میله مکعبی زیر چوبی که روی ان مینویسند رد شده این به نظر من بهتری روش تقلبه که میتوان کاغذی بزرگ زیر ان قرا داد
      سلا مت و تندرست باشید

    • بدون نام

      به نظر من تقلب در هر شرایطی خوب نیست من خودم داخل مدرسه که بودم به هیچ عنوان تقلب نمی کردم اما این شرایط کرونا نمی زاره تقلب نکنی

    • D.A got that dope

      اینا شوخیه جدی نگیرین
      ولی واقعا روش های خوبین مخصوصا ساقه طلایی

    • ایکس

      ب نظر من آدم باید ب خدا توکل کنه و درسش رو خوب بخونه شمایی ک تقلب میکنید توکنکور هم میخواید تقلب کنید این کارحرامه وبدونید ک نمره زیاد مهم نیست یاد گرفتن مهمه Ok

    • ناشناس

      به نظر من مشکل از خود مدرسه هاس کشور های خارجه به فکر خود دانش آموزان هستن اونوقت تو کشور ما به فکر پول و گرفتن آن الان که کرونا اومده روز های اول رفته بودیم مدرسه معلم ها از پدر مادر ها پول میگرفتن والا ما که یازدهم بودیم می گفتن باید دوباره ثبت نام کنیم نگو درد شون پول گرفتن بود

    • ???

      خب الان که چی مثلا واست دست بزنیم که اینارو گفتی ؟

    • ترانه

      من عاشق اقلیم ممنون که گفتی
      اوماچ
      بای نه بای

    • پریسا

      چرا پس امدی تو این سایت تو که زرنگی🙄😏
      آخر سایت هم گفته تقلب بیخیال شید با این روش هایی که شما یاد دادید به هیچ عنوان 😂🤣

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج