۱۶۶۰۹۹
۱۶ نظر
۵۰۱۴
۱۶ نظر
۵۰۱۴
پ

بارداری خانم بازیگر جنجال آفرین شد!

خودتان را برای یک جنجال جدید در سینمای ایران آماده کنید. این خبر هیچ ارتباطی با تولیدات سینمای ایران، جشنواره فیلم فجر یا جنجال بر سر اکران فیلم سینمایی «خانه پدری» ندارد.

بارداری خانم بازیگر جنجال آفرین شد!





مجله تماشاگران امروز: خودتان را برای یک جنجال جدید در سینمای ایران آماده کنید. این خبر هیچ ارتباطی با تولیدات سینمای ایران، جشنواره فیلم فجر یا جنجال بر سر اکران فیلم سینمایی «خانه پدری» ندارد. حرف از بازیگری است که در ماه های گذشته حسابی خبرساز بوده و متاسفانه اتفاقاتی که در زندگی شخصی اش افتاده، به رسانه ها کشیده شد اما انگار او باید خودش را برای یک جریان خبری جدید آماده کند.

بعد از ازدواج خانم بازیگر که حسابی خبرساز شد، حالا باید منتظر باشیم که جنجال جدیدی در حاشیه زندگی شخصی او پیش بیاید اما اصل خبر چیست؟ خبر اصلی، یک اتفاق مبارک در زندگی شخصی خانم بازیگر است. او در چند ماه آینده مادر می شود تا مدت کوتاهی بعد از ازدواج، اتفاق خوب دیگری را هم در زندگی شخصی اش تجربه کند اما در این بین مشکل کوچکی وجود دارد.

خانم بازیگر به تازگی تجربه بازی در یک سریال پرهزینه را آغاز کرده و به خاطر مشکلات فیزیکی ناشی از بارداری برای بازی در نقشش کمی به مشکل خورده است. فیلمبرداری این سریال مدتی است آغاز شده و ظاهر خانم بازیگر روز به روز نسبت به آنچه که در قسمت های ابتدایی سریال بود، عوض می شود.

این اصلی ترین مشکل کارگردان سریال است. البته در روزهای گذشته یک ترفند برای مقابله با افزایش سایز خانم بازیگر انجام شده. آقای کارگردان در گفتگو با تیم فیلمنامه نویس از آنها درخواست کرده تا نقش را کمی تغییر بدهند تا بارداری خانم بازیگر در سریال توی ذوق نزند. هر چند که فعلا تیم فیلمنامه نویسی به راه حل مشخصی نرسیده اند.

خانم بازیگر بعد از واکنش های مجازی به خبر ازدواجش، حالا باید منتظر واکنش ها به خبر بارداری اش باشد. بد نیست این را هم اضافه کنیم که این بازیگر 3 سال پیش، به خاطر تیتر یک روزنامه از آنها شکایت کرده بود.

آن روزنامه تیتر زده بود: «سقط جنین خانم بازیگر» و در آن گزارش نوشته شده بود خانم بازیگر در جدیدترین نقش سینمایی اش، سقط جنین را تجربه می کند اما شکایت خانم بازیگر باعث شد که آن روزنامه توضیحی بلند در صفحه سینمایی بنویسد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نظر کاربران

    • بدون نام

      کی میتونه باشه؟

    • فوضول

      احتمالا مهناز افشار نیست؟؟؟؟

      پاسخ ها

      • بدون نام

        منم همین نظرو دارم.

    • ترمه

      فكر كنم سحر قريشي باشه. :P

    • ترمه

      شايدم مهناز افشار :))

    • فروزان

      مهناز افشار دیگه تابلوه.

    • مرجان

      چقدر این اتفاق من و یاد فیلم دعوت میاندازه و مهناز افشاری که قرار بود توی یه فیلم بازی کنه و به خاطر بارداریش نمی تونست و مدام شریفی نیا بهش گیر میداد که بارداری

    • م ک

      مگه بارداری یک زن شوهر دار جرمه که کسی بخواد گیر بده. کارگردان و نویسنده اگه کار خودشونو بلد باشند می تونند این مشکل را حل کنند. در ثانی حس مادری اینقدر زیبا هست که یک خانمی که از راه شرعی (ازدواج) باردار شده باشد همه چیز کنار می گذارد و فقط به سلامت بچه خود فکر خواهد . در زمان مناسب هم به فعالیت های مورد نظر خود خواهد پرداخت. با آرزوی فرزندی سالم و صالح برای این بازیگر. لطفا با انرژی منفی حق مادری را از یک بازیگر نگیرد.

      پاسخ ها

      • ناشناس

        فرزند صالح؟!!!
        برای کسی که خودش هرگز صالح نبوده!

      • شناس

        شمااین قدرت تشخیص روازکجاآوردید که میدانید ایشان صالح نیستند؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!
        اف برانسان نماهایی که بدون فکر قضاوت می کنند.

      • پریا

        شما حتی نمیدونی طرف کی هست بعد میگی کسی که هرگز خودش صالح نبوده!!!!
        قضاوت بی جا تا کی...؟

    • اهل همین صفحه

      کاش یاد بگیریم که مسائل شخصی و خصوصی هنرمندان را دستمایه مخاطب وسیع پیدا کردن نکنیم .....وکاش یاد بگیریم که برای خودش و فرزندش آرزوی سلامتی بکنیم .....نه اینکه بنویسیم ..خودتان را برای جنجال خبر ساز آماده کنید....او هم یک انسان است ..یک زن است و مثل هر زن دیگری بارداری و مادر شدن را تجربه میکند....

    • بدون نام

      خوب درست و درمون بگید کیه دیگه. این لوس بازیا چیه. باعث میشین به چند نفردیگه انگ زده بشه.....

      پاسخ ها

      • پریا

        انگ چی زده بشه؟!
        مادر شدن جرمه جدیدن؟!!!!

    • آذین

      یاد بگیریم اگر در مورد زندگی خصوصی دیگران اظهار نظر نکنیم اتفاقی نمی افتد...

    • خردادی

      مجله جان ! خانم بازیگر خانم بازیگر یعنی چی ؟ یا باذکر نام این بنده خدا مطلب رو درج کنید که باعث شک و شبهه و اتهام زدن به هنرپیشه های دیگه نشه یا اصلا مطلب نزنید .

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج