جاباما
۱۶۲۸۸۴
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

آزادی ۵ روستای دیگر عراق از دست داعش

ارتش عراق با کمک نیروهای مردمی، ۵ روستا در ناحیه &#۰۳۹;یثرب&#۰۳۹; جنوب شهر &#۰۳۹;تکریت&#۰۳۹; در استان &#۰۳۹;صلاح الدین&#۰۳۹; شمال عراق را از لوث وجود تروریست های داعش پاکسازی کردند.

خبرگزاری ایرنا: ارتش عراق با کمک نیروهای مردمی، ۵ روستا در ناحیه 'یثرب' جنوب شهر 'تکریت' در استان 'صلاح الدین' شمال عراق را از لوث وجود تروریست های داعش پاکسازی کردند.

خبرگزاری 'الشرق الاوسط' گزارش داد؛ وزارت دفاع عراق شب گذشته با صدور بیانیه ای با اشاره به ادامه درگیریها در منطقه یثرب، اعلام کرد که نیروهای پیاده و هوایی ارتش عراق با همکاری نیروهای مردمی همچنان خسارت سنگین مالی و جانی به گروهک تروریستی داعش در این منطقه وارد می کنند.

وزارت دفاع عراق در بیانیه های قبلی خود اعلام کرده بود که نیروهای عراقی دستکم ۲۸ تروریست داعش و سه نفر از سرکرده های آنها را در عملیات های زمینی مناطق مختلف عراق به هلاکت رسانده اند.

بنا بر این گزارش، نیروهای امنیتی چهارشنبه گذشته نیز با کمک گردان دوم تانک 'آبرامز'، عملیات موفقیت آمیزی را در اطراف شهرستان 'الدجیل' واقع در ۱۲۰ کیلومتری جنوب تکریت انجام دادند.

در این بیانیه آمده است: در این عملیات علاوه بر هلاکت بیش از ۳۰ تن از عناصر داعش، پنج دستگاه خودرو متعلق به آنها نیز منهدم شد.

ارتش عراق طی چند ماه اخیر توانسته است با کمک نیروهای داوطلب مردمی و عشایر، همچنین پیشمرگ های کرد، پیروزی هایی را به دست آورده و برخی شهرها را از وجود تروریست ها پاکسازی کند.

تروریست های تکفیری داعش از ۱۹خرداد با حمله به شمال و غرب عراق، بخش هایی از این مناطق را اشغال کرده و مرتکب جنایت های زیادی شده اند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج