جاباما
۱۶۲۸۶۳
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

اعتراف مرد شیشه‌ ای به قتل زن باردار

مرد شیشه‌ای که به دلیل اختلاف‌های خانوادگی مرد جوان و خواهر باردارش را در یکی از محله‌های شیراز از پای در آورده بود، پس از یک ماه دستگیر شد.

جام جم آنلاین: مرد شیشه‌ای که به دلیل اختلاف‌های خانوادگی مرد جوان و خواهر باردارش را در یکی از محله‌های شیراز از پای در آورده بود، پس از یک ماه دستگیر شد.

هفدهم آبان امسال مردی با مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ تماس گرفت و از کشته شدن خواهر و برادری در محله شیشه گری شیراز خبرداد.

ماموران با اطلاع از وقوع این دو جنایت به محل حادثه اعزام شده و پس از ورود به خانه با جسد زن بارداری مقابل در ورودی روبه رو شدند که آثار کبودی روی گردنش حکایت از خفه کردن او داشت. جسد مرد جوان هم در فاصله چند متری او قرار داشت که با ضربه های چاقو به قتل رسیده بود.

با گزارش وقوع این جنایت به بازپرس ویژه قتل دادسرا، اجساد قربانیان به پزشکی قانونی منتقل و با تشکیل پرونده قضایی تحقیقات پلیس برای رازگشایی از این دو جنایت آغاز شد. بررسی های پلیسی نشان داد پس از قتل، طلاهای زن جوان به سرقت رفته که این موضوع احتمال قتل با انگیزه سرقت را مطرح کرد. اما با توجه به سرقت نشدن وسایل با ارزش خانه، کارآگاهان احتمال دادند سرقت طلاها برای تغییر مسیر تحقیقات بوده است.

با گذشت یک ماه از این جنایت، ماموران سرنخ هایی به دست آوردند که نشان می داد، مرد جوان با یکی از بستگانش به نام میثم اختلاف داشته است. با کشف این سرنخ، میثم به عنوان تنها مظنون پرونده تحت تعقیب پلیس قرارگرفت و سرانجام روزهای پایانی هفته گذشته مخفیگاه وی شناسایی و کارآگاهان جنایی او را دستگیر کردند.

رئیس پلیس آگاهی استان فارس در این باره به جام جم گفت: با انتقال متهم به پلیس آگاهی، او در بازجویی مقدماتی اظهارات متناقضی را بیان کرد، اما در ادامه تحقیقات به قتل خواهر و برادر شیرازی اعتراف کرد و درباره انگیزه اش گفت که من موادمخدر شیشه مصرف می کردم. مدتی پیش بر سر مسائل خانوادگی با مرد جوان اختلاف پیدا کرده و با هم درگیر شدیم. از آن موقع از او کینه به دل گرفتم و قصدانتقامگیری داشتم تا این که روز حادثه پس از مصرف شیشه به خانه او رفتم که با هم درگیر شدیم و با برداشتن یک آچار ضربه هایی به وی زدم که زخمی و بی هوش شد. بعد با چاقویی که همراه داشتم چند ضربه به وی زدم. در حال ترک کردن خانه بودم که خواهرش سر رسید. او قصد داشت از همسایه ها کمک بخواهد که او را خفه کرده و برای تغییر مسیر تحقیقات، طلاهایش را سرقت کردم.

سرهنگ سیروس حیدری افزود: با اعتراف متهم و صدور قرار قانونی برای وی، تحقیقات تکمیلی از وی ادامه دارد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج