۱۶۲۸۴۹
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

وعده وزارت ورزش به پرسپولیسی‌ها

رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ورزش با بیان اینکه امروز خبرهای خوبی به اطلاع هواداران پرسپولیس می‌رسد گفت: نگرانی بابت مسائل این تیم وجود ندارد.

خبرگزاری تسنیم: به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، مازیار ناظمی گفت: نگرانی هواداران و پیشکسوتان از مسایل این روزهای پرسپولیس برای مدیران وزارت ورزش مهم است و تمام تلاش خود را برای حل مشکلات این باشگاه به کار بسته‌اند و امروز امیدوارم خبرهای خوبی به اطلاع آنها برسد.

رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ورزش افزود: آقای گودرزی به طور جد از روزهای گذشته پیگیر حل مشکلات پرسپولیس است و کاملا به مسائل پرسپولیس اشراف دارد. ایشان در دیدار با مسئولان و مدیران وزارت ورزش تاکید کامل بر حمایت مادی و معنوی از پرسپولیس و تقویت این تیم برای لیگ قهرمانان آسیا به عنوان نماینده جمهوری اسلامی ایران دارد و جای نگرانی برای آینده پرسپولیس نیست.

وی با اشاره به هیاهوی تبلیغاتی برخی منتقدان گفت: به نظرم افراد دلسوز واقعی کشور و ورزش به جای راه انداختن موج نگرانی در ورزش از طریق تحلیل‌ها و اخبار کذب، به آرامش آن کمک کنند و اجازه دهند وزارتخانه و مدیران برنامه‌های روشن خود را برای سامان دادن به این دو باشگاه و بخصوص موضوع مهم واگذاری که سالیان سال فوتبال کشور درگیر آن است با صحت و سرعت به پیش ببرند.

وی اضافه کرد: هیئت مدیره پرسپولیس امروز جلسه مهمی دارد و به زودی اخبار آن از طریق باشگاه اعلام می‌شود و قطعا نگرانی از بابت هزینه نقل و انتقال بازیکنان، آماده سازی تیم برای حضور در آسیا و همینطور واگذاری این تیم وجود ندارد و وزارت ورزش و جوانان در کنار هواداران است و اجازه نمی‌دهد حواشی برخی جریان‌ها و افراد به این تیم مردمی صدمه‌ای وارد کند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج