جاباما
۱۶۲۸۳۳
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

قدیمی‌ترین باشگاه ایران در آستانه نابودی

مشکلات تیم فوتبال راه‌آهن هر روز بیش از پیش می‌شود و وضعیت یکی از قدیمی‌ترین باشگاه‌های ایرانی رو به نابودی است.

خبرگزاری فارس: این روزها تیم فوتبال راه‌آهن وضعیت خوبی ندارد و هر روز مشکلات و مسائل مختلفی برای این تیم به وجود می‌آید. البته این مسائل برای یکی دو روز گذشته نیست، بلکه از فصل گذشته که بابک زنجانی بازداشت شد مشکلات این تیم آغاز شد. مالک راه‌آهن فصل گذشته بازداشت شد تا راه‌آهن هم به حبس برود و وضعیت این تیم نامشخص شود.

در ابتدای لیگ چهاردهم حمید استیلی برای اینکه راه‌آهن به لیگ پایین‌تر سقوط نکند و مشکلاتی برای این تیم به وجود نیاید مالکیت تیم را برعهده گرفت، اما پس از مدتی دادستانی اعلام کرد که باید مزایده‌ای گذاشته شود تا تکلیف تیم را تعیین کنند. پس از دو بار برگزاری مزایده هم هیچ شخصی برای خریداری سهام باشگاه راه‌آهن پاپیش نگذاشت تا استیلی تنها مشتری این باشگاه باشد اما دادستانی باز هم مهر تایید بر هزینه کردن استیلی را نزد تا اینکه وضعیت یکی از قدیمی‌ترین باشگاه‌های کشور در هاله‌ای از ابهام قرار بگیرد.

هفده هفته وضعیت این تیم نامشخص بود تا اینکه دادستانی پیش از برگزاری هفته هفدهم به استیلی اعلام کرد که دیگر حق هزینه کردن در تیم را ندارد، تا مشکلات این تیم دوچندان شود. استیلی که با زحمت و تلاش بسیار در این هفده هفته باعث شده بود بازیکنان جوان و آینده‌داری را به فوتبال ایران معرفی کند، دلش نیامد تا از این تیم برود و با دلسوزی در کنار تیم ماند تا از نابودی یکی از قدیمی‌ترین باشگاه‌های ایران جلوگیری کند، اما شنیده شده که مسئولان با این مسئله هم موافقت نکرده‌اند و حتی کار به تهدید و دستگیری هم کشیده شده است!

با این شرایط به نظر می‌رسد وضعیت یکی از قدیمی‌ترین باشگاه‌های ایرانی رو به نابودی است و هر چه زودتر باید فکری برای این تیم ریشه‌دار کرد. جا دارد مسئولان به این تیم با دید فوتبالی بنگرند تا تبعاتی گریبانگیر تیم نشود که در آینده نتوان آن را جبران کرد و حسرت اتفاقاتی را خورد که افتاده. هر چه زودتر باید دست به کار شد و کاری نکنیم که ضرب‌المثل معروف «نوشدارو پس از مرگ سهراب» را به زبان بیاوریم و پس از نابودی تیم تنها حسرت باقی بماند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج